Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
(18-03-2015, 11:30 AM)georgio Έγραψε: Μπα...απλά δεν θα είχαν διαθέσιμη νταλίκα! Τα Σάββατα εχω δει αρκετες φορες Ν1 ειδικά τα βραδια(άδειο βέβαια).
Αρχικά το ότι το Α3 δεν έχει κόσμο ειναι οφθαλμοφανές, εξάλλου το αν έχει κόσμο μια γραμμη μπορουν να το πουν και οι οδηγοί (βλ 164 που μόνο τον πρωτο μήνα είχε νταλίκες).
Δεύτερον για να πούμε ότι έχουν επηρεαστεί απο τις μετρήσεις θα πρέπει να δούμε τουλαχιστον τα μισα οχήματα με 12μ

Τελικά το Ελληνικό μόνο τα 122/171 θα βγάζει με νταλίκες!! Big Grin Στο Α3 πηγαινοέρχονται άδειες. Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να φύγουν κάποιες νταλίκες για τη Ράλλη, που έχει έλλειψη και βγάζει 12μετρα για κάτι Β18/Γ18/Β9 κτλ; Πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο;
(19-03-2015, 10:20 AM)pvuccino Έγραψε: Τελικά το Ελληνικό μόνο τα 122/171 θα βγάζει με νταλίκες!! Big Grin Στο Α3 πηγαινοέρχονται άδειες. Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να φύγουν κάποιες νταλίκες για τη Ράλλη, που έχει έλλειψη και βγάζει 12μετρα για κάτι Β18/Γ18/Β9 κτλ; Πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο;

Μια χαρά ανάγκες έχει και το Ελληνικό. Και το 250 έχει ανάγκη από 18μετρα, όταν τις ώρες αιχμής η επόμενη στάση που κάνει μετά τη Ριζάρη, είναι αναγκαστικά εντός Πανεπιστημιούπολης, αφού δε χωράει ούτε μυρμήγκι. Και το 237 θα μπορούσε να πάρει και το Β2.

Και πάνω που το είπα, το 250 έχει σήμερα τη GN #592. Τι μαλ... δέρνει το Ελληνικό και στέλνει 18μετρο όταν δεν κυκλοφορεί ψυχή;
(19-03-2015, 10:20 AM)pvuccino Έγραψε: Τελικά το Ελληνικό μόνο τα 122/171 θα βγάζει με νταλίκες!! Big Grin Στο Α3 πηγαινοέρχονται άδειες. Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να φύγουν κάποιες νταλίκες για τη Ράλλη, που έχει έλλειψη και βγάζει 12μετρα για κάτι Β18/Γ18/Β9 κτλ; Πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο;

Να ... θυμίσω και μερικές άλλες "γραμμούλες" του Ελληνικού που ...μάλλον δεν κάνουν για 12μετρα;;

040, 550, 608, Α2

Και όπως πολύ σωστά λέει ο marios.ilioupoli , δεν θα έβλαπταν καθόλου στο 237 και στο 250.

Τί να δανείσει στη Ράλλη; Ας επισκευαστούν επιτέλους τα δεκάδες 18μετρα οχήματα που κάθονται μέσα και μετά βλέπουμε.
Αυτο που εννοούσα φυσικά είναι μαζί με τις νταλίκες να φύγουνε και όσες γραμμές είναι πιο κοντά στη Ράλλη, δηλαδή τα 608/Α5/040/250 και ίσως το 550 για να μην έχουμε και τόσα νεκρά χιλιόμετρα. Αλλά δεν ξέρω αν χωράνε τόσες νταλίκες εκεί, θα πρέπει να φύγουν μάλλον όλα τα 12μετρα να πάνε Βοτανικό που πάλι δεν ξέρω αν χωράνε. Και εν πάσει περιπτώσει, το είπα με το σκεπτικό ότι τώρα με το Μετρό στο Ελληνικό, υπάρχει περίσσευμα σε νταλίκες στο Ελληνικό (ειδικά αν πάρει 12μετρο το Α3) και η Ράλλη έχει έλλειμα. Όσο για τις "Σόμπες" της Ράλλη που κάθονται, φαντάζομαι ότι αν μπορούσαν να τις επισκευάσουν θα το είχαν κάνει ήδη.
Απ'όσα βλέπω, γίνονται φιλότιμες προσπάθειες για να βγούν στην κυκλοφορία οχήματα που ακινητούν. Όμως, δυστυχώς, δεν είναι πάντα εύκολο... Για να γίνει αυτό, μπορεί να χρειάζονται από λάστιχα, μέχρι σασμάν. Τα νεκρά χιλιόμετρα, είναι κάτι το τραγικό, ειδικά όταν έχεις βάρδιες (κατσαρές συνήθως) που πιάνουν αμαξοστάσιο, πηγαίνουν αφετηρία ή τέρμα κενά, γίνονται κάποια δρομολόγια, και το όχημα πάει πάλι μέσα. Το μεσημέρι, σε κάποιες βάρδιες, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό. Στο 608, δεν ξέρω πως, αλλά αρκετές βάρδιες του Ελληνικού σχολάνε Γαλάτσι, και της Ράλλη στου Ζωγράφου. Ρόλο παίζει και το από που ξεκινάει το όχημα δρομολόγια το πρωί...

(19-03-2015, 02:50 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτο που εννοούσα φυσικά είναι μαζί με τις νταλίκες να φύγουνε και όσες γραμμές είναι πιο κοντά στη Ράλλη, δηλαδή τα 608/Α5/040/250 και ίσως το 550 για να μην έχουμε και τόσα νεκρά χιλιόμετρα. Αλλά δεν ξέρω αν χωράνε τόσες νταλίκες εκεί, θα πρέπει να φύγουν μάλλον όλα τα 12μετρα να πάνε Βοτανικό που πάλι δεν ξέρω αν χωράνε. Και εν πάσει περιπτώσει, το είπα με το σκεπτικό ότι τώρα με το Μετρό στο Ελληνικό, υπάρχει περίσσευμα σε νταλίκες στο Ελληνικό (ειδικά αν πάρει 12μετρο το Α3) και η Ράλλη έχει έλλειμα. Όσο για τις "Σόμπες" της Ράλλη που κάθονται, φαντάζομαι ότι αν μπορούσαν να τις επισκευάσουν θα το είχαν κάνει ήδη.
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
GN #400 στο 250
Solaris midi #73 στο 750!
(20-03-2015, 12:49 AM)ikarus260 Έγραψε: Τα νεκρά χιλιόμετρα, είναι κάτι το τραγικό, ειδικά όταν έχεις βάρδιες (κατσαρές συνήθως) που πιάνουν αμαξοστάσιο, πηγαίνουν αφετηρία ή τέρμα κενά, γίνονται κάποια δρομολόγια, και το όχημα πάει πάλι μέσα. Το μεσημέρι, σε κάποιες βάρδιες, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό. Στο 608, δεν ξέρω πως, αλλά αρκετές βάρδιες του Ελληνικού σχολάνε Γαλάτσι, και της Ράλλη στου Ζωγράφου. Ρόλο παίζει και το από που ξεκινάει το όχημα δρομολόγια το πρωί...

Στο 608 (και σε άλλες μεγάλου μήκους γραμμές) δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα να "πετύχεις" να δρομολογήσεις το κάθε όχημα έτσι ώστε να σχολάει πιό κοντά στο αμαξοστάσιό του.

Παράδειγμα : Έστω ότι βγαίνει ένα όχημα από ΑΜ ΕΛΛ στις 05:00, πιάνει Ζωγράφου 05:30 - Γαλ 06:40 - Ζωγ 08:00 - Γαλ 09:20 - Ζωγ 11:00 (διάλειμμα) - Γαλ 12:20 - Ακαδημία 13:00 αλλαγή οδηγού- Ζωγ 13:40 - Γαλ 15:00 - Ζωγ 16:20 - Γαλ 17:55 (διάλειμμα) - Ζωγ 19:10. Θα φτάσει Γαλάτσι στις 20:20 και πρέπει να μπεί μέσα γιατί λήγει το 8ωρο του δεύτερου οδηγού. Πώς να το δρομολογήσεις ώστε να σχολάσει Ζωγράφου, αφού έτσι βγαίνουν οι χρόνοι διαδρομής; Να το σχολάσεις στου Ζωγράφου στις 19:05 που φτάνει από Γαλάτσι; Θα μπεί μέσα στις 19:40 και η βάρδια θα έχει συμπληρώσει μόνο 6:40 αντί για 8:00, αντίστοιχα θα χαθεί και ένα δρομολόγιο.

Και επειδή στη γραμμή αυτή έτσι είναι οι χρόνοι διαδρομής (1:15 - 1:20), αναγκαστικά το όχημα που ξεκινάει το πρωϊ από Γαλάτσι θα σχολάσει Ζωγράφου, και το όχημα που ξεκινάει από Ζωγράφου θα σχολάσει Γαλάτσι.
Το σκηνικό αλλάζει μόνο στα οχήματα που κάθονται έξω 20 ώρες (και δουλεύουν με 2,5 βάρδιες, δύο κανονικές οκτάωρες και μία κατσαρή τετράωρη). Στο παραπάνω παράδειγμα, αν η βάρδια που αναλαμβάνει στις 13:00 από Ακαδημία είναι κατσαρή, θα κάνει και το δρομολόγιο των 16:20 από Ζωγράφου μέχρι Πανεπιστημίου (16:45) και η δρομολόγηση της απογευματινής βάρδιας θα είναι : Γαλ 17:55 - Ζωγ 19:10 - Γαλ 20:25 - Ζωγ 21:40 - Γαλ 22:55 άφιξη Ζωγράφου 23:50 και εισαγωγή Ελληνικό 00:20.
Ν1 #262 στο Χ14
GN (#410 ή #411) σήμερα στο 250. Μάλιστα και παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα που διαθέτει έναντι του N1, γύρω στις 9:10 αναχώρησε από Ριζάρη γεμάτο και μετά βίας κατάφερε να επιβιβάσει 4-5 ακόμα άτομα στη Βασ. Σοφίας.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 832 106.792 21-11-2024, 05:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.791 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.091 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.443 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.596 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.222 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 587.750 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 457.753 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.428 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.732 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 85 Επισκέπτης (ες)