15-02-2015, 12:14 AM
Σήμερα πάντως, ελέω κλειστών σχολών το #226 ήταν στο 220-1, μαζί με άλλα της σειράς του: #220, #221 και #225.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
|
15-02-2015, 12:14 AM
Σήμερα πάντως, ελέω κλειστών σχολών το #226 ήταν στο 220-1, μαζί με άλλα της σειράς του: #220, #221 και #225.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
15-02-2015, 12:19 AM
(15-02-2015, 12:14 AM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα πάντως, ελέω κλειστών σχολών το #226 ήταν στο 220-1, μαζί με άλλα της σειράς του: #220, #221 και #225. Και τις ημέρες που είναι στο 250, έχει παρέα και άλλα της σειράς #2xx. Απλά η αλήθεια είναι πως δεν το λες και λογικό να έχουμε καθημερινή δρομολόγηση ενός ξεχωριστού (λόγω του συστήματος που διαθέτει) οχήματος σε μια και μόνο γραμμή. Για την ιστορία, το "ρουφιανο"-Solaris #161 είναι σήμερα στην 610.
15-02-2015, 02:42 AM
(14-02-2015, 12:09 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: To 206 έχει κατά περίπου 100 μ. μικρότερη διαδρομή σε σχέση με το 250! Δεν έχει τόσο σημασία πόσο είναι το μήκος κάθε γραμμής όσο πόσα δρομολόγια βγάζει σε κάθε βάρδια. Για παράδειγμα, σε μια 8άωρη βάρδια Καθημερινής το 250 με χρόνο διαδρομής 36' κάνει περίπου 13 δρομολόγια, δηλαδή 113,1 χλμ. Στον ίδιο χρόνο το 206 με χρόνο διαδρομής 54' κάνει περίπου 8,5 δρομολόγια, δηλαδή 73,1 χλμ. Αντίθετο παράδειγμα το παλιό 114 και το 140. 114: 24,4 χλμ κύκλος 140: 56,8 χλμ κύκλος Σε ένα 8ωρο το όχημα που δούλευε 114 είχε κάνει 7,5 δρομολόγια (βάζοντας 30' διάλειμμα) έχοντας διανύσει 170,8 χλμ. ενώ το 140 κάνει περίπου 2 δρομολόγια και διανύει 113,6 χλμ. (14-02-2015, 12:22 AM)ikarus260 Έγραψε: Κι άμα ανήκει στο κύκλωμα που έχει το 250? Κάθε μέρα να μετράει, επί 2 μήνες... Νησάφι πια! Το 910, από τότε που "γύρισε", το έχω δεί αεροδρόμια. Δεν νομίζω να μετράει... Είναι εφεδρικό βέβαια.... (Δεν ανήκει σε κύκλωμα). Το #226 νομίζω είναι εφέδρικο. Τα Ν1 Ελληνικού που είναι σε κύκλωμα πρέπει να είναι μέχρι κάπου το #160 και μπαίνουν συνήθως στα 140, 206, 235 και 250. Τα μεγαλύτερα νούμερα (#160 και πάνω) κυκλοφορούν στα Τοπικά Γλυφάδας και στα 154, 164, 237, Α3 (όποτε παίρνει 12μετρο) που κανονικά βγάζουν 18μετρα. Φυσικά, μπαίνουν και σε 140, 206, 250 αλλά όχι συστηματικά όπως στα παραπάνω. Τα Αεροδροόμια δεν έχουν στάνταρ οχήματα αλλά πρακτικά παίνρνουν τα #869 - #920 οπότε λογικό είναι να πηγαίνει Αεροδρόμιο.
15-02-2015, 12:07 PM
(15-02-2015, 02:42 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ν1 Ελληνικού που είναι σε κύκλωμα πρέπει να είναι μέχρι κάπου το #160 και μπαίνουν συνήθως στα 140, 206, 235 και 250. Στο 250 τα όχημα που δρομολογούνται είναι συνήθως της σειράς #2xx. Το μόνο που κάνει τη διαφορά είναι το όχημα που έχει την "κατσαρή" που, λόγω απόσπασης από 206, είναι στα πιο μικρά νούμερα.
16-02-2015, 10:36 PM
(15-02-2015, 12:19 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για την ιστορία, το "ρουφιανο"-Solaris #161 είναι σήμερα στην 610. Σήμερα, ο έταιρος ρουφιάνος, το 205, ήταν στο 230! Το περίεργο είναι πως σήμερα, είδα στο Β12 το 872....!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
16-02-2015, 11:33 PM
Και στο 732 είχε Ν1!
16-02-2015, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-02-2015, 11:50 PM από marios.ilioupoli.)
(16-02-2015, 11:33 PM)ecoj Έγραψε: Και στο 732 είχε Ν1! Και στο 036 είχε προ ημερών! Προσωπικά το μόνο ενδιαφέρον που εντόπισα σήμερα είναι η ρουφιανο-γκαζιέρα #7125 στο 220/221. Άραγε απλά τυχαία δρομολόγηση ή θα έχουμε καθημερινή παρουσία (πλην Σαββάτου, λόγω Ελληνικού) στο δεύτερο 15ημερο του Φεβρουαρίου; ΥΓ: Μαντέψτε ποιο N1 είχε το 250.. Δεν είναι δύσκολη η απάντηση! (= μα φυσικά το #226!)
17-02-2015, 10:40 AM
Αν αποτελεί ενδιαφέρον ακόμα το Ν1 #226 τότε να σημειώσω ότι το Citelis #9111 χθες ήταν στο Γ12!
17-02-2015, 10:45 AM
Το Ν1 #250 σήμερα στο 732
|
|