Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Ζωγράφου
#1
H δημοτική συγκοινωνία του Δήμου Ζωγράφου δημιουργήθηκε με πολλές φιλοδοξίες την άνοιξη του 2002. Ο στόχος της είναι η σύνδεση των συνοικιών του δήμου (Γουδή – Άνω Ιλισια) με το κέντρο της πόλης, το Δημαρχείο και το Κοιμητήριο και η καλύτερη διασύνδεση των συνοικιών μεταξύ των.

Oι Γραμμές

Η Δημοτική Συγκοινωνία Ζωγράφου σχεδιάστηκε το 2000 με 3 γραμμές που συνέδεαν το δήμο από άκρη σε άκρη. Η διαδρομή των γραμμών περιγράφεται παρακάτω:

Δ1: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου – δεξιά Ωρίωνος, συνέχεια Ηφαιστίωνος – αριστερά Πλατεία Ελευθερίας – συνέχεια δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, Ούλωφ Πάλμε – αριστερά Γρ. Αυξεντίου – Χ. Μούσκου – Εθν. Αντιστάσεως – Αριστερά Αργοναυτών – αριστερά Γεωργίου Ζωγράφου – Πάροδος Λ. Παπάγου – Λεωφόρος Α.Παπάγου – Γρ. Κουσίδου – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Δ2: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Ελευθερίας Γουδί
Διαδρομή: Πλ. Ελευθερίας Γουδί - δεξιά Γ. Παπανδρέου (άνοδος) – δεξιά Αργυροκάστρου – δεξιά Αλ. Παναγούλη – αριστερά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – δεξιά Γ. Ζωγράφου – δεξιά 28ης Οκτωβρίου – δεξιά Εθν. Αντιστάσεως – Χ. Μούσκου- Γρ. Αυξεντίου – δεξιά Ούλωφ Πάλμε –Γ. Παπανδρέου – Πλ.Ευθερίας Γουδί.

Δ3: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου Ωρίωνος – Ηφαιστίωνος – αριστερά πλατεία Ελευθερίας – δεξιά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – αριστερά Στύρων – αριστερά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – Γρ. Κουσίδη – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Και οι 3 γραμμές είχαν σχεδιαστεί με κύκλο 25-30’, με 1 όχημα η κάθε μια, οπότε και συχνότητα 25-30’. Κάτι τέτοιο δεν επετεύθη ποτέ, η συχνότητα στην αρχή ήταν στα 45’, ενώ σήμερα είναι στη μία ώρα. Το 2004 έγινε επέκταση του στόλου και των δρομολογίων της Δημοτική Συγκοινωνίας, με την παραλαβή των 2 DAB. Δημιουργήθηκε τροφοδοτική γραμμή του μετρό Κατεχάκη. Η διαδρομή της γραμμής ήταν η εξής:

Δ4: Αφετηρία – Τερματισμός: Φοιτητικές Εστίες Πανεπιστημίου Αθηνών (Ούλωφ Πάλμε)
Διαδρομή: Φ.Ε.Π.Α – Ούλωφ Πάλμε – Γ. Παπανδρέου – Κοκκινοπούλου – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – Κατεχάκη – δεξιά Καραθεοδωρή – δεξιά Γρ. Ξενόπουλου – δεξιά Μεσογείων – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – δεξιά Κοκκινοπούλου – Γ. Παπανδρέου – Ούλωφ Πάλμε – αναστροφή στο φανάρι της Ευφρονίου – Φ.Ε.Π.Α.

Η γραμμή Δ4 είχε τη μικρότερη επιβατική κίνηση απ΄όλες, γι αυτό και ήταν βραχύβια η λειτουργία της.
Αυτή τη στιγμή λόγω των πολλών προβλημάτων με βλάβες στα οχήματα, εκτελούνται δρομολόγια μόνο στις γραμμές Δ1 και Δ2, ανά 60’. Το ωράριο λειτουργίας είναι για τις καθημερινές από τις 07:00 μέχρι τις 21:00 και το Σάββατο από τις 8:00 μέχρι τις 15:00. Την Κυριακή δεν εκτελούνται δρομολόγια. Η μεταφορά όλων των επιβατών είναι δωρεάν.

Ο Στόλος

Ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας Ζωγράφου αριθμούσε αρχικά 3 οχήματα ΜΑΝ Α05 γερμανικής προέλευσης και αυστριακής κατασκευής 1994, ένα για κάθε γραμμή του δικτύου. Οι αριθμοί κυκλοφορίας των οχημάτων ήταν ΥΗΟ-9252, ΥΗΟ-9254 και ΥΗΟ-925Χ. Έχουν μήκος 9,15m, πλάτος 2,50m και μεταξόνιο 4,395m. Η μεταφορική τους ικανότητα υπολογίζεται στους 55 επιβάτες. Το 2004 με την προοπτική λειτουργείας της 4ης γραμμής αγοράστηκαν 2 νέα οχήματα DAB 11-0860 δανικής προέλευσης και κατασκευής. Έχουν μήκος 8,9m και μεταφορική ικανότητα 50 επιβατών. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι λίγο ασυνήθιστα για τους ελληνικούς δρόμους, λόγω της καμπίνας του οδηγού σε όλο το πλάτος του οχήματος και το μεγάλου μεταξονίου. Το Απρίλιο του 2014 ο στόλος ενισχύθηκε με 2 νέα οχήματα, αγορασμένα από την Ο.ΣΥ. Πρόκειται για 2 λεωφορεία ΕΛΒΟ C93.405N, γνωστά ως «Βεργίνες». Οι αριθμοί κυκλοφορίας των όσο βρίσκονταν στην Ε.ΘΕ.Λ ήταν ΥΕΜ-4714 και ΥΕΜ-4744. Τα συγκεκριμένα οχήματα είχαν αγοραστεί από τον Ιούλιο του 2012, αλλά καθυστέρησε η παραλαβή τους περίπου 2 έτη, λόγω γραφειοκρατίας. Κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα το 1994, αλλά είναι γερμανικής προέλευσης. Έχουν μήκος 12m, πλάτος 2,5m και μεταφορική ικανότητα 100 επιβάτες. Τα εν λόγω οχήματα βρίσκονται ακόμα στο στάδιο των δοκιμαστικών δρομολογίων.
Αυτή τη στιγμή ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας αριθμεί 5 οχήματα από τα παραπάνω. Συγκεκριμένα έχει αποσυρθεί 1 ΜΑΝ και 1 DAB. Τα δρομολόγια εκτελούνται επίσης από 1 ΜΑΝ και 1 DAB, ενώ το 2ο ΜΑΝ παραμένει ως εφεδρικό. Όπως ανέφερα άνωθεν οι 2 Βεργίνες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα κανονικά δρομολόγια.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#2
(24-12-2014, 06:44 PM)nikos1991 Έγραψε: H δημοτική συγκοινωνία του Δήμου Ζωγράφου δημιουργήθηκε με πολλές φιλοδοξίες την άνοιξη του 2002. Ο στόχος της είναι η σύνδεση των συνοικιών του δήμου (Γουδή – Άνω Ιλισια) με το κέντρο της πόλης, το Δημαρχείο και το Κοιμητήριο και η καλύτερη διασύνδεση των συνοικιών μεταξύ των.

Oι Γραμμές

Η Δημοτική Συγκοινωνία Ζωγράφου σχεδιάστηκε το 2000 με 3 γραμμές που συνέδεαν το δήμο από άκρη σε άκρη. Η διαδρομή των γραμμών περιγράφεται παρακάτω:

Δ1: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου – δεξιά Ωρίωνος, συνέχεια Ηφαιστίωνος – αριστερά Πλατεία Ελευθερίας – συνέχεια δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, Ούλωφ Πάλμε – αριστερά Γρ. Αυξεντίου – Χ. Μούσκου – Εθν. Αντιστάσεως – Αριστερά Αργοναυτών – αριστερά Γεωργίου Ζωγράφου – Πάροδος Λ. Παπάγου – Λεωφόρος Α.Παπάγου – Γρ. Κουσίδου – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Δ2: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Ελευθερίας Γουδί
Διαδρομή: Πλ. Ελευθερίας Γουδί - δεξιά Γ. Παπανδρέου (άνοδος) – δεξιά Αργυροκάστρου – δεξιά Αλ. Παναγούλη – αριστερά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – δεξιά Γ. Ζωγράφου – δεξιά 28ης Οκτωβρίου – δεξιά Εθν. Αντιστάσεως – Χ. Μούσκου- Γρ. Αυξεντίου – δεξιά Ούλωφ Πάλμε –Γ. Παπανδρέου – Πλ.Ευθερίας Γουδί.

Δ3: Αφετηρία – Τερματισμός: Πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου)
Διαδρομή: Δημοτικό Κοιμητήριο – Ηρώων Πολυτεχνείου Ωρίωνος – Ηφαιστίωνος – αριστερά πλατεία Ελευθερίας – δεξιά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – αριστερά Στύρων – αριστερά Γ. Παπανδρέου – δεξιά Λεωφ. Αλ. Παπάγου – Γρ. Κουσίδη – Δημοτικό Κοιμητήριο.

Και οι 3 γραμμές είχαν σχεδιαστεί με κύκλο 25-30’, με 1 όχημα η κάθε μια, οπότε και συχνότητα 25-30’. Κάτι τέτοιο δεν επετεύθη ποτέ, η συχνότητα στην αρχή ήταν στα 45’, ενώ σήμερα είναι στη μία ώρα. Το 2004 έγινε επέκταση του στόλου και των δρομολογίων της Δημοτική Συγκοινωνίας, με την παραλαβή των 2 DAB. Δημιουργήθηκε τροφοδοτική γραμμή του μετρό Κατεχάκη. Η διαδρομή της γραμμής ήταν η εξής:

Δ4: Αφετηρία – Τερματισμός: Φοιτητικές Εστίες Πανεπιστημίου Αθηνών (Ούλωφ Πάλμε)
Διαδρομή: Φ.Ε.Π.Α – Ούλωφ Πάλμε – Γ. Παπανδρέου – Κοκκινοπούλου – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – Κατεχάκη – δεξιά Καραθεοδωρή – δεξιά Γρ. Ξενόπουλου – δεξιά Μεσογείων – αριστερά Παν. Κανελλόπουλου – δεξιά Κοκκινοπούλου – Γ. Παπανδρέου – Ούλωφ Πάλμε – αναστροφή στο φανάρι της Ευφρονίου – Φ.Ε.Π.Α.

Η γραμμή Δ4 είχε τη μικρότερη επιβατική κίνηση απ΄όλες, γι αυτό και ήταν βραχύβια η λειτουργία της.
Αυτή τη στιγμή λόγω των πολλών προβλημάτων με βλάβες στα οχήματα, εκτελούνται δρομολόγια μόνο στις γραμμές Δ1 και Δ2, ανά 60’. Το ωράριο λειτουργίας είναι για τις καθημερινές από τις 07:00 μέχρι τις 21:00 και το Σάββατο από τις 8:00 μέχρι τις 15:00. Την Κυριακή δεν εκτελούνται δρομολόγια. Η μεταφορά όλων των επιβατών είναι δωρεάν.

Ο Στόλος

Ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας Ζωγράφου αριθμούσε αρχικά 3 οχήματα ΜΑΝ Α05 γερμανικής προέλευσης και αυστριακής κατασκευής 1994, ένα για κάθε γραμμή του δικτύου. Οι αριθμοί κυκλοφορίας των οχημάτων ήταν ΥΗΟ-9252, ΥΗΟ-9254 και ΥΗΟ-925Χ. Έχουν μήκος 9,15m, πλάτος 2,50m και μεταξόνιο 4,395m. Η μεταφορική τους ικανότητα υπολογίζεται στους 55 επιβάτες. Το 2004 με την προοπτική λειτουργείας της 4ης γραμμής αγοράστηκαν 2 νέα οχήματα DAB 11-0860 δανικής προέλευσης και κατασκευής. Έχουν μήκος 8,9m και μεταφορική ικανότητα 50 επιβατών. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι λίγο ασυνήθιστα για τους ελληνικούς δρόμους, λόγω της καμπίνας του οδηγού σε όλο το πλάτος του οχήματος και το μεγάλου μεταξονίου. Το Απρίλιο του 2014 ο στόλος ενισχύθηκε με 2 νέα οχήματα, αγορασμένα από την Ο.ΣΥ. Πρόκειται για 2 λεωφορεία ΕΛΒΟ C93.405N, γνωστά ως «Βεργίνες». Οι αριθμοί κυκλοφορίας των όσο βρίσκονταν στην Ε.ΘΕ.Λ ήταν ΥΕΜ-4714 και ΥΕΜ-4744. Τα συγκεκριμένα οχήματα είχαν αγοραστεί από τον Ιούλιο του 2012, αλλά καθυστέρησε η παραλαβή τους περίπου 2 έτη, λόγω γραφειοκρατίας. Κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα το 1994, αλλά είναι γερμανικής προέλευσης. Έχουν μήκος 12m, πλάτος 2,5m και μεταφορική ικανότητα 100 επιβάτες. Τα εν λόγω οχήματα βρίσκονται ακόμα στο στάδιο των δοκιμαστικών δρομολογίων.
Αυτή τη στιγμή ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας αριθμεί 5 οχήματα από τα παραπάνω. Συγκεκριμένα έχει αποσυρθεί 1 ΜΑΝ και 1 DAB. Τα δρομολόγια εκτελούνται επίσης από 1 ΜΑΝ και 1 DAB, ενώ το 2ο ΜΑΝ παραμένει ως εφεδρικό. Όπως ανέφερα άνωθεν οι 2 Βεργίνες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα κανονικά δρομολόγια.
Απ'οσο ξερω τα δρομολογια της δημοτικης συγκοινωνιας εκτελουνται μονο καθε Δευτερα και Πεμπτη (που εχει λαικη)τις υπολοιπες μερες δεν λειτουργει πια.Οσο για τις βεργινες ειχα δει μια πριν κανα μηνα κατα τις 0:30 να εχει μεσα ηλικιωμενους και να ανεβαινει την γκανογιαννη προς το στρατοπεδο (εκει κοντα ειναι και τα ΚΑΠΗ)
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#3
Κατ' αρχάς χρόνια πολλά!

Κάποιες μικρές προσθήκες όσον αφορά τις πινακίδες των οχημάτων της δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου Ζωγράφου:

- Το ΥΗΟ-9252, απέκτησε στην πορεία τις πινακίδες ΙΜΡ-6023. Ένα από τα άλλα δύο ΜΑΝ που ανέφερες είχε κάποια στιγμή τις πινακίδες ΙΜΡ-6022.
- Για κάποιον λόγο απέκτησαν και τα τρία οχήματα της Δημοτικής Συγκοινωνίας που απέμειναν (δύο ΜΑΝ και ένα DAB) πορτοκαλί πινακίδες, όπως φαίνεται σε αυτό το pdf της Διαύγειας.
- Εφόσον έχουμε τον αριθμό πλαισίου του πρώην ΙΜΡ-6023 (WMAA050025L900214, δες εδώ για παράδειγμα), βρήκα αυτό το pdf (δείτε την σελίδα 27) στο οποίο αναφέρονται οι νέοι αριθμοί κυκλοφορίας των λεωφορείων του δήμου (ΚΗΗ-1280 ως και 1282). Με βάση τον αριθμό πλαισίου το πρώην ΙΜΡ-6023 έχει πλέον αριθμό κυκλοφορίας ΚΗΗ-1281.
Απάντηση
#4
(24-12-2014, 07:27 PM)Vasilis21 Έγραψε: Απ'οσο ξερω τα δρομολογια της δημοτικης συγκοινωνιας εκτελουνται μονο καθε Δευτερα και Πεμπτη (που εχει λαικη)τις υπολοιπες μερες δεν λειτουργει πια.Οσο για τις βεργινες ειχα δει μια πριν κανα μηνα κατα τις 0:30 να εχει μεσα ηλικιωμενους και να ανεβαινει την γκανογιαννη προς το στρατοπεδο (εκει κοντα ειναι και τα ΚΑΠΗ)

Αν δεν έχει αλλάξει τίποτα τον τελευταίο μήνα, τα δρομολόγια της Δ1 εκτελούνται σίγουρα τις καθημερινές τουλάχιστον μέχρι τις 18:00. Η γραμμή Δ2 δεν με εξυπηρετεί οπότε δεν έχω καλή εικόνα της κατάστασης που βρίσκεται.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#5
(24-12-2014, 07:44 PM)nikos1991 Έγραψε: Αν δεν έχει αλλάξει τίποτα τον τελευταίο μήνα, τα δρομολόγια της Δ1 εκτελούνται σίγουρα τις καθημερινές τουλάχιστον μέχρι τις 18:00. Η γραμμή Δ2 δεν με εξυπηρετεί οπότε δεν έχω καλή εικόνα της κατάστασης που βρίσκεται.
Το Δ2 δεν εξυπηρετει κανεναν γιατι απλα δεν εκτελειται Tongue .Παντως εχω καιρο να δω λεοφορεια δημοτικης συκοινωνιας να κυκλοφορουν.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#6
(24-12-2014, 07:27 PM)Vasilis21 Έγραψε: Απ'οσο ξερω τα δρομολογια της δημοτικης συγκοινωνιας εκτελουνται μονο καθε Δευτερα και Πεμπτη (που εχει λαικη)τις υπολοιπες μερες δεν λειτουργει πια.Οσο για τις βεργινες ειχα δει μια πριν κανα μηνα κατα τις 0:30 να εχει μεσα ηλικιωμενους και να ανεβαινει την γκανογιαννη προς το στρατοπεδο (εκει κοντα ειναι και τα ΚΑΠΗ)

Εγώ πάντως όσες φορές τυχαίνει να παίρνω 608 ή 230 από το Νεκρ. Ζωγράφου, πετυχαίνω σχεδόν πάντα όχημα της Δημοτικής Συγκοινωνίας να είναι σε αναμονή στην αφετηρία της Ηρ. Πολυτεχνείου, με κόσμο μέσα. Δεν νομίζω να το έχουν διακοσμητικό.
Απάντηση
#7
Και μια λατρεμένη Βεργινούλα του Ζωγράφου στις 16/12 Tongue

[Εικόνα: 2014-12-16-12.54.58-2y4s3u6x0k9m0f28zqm9kw.jpg]

Σύμφωνα με δημοσίευμα, το συμβάν συνέβη στην συμβολή Λ. Παπάγου & Παναγούλη.
Απάντηση
#8
(25-12-2014, 03:22 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Και μια λατρεμένη Βεργινούλα του Ζωγράφου στις 16/12 Tongue



Σύμφωνα με δημοσίευμα, το συμβάν συνέβη στην συμβολή Λ. Παπάγου & Παναγούλη.

Αναφορικά με το παραπάνω συμβάν ας γυρίσουμε το χρόνο πίσω στο 1994. Η γραμμή 140 του ΟΑΣΑ στην original εκδοχή της στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα εκτελούσε την εξής διαδρομή Κοκκινοπούλου - αριστερά Παναγούλη - δεξιά Παπάγου - αριστερά Ούλωφ Πάλμε και εκτελούταν με Ikarus. Μόλις μπήκαν τα Ν1 στη γραμμή, ήταν αδύνατο να στρίψουν από την Παναγούλη στην Παπάγου λόγω της μικρότερης γωνίας προσέγγισης σε σχέση με τα Ikarus (κοινώς έξυναν την άσφαλτο), οπότε και άλλαξε η διαδρομή του στη σημερινή. Εν έτει 2014 ο Δήμος Ζωγράφου δρομολογεί το "ελληνικό" αντίγραφο του Ν1 σε διαδρομή που αποδεδειγμένα το Ν1 δεν μπορεί να εκτελέσει. Θέλω να πιστέψω πως δεν θα ξαναδώ Βεργίνα να ξύνει την άσφαλτο της συμβολής Παναγούλη - Λ. Παπάγου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
Πλέον ο δήμος Ζωγράφου έχει μία γραμμή δημοτικής συγκοινωνίας που εκτελείται από ένα Karsan Atak. Ο δήμος έχει και έναν αριθμό από Karsan Jest.

Από το site του δήμου Ζωγράφου οι ώρες αναχώρησης από το νεκροταφείο Ζωγράφου είναι: 07:45, 09:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 13:45, 15:00, 16:00, 16:45 και το δρομολόγιο της γραμμής είναι Ηρ.Πολυτεχνείου, Ορίωνος, Πλ. Ελευθερίας, Γ. Παπανδρέου, Ούλωφ Πάλμε, Γρ. Αυξεντίου, Μακρυγιάννη, Γ.Ζωγράφου, Πλ. Γαρδένιας, Παπάγου, Γρ. Κουσίδη, Νεκροταφείο.
Απάντηση
#10
Οι Βεργίνες, τα MAN και το DAB υπάρχουν ακόμα πουθενά ή έχουν γίνει σκραπ;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)