Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Μακεδονία] ΟΑΣΘ «Ακριβό αντίτιμο, φτωχή εξυπηρέτηση»
#1
Ακριβά - υπερτιμημένα εισιτήρια, αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές, γερασμένος στόλος, μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και συνωστισμός λόγω της μείωσης της συχνότητας των λεωφορείων είναι μερικά, μόνο, από τα ζητήματα τα οποία ανέδειξαν οι 9.000, περίπου, πολίτες που συμμετείχαν σε έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών με τίτλο «Η άποψη των επιβατών για τον ΟΑΣΘ».


Του Κώστα Σιαμέλη
R2unit@hotmail.com

«Έκπληξη μας προκάλεσε το γεγονός ότι οι επιβάτες επισήμαναν προβλήματα που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Παρότι οι οδηγοί και οι ελεγκτές ‘βαθμολογήθηκαν’ σε μεγάλο ποσοστό θετικά από τους επιβάτες, καταγράφηκαν ισχυρισμοί όπως το κάπνισμα ορισμένων οδηγών, τραυματισμοί λόγω επικίνδυνης οδήγησης, παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση», ανέφερε ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νίκος Τσεμπερλίδης και πρόσθεσε ότι «οι πολίτες θεωρούν ότι η τιμή των εισιτηρίων, σε σύγκριση με την Αθήνα, είναι τσουχτερή, αφού εδώ οι αποστάσεις είναι πολύ μικρότερες».
Η γενική γραμματέας Ευαγγελία Κεκελέκη εξέφρασε με δηκτικό τρόπο την απορία της «γιατί ενώ εδώ και αρκετές ημέρες είχαμε προαναγγείλει-γνωστοποιήσει εκτενώς την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας, η διοίκηση του ΟΑΣΘ -ως άμεσα, υποτίθεται, ενδιαφερόμενη- δεν έκανε τον κόπο να δώσει το παρών;». Η κ. Κεκελέκη πρόσθεσε πως «από τη στιγμή που ο ΟΑΣΘ επιδοτείται από την πολιτεία, θα πρέπει να παρέχει στους πολίτες ποιοτικές υπηρεσίες, σε μια περίοδο ιδίως κατά την οποία περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το λεωφορείο λόγω της οικονομικής κρίσης, που καθιστά ασύμφορη τη μετακίνηση με ΙΧ».
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης είπε στη «Μ» πως «όταν θα αρχίσουν να αστυνομεύονται οι λεωφορειολωρίδες, τότε θα δεχτώ παρατήρηση για τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ. Οι οδηγοί μας κάθε χρόνο λαμβάνουν μέρος σε σεμινάρια, στα οποία, μεταξύ άλλων, δίνεται μεγάλη έμφαση στην πρέπουσα συμπεριφορά. Εάν, βεβαίως, σημειωθεί κάποιο μεμονωμένο περιστατικό, όχι μόνο είναι κατακριτέο αλλά καλούμε το κοινό να προχωρήσει σε καταγγελία-αναφορά. Όσον αφορά την επαναφορά των μεταμεσονύχτιων δρομολογίων, προσωπικά έχω προβεί σε ενέργειες επαναφοράς κάποιων από αυτά και περιμένω απάντηση από τους αρμόδιους. Σχετικά με την κατάσταση των λεωφορείων, θυμίζω ότι ο μέσος όρος του ‘στόλου’ είναι μόλις 8 χρόνια. Το θέμα των παραπόνων που σχετίζονται με τη γραμμή των ΤΕΙ δεσμεύομαι ότι θα το μελετήσουμε διεξοδικά».
Σκοπός της έρευνας, στις ερωτήσεις της οποίας απάντησαν 8.784 καταναλωτές από τις 11/11/2014 έως τις 20/11/2014, ήταν να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών του μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης μετά τις πρόσφατες αυξήσεις στο αντίτιμο των εισιτηρίων και τις αλλαγές δρομολογίων.
Τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα εξής:
- To 45% του επιβατικού κοινού αγοράζει κάρτα απεριορίστων διαδρομών και το 33% έχει πάντα εισιτήρια μαζί του. Μόνο το 4% αγοράζει το εισιτήριό του μέσα στο λεωφορείο και αυτό δείχνει ότι οι επιβάτες αρνούνται να πληρώσουν ακριβότερα τα εισιτήρια και, μάλιστα, χωρίς να πάρουν ρέστα.
- To 64% των επιβατών αξιολογεί τη συχνότητα των δρομολογίων ως κακή και πολύ κακή.
- To 62% των επιβατών αξιολογεί το ωράριο λειτουργίας ως κακό και πολύ κακό.
- To 49% των επιβατών αξιολογεί την ταχύτητα μετακίνησης ως κακή και πολύ κακή, καταδεικνύοντας την αναγκαιότητα της ύπαρξης και λειτουργίας των λεωφορειολωρίδων.
- To 82% των επιβατών αξιολογεί την πληρότητα των λεωφορείων ως κακή και πολύ κακή.
- To 85% των επιβατών αξιολογεί την άνεση της μετακίνησης ως κακή και πολύ κακή.
- To 59% των επιβατών αξιολογεί την κατάσταση των λεωφορείων ως κακή και πολύ κακή.
- To 55% των επιβατών αξιολογεί τις συνθήκες ασφάλειας ως κακές και πολύ κακές.
- To 52% των επιβατών αξιολογεί την ενημέρωση και πληροφόρηση ως κακή και πολύ κακή.
- To 89% των επιβατών αξιολογεί τη σχέση ποιότητας - τιμής ως κακή και πολύ κακή.

Τα σημαντικότερα προβλήματα
Το ΚΕΠΚΑ ζήτησε από τους επιβάτες να αξιολογήσουν τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά με τον ΟΑΣΘ. Τα σημαντικότερα είναι:
- To 76% των επιβατών θεωρεί τη διακοπή των μεταμεσονύχτιων δρομολογίων ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 97% των επιβατών θεωρεί τη μείωση της συχνότητας δρομολογίων ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 97% των επιβατών θεωρεί την υπερφόρτωση ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 94% των επιβατών θεωρεί την αύξηση του αντίτιμου του εισιτηρίου ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 90% των επιβατών θεωρεί την έλλειψη κλιματισμού ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 66% των επιβατών θεωρεί την έλλειψη αναγγελίας ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 87% των επιβατών θεωρεί σημαντικό πρόβλημα το γεγονός ότι τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων μέσα στα λεωφορεία δεν δίνουν ρέστα.
- To 83% των επιβατών θεωρεί την έλλειψη καθαριότητας ως σημαντικό πρόβλημα.
- To 88% των επιβατών θεωρεί την παλαιότητα των λεωφορείων ως σημαντικό πρόβλημα.

Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα ΤΕΙ…
Η μεγάλη συμμετοχή στην έρευνα των φοιτητών του ΑΤΕΙΘ στη Σίνδο έδωσε τη δυνατότητα καταγραφής της καθημερινής εικόνας της γραμμής 52 Ν.Σ. Σταθμός - ΑΤΕΙ. Η ένωση καταναλωτών παραθέτει, ενδεικτικά, ορισμένες από τις καταγγελίες:
- «Η κατάσταση με το 52 είναι άθλια. Τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα για τη ζήτηση που υπάρχει, με αποτέλεσμα να μην χωράμε, έχει τύχει να περάσουν 5 λεωφορεία χωρίς να σταματήσουν. Τα λεωφορεία γίνονται ‘κονσέρβες’. Η αύξηση του εισιτηρίου είναι παράλογη».
- «Το 52 το χρησιμοποιούν κυρίως φοιτητές και από τότε που έχουν μειωθεί τα λεωφορεία γίνεται πανικός. Μου έχει τύχει να είμαι παρών σε περιστατικά λιποθυμίας. Μεταφερόμαστε σαν στοιβαγμένα ζώα».
- «Χαλούν συχνά λεωφορεία, των οποίων τα δρομολόγια παραλείπονται. Συνέβη περιστατικό όπου το 52 χάλασε αρκετά μέτρα πριν από την έξοδο του αυτοκινητοδρόμου για Σίνδο και ο οδηγός μάς είπε να συνεχίσουμε με τα πόδια, τη στιγμή που από δίπλα περνούσαν νταλίκες με μεγάλη ταχύτητα».
- «Μου έχει τύχει να περιμένω ακόμα και 45 λεπτά στη στάση έως ότου επιβιβαστώ λόγω μειωμένων δρομολογίων που επέφεραν υπερφόρτωση στα εναπομείναντα».

Τα κακά και τα χειρότερα δρομολόγια
Με βάση τη γενική βαθμολογία των επιβατών στην αξιολόγηση γραμμών, χειρότερες γραμμές αναδείχτηκαν οι: 23 Ν.Σ. Σταθμός - Συκιές, 32 Κ. Ηλιούπολη - Αριστοτέλους, 56 Ν.Σ. Σταθμός - Ωραιόκαστρο και 52 Ν.Σ. Σταθμός - ΑΤΕΙ. Στον αντίποδα, οι καλύτερες γραμμές είναι οι: 83 Λαγκαδάς - Θεσσαλονίκη, 39 Κηφισιά - Δικαστήρια, 10 Χαριλάου - Ν.Σ. Σταθμός και 25 Νεάπολη - Βενιζέλου. Καμία, ωστόσο, δεν κατάφερε να αξιολογηθεί ως καλή, δηλαδή να βαθμολογηθεί με 36.


Πηγή
Απάντηση
#2
Πρόχειρη η έρευνα, copy paste της παρουσίασης το δημοσίευμα για δημιουργία εντυπώσεων... Μακρά παράδοση η Μακεδονία σε αυτά...
Απάντηση
#3
Γιατί πρόχειρη η έρευνα; Η μακεδονια όπως και η εκάστοτε εφημερίδα, μεταδίδει αυτό που πιστεύει ο κόσμος. Αναμενόμενο να ειναι, αυτές οι γραμμές χειρότερες σε υπηρεσίες αλλά για 25 και 39 δεν το περίμενα. Εσύ το ερωτηματολόγιο το έκανες; Και έχω μια απορία , η Μακεδονία τι σχεση, έχει με το ΚΕΠΚΑ;
Απάντηση
#4
Πρόχειρη γιατί δεν έχει μέτρο σύγκρισης, δεν παρέχει στοιχεία για το δείγμα στο οποίο έγινε (περιοχή κατοικίας, μορφωτικό επίπεδο, επάγγελμα κλπ) και δεν βγάζει συμπεράσματα και προτάσεις. Ναι, το έκανα το ερωτηματολόγιο και ακριβώς γι' αυτό γνωρίζω και τις ερωτήσεις του. Η Μακεδονία δεν έχει καμία σχέση με το ΚΕΠΚΑ (που δεν περίμενα τέτοια προχειροδουλειά από αυτό οφείλω να ομολογήσω), απλά αναδημοσιεύει ότι της αρέσει όπως της αρέσει - από το 1957 ακόμη όταν και ιδρύθηκε ο ΟΑΣΘ για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Το γεγονός και μόνο ότι ο τίτλος της ξεκινάει "Ακριβό εισιτήριο" όταν μιλάμε για το φτηνότερο στην Ευρώπη απαντάει στην απορία σου...
Απάντηση
#5
Δηλαδή πιστεύεις ότι πρεπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από το αν έχουν πτυχίο ή όχι; Δηλαδή ένας καθηγητής πανεπιστημίου λέει την αλήθεια ενώ ένας άνθρωπος εργαζόμενος εργάτης λέει ψέμματα; Συγνώμη αλλά αυτό ονομάζεται ΡΑΤΣΙΣΜΌΣ. Σου εχω μια πρόταση. Αν θέλεις την δέχεσαι. Να κανείς εσύ ερωτηματολόγια, να τα δώσεις, μετά μέσω email να τα στείλεις σε όλους τους χρήστες της Θεσσαλονίκης του site για να δούμε τι απάντησε ο κόσμος και πως μετρηθηκαν. Τι λες δέχεσαι;

Για το φθηνό εισιτήριο συμφωνώ σε αυτό που λες και για τα χιλιόμετρα. Όμως από την άλλη πλευρά είναι ακριβό διότι μισθοί συντάξεις είναι χαμηλές.
Απάντηση
#6
(18-01-2015, 02:48 AM)GiannisB Έγραψε: Δηλαδή πιστεύεις ότι πρεπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από το αν έχουν πτυχίο ή όχι; Δηλαδή ένας καθηγητής πανεπιστημίου λέει την αλήθεια ενώ ένας άνθρωπος εργαζόμενος εργάτης λέει ψέμματα; Συγνώμη αλλά αυτό ονομάζεται ΡΑΤΣΙΣΜΌΣ.

Εσυ εκεί στάθηκες? Στον ''ρατσισμό"??? Σε πληροφορώ πως κατά την Μεθοδολογία της Έρευνας (μάθημα που διδάσκεται σε τμήματα ΑΕΙ), ο τόπος, ο χρόνος, η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, ο τροπος διεξαγωγης κ.ά. επιβάλλεται να αναγράφονται στην έρευνα. Απο εκεί εξάλλου κρίνεις εάν μια έρευνα είναι σοβαρή ή όχι.
Απάντηση
#7
δεν μου προκαλούν ιδιαίτερη έκπληξη τα αποτελέσματα της έρευνας, άλλωστε ως γνωστόν είμαστε ο πιο μίζερος και γκρινιάρικος λαός του πλανήτη.


ως τεως φοιτητής στη Σινδο έχω χρησιμοποιησει άπειρες φορές τη γραμμή 52, θεωρώ πως θα έπρεπε να εφοδιάζεται μόνιμα με καλοσυντηρημένους ''αλέκους'' διότι είναι αρκετά ευρύχωροι και με μεγαλύτερα ανοίγματα για τους ορθίους απ οτι τα B7LA
Απάντηση
#8
(18-01-2015, 02:56 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Εσυ εκεί στάθηκες? Στον ''ρατσισμό"??? Σε πληροφορώ πως κατά την Μεθοδολογία της Έρευνας (μάθημα που διδάσκεται σε τμήματα ΑΕΙ), ο τόπος, ο χρόνος, η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, ο τροπος διεξαγωγης κ.ά. επιβάλλεται να αναγράφονται στην έρευνα. Απο εκεί εξάλλου κρίνεις εάν μια έρευνα είναι σοβαρή ή όχι.

Σε μια άλλη έρευνα με ερωτηματολόγια για την προτίμηση βιολογικών προϊόντων πάλι δεν είχε. Είχε όμως επάγγελμα και ιδιότητα πχ φοιτητής σκέτο και φυσικά ηλικίες. Ακόμα και έτσι να γίνονται όπως αναφέρεις στα ΤΕΙ κακώς. Δηλαδή αν σε μια περιοχή πχ έχουμε τους γιατρούς, δικηγόρους και άλλα συναφή επαγγέλματα και έχουν τα πιο καινούργια λεωφορεία και έχουν ένα είδους φιλαργυρίας να ζητάνε και άλλα πιο καινούργια και από την άλλη μια εργατική συνοικία και έχουν τα πιο παλιά λεωφορεία και λογικό είναι να ζητούν καινούργια, θα πούμε ότι έχουν δίκιο οι πρώτοι λόγω μορφωτικού επιπέδου και στους άλλους θα βάλουμε εμπάργκο επειδή, δεν έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου αμφισβητώντας αυτό που αισθάνονται; αυτό που καταλαβαίνουν; Να μην κρίνουμε τον άλλο από τι έχει, αν έχει πτυχίο ή όχι, από το αν έχει χρήμα ή όχι, από το αν έχει ρόλεξ ή όχι αλλά από το έργο, όπως είπε και ο Μαντίθεος. Στην περίπτωση του ΚΕΠΚΑ, η θεωρία του Μαντίθεου εφαρμόστηκε. Το ερωτηματολόγιο του ΚΕΠΚΑ προσωπική μου άποψη και γνώμη αποτελεί παράδειγμα για πολλά άλλα ερωτηματολόγια και μπράβο στην ΚΕΠΚΑ για αυτή την κίνηση, δίνοντας ένα κατανοητό και υπερπλήρης ερωτηματολόγιο και δίνοντας φυσικά την συμπόνια και την κατανόηση σε όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. . Από όποια τάξη κοινωνική, μορφωτική εργατική και ούτε καθ΄εξής, από όπου και αν προέρχονται. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην γνώμη και στην κατανόησηSmile

(17-01-2015, 07:19 PM)garvanitis Έγραψε: copy paste της παρουσίασης το δημοσίευμα για δημιουργία εντυπώσεων... .

Α και ξέχασα να σε απαντήσω σε αυτό. Ήρεμα θα τα πω. Βάζω σχεδόν όλες τις ειδήσεις του ΟΑΣΘ, είτε αυτές με βρίσκουν σύμφωνο είτε όχι. Άμα θέλεις μπορείς να ψάξεις αυτήν την ενότητα και να το διαπιστώσεις μόνος. Εξάλλου όλα δεν πρέπει να τα λέμε; Πάμε στην εντύπωση καμία εντύπωση δεν θέλω να προκαλέσω, ούτε φυσικά με προκαλούν. Ας πούμε ότι εντύπωση=χαρά. Όχι δεν με προκαλούν χαρά. Με θλίβει που η γραμμή, που με εξυπηρετεί εμένα και την περιοχή μου καθημερινά, να μην έχει σωστή εξυπηρέτηση στους περισσότερους τομείς, μην πω σε όλους. Τους λόγους τους έχω αναφέρει πολλές φορές. Και για το τι αίσθηση με προκαλεί; Δικαίωση με προκαλεί. Δικαιώνομαι επιτέλους, για όλα όσα έχω πει και γράψει εδώ μέσα, τα πέντε χρόνια στην κοινότητα. Ήρεμα στα λέω δεν σε μαλώνω. Smile

(18-01-2015, 04:21 PM)bill_thes Έγραψε: δεν μου προκαλούν ιδιαίτερη έκπληξη τα αποτελέσματα της έρευνας, άλλωστε ως γνωστόν είμαστε ο πιο μίζερος και γκρινιάρικος λαός του πλανήτη.


ως τεως φοιτητής στη Σινδο έχω χρησιμοποιησει άπειρες φορές τη γραμμή 52, θεωρώ πως θα έπρεπε να εφοδιάζεται μόνιμα με καλοσυντηρημένους ''αλέκους'' διότι είναι αρκετά ευρύχωροι και με μεγαλύτερα ανοίγματα για τους ορθίους απ οτι τα B7LA


Ούτε και εμένα με προκαλούν έκπληξη όπως είπα και πιο πάνω, αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Όμως ο κόσμος έχει το δικαίωμα να ζητάει ένα καλύτερο συγκοινωνιακό περιβάλλον, διότι πληρώνει πολλά και πάρα πολλά μάλιστα, για τους μισθούς-συντάξεις που παίρνει. Αυτό για το γκρινιάρικος λαός δηλαδή να λέμε <<Ευχαριστώ θεέ μου, που δεν έχω λεφτά, που περνάω φτώχεια, που είμαι στα πρόθυρα αυτοκτονίας, που με κλέβουν τα λεφτά και δω στην κλεπτοκρατία>> Συγνώμη αν το εννοείς αυτό, τότε είναι σαν λες, πρέπει να έχουμε ένα είδους φιλαργυρίας με κατεύθυνση προς την νηστεία του χρήματος. Φιλικά στα λέω Smile
Απάντηση
#9
(18-01-2015, 08:14 PM)GiannisB Έγραψε: Σε μια άλλη έρευνα με ερωτηματολόγια για την προτίμηση βιολογικών προϊόντων πάλι δεν είχε. Είχε όμως επάγγελμα και ιδιότητα πχ φοιτητής σκέτο και φυσικά ηλικίες. Ακόμα και έτσι να γίνονται όπως αναφέρεις στα ΤΕΙ κακώς. Δηλαδή αν σε μια περιοχή πχ έχουμε τους γιατρούς, δικηγόρους και άλλα συναφή επαγγέλματα και έχουν τα πιο καινούργια λεωφορεία και έχουν ένα είδους φιλαργυρίας να ζητάνε και άλλα πιο καινούργια και από την άλλη μια εργατική συνοικία και έχουν τα πιο παλιά λεωφορεία και λογικό είναι να ζητούν καινούργια, θα πούμε ότι έχουν δίκιο οι πρώτοι λόγω μορφωτικού επιπέδου και στους άλλους θα βάλουμε εμπάργκο επειδή, δεν έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου αμφισβητώντας αυτό που αισθάνονται; αυτό που καταλαβαίνουν; Να μην κρίνουμε τον άλλο από τι έχει, αν έχει πτυχίο ή όχι, από το αν έχει χρήμα ή όχι, από το αν έχει ρόλεξ ή όχι αλλά από το έργο, όπως είπε και ο Μαντίθεος. Στην περίπτωση του ΚΕΠΚΑ, η θεωρία του Μαντίθεου εφαρμόστηκε. Το ερωτηματολόγιο του ΚΕΠΚΑ προσωπική μου άποψη και γνώμη αποτελεί παράδειγμα για πολλά άλλα ερωτηματολόγια και μπράβο στην ΚΕΠΚΑ για αυτή την κίνηση, δίνοντας ένα κατανοητό και υπερπλήρης ερωτηματολόγιο και δίνοντας φυσικά την συμπόνια και την κατανόηση σε όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. . Από όποια τάξη κοινωνική, μορφωτική εργατική και ούτε καθ΄εξής, από όπου και αν προέρχονται. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην γνώμη και στην κατανόησηSmile


Α και ξέχασα να σε απαντήσω σε αυτό. Ήρεμα θα τα πω. Βάζω σχεδόν όλες τις ειδήσεις του ΟΑΣΘ, είτε αυτές με βρίσκουν σύμφωνο είτε όχι. Άμα θέλεις μπορείς να ψάξεις αυτήν την ενότητα και να το διαπιστώσεις μόνος. Εξάλλου όλα δεν πρέπει να τα λέμε; Πάμε στην εντύπωση καμία εντύπωση δεν θέλω να προκαλέσω, ούτε φυσικά με προκαλούν. Ας πούμε ότι εντύπωση=χαρά. Όχι δεν με προκαλούν χαρά. Με θλίβει που η γραμμή, που με εξυπηρετεί εμένα και την περιοχή μου καθημερινά, να μην έχει σωστή εξυπηρέτηση στους περισσότερους τομείς, μην πω σε όλους. Τους λόγους τους έχω αναφέρει πολλές φορές. Και για το τι αίσθηση με προκαλεί; Δικαίωση με προκαλεί. Δικαιώνομαι επιτέλους, για όλα όσα έχω πει και γράψει εδώ μέσα, τα πέντε χρόνια στην κοινότητα. Ήρεμα στα λέω δεν σε μαλώνω. Smile



Ούτε και εμένα με προκαλούν έκπληξη όπως είπα και πιο πάνω, αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Όμως ο κόσμος έχει το δικαίωμα να ζητάει ένα καλύτερο συγκοινωνιακό περιβάλλον, διότι πληρώνει πολλά και πάρα πολλά μάλιστα, για τους μισθούς-συντάξεις που παίρνει. Αυτό για το γκρινιάρικος λαός δηλαδή να λέμε <<Ευχαριστώ θεέ μου, που δεν έχω λεφτά, που περνάω φτώχεια, που είμαι στα πρόθυρα αυτοκτονίας, που με κλέβουν τα λεφτά και δω στην κλεπτοκρατία>> Συγνώμη αν το εννοείς αυτό, τότε είναι σαν λες, πρέπει να έχουμε ένα είδους φιλαργυρίας με κατεύθυνση προς την νηστεία του χρήματος. Φιλικά στα λέω Smile

EuxelaioEuxelaio

[Εικόνα: large.jpg]
Απάντηση
#10
(18-01-2015, 08:14 PM)GiannisB Έγραψε: Σε μια άλλη έρευνα με ερωτηματολόγια για την προτίμηση βιολογικών προϊόντων πάλι δεν είχε. Είχε όμως επάγγελμα και ιδιότητα πχ φοιτητής σκέτο και φυσικά ηλικίες. Ακόμα και έτσι να γίνονται όπως αναφέρεις στα ΤΕΙ κακώς. Δηλαδή αν σε μια περιοχή πχ έχουμε τους γιατρούς, δικηγόρους και άλλα συναφή επαγγέλματα και έχουν τα πιο καινούργια λεωφορεία και έχουν ένα είδους φιλαργυρίας να ζητάνε και άλλα πιο καινούργια και από την άλλη μια εργατική συνοικία και έχουν τα πιο παλιά λεωφορεία και λογικό είναι να ζητούν καινούργια, θα πούμε ότι έχουν δίκιο οι πρώτοι λόγω μορφωτικού επιπέδου και στους άλλους θα βάλουμε εμπάργκο επειδή, δεν έχουν πτυχίο Πανεπιστημίου αμφισβητώντας αυτό που αισθάνονται; αυτό που καταλαβαίνουν; Να μην κρίνουμε τον άλλο από τι έχει, αν έχει πτυχίο ή όχι, από το αν έχει χρήμα ή όχι, από το αν έχει ρόλεξ ή όχι αλλά από το έργο, όπως είπε και ο Μαντίθεος. Στην περίπτωση του ΚΕΠΚΑ, η θεωρία του Μαντίθεου εφαρμόστηκε. Το ερωτηματολόγιο του ΚΕΠΚΑ προσωπική μου άποψη και γνώμη αποτελεί παράδειγμα για πολλά άλλα ερωτηματολόγια και μπράβο στην ΚΕΠΚΑ για αυτή την κίνηση, δίνοντας ένα κατανοητό και υπερπλήρης ερωτηματολόγιο και δίνοντας φυσικά την συμπόνια και την κατανόηση σε όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. . Από όποια τάξη κοινωνική, μορφωτική εργατική και ούτε καθ΄εξής, από όπου και αν προέρχονται. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην γνώμη και στην κατανόησηSmile

Ο Μαντίθεος του Λυσία που κάναμε στη θεωρητική?

(18-01-2015, 11:36 PM)bill_thes Έγραψε: EuxelaioEuxelaio

[Εικόνα: large.jpg]

ROFL ROFL ROFL

Εεεε δε κρατιέμαι, σόρρυ!

Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [ΟΑΣΘ] Δοκιμαστική Εξυπηρέτηση των Οικισμών Παλαιού και Νέου Αγιονερίου GiannisB 0 2.030 04-06-2014, 11:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)