Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.87 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απεργίες
#41
(02-07-2010, 12:52 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Η ΕΘΕΛ ειναι δημοσια. Τα ΚΤΕΛ ειναι ιδιωτικα. Τα ρουφανε απ' τον κοσμο... Confused

η εθελ απο που ρουφαει????μη συγκρινεις τα σκ@τ@ με το χρυσαφι!!!τα κτελ εχουν πετρελαια,λαστιχα,φθορες,οικογενεια,δανεια...να συνεχιζω???????οι αλλοι τα μονα εξοδα που εχουν ειναι ο καφες κ τα τσιγαρα!!!ασε τα επιδοματα που παιρνουν!!!Κ ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#42
Να γίνει η Ε.ΘΕ.Λ. ιδιωτική με μετόχους τους εργαζόμενους. Ίσως τότε βελτιωθεί η κατάσταση... Όχι όμως τύπου ΚΤΕΛ ή τύπου Σ.ΕΠ. ή τύπου λεωφορείων Μάλτας... Να είναι μία σοβαρή εταιρεία, με διοικητικό συμβούλιο και γενική συνέλευση των μετόχων που θα ψηφίζουν οι ίδιοι το Δ.Σ. και δεν θα το διορίζει το κράτος βάζοντας άσχετους, μέτοχοι οι πάσης φύσεως εργαζόμενοι (οδηγοί, μηχανικοί κ.τ.λ.) και το κράτος να επιδοτεί τα κατ' εξοχή ζημιογόνα δρομολόγια. Και ας έχουν δικαίωμα και άλλες εταιρείες ή φορείς να εκτελούν συγκοινωνιακό έργο εκεί που η Ε.ΘΕ.Λ. δεν μπορεί. Και κυρίως, τα λεφτά που παίρνουν κάποια "στελέχη" που δεν ξέρουν πού παν τα τέσσερα και είναι η αιτία να κατασπαταλώνται πόροι, θα μπορούσε να τα πάρει κάποιος συγκοινωνιολόγος που να ξέρει τουλάχιστον πώς να οργανώσει το δίκτυο και τις υπηρεσίες για να είναι πιο ελκυστικές στο κοινό και πιο αποδοτικές.

Και η ιδιωτικοποίηση μπορεί να γίνει χωρίς απώλεια θέσεων εργασίας αυτών που πραγματικά χρειάζονται, δηλαδή οδηγών, μηχανικών και γενικά όσων απαιτούνται για να εκτελείται το συγκοινωνιακό έργο. Με το να ανήκει η εταιρεία σε αυτούς που δουλεύουν σε αυτήν και την πονάνε, οι μόνοι που πραγματικά κινδυνεύουν να χάσουν την δουλειά τους είναι αυτοί που δεν την κάνουν σωστά.
Απάντηση
#43
(02-07-2010, 01:24 PM)panos81 Έγραψε: Να γίνει η Ε.ΘΕ.Λ. ιδιωτική με μετόχους τους εργαζόμενους. Ίσως τότε βελτιωθεί η κατάσταση... Όχι όμως τύπου ΚΤΕΛ ή τύπου Σ.ΕΠ. ή τύπου λεωφορείων Μάλτας... Να είναι μία σοβαρή εταιρεία, με διοικητικό συμβούλιο και γενική συνέλευση των μετόχων που θα ψηφίζουν οι ίδιοι το Δ.Σ. και δεν θα το διορίζει το κράτος βάζοντας άσχετους, μέτοχοι οι πάσης φύσεως εργαζόμενοι (οδηγοί, μηχανικοί κ.τ.λ.) και το κράτος να επιδοτεί τα κατ' εξοχή ζημιογόνα δρομολόγια. Και ας έχουν δικαίωμα και άλλες εταιρείες ή φορείς να εκτελούν συγκοινωνιακό έργο εκεί που η Ε.ΘΕ.Λ. δεν μπορεί. Και κυρίως, τα λεφτά που παίρνουν κάποια "στελέχη" που δεν ξέρουν πού παν τα τέσσερα και είναι η αιτία να κατασπαταλώνται πόροι, θα μπορούσε να τα πάρει κάποιος συγκοινωνιολόγος που να ξέρει τουλάχιστον πώς να οργανώσει το δίκτυο και τις υπηρεσίες για να είναι πιο ελκυστικές στο κοινό και πιο αποδοτικές.

Και η ιδιωτικοποίηση μπορεί να γίνει χωρίς απώλεια θέσεων εργασίας αυτών που πραγματικά χρειάζονται, δηλαδή οδηγών, μηχανικών και γενικά όσων απαιτούνται για να εκτελείται το συγκοινωνιακό έργο. Με το να ανήκει η εταιρεία σε αυτούς που δουλεύουν σε αυτήν και την πονάνε, οι μόνοι που πραγματικά κινδυνεύουν να χάσουν την δουλειά τους είναι αυτοί που δεν την κάνουν σωστά.

μακαρι...αλλα στην ελλαδα,χλωμο!!!!Huh
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#44
(02-07-2010, 01:03 PM)giorgos 0303 -1- Zaharo Έγραψε: η εθελ απο που ρουφαει????μη συγκρινεις τα σκ@τ@ με το χρυσαφι!!!τα κτελ εχουν πετρελαια,λαστιχα,φθορες,οικογενεια,δανεια...να συνεχιζω???????οι αλλοι τα μονα εξοδα που εχουν ειναι ο καφες κ τα τσιγαρα!!!ασε τα επιδοματα που παιρνουν!!!Κ ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ!!!

Τα κτελ χρυσαφι??????? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ελεος... με τις τιμες που εχουν να κατσουν στα χωρια τους καλυτερα. Και ειδικα τωρα που κοβονται σχεδον ολα τα δρομολογια του ΟΣΕ (μονο το δρομολογιο Αθηνα-Θεσσαλονικη θα μεινει) οι κτελατζηδες θα γινουν μεγαλοτσιφλικαδες!!!

Ειμαστε η μονη ευρωπαϊκη χωρα που εχουμε ενα τσιρκο για υπεραστικες μεταφορες. Σε οσες χωρες εχω παει στο κοσμο, σαν την Ελλαδα δεν συγκρινονται... Οσα travego και να αγοραζουν, 10000000 χρονια πισω ειμαστε...
Απάντηση
#45
Οι τιμες που εχουν καθοριζονται απο το δημοσιο σε ευρωλεπτα ανα χιλιομετρο και χωριζονται σε κλασεις, αναλογα το ειδος του δρομολογιου και τον προορισμο του.

Τα εισιτηρια δεν επιδοτουνται ουτε κατ ελαχιστο, με εξαιρεση τα μαθητικα που εχουν επιδοτηση του 100% της αξιας τους τις ωρες λειτουργιας των σχολειων (γιατι τα ΚΤΕΛ επιτελουν κοινωνικο εργο μεταφεροντας τους μαθητες δωρεαν) και τα Αναπηρικα που αναλογα το ΚΤΕΛ καθοριζεται απο 50% εως 100%.

Επισης, υπαρχουν τα αναλογα χρεη απο το δημοσιο προς τα ΚΤΕΛ τα οποια ως ΑΕ και μη επιδοτουμενες απο το κρατος επιχειρησεις (περαν των επιδοτησεων που δοθηκαν το 2004 και το 2009 για ανανεωσεις στολων δεν εχουν λαβει καμμια αλλου ειδους οικονομικη βοηθεια) εχουν τεραστια προβληματα οσον αφορα αυτον τον τομεα, γιατι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων τα περισσοτερα υπο κανονικες συνθηκες (δηλαδη οι οποιες οφειλες προς αυτα καταβαλλονται εμπροθεσμα) εχουν οριακους ισολογισμους.

Με την μη καταβολη των οφειλουμενων, στα οποια περιλαμβανονται τα ποσοστα επιδοτησεων για τα λεωφορεια που αντικατασταθηκαν το 2009 (τα περισσοτερα ειναι χρεωμενα με υποθηκες και επιταγες που εδω και τουλαχιστον ενα επταμηνο εχουν διαμαρτυρηθει και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες εχουν βρεθει με χρεη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100.000 Ευρω εκαστος εξ αιτιας της ανικανοτητας της κυβερνησης να αποπληρωσει την δοση της επιδοτησης η οποια θα καταβαλλοταν τον περασμενο Οκτωμβριο).

Επισης απο τον Ιανουαριο του 2010 εχει ξεκινησει η αντιστροφη μετρηση για την καταβολη των χρωστουμενων για τις επιδοτησεις με τα ατομα με αναπηρια και εχουμε ηδη φτασει ενα εξαμηνο και συνεχιζουμε να παιρνει ολη την ωρα αναβολη το θεμα. Ηδη απο χθες, τα ΑΜΕΑ επειτα απο αποφαση της ΠΟΑΥΣ και της ΠΟΑΣ, δεν δικαιουνται επιβιβαση στα αστικα και υπεραστικα λεωφορεια με μειωμενο αντιτιμο γιατι αυτο σε συνδυασμο με τα παραπανω εχει φερει τα ΚΤΕΛ σε καταστασεις οικονομικης κρισης.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? ΟΧΙ.

Αλλα να μιλατε ξερετε.
Απάντηση
#46
Θα συμφωνησω απολητα με τον Γιωργο και τον Cmaniac .Tα περισοτερα ΚΤΕΛ εχουν φτασει σε οριακο σημειο ,πολλοι μετοχοι ειναι σε απελπιστικη κατασταση ,και σε αυτο εχει μεγαλη ευθηνη το κρατος , για τους λογους που ανεφερε ο Cmaniac πιο πανω.
Λεγετε πιο πανω οτι η ΕΘΕΛ ειναι δημοσια ,και τα ΚΤΕΛ ιδιοτηκα θα τα παρουν απο τον κοσμο
Πρωτον ,το κρατος πιοι ειναι δεν ειμαστε ολοι εμεις?
Δευτερον ,απο ποιον κοσμο θα τα παρουν τα ΚΤΕΛ? Αν καποιο ΚΤΕΛ εχει μια δυο κερδοφορες γραμμες ,εχει αλλες πενηντα αγονες ,ελα να δεις λεωφορειο να κανει 100 χιλιομετρα πανε -ελα , να περναει 10 χωρια , και να περνει 4-5 επιβατες,για πια κερδη μιλαμε τωρα.Και αυτα τα δρομολογια ειναι υποχρεωτικα να τα κανει ,χωρια που καποια ΚΤΕΛ για να εξηπηρετησουν τον κοσμο εκτελουν περισοτερα δρομολογια απο τα υποχρεωτικα.
Πρεπει το κρατος να αναλαβει τις ευθυνες του ,η θα δινει επιδοτησεις σε ολους η σε κανεναν ,γιατι πρεπει εμεις που δεν παταει το ποδι μας σχεδον ποτε στην Αθηνα ,να πληρονουμε για τις δικες σας συγκοινωνιες?και στο τελος εμεις να εχουμε συγκοινωνια μια ,δυο η τρεις φορες την εβδομαδα.
Το κρατος πρεπει να προσεξει και το ΚΤΕΛ λιγο ,γιατι σε λιγο δεν θα κινειται τιποτα.
Και αν δεν κανουν απεργιες ειναι προς τιμη τους , Αλλα μεχρι ποτε?
Απάντηση
#47
(02-07-2010, 04:50 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τα κτελ χρυσαφι??????? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ελεος... με τις τιμες που εχουν να κατσουν στα χωρια τους καλυτερα. Και ειδικα τωρα που κοβονται σχεδον ολα τα δρομολογια του ΟΣΕ (μονο το δρομολογιο Αθηνα-Θεσσαλονικη θα μεινει) οι κτελατζηδες θα γινουν μεγαλοτσιφλικαδες!!!

Ειμαστε η μονη ευρωπαϊκη χωρα που εχουμε ενα τσιρκο για υπεραστικες μεταφορες. Σε οσες χωρες εχω παει στο κοσμο, σαν την Ελλαδα δεν συγκρινονται... Οσα travego και να αγοραζουν, 10000000 χρονια πισω ειμαστε...
παλι μαμακιες λες εσυ!!!μηπως εδω κ δυο χρονια οι τιμες παραμενουν ιδιες?????????μηπως πανε μεχρι το τελευταιο βουνο εστω κ για ενα δεματακι?????οτι τους ταξανε χρημα κ δεν το εδωσαν???στα αστικα γιατι παιρνουν επιδομα αεροδρομιου???ειναι δυσμενεις οι συνθηκες????αιντε....
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#48
Γιωργο δεν σχολιασα γιατι ο Αλεξης και ο Γιαννης με καλυψαν απολυτα...

Αλλα εδωσες μια παρα πολυ σωστη διασταση που - κακως - την εκλεισες σε μια μονο σειρα: Αυτο το δεματακι που παει με τα ΚΤΕΛ στο τελευταιο βουνο και στο τελευταιο χωριουδακι πριν την αετοφωλια περιεχει αλληλογραφια, εφημεριδες, φαρμακα, ακομα και τροφιμα... Και θα ανεβει ασχετως καιρικων συνθηκων με ο,τι και αν σημαινει αυτο τοσο για το αμαξι οσο και για οδηγο ή τυχον επιβατες... Ειναι τυχαιο μηπως που μαζευονται στην πλατεια να υποδεχθουν το λεωφορειο και το φορτιο του ολοι οι κατοικοι του εκαστοτε χωριου? Σε παλιοτερα χρονια μαλιστα πηγαινε ακομα και εκει που δεν υπηρχε δρομος...

Οσο για το επιδομα αεροδρομιου στην ΕΘΕΛ, ξερεις τι αερα εχει στο αεροδρομιο?
Απάντηση
#49
(05-07-2010, 09:56 AM)garvanitis Έγραψε: Γιωργο δεν σχολιασα γιατι ο Αλεξης και ο Γιαννης με καλυψαν απολυτα...

Αλλα εδωσες μια παρα πολυ σωστη διασταση που - κακως - την εκλεισες σε μια μονο σειρα: Αυτο το δεματακι που παει με τα ΚΤΕΛ στο τελευταιο βουνο και στο τελευταιο χωριουδακι πριν την αετοφωλια περιεχει αλληλογραφια, εφημεριδες, φαρμακα, ακομα και τροφιμα... Και θα ανεβει ασχετως καιρικων συνθηκων με ο,τι και αν σημαινει αυτο τοσο για το αμαξι οσο και για οδηγο ή τυχον επιβατες... Ειναι τυχαιο μηπως που μαζευονται στην πλατεια να υποδεχθουν το λεωφορειο και το φορτιο του ολοι οι κατοικοι του εκαστοτε χωριου? Σε παλιοτερα χρονια μαλιστα πηγαινε ακομα και εκει που δεν υπηρχε δρομος...

Οσο για το επιδομα αεροδρομιου στην ΕΘΕΛ, ξερεις τι αερα εχει στο αεροδρομιο?

τρελο αερα!!!!δηλαδη το δρομολογιο αλεξαν/λη-αθηνα,αν επαιρνε επιδομα, τι θα επαιρνε????
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#50
Πεμπτη 24ωρη η ΕΘΕΛ! Θα ακολουθησουν και ολα τα υπολοιπα ΜΜΜ!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)