Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(29-11-2014, 06:55 PM)damin26 Έγραψε: Το 264 γενικότερα έχει πρόβλημα με την προμετωπίδα. Ο αριθμός γραμμής (23) βρίσκεται αρκετά πιο δεξιά από εκεί που θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να γράφει τον προορισμό δύο φορές, μία κανονικά στα δεξιά και μία αριστερά από τον αριθμό σε κύλιση δείχνοντας μόνο ένα γράμμα.
Το 726 πότε δουλεύει πότε δεν δουλεύει η ταμπέλα με τον αριθμό στο πίσω μέρος. Είτε θα έχει διάσπαρτα αναμένα φωτάκια, είτε σε σχηματισμό //////.
Το 673 στην μπροστινή προμετωπίδα ο αριθμός είναι όπως νά'ναι. Τα φωτάκια του αριθμού δεν είναι σωστά ρυθμισμένα με αποτέλεσμα να δίνει ένα εφέ με γωνίες στο 26 (και στο 58 και 56 που το έχω δει).
Στο 907 στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ο προορισμός φαίνεται πάντα με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που καλύπτουν όλο το εύρος την ταμπέλας.
Στο 453 η πλαϊνή προμετωπίδα είναι ρυθμισμένη εσφαλμένα, το κείμενο ξεκινάει πολύ νωρίτερα απ' ότι είναι τα λαμπάκια και "τρώει" μέρος των γραμμάτων. Παραδείγματα: "ΓΡΙΑΝΔΡΙΑ", "ΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ", ". ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ":ΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ".
Το 917 ή το 919 εχθές που το είδα στο 78, στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ξεκινούσε και περνούσε σε κύλιση από το ένα τέταρτο και μετά της ταμπέλας, κείμενο σε στυλ γράμματα του Ελληνικού και όχι μόνο αλφαβήτου, διάφοροι αριθμοί και κάποιοι πολύ παράξενοι ειδικοί χαρακτήρες.
Ο κωδικός 689 στην πίσω ταμπέλα των cityclass είναι πλέον σπάνιος, αλλά υπάρχει.
Επίσης θυμάμαι τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας των B9LA του 12, έγραφαν κάτι παράξενα ορνιθοσκαλίσματα, είτε αυτό το μικρό "Σ" πριν το 12. Και τέλος τον Φεβρουάριο του 2013 είχα δει στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα του 918 γραμμής αεροδρομίου το κείμενο: "25 ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ" σε στυλ 453 πριν κανα χρόνο, όπου μπροστινή και πλαϊνή προμετωπίδα ήταν ακριβώς ίδες σε αυτό που αναγράφουν.

Τα 900αρια b9LA συναντάς τα περισσότερα προβλήματα στις προμετωπίδες, όπως πχ το Κάτω τούμπα στην μία πλαϊνή με μεγάλα γράμματα και στην δεύτερη με μικρά και ένα άλλο με το Σ σαν το 264. Έχω δει και στα 800αρια b9LA προβλήματα, όπως το νούμερο πίσω δεν φέγγει, αλλά και σε κάποιο του 10, στην μπροστινή τα γράμματα τα δείχνει πολύ πιο πάνω από όσο πρέπει. Αυτό με το 453 στην πλαϊνή με ολόκληρη την διαδρομή, το έχω αναφέρει νομίζω ότι, το έχω δει και στο 774 πριν βάλλουν αυτές τις οθόνες, συνεπώς πριν το Αύγουστο του 2011. Επίσης το έχω παρατηρήσει τα εξαφανισμένα γράμματα.

(29-11-2014, 10:50 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: το 264 σε γραμμες με προορισμο το σταθμο βγαζει το Σ... ηταν στην πολιχνη πριν 3 μερες και δεν το εβγαζε οπως και στο 35 πριν 2 βδομαδες.. τα ιβεκο 689 βγαζει στο 202.... τα αλλα οσα συνανταω δεν το ειδα.. και στο 223 αλλα διορθωθηκε πριν καιρο.
Μήπως οι άνθρωποι από το αμαξοστάσιο να έκαναν λάθος καταχώρηση, μάλλον αυτό λέω. Στα cityclass το 689 το εμφάνιζε συχνά παλιά, αλλά τώρα δεν το πολύ βλέπω. Για το 202 ειδικά το εμφανίζει και στο 220, με το δεύτερο δεν ξέρω τι γίνεται τώρα

(29-11-2014, 10:50 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: μαλλον μπερδευτηκες με καποιο αλλο οχημα.. εδω και 10-12 μερες.. σταθερα με 652 655( μια μερα πηγε σε 32 και μια μερα σε 57) 657 658 δουλευει η γραμμη και παιρνει για συμπληρωμα ειτε κομμενο 200αρι απο 23 και 600αρια οποια διαθεσημα εχει... συνηθως 693 694 691.. η κομμενα απο 26. το 668 γιατι μπαινει συνεχεια στο 21? απο επισκευη βγηκε?

Την Τετάρτη το πείρα το 656 το θυμάμαι πολύ καλά. Κομμένο από 23 παίρνει, αλλά από το 26 από την αρχή της βάρδιας παίρνει όχημα, ποτέ κομμένο
(30-11-2014, 01:35 AM)GiannisB Έγραψε: Τα 900αρια b9LA συναντάς τα περισσότερα προβλήματα στις προμετωπίδες, όπως πχ το Κάτω τούμπα στην μία πλαϊνή με μεγάλα γράμματα και στην δεύτερη με μικρά και ένα άλλο με το Σ σαν το 264. Έχω δει και στα 800αρια b9LA προβλήματα, όπως το νούμερο πίσω δεν φέγγει, αλλά και σε κάποιο του 10, στην μπροστινή τα γράμματα τα δείχνει πολύ πιο πάνω από όσο πρέπει. Αυτό με το 453 στην πλαϊνή με ολόκληρη την διαδρομή, το έχω αναφέρει νομίζω ότι, το έχω δει και στο 774 πριν βάλλουν αυτές τις οθόνες, συνεπώς πριν το Αύγουστο του 2011. Επίσης το έχω παρατηρήσει τα εξαφανισμένα γράμματα.

Για αυτό που λες για την Κάτω Τούμπα που μπροστά το γράφει με μεγάλα γράμματα και στην πίσω με μικρά, το ανέφερα παραπάνω, είναι το 907. Και αυτό δεν το κάνει μόνο στο 12, αλλά και στο 27 και 78 που το έχω δει.
Το 10άρι που λες είναι το 865, και αυτό δεν είναι πρόβλημα της προμετωπίδας. Απλά αν το δεις καλά, η ταμπέλα είναι στερεωμένη στο λεωφορείο πολύ πιο πάνω απ' ότι θα έπρεπε γι' αυτό και δεν φαίνονται ολόκληρα τα γράμματα. Επίσης άλλο ένα παράδειγμα μη σωστής τοποθέτησης της προμετωπίδας είναι το 832, όπου το επάνω μέρος της ταμπέλας γέρνει προς τα πίσω.

Πέρυσι είχα δει το 815 ή το 816 με την πίσω πλαϊνή προμετωπίδα να γράφει 31, και η πίσω να είναι σβηστή.

Θυμάμαι πριν καιρό, το 201 κατά πάσα πιθανότητα ή το 202, η πλαϊνή προμετωπίδα είχε πρόβλημα και η μισή ήταν κανονικά φωτισμένη και η άλλη μισή ίσα που φαίνονταν τα λαμπάκια. Δηλαδή αντί να φαίνεται ολόκληρη η λέξη ΠΟΛΙΧΝΗ, φαινόταν μόνο ΠΟΛΙΧ και τα επόμενα δύο γράμματα ίσα που τα διέκρινες. Τώρα το έχουν διορθώσει, μάλλον έγινε αλλαγή της ταμπέλας.

Και μια γρήγορη παρατήρηση: έχετε δει ότι το 82Α τα γράμματά του είναι συμπυκνωμένα και τετραγωνισμένα ενώ το 82Β όχι?

Επίσης να πω και αυτό: στο 52 έχουν περάσει ΟΛΟΙ οι τύποι λεωφορείων (εκτός φυσικά των citaro). Στην πλαϊνή προμετωπίδα το Α.Τ.Ε.Ι είναι κανονικά με μεγάλα γράμματα, εκτός από το 901 που είχε δρομολογηθεί μια μέρα πριν αρκετό καιρό, το είχε γραμμένο με μικρά γραμματάκια.
Εγω εχω παρατηρησει κατι αλλο...Σε παρα πολλα volvo b7l και αρθρωτα και 12 μετρα,διπλα απο την μπροστα προμετοπιδα να ειναι σπασμενα...Δηλαδη οπως βλεπεις την μπροστα προμετοπιδα και δεξια και αριστερα της να ειναι σπασμενος ο σκελετος,λες και εχουν ριξει πετρα
(30-11-2014, 05:56 PM)damin26 Έγραψε: Για αυτό που λες για την Κάτω Τούμπα που μπροστά το γράφει με μεγάλα γράμματα και στην πίσω με μικρά, το ανέφερα παραπάνω, είναι το 907. Και αυτό δεν το κάνει μόνο στο 12, αλλά και στο 27 και 78 που το έχω δει.
Το 10άρι που λες είναι το 865, και αυτό δεν είναι πρόβλημα της προμετωπίδας. Απλά αν το δεις καλά, η ταμπέλα είναι στερεωμένη στο λεωφορείο πολύ πιο πάνω απ' ότι θα έπρεπε γι' αυτό και δεν φαίνονται ολόκληρα τα γράμματα. Επίσης άλλο ένα παράδειγμα μη σωστής τοποθέτησης της προμετωπίδας είναι το 832, όπου το επάνω μέρος της ταμπέλας γέρνει προς τα πίσω.

Πέρυσι είχα δει το 815 ή το 816 με την πίσω πλαϊνή προμετωπίδα να γράφει 31, και η πίσω να είναι σβηστή.

Θυμάμαι πριν καιρό, το 201 κατά πάσα πιθανότητα ή το 202, η πλαϊνή προμετωπίδα είχε πρόβλημα και η μισή ήταν κανονικά φωτισμένη και η άλλη μισή ίσα που φαίνονταν τα λαμπάκια. Δηλαδή αντί να φαίνεται ολόκληρη η λέξη ΠΟΛΙΧΝΗ, φαινόταν μόνο ΠΟΛΙΧ και τα επόμενα δύο γράμματα ίσα που τα διέκρινες. Τώρα το έχουν διορθώσει, μάλλον έγινε αλλαγή της ταμπέλας.

Και μια γρήγορη παρατήρηση: έχετε δει ότι το 82Α τα γράμματά του είναι συμπυκνωμένα και τετραγωνισμένα ενώ το 82Β όχι?

Επίσης να πω και αυτό: στο 52 έχουν περάσει ΟΛΟΙ οι τύποι λεωφορείων (εκτός φυσικά των citaro). Στην πλαϊνή προμετωπίδα το Α.Τ.Ε.Ι είναι κανονικά με μεγάλα γράμματα, εκτός από το 901 που είχε δρομολογηθεί μια μέρα πριν αρκετό καιρό, το είχε γραμμένο με μικρά γραμματάκια.

Για το 865 κανονικά δεν πρέπει το αμαξοστάσιο, να την βάλλει σωστά στην προμετωπίδα; εκτός και αν κάτι έσπασε, αν πήγαν να την κάνουν και έτσι, μπήκε όπως μπήκε.Το ίδιο φυσικά ξέχασα και για το 832

Για το 82Α και 82Β δεν το έχω παρατηρήσει.

Στο 52 εκπλήσσομαι με μικρή γραμματοσειρά, γιατί δεν έχει κανένα παρακλάδι πχ 52Α κτλ για να το δείχνει με μικρά, θέμα ρύθμισης θα ήταν. Όπως το 2Α στο πλαϊ το Α.Σ.ΙΚΕΑ σε 700αρια και κάποια 900αρια citaro με μικρά στο 21Α το ΕΥΟΣΜΟΣ με μικρά και στο 54Α το ΙΩΝΙΑ με μικρά πάλι
(30-11-2014, 11:24 PM)george-oasth Έγραψε: Εγω εχω παρατηρησει κατι αλλο...Σε παρα πολλα volvo b7l και αρθρωτα και 12 μετρα,διπλα απο την μπροστα προμετοπιδα να ειναι σπασμενα...Δηλαδη οπως βλεπεις την μπροστα προμετοπιδα και δεξια και αριστερα της να ειναι σπασμενος ο σκελετος,λες και εχουν ριξει πετρα

Για την ακρίβεια είναι ξεφλουδισμένη η μαύρη επίστρωση πίσω από το τζάμι, δεν γνωρίζω όμως πώς και γιατί προκλήθηκε. Παρατηρείται και σε κάποια 800άρια B9LA, ειδικά στο 885. Στο 455 αν δεν κάνω λάθος (ή στο 487??) έχουν κολλήσει κάτι μαύρα ματ αυτοκόλλητα δεξιά κι αριστερά εκεί που έχει ξεφλουδιστεί, από την έξω μεριά όμως και φαίνεται πολύ άσχημο.

(30-11-2014, 11:46 PM)GiannisB Έγραψε: Για το 865 κανονικά δεν πρέπει το αμαξοστάσιο, να την βάλλει σωστά στην προμετωπίδα; εκτός και αν κάτι έσπασε, αν πήγαν να την κάνουν και έτσι, μπήκε όπως μπήκε.Το ίδιο φυσικά ξέχασα και για το 832

Για το 82Α και 82Β δεν το έχω παρατηρήσει.

Στο 52 εκπλήσσομαι με μικρή γραμματοσειρά, γιατί δεν έχει κανένα παρακλάδι πχ 52Α κτλ για να το δείχνει με μικρά, θέμα ρύθμισης θα ήταν. Όπως το 2Α στο πλαϊ το Α.Σ.ΙΚΕΑ σε 700αρια και κάποια 900αρια citaro με μικρά στο 21Α το ΕΥΟΣΜΟΣ με μικρά και στο 54Α το ΙΩΝΙΑ με μικρά πάλι

Για το 865 μπορεί να ισχύει αυτό που λες, ότι δηλαδή κάτι δεν πήγε καλά στην συναρμολόγιση.

Κι όμως, στο 52 με μικρή γραμματοσειρά ήταν και μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση!
Και στο 14Α πάλι με μικρά είναι το Άνω Τούμπα. Νομίζω ότι το ίδιο ισχύει και στο 29Α, χωρίς να είμαι σίγουρος.
Πολυ άσχημο όντως
Οσο για τις πινακίδες είναι θεμα ρυθμισης απο τους ηλεκτρονικούς...Βέβαια θα ηθελα να μαθω με πια διαδικασία περνιεται μια γραμμη στο κοντρολερ
Στο 28Β αμα βαλεις irisbus το ΣΥΚΙΕΣ στα πλάγια θα το γραφει με μικρα γραμματα..ενω στα οχηματα του 28 το γράφει με μεγάλα..επισης και στο 453 που ειχε μπει προσφατα το εγραφε με μικρά.
Επίσης οταν μπαίνει ενα 400αρι στο 32 το Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ το γραφει με μεγαλα γραμματα.σε αντιθεση με 600αρια b7l και ολα τα irisbus...
Επισης τα οχήματα των χωριων πιο παλια τα γραφαν ολα με μεγαλα γράμματα.τωρα μικρυναν τις γραμματοσειρες.μηπως το κανουν για να μην χαλαν τα εσωτερικα λαμπάκια;;; Γιατι αλλο να φωτιζουν 100 λαμπακια, και αλλο 50.
(30-11-2014, 05:56 PM)damin26 Έγραψε: Για αυτό που λες για την Κάτω Τούμπα που μπροστά το γράφει με μεγάλα γράμματα και στην πίσω με μικρά, το ανέφερα παραπάνω, είναι το 907. Και αυτό δεν το κάνει μόνο στο 12, αλλά και στο 27 και 78 που το έχω δει.
Το 10άρι που λες είναι το 865, και αυτό δεν είναι πρόβλημα της προμετωπίδας. Απλά αν το δεις καλά, η ταμπέλα είναι στερεωμένη στο λεωφορείο πολύ πιο πάνω απ' ότι θα έπρεπε γι' αυτό και δεν φαίνονται ολόκληρα τα γράμματα. Επίσης άλλο ένα παράδειγμα μη σωστής τοποθέτησης της προμετωπίδας είναι το 832, όπου το επάνω μέρος της ταμπέλας γέρνει προς τα πίσω.

Πέρυσι είχα δει το 815 ή το 816 με την πίσω πλαϊνή προμετωπίδα να γράφει 31, και η πίσω να είναι σβηστή.

Θυμάμαι πριν καιρό, το 201 κατά πάσα πιθανότητα ή το 202, η πλαϊνή προμετωπίδα είχε πρόβλημα και η μισή ήταν κανονικά φωτισμένη και η άλλη μισή ίσα που φαίνονταν τα λαμπάκια. Δηλαδή αντί να φαίνεται ολόκληρη η λέξη ΠΟΛΙΧΝΗ, φαινόταν μόνο ΠΟΛΙΧ και τα επόμενα δύο γράμματα ίσα που τα διέκρινες. Τώρα το έχουν διορθώσει, μάλλον έγινε αλλαγή της ταμπέλας.

Και μια γρήγορη παρατήρηση: έχετε δει ότι το 82Α τα γράμματά του είναι συμπυκνωμένα και τετραγωνισμένα ενώ το 82Β όχι?

Επίσης να πω και αυτό: στο 52 έχουν περάσει ΟΛΟΙ οι τύποι λεωφορείων (εκτός φυσικά των citaro). Στην πλαϊνή προμετωπίδα το Α.Τ.Ε.Ι είναι κανονικά με μεγάλα γράμματα, εκτός από το 901 που είχε δρομολογηθεί μια μέρα πριν αρκετό καιρό, το είχε γραμμένο με μικρά γραμματάκια.

το 815 ηταν... θυμαμαι το καλοκαιρι ειχε μπει σε 71 και εγραφε στην πλαινη πισω προμετοπιδα 71 και στο πισω μερος αντι να γραφει 71 εγραφε με κυλιση νεα μηχανιωνα με μικρα γραμματα.. αυτο το ειχα δει και στο 738 στο 27
(01-12-2014, 09:17 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: το 815 ηταν... θυμαμαι το καλοκαιρι ειχε μπει σε 71 και εγραφε στην πλαινη πισω προμετοπιδα 71 και στο πισω μερος αντι να γραφει 71 εγραφε με κυλιση νεα μηχανιωνα με μικρα γραμματα.. αυτο το ειχα δει και στο 738 στο 27

Ναι, τώρα που το λες το θυμάμαι κι εγώ το 738.
Και στο 736 που ειχε μπει μια φορα στο 32 εγραφε στην πισω ταμπελα Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ με μικρα γραμματα...
Επισης οταν πρωτοκυκλοφορησε το 229 το 2007 η 2008 αν θυμαμαι καλα η πλαινη προμετοπιδα εγραφε την διαδρομη οπως φαινεται και στην μπροστινη προμετοπιδα...Σαμ το 453 για οσους θυμουνται...Μετα απο λιγο καιρο στα πλαγια εγραφε μονο τον αριθμο της γραμμης και η πισω ταμπελα ηταν παντα κλειστη...
Κατι αλλο που παρατηρησα ειναι οτι στα citaro 900αρια οταν μπαινουν στο 72 η ταμπελα γραφει Α.Σ.ΙΚΕΑ - Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...Ενω οταν μπαινει καποιο b9l η 700αρι citaro γραφει Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...Δηλαδη δεν μπαινει το Ν.
Σε ολα τα 900αρια τα γραμματα στις πλαγιες ταμπελες ειναι παντα μεγαλα...ακομα και στο 72 με μεγαλα γραμματα γραφει Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ...
Τελος πρεπει λιγο να φτιαχτουν τα κοντρολερ γιατι δεν πατιουνται οι αριθμοι με αποτελεσμα να μπαινουν αλλες διαδρομες...
Εχω δει πολλες περιπτωσεις και θα τις αναφερω
Στο 851 γραμμης 5 ο οδηγος ηθελε να το κανει 5Α...αλλα κατι δεν πατησε καλα και μπηκε η γραμμη 1...
στο 889 γραμμης 14 μαλλον δεν πατηθηκε το 4 και εβγαζε γραμμη 1....φυσικα το οχημα δεν ειχε κοσμο,και αναρωτιοταν ο οδηγος...το καταλαβε στον σταθμο :p
Στο 565 γραμμης 9 ο οδηγος ηθελε να το κανει 9Β..Δεν ξερω βεβαια την πληκτρολογηση του 9Β,αλλα ο οδηγος κατι αλλο πατησε και εμφανιζε 92Ρ Κουφαλια-ραχωνα
Στο 321 γραμμης 43 μαλλον δεν πατηθηκε το 3,και το οχημα εγραφε ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ-ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ... Ειναι λαθος και η πληκτρολογηση αλλα και η εμφανιση της γραμμης :p Κανονικα αν εγραφε 4 θα επρεπε να λεει χαριλαου-καλαμαρια- γεωργικη σχολη...Μαλλον δεν καναν ενημερωση το κοντρολ του minibus Tongue
512 γραμμης 54(για την συγκεκριμενη μερα που το ειδα)... Ο οδηγος εκανε λαθος εδω...ηθελε να βαλει 993 εκτος υπηρεσιας, και πατησε 883 (πιθανοτατα) και εμφανιζε 88Ε ΙΚΕΑ μεσημερι-επανωμη μεσω χυτα
το 602 γραμμης 19 πατηθηκε το 9 στο τελος,και εμφανιζε γραμμη 9 Σταθμος λαχαναγορα...Βεβαια φαινοταν και απο την τηλεματικη...ευτυχως ο οδηγος το καταλαβε πριν την σταση στροφη επταλοφου και το ξαναπατησε και περαστηκε το 19..
Χαχαχα αν υπάρχει φωτογραφία κάποιου B9LA που ανέφερες που να γράφει 1, θέλω να τη δω!!

Η γραμμή 4 που λες ότι μπήκε στο 321 και έγραφε λάθος διαδρομή, δεν είναι λάθος. Παλιότερα είναι πολύ πιθανό να ήταν αυτή η διαδρομή της γραμμής που αναφέρει, Νέα Κρήνη-Κοιμητήρια. Τώρα όμως δεν υφίσταται αυτό και έχουν δημιουργηθεί τα 4Α και 4Β που γράφουν Καλαμαριά-Χαριλάου-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Στο λέω αυτό γιατί κι εγώ είχα δει μια φορά στο σταθμό κάποιο 600άρι που δούλευε στο 14, να θέλει ο οδηγός να το κάνει 14Α αλλά να μπαίνει με την πρώτη δοκιμή εσφαλμένα το "4 Νέα Κρήνη-Κοιμητήρια".


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)