Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
#31
(15-01-2015, 03:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Δηλαδή εγώ δούλευα αλλού, που από το 2012 δρομολογούσα Citelis καθημερινές στον Κάραβο?! Γιατί οι λέξεις ''αποκλειστικά'' και ''ανύπαρκτη'' είναι απόλυτες.
Σεβάσου λοιπόν κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω. Citelis έχουν μπει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές στα Τ.ΑΧΑ Καθ και ειδικά στο 712 που πολύ νωρίτερα ξεκίνησε να έχει αποκλειστικά Citelis.
Προφανώς και δεν είναι σπάνιο, Citelis του Β' να δρομολογηθούν στο Α'. Αντιθέτως, είναι απολύτως φυσικό!! Και τι έγινε άλλωστε?
Για Renault στο 723 δεν έχω ακούσει ποτέ, πιθανώς να βγάζουν καμιά φορά μετά από τις επιθέσεις που δέχονται συνέχεια έξω από το ΑΜ ΛΙΟ, για να μην βγαίνουν εκτός τα Citelis. Αλλά θα το ρωτήσω πάντως .. Καλό θα ήταν όμως, αν δεν μπορούμε να έχουμε μια φωτογραφία, να αναφέρουμε πράγματα που έχουμε δει με τα μάτια μας και όχι ότι έχουμε ακούσει. Γιατί, από ράδιο αρβύλα, φουλ!!

Λοιπόν φωτογραφία από Renualt στο 723 υπάρχει αν και δεν είναι καλή!
Τώρα εγώ δεν μιλάω για το 2012 αλλά για το 2014 που ανέβαινα (και ανεβαίνω) καθημερινά στα Λιόσια και έβλεπα τοπικά Αχαρνών και 712 καθημερινές πάντα με Renault! Δεν το γράφω στο αέρα προφανώς και για αυτό έφτασα να αναφέρω την επανεμφάνιση Citelis στον Κάραβο καθημερινές! Το ότι μπορεί να άλλαξε η όποια εντολή γραφείου κίνησης είναι άλλο!
#32
(15-01-2015, 03:13 AM)ecoj Έγραψε: Λοιπόν φωτογραφία από Renualt στο 723 υπάρχει αν και δεν είναι καλή!
Τώρα εγώ δεν μιλάω για το 2012 αλλά για το 2014 που ανέβαινα (και ανεβαίνω) καθημερινά στα Λιόσια και έβλεπα τοπικά Αχαρνών και 712 καθημερινές πάντα με Renault! Δεν το γράφω στο αέρα προφανώς και για αυτό έφτασα να αναφέρω την επανεμφάνιση Citelis στον Κάραβο καθημερινές! Το ότι μπορεί να άλλαξε η όποια εντολή γραφείου κίνησης είναι άλλο!
Ανεφέρες χαρακτηριστικά ''Μέχρι και το τέλος του 2014''. Που σημαίνει από τις 24/1/2011 που κυκλοφόρησαν τα 10 πρώτα μέχρι και τώρα, γι'αυτό και το σχόλιό μου.
Και επειδή διαβάζω διάφορα, μην τρελαθούμε. Τα Citelis το 2011 όταν παραλείφθηκαν στα Άνω Λιόσια ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΑΝ να καλύψουν όλες τις βάρδιες του Α/Σ (204 μόνιμα οχήματα και 42 εφεδρικά είχε μέχρι τότε - μέχρι το 7246). Το αν στα 4 χρόνια που πέρασαν, αποδεκατίστηκαν οι βάρδιές του, δεν αλλάζει την αρχική πρόβλεψη του Γρ.Κίνησης. Οπότε, ο λόγος που οι παλιές γκαζιέρες παρέμειναν στην δρομολόγηση των Τ.ΑΧΑ Καθημερινές, ήταν επειδή δεν επαρκούσαν τα οχήματα. Από όταν άρχισαν να επαρκούν άνετα, άρχισαν να δρομολογούνται και εκεί, όπως και ανέφερα στο αρχικό μου post άλλωστε. Για να μην παρερμηνευόμαστε κιόλας..

Ευχάριστο να υπάρχει! Εκτός και αν μιλάς για τον Αύγουστο, που ελλείψει A/C, το ΑΜ ΛΙΟ είχε δρομολογήσει παλιές γκαζιέρες ακόμη και στο Α15 και στο Β8!!
Σε διαφορετική περίπτωση, ο λόγος που ανέφερα παραπάνω λογικά θα ισχύει.. Διότι, διαθεσιμότητα υπάρχει (και κανείς δεν είναι χαζός να βγάλει Renault αντί για Citelis - που δεν θα το επιτρέψει και το Γρ.Κίνησης άλλωστε, έτσι αυθαίρετα..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#33
(15-01-2015, 02:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για το Α1 δε γνωρίζω, πάντως στο Α3, όποτε εντοπίζω όχημα της γραμμής (σε καθημερινή βάση), είναι πάντα GN! Η δρομολόγηση N1 είναι εξαιρετικά σπάνια.
Το Α1 έχει καθημερινά 2-3 μπορεί και παραπάνω Ν1. Το Α3 σχεδόν όλο με GN. Το "ωραιο" είναι να βλεπεις τις GN τα βράδυα στη Βουλιαγμένης με 3-4 άτομα...
Στα 164, 237 νταλίκα μάλλον δεν θα ξαναδούμε
#34
(15-01-2015, 03:32 AM)MrVanHool Έγραψε: Ανεφέρες χαρακτηριστικά ''Μέχρι και το τέλος του 2014''. Που σημαίνει από τις 24/1/2011 που κυκλοφόρησαν τα 10 πρώτα μέχρι και τώρα, γι'αυτό και το σχόλιό μου.
Και επειδή διαβάζω διάφορα, μην τρελαθούμε. Τα Citelis το 2011 όταν παραλείφθηκαν στα Άνω Λιόσια ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΑΝ να καλύψουν όλες τις βάρδιες του Α/Σ (204 μόνιμα οχήματα και 42 εφεδρικά είχε μέχρι τότε - μέχρι το 7246). Το αν στα 4 χρόνια που πέρασαν, αποδεκατίστηκαν οι βάρδιές του, δεν αλλάζει την αρχική πρόβλεψη του Γρ.Κίνησης. Οπότε, ο λόγος που οι παλιές γκαζιέρες παρέμειναν στην δρομολόγηση των Τ.ΑΧΑ Καθημερινές, ήταν επειδή δεν επαρκούσαν τα οχήματα. Από όταν άρχισαν να επαρκούν άνετα, άρχισαν να δρομολογούνται και εκεί, όπως και ανέφερα στο αρχικό μου post άλλωστε. Για να μην παρερμηνευόμαστε κιόλας..

Ευχάριστο να υπάρχει! Εκτός και αν μιλάς για τον Αύγουστο, που ελλείψει A/C, το ΑΜ ΛΙΟ είχε δρομολογήσει παλιές γκαζιέρες ακόμη και στο Α15 και στο Β8!!
Σε διαφορετική περίπτωση, ο λόγος που ανέφερα παραπάνω λογικά θα ισχύει.. Διότι, διαθεσιμότητα υπάρχει (και κανείς δεν είναι χαζός να βγάλει Renault αντί για Citelis - που δεν θα το επιτρέψει και το Γρ.Κίνησης άλλωστε, έτσι αυθαίρετα..)
Δεν αμφισβητώ αυτά που λες αλλά μάλλον έχεις μείνει πίσω! Εγώ στάθηκα στο 2014 που ουσιαστικά παρατηρούσα συνεχώς λεωφορεία και έβλεπα πως τοπικά Αχαρνών και 712 είχαν μόνιμα Renault τις καθημερινές!

Δεν ήταν τον Αύγουστο ήταν τον Ιούνιο όταν άρχισε να χρειάζεται A/C και υπήρχε θέμα σε αρκετά Citelis και μπήκαν Renault (κάποια από Ανθούσα) σε κάθε πιθανή γραμμή των Λιοσίων. Μάλιστα είχα βγει και είχα βγάλει αρκετές φωτογραφίες άσχετα αν δεν τις ανέβασα!

Τη φωτογραφία δεν την έβγαλα τότε αλλά πιο μετά και από τότε έχω ξαναδεί Renault στο 723!
[Εικόνα: 372.jpg]
#35
Το ότι στο 220/221 δρομολογούνται Renault Agora, δεν αποτελεί είδηση! Αλλά το ότι το #7125, που είναι σήμερα στα Άνω Ιλίσια, έχει σύστημα καταμέτρησης της επιβατικής κίνησης, σίγουρα αποτελεί είδηση.

Υπήρχε το σύστημα στο συγκεκριμένο όχημα ή είναι φρέσκια τοποθέτηση;
#36
(14-01-2015, 03:17 AM)MrVanHool Έγραψε: Διαβάζοντας και παλαιότερα posts, αναρωτιέμαι τι σημασία έχει αν η 9005 ήταν στο 3 μαζί με το 8075 πχ. Μεικτή δρομολόγηση αρθρωτών και 12μετρων υπάρχει, οπότε απολύτως φυσικό.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)

Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
Κοίτα αυτό το χα αναφέρει και γω καποια στιγμη περυσι όταν γίνονταν καθε μερα καταγραφες οχημάτων και έτσι χανονταν οι σπάνιες εμφανίσεις.
Αλλά δυστηχώς τον τελευταίο καιρό όλα ειναι ψιλοστανταρ και αν δεν γραφτεί κατι έστω και πιο συνηθισμένο το topic θα έχει ελάχιστες δημοσιεύσεις!
#37
(15-01-2015, 11:29 PM)georgio Έγραψε: Κοίτα αυτό το χα αναφέρει και γω καποια στιγμη περυσι όταν γίνονταν καθε μερα καταγραφες οχημάτων και έτσι χανονταν οι σπάνιες εμφανίσεις.
Αλλά δυστηχώς τον τελευταίο καιρό όλα ειναι ψιλοστανταρ και αν δεν γραφτεί κατι έστω και πιο συνηθισμένο το topic θα έχει ελάχιστες δημοσιεύσεις!
Ε τι έχει σημασία δηλαδή, να είναι γεμάτο δημοσιεύσεις χωρίς ουσία και ενδιαφέρον, ή να διαβάζεις έστω και μια την βδομάδα, αλλά να γνωρίζεις ότι θα μπεις και θα διαβάσεις κάτι αξιοσημείωτο..?! Ξέρεις την απάντηση, είμαι σίγουρος..! Wink
(μπορούμε να σχολιάζουμε το κύμα αλλαγών άλλωστε, δίνει μπόλικες εναλλακτικές ο ΟΑΣΑ!)

(15-01-2015, 07:14 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το ότι στο 220/221 δρομολογούνται Renault Agora, δεν αποτελεί είδηση! Αλλά το ότι το #7125, που είναι σήμερα στα Άνω Ιλίσια, έχει σύστημα καταμέτρησης της επιβατικής κίνησης, σίγουρα αποτελεί είδηση.

Υπήρχε το σύστημα στο συγκεκριμένο όχημα ή είναι φρέσκια τοποθέτηση;
Δεν υπήρχε σύστημα καταμέτρησης. Αν κρίνουμε από την 910 που είχε βγει off και το 9111 που είχε κολλήσει στο Μαρούσι και στις Γέφυρες, ίσως κατάλαβαν πως δεν μπορεί το 9111 να καλύψει και όλες τις γραμμές του ΑΜ ΑΝΘ!
Το λάθος με τις καταμετρήσεις (ναι, πάλι κράζω), είναι ότι μετράνε πάντα την ίδια βάρδια, την τελευταία.. Στο δε 500, όταν έβαζαν το 934, να βράσω το δρομολόγιο μόνο των 0210 που είχε κόσμο.. Σε όλα τα άλλα που γέμιζαν, τα άλλα Iris..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#38
Απόψε στο λιμάνι, είδα το Solaridi 77 στο 915, καθώς πέρναγε μπροστά από το σταθμό ΗΣΑΠ Πειραιά πρός λόφο Βώκου, και το 675 να κατεβαίνει πρός το σταθμό, κατευθυνόμενο πρός Προφήτη Ηλία! Έχει ακουστεί κάτι για οχήματα από Ελληνικό?? Last but not least, το ρουφιανόχημα 910, και πάλι στην κυκλοφορία...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
#39
(17-01-2015, 01:06 AM)ikarus260 Έγραψε: Απόψε στο λιμάνι, είδα το Solaridi 77 στο 915, καθώς πέρναγε μπροστά από το σταθμό ΗΣΑΠ Πειραιά πρός λόφο Βώκου, και το 675 να κατεβαίνει πρός το σταθμό, κατευθυνόμενο πρός Προφήτη Ηλία! Έχει ακουστεί κάτι για οχήματα από Ελληνικό?? Last but not least, το ρουφιανόχημα 910, και πάλι στην κυκλοφορία...!

Αρχικά έτσι είχε ακουστεί πως θα μεταφερθούν και από το Ελληνικό! Γιατί το Solarίνια του Πειραιά μπαίνουν μόνο στο 915 άραγε;
#40
(17-01-2015, 01:09 AM)ecoj Έγραψε: Αρχικά έτσι είχε ακουστεί πως θα μεταφερθούν και από το Ελληνικό! Γιατί το Solarίνια του Πειραιά μπαίνουν μόνο στο 915 άραγε;

Mάλλον θα έτυχε...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 832 106.797 21-11-2024, 05:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.798 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.093 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.446 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.597 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.239 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 587.765 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 457.798 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.428 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.746 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 40 Επισκέπτης (ες)