Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(10-02-2015, 02:14 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου, όμως το υφιστάμενο δίκτυο των τρόλεϊ είναι για τα μπάζα. Είτε το ξυλώνεις ολοκληρωτικά, αντικαθιστώντας το με νέες τεχνολογίες (υβριδικά λεωφορεία), είτε το αναβαθμίζεις βάσει των πραγματικών αναγκών της πόλης.


Το τι κάνουν οι ελβετοί δεν με αφορά. Είναι ένας άλλος τόπος, υπάρχει άλλη νοοτροπία και υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες. Μίλα με επιχειρήματα, και άσε τα "περι ανωτερότητας" των ελβετογερμανών.


Τα Solaris 18 δεν είναι 100? 120 ήταν αρχικά οι κατσαρολοχυτρόσομπες.

Χμμμ, έχουμε και λέμε όπως ανέφερα ποιό πίσω. Τα τρόλλευ έχουν το 3-5πλάσσιο κόστος αγοράς/κτήσης και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής που αγγίζει τα 30 χρόνια ενώ τα θερμικά λεωφορεία τυπικά τα 15 πριν ζητήσουν καμιά ανακατασκευή , άρα θα κοιτάξεις να τα ξεζουμίσεις όσο ποιό πολύ γίνεται. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν νοιώθει, χαμηλό κόστος συντήρησης, άρα συμφέρει. Στον πετρελαιοκινητήρα βάζεις και μια γενική επισκεύη σε κάτι λιγότερο από 1εκ χλμ, χώρια που με την φθορά αυξάνεται και η κατανάλωση κ.α. .
Τώρα αν δεν σου αρέσουν τα καλώδια τι να πώ..., είναι τελείος υποκειμενικό και δεν ταιριάζει στο θέμα. Όλη η Αθήνα άσχημη είναι τα καλώδια πειράζουν? Όταν γίνει υπόγειο το δίκτυο της ΔΕΗ να το δεχτώ.
Πάμε παρακάτω, υβριδικά. Πονάει από ώπου και να το πιάσεις το θέμα.... και αυτά ποιό ακριβά βγαίνουν, χώρια που οδηγοί, τεχνικοί απλά δενννννν...., με τόσες εκκινήσεις που θα κάνει ο ντιζελοκινητήρας στο κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας θα καίει σαν τυπικό λεωφορείο, άρα δεν κερδίζεις χάνεις πολλαπλάσια, ίσα ίσα που θα έχεις και το αυξημένο βάρος των μπαταριών. Χώρια που οι μπαταρίες έχουν κάποιες εκατοντάδες ίσως χιλιάδες κύκλους φόρτισης, το κόστος της αλλαγής ποιός θα το επωμιστεί εκτός εγγύησης, τα φυντάνια της ΕΘΕΛ θα προτιμήσουν να τα παροπλίσουν και στο υπογράφω! Και κάτσε να έχεις όχημα μικρότερο της 10τιας να κάθεται στο ΑΣ . Δεν σου λέω να γίνει σε περίπτωση εγγύησης (εκεί είναι δωρεάν η αντικατάσταση τους).
Οπότε ξαναγυρνάς στα τρόλλευ με το ηλικιακό τους εύρος να κυμαίνεται μεταξύ 10-15 ετών. Νεώτατα και χωρίς να έχουν κάνει 500,000χλμ άρα μη απόσβεση.
Καλή λύση θα ήταν τα ηλεκτρικά αλλά ούτε αυτά κάνουν για τους λόγους που ανέφερα στα υβριδικά... . Αν δεν απατώμαι η τελευταία παρτίδα τρόλλευ Ziu της Αθήνας είχε μπαταρίες για περιπτώσεις διακοπής ρευματοληψίας και με αυτονομία που άγγιζε τα 5χλμ, αλλά στις εποχές των παχιών αγελάδων ψόφησαν εντελώς και δεν ασχολήθηκαν. Φαντάσου δε τώρα που η Ελλάδα μαστίζεται από την κρίση και αυτή την στιγμή είναι σε χειρότερη θέση από ότι το 2010 με το πρώτο μνημόνιο... .(Δεν το πάω σε πολιτικό το θέμα μην φοβάσαι)
Λύση για την Αθήνα θα ήταν η αγορά λεωφορείων φυσικού αερίου, αλλά σταθμοί ανεφοδιασμού είναι τα Λιόσια και η Ανθούσα. Δεν αξίζει να έχεις την κατάσταση που είχε η Ράλλη πρίν 15 χρόνια και τα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα. Πρέπει να πάρουν σειρά και τα υπόλοιπα ΑΣ σιγά σιγά.(ποιό εύκολα βλέπω να κάνουν τα στραβά μάτια και να κυκλοφοράνε τα Ν1 στον πράσινο δακτύλιο)
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(10-02-2015, 02:14 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Τα Solaris 18 δεν είναι 100? 120 ήταν αρχικά οι κατσαρολοχυτρόσομπες.

Σωστός. Έγραψα 120 από κεκτημένη ταχύτητα. 100 είναι τα Solaris 18.

(10-02-2015, 05:50 PM)Citaro Έγραψε: Το Β9 είναι κορμός και, ως τέτοιος, έχει το δικό του ρόλο, δηλ. την διασύνδεση κύριων οδικών αξόνων και περιοχών που στερούνται ΜΣΤ με την Αθήνα. Δεν μπορείς να "σπάσεις" τη διαδρομή στα Κ. Πατήσια (όπως και δεν μπορείς να σπάσεις το Α8 στα Άνω Πατήσια, που θα ήταν ακόμη πιό εύκολο, δεδομένου ότι από εκεί περνάνε και σήμερα ήδη αρκετά τρόλλεϋ).

To B9 το σκέφτηκα να πηγαίνει μαζί με το Γ9 στα Άνω Πατήσια ώστε να υπάρξει η συνδιασμένη εξυπηρέτηση 3, Β9, Γ9 και 619 και να προωθηθεί περισσότερος κόσμος προς τα εκεί. Αυτό όμως που φοβάμαι είναι ότι δεν υπάρχει χώρος για Αφετηρία (ο μόνος που σκέφτομαι είναι απ' έξω από την Αγία Βαρβάρα) και δεν γίνεται το Β9 να είναι κυκλικό. Όσο για περιοχές που στερούνται Μετρό δεν είναι ανάγκη η Μεταμόρφωση και η Λυκόβρυση να έχουν απευθείας σύνδεση με το κέντρο όταν άλλες περιοχές πιο κοντά σε αυτό δεν έχουν, βλέπε Ψυχικό, Ν. Σμύρνη κ.α.

Το Α8 θεωρώ ότι πρέπει να μείνει γιατί είναι οδικός τροφοδότης των 541, 604, 640 και 642. Ειδικά στο 642 είναι ο μοναδικός αφού δεν συνδέεται άμεσα με ΗΣΑΠ.

(10-02-2015, 05:50 PM)Citaro Έγραψε: Άντε πάλι με τον Τσακό ... 20 χρόνια κλείνω στην Αθήνα και έχω δει ίσα με 10 φορές να μπαίνει και να βγαίνει το Β5. Διαφωνώ με την κατάργηση του Β5, απλούστατα διότι οι τοπικές γραμμές θα είναι κακοδρομολογημένες (όπως πάμπολλες φορές έγινε - θυμίζω κάτι ... 417, 480)

Συμφώνω και εγώ με την διατήρηση του Β5, έστω και αν είναι λάθος συγκοινωνιακά. Αυτή τη στιγμή το Β5 δουλεύει ανά 9'-10' στην αιχμή, 10'-12' εκτός αιχμής και ανά 12' το Σάββατο με 1ο δρομολόγιο από Αγία Παρασκευή 05:00 (εκτός Κυριακής που είναι 05:30) και τελευταία διέλευση από Νομισματοκοπείο κατά τις 00:30 ΟΛΕΣ τις μέρες. Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι αν βγει το Β5 από τον Τσακό και ενισχυθεί το 406 ή μπει άλλο τοπικό θα έχει τέτοιες συχνότητες και τέτοια ωράρια;

(10-02-2015, 05:50 PM)Citaro Έγραψε: Καλό είναι κάποια στιγμή να γίνουν σκέψεις να αυξηθούν τα δρομολόγια. Ήδη οι χαμηλές τιμές της βενζίνης έχουν προκαλέσεις αύξηση της κυκλοφορίας των ΙΧ, με συνέπεια να μην "βγαίνουν" οι δρομολογιακοί χρόνοι σε πολλές γραμμές (που σχεδιάστηκαν και μετρήθηκαν στην πολύ οξεία κρίση 2011/2012). Άρα δεν μπορούμε να παραμένουμε σε αυτό το νούμερο οχημάτων, γιατί απλά το κάθε όχημα παράγει λιγότερο έργο απ' ότι πριν 2 χρόνια.

Δεν έχεις άδικο. Ήδη από τέλη του 2013 αλλά και μέσα στο 2014 έχουν αυξηθεί οι χρόνοι διαδρομής σε αρκετές γραμμές γιατί δεν επαρκούσαν π.χ. 237, 302, 653, 906 κ.α.

(10-02-2015, 05:50 PM)Citaro Έγραψε: Τί ξέρεις και δεν μας λές;;;;;

Είχε γραφτεί σε άρθρο της Ημερισίας τον Ιανουάριο ότι το νέο κύμα αλλαγών έρχεται Μάρτιο - Απρίλιο σε Φυλή, Αχαρνές, Αιγάλεω, Παπάγου, Αγία Παρασκευή κλπ., δηλαδή Δυτικά και Ανατολικά Προάστια.

Bέβαια, τώρα με την νέα κυβέρνηση και με όλα όσα συμβαίνουν δεν ξέρω τι θα γίνει.
Απάντηση
(18-02-2015, 12:34 PM)Citaro Έγραψε: Το Ν1 #213 στο 235 σήμερα. Φοράει πινακίδα ΥΝΤ-9951, που σημαίνει ότι έχει επαναταξινομηθεί πολύ πρόσφατα. Ξέρει κανείς λεπτομέρειες;

Eίναι και 3 από το Μπραχάμι που έχουν αλλάξει πινακίδα, και 7 σόμπες! Τα Μπραχαμιώτικα έχουν αλλάξει και αριθμό παρμπρίζ, οπότε είναι πιο δύσκολο να βρούμε ποιά ήταν πρίν, αν και γίνεται... Αυτά που άλλαξαν πινακίδες, λογικά, ακινητούσαν για αρκετό διάστημα-πάνω από 1 χρόνο-και στην επανακυκλοφορία πήραν νέες...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
Απάντηση
Θα το γράψω κυρίως για στατιστικούς λόγους και για αυτούς που ενδιαφέρονται για τα νούμερα τα καινούργια (αν και έχουν δωθεί και πιο καινούργιες πινακίδες σε λεωφορεία, αλλά αυτή δεν έχει αναφερθεί). ΥΝΝ 9979 στο πρώην ΥΜΙ 1272 neoplan midi
Απάντηση
Τα Μπραχαμιώτικα ΥΝΝ-9996 996 πρώην ΥΕΚ-5244 244, ΥΝΝ-9997 997 πρώην ΥΕΚ-5338 338.
Απάντηση
(01-03-2015, 11:15 AM)aliance Έγραψε: Τα Μπραχαμιώτικα ΥΝΝ-9996 996 πρώην ΥΕΚ-5244 244, ΥΝΝ-9997 997 πρώην ΥΕΚ-5338 338.
Το 338 το θυμαμαι στην Ανθουσα ακομα (το εχω και αρκετες φωτο) και ο αριθμος κυκλοφοριας ειχε διαλυθει, μονο που δεν ειχε κοπει στη μεση! Προφανως, δεν αντεξε αλλο...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Το διπορτο Ν2 731 (ΥΜΙ-1731) του ΑΜ ΡΑΛ, ηταν το οχημα που καηκε ολοσχερως σημερα τα ξημερωματα στην Εθνικη...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...1#pid31001

Και για να ξαναθυμηθούμε τη συζήτηση περί πεπαλαιωμένου στόλου και τί θα γίνει όταν αποσυρθούν τα Ν1 και τα Renault, ιδού η επιβεβαίωση του προβλήματος:

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231396926
Απάντηση
(31-03-2015, 10:06 PM)Citaro Έγραψε: https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...1#pid31001

Και για να ξαναθυμηθούμε τη συζήτηση περί πεπαλαιωμένου στόλου και τί θα γίνει όταν αποσυρθούν τα Ν1 και τα Renault, ιδού η επιβεβαίωση του προβλήματος:

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231396926

Η τελευταία προμήθεια οχημάτων έγινε το 2006 λεει.Τα citelis το 2011 δεν ήρθαν?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(31-03-2015, 10:06 PM)Citaro Έγραψε: https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...1#pid31001

Και για να ξαναθυμηθούμε τη συζήτηση περί πεπαλαιωμένου στόλου και τί θα γίνει όταν αποσυρθούν τα Ν1 και τα Renault, ιδού η επιβεβαίωση του προβλήματος:

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231396926

Το άρθρο αναφέρει αρκετές ανακρίβειες.

Τέλη του 2016 μόνο τα Ν1 πρέπει να αποσυρθούν, 225 οχήματα. Και αυτά μόνο από τον μεγάλο δακτύλιο. Δηλαδή μπορούν να κυκλοφορούν σε Τοπικά Γλυφάδας, 154 κ.α.

Τρόλεϊ δεν χρειάζεται να αποσυρθεί κανένα. Τα παλαιότερα Neoplan και Vanhool είναι του 1999, δηλαδή 16 ετών. Όμως, δεν χρειαζόμαστε επιπλέον. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη αιχμή το πολύ 173 τρόλεϊ σε σύνολο 356 οχημάτων (ενεργά όμως νομίζω είναι κάπου στα 290). Δηλαδή σχεδόν τα μισά κάθονται μέσα.

Επίσης, όσον αφορά τις νταλίκες δεν χρειάζονται επιπλέον. Πολλές γραμμές λόγω επέκτασης του μετρό βγαίνουν άνετα με 12μετρα βλ. Α3, Α13, Β15, 154, 164 και αν λάβουμε υπόψιν ότι διαρκώς ανακατασκευάζονται τόσο GN όσο και Volvo δεν βλέπω νέα προμήθεια 18μετρων.

Τώρα, για τα Renault θεωρώ πως πρέπει έστω και λίγα να μείνουν ακόμα γιατί δεν φτάνουν τα Irisbus CNG και τα Citelis να καλύψουν τις βάρδιες των Λιοσίων και της Ανθούσας. Επιπλέον, είναι τα μόνα λεωφορεία που αν αποσυρθούν η μόνη πιθανότητα μεταπώλησης είναι για ...σκράπ, λόγω φυσικού αερίου. Γι' αυτό πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να μείνουν όσα αντέχουν μηχανικά και δεν σέρνονται ή μένουν από εδώ και 'κει τα οποία θα μπαίνουν σε "χαλαρές" γραμμές τύπου 404, 416, 712, 723 κ.α. Ακόμα, έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα για να έχουν αυτά τα αμαξοστάσια εγκαταστάσεις φυσικού αερίου και είναι κρίμα τελικά να έχουν πάλι diesel οχήματα.

(31-03-2015, 10:40 PM)Vasilis21 Έγραψε: Η τελευταία προμήθεια οχημάτων έγινε το 2006 λεει.Τα citelis το 2011 δεν ήρθαν?

Τα Citelis είναι του 2010. Επίσης, το 2009 ήρθαν τα Solaris και το 2010 τα 4 διόροφα B9TL.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 91.960 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 22 Επισκέπτης (ες)