Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Saracakis B7LA "Αθηνά"
#21
ΥΝΝ 9986 σε κάποια volvo που δεν μπόρεσα όμως με τπτ να δω τον αριθμό του. Λογικά μία απ' τις volvo που είχαν αποχαρακτηριστεί θα είναι αλλά άγνωστο ποια
Απάντηση
#22
(16-10-2014, 05:25 AM)kostas260 Έγραψε: ΥΝΝ 9986 σε κάποια volvo που δεν μπόρεσα όμως με τπτ να δω τον αριθμό του. Λογικά μία απ' τις volvo που είχαν αποχαρακτηριστεί θα είναι αλλά άγνωστο ποια

Είναι η #198.
Απάντηση
#23
http://etheldrivers.blogspot.com/2014/11/volvo.html

Το είδαμε κι αυτό!Big Grin
Απάντηση
#24
(30-11-2014, 09:48 AM)nikos99 Έγραψε: http://etheldrivers.blogspot.com/2014/11/volvo.html

Το είδαμε κι αυτό!Big Grin

Απορώ εαν αξίζει να ανακατασκευάσουν οχήματα 15ετίας, καταπονεμένα και προβληματικά, όταν αλλού διώχνουν τα λεωφορεία τους μέσα στην 10ετία. Μάλλον μπέρδεψαν τις ''Αθηνές'' με τους "Δεινόσαυρους'', ξεχνώντας οτι άλλο λεωφορεία των 80's και άλλο τα σημερινά, τα οποία έχουν σαφώς μικρότερο όριο ζωής...
Απάντηση
#25
(30-11-2014, 08:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Απορώ εαν αξίζει να ανακατασκευάσουν οχήματα 15ετίας, καταπονεμένα και προβληματικά, όταν αλλού διώχνουν τα λεωφορεία τους μέσα στην 10ετία. Μάλλον μπέρδεψαν τις ''Αθηνές'' με τους "Δεινόσαυρους'', ξεχνώντας οτι άλλο λεωφορεία των 80's και άλλο τα σημερινά, τα οποία έχουν σαφώς μικρότερο όριο ζωής...

Ναι αλλά καινούρια λεωφορεία δεν θα δούμε άμεσα οπότε καλό είναι όσα υπάρχουν να κυκλοφορούν σε αξιοπρεπή κατάσταση.
Απάντηση
#26
Να πω τη γνώμη μου, η σόμπα θα παραμείνει σόμπα. Ο ίδιος κινητήρας που είσαι στο τέρμα του 608 και ακούς τον ερχομό της από του Ζωγράφου, τα ίδια ηλεκτρονικά προβλήματα κτλ. Το μόνο που θα κάνουν είναι λίγο στοκάρισμα, λίγο βάψιμο και μπαλώματα (ελπίζω καλύτερα από τις ανακατασκευές GN, N2) στις κολώνες. Το μόνο που εύχομαι είναι, κάτι που δεν έχει φανεί στις ανακατασκευασμένες GN, N2, να τα προσέχουν.
Απάντηση
#27
(30-11-2014, 08:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Απορώ εαν αξίζει να ανακατασκευάσουν οχήματα 15ετίας, καταπονεμένα και προβληματικά, όταν αλλού διώχνουν τα λεωφορεία τους μέσα στην 10ετία. Μάλλον μπέρδεψαν τις ''Αθηνές'' με τους "Δεινόσαυρους'', ξεχνώντας οτι άλλο λεωφορεία των 80's και άλλο τα σημερινά, τα οποία έχουν σαφώς μικρότερο όριο ζωής...

Και ναι και όχι...

Καταρχήν δεν κάνουν ανακατασκευή, κάνουν repaneling/retrimming... Με ένα σχετικά χαμηλό κόστος "κερδίζουν" 4-5 χρόνια ζωής εκεί που θα ήταν για σκραπ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Προβληματικά επίσης δεν τα λες σε καμία περίπτωση, μάλλον κακόπεσαν τα καημένα...

Οι "Δεινόσαυροι" όσο αξιόπιστοι ήταν μηχανικά, τόσο χάλια αμάξωμα είχαν, όλοι είχαν περάσει τουλάχιστον σε δύο φάσεις της ζωής τους από ανάλογη διαδικασία, την μία μάλιστα όλικη ανακατασκυεή με ό,τι αυτό σημαίνει... Και μην ξεχνάς και το σημαντικότερο, Διονύση: Όριο ζωής δεν έχει κανένα όχημα, όσο το φροντίζεις, τόσο θα συνεχίζει να λειτουργεί. Το κριτήριο είναι αν και κατά πόσο συμφέρει οικονομικά. Πάντως είναι σε χειρότερη κατάσταση από τις συνομίληκες O405GN.

(30-11-2014, 10:24 PM)ecoj Έγραψε: Ναι αλλά καινούρια λεωφορεία δεν θα δούμε άμεσα οπότε καλό είναι όσα υπάρχουν να κυκλοφορούν σε αξιοπρεπή κατάσταση.

Αυτό όμως που χρειάζεται είναι καινούργια λεωφορεία και αντικατάσταση. Με το "λίφτινγκ" δείχνει μεν αξιοπρεπές και προλαβαίνεις κάποια ενδεχομένως σοβαρά θέματα που θα προκύψουν αλλά οι βλάβες θα συνεχίσουν να υπάρχουν και η αποκατάστασή τους θα συνεχίσει να στοιχίζει. Με το καινούργιο (που έτσι κι αλλιώς θα αγοράσεις κάποια στιγμή σύντομα) τέτοια προβλήματα δεν θα υπάρχουνε...
Απάντηση
#28
(30-11-2014, 09:48 AM)nikos99 Έγραψε: http://etheldrivers.blogspot.com/2014/11/volvo.html

Το είδαμε κι αυτό!Big Grin

Η ανακατασκευασμένη πλέον #166 κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους... Αμάξωμα λες και το είχαν αγοράσει χτες, γυάλιζε, καθαρές προμετωπίδες, λιγότερο τραγικός κινητήρας... Και η έλλειψη σομπών από το Β9, αλλά και η εθέαση (όπως διάβασα) Solaris στο Α/Β10 λογικά κι άλλες σόμπες έχουν πάρει τον ίδιο δρόμο (ας επιβεβαιώσει κάποιος αν γίνεται)
Απάντηση
#29
(23-01-2015, 06:23 PM)nikos99 Έγραψε: Η ανακατασκευασμένη πλέον #166 κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους... Αμάξωμα λες και το είχαν αγοράσει χτες, γυάλιζε, καθαρές προμετωπίδες, λιγότερο τραγικός κινητήρας... Και η έλλειψη σομπών από το Β9, αλλά και η εθέαση (όπως διάβασα) Solaris στο Α/Β10 λογικά κι άλλες σόμπες έχουν πάρει τον ίδιο δρόμο (ας επιβεβαιώσει κάποιος αν γίνεται)

Μετά την #166, κυκλοφορεί και η #134 ανακατασκευασμένη...

Edit: Ανακατασκευασμένες είναι οι #134, #155, #166.
Απάντηση
#30
Η σόμπα #194 επανακυκλοφορεί με νέες πινακίδες τις οποίες όμως δεν συγκράτησα.

Έτσι έχουμε μέχρι τώρα τις παρακάτω σόμπες με νέες πινακίδες:

125 --> ΥΝΤ-9954
130 --> ΥΝΝ-9985
131 --> ΥΝΝ-9992
138 --> ΥΝΝ-9987
153 --> ΥΝΝ-9993
181 --> ΥΝΝ-9989
194 --> ΥΝΤ-9958
198 --> ΥΝΝ-9986
207 --> ΥΝΝ-9961
222 --> ΥΝΝ-9978


Edit: Τελικά το #194 είναι το ΥΝΤ-9958.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)