16-10-2014, 04:43 PM
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
|
06-11-2014, 02:53 PM
(06-11-2014, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Κάτι ακόμα, μάλλον λίγο άσχετο... Το να γράφεται για να αναφερθούμε σε ένα αυτοκίνητο το "Irisbus Diesel #737" είναι κουραστικό (μακρυνάρι) και άσκοπο. Το συγκεκριμένο αμάξι του παραδείγματος είναι το 3/737 (ή 3737 αν προτιμάτε) ή ακόμα πιο επίσημα κατά ΟΣΥ ΖΚΖ-9737. Η αναφορά στο τριψήφιο και μόνο δημιουργεί σύγχυση μεταξύ των τύπων που φέρουν τον ίδιο αριθμό σε όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την αρίθμηση των ΟΣΥ. Το ιδανικό βέβαια θα ήταν η ενιαία αρίθμηση αλλά μάλλον μην περιμένετε πολλά επ΄αυτού (αν και έχει συζητηθεί κατά καιρούς). Αν και βγαίνουμε τελείως offtopic, το 3 πώς προκύπτει; Μακάρι να είχαν τετραψήφιους αριθμούς τα οχήματα της ΟΣΥ και να είχε κάθε όχημα τον δικό του, μοναδικό αριθμό, και να τελείωνε εκεί το θέμα.
06-11-2014, 03:19 PM
(06-11-2014, 02:53 PM)Giannis Έγραψε: Αν και βγαίνουμε τελείως offtopic, το 3 πώς προκύπτει; Αμάξοστάσιο Πειραιά. Έτσι ξεκίνησε να γίνει με τα πρώτα Agora (το 7 είναι τα Άνω Λιόσια) αλλά τελικά εγκαταλήφθηκε. Στην Ρωσία και τις πρώην σοβιετικές χώρες συνηθίζεται πάντως το σύστημα της Αθήνας. Για παράδειγμα το 16323 της Μόσχας είναι το 323 του 16ου αμαξοστασίου. Και με την ευκαιρία για όποιον ενδιαφέρεται 1. Βοτανικός 2. Ελληνικό 3. Πειραιάς 4. Ράλλη 5. Αγ. Δημήτριος 6. Ανθούσα 7. Άνω Λιόσια
10-11-2014, 05:00 PM
(06-11-2014, 03:19 PM)garvanitis Έγραψε: Αμάξοστάσιο Πειραιά. Έτσι ξεκίνησε να γίνει με τα πρώτα Agora (το 7 είναι τα Άνω Λιόσια) αλλά τελικά εγκαταλήφθηκε. Στην Ρωσία και τις πρώην σοβιετικές χώρες συνηθίζεται πάντως το σύστημα της Αθήνας. Για παράδειγμα το 16323 της Μόσχας είναι το 323 του 16ου αμαξοστασίου.Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, ευχαριστούμε! Κρίμα που δεν συνέχισαν με τα τετραψήφια νούμερα.
11-11-2014, 02:17 AM
11-11-2014, 01:14 PM
(11-11-2014, 02:17 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για να δουλέψει το σύστημα αυτό πρέπει τα οχήματα να περνούν όλη τη ζωή τους σε ένα Α/Σ πράγμα που έχει συμβεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις π.χ. DAF, Vanhool A300 και Α507. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Στην λογική του τετραψήφιου είτε το κάθε λεωφορείο θα έχει ένα τετραψήφιο αριθμό μόνιμα όπου και να βρίσκεται είτε θα αλλάζει το πρώτο ψηφίο ανάλογα με το αμαξοστάσιο σε κάθε μετακίνηση όπως ισχύει τώρα. Για παράδειγμα, η ΥΜΙ-1000 που ξεκίνησε την καριέρα της στην Ράλλη και βρίσκεται πλέον στο Ελληνικό ήταν 4/400 (ή 4400) και είναι πλέον 2/400 (ή 2400). Επί ΕΑΣ μάλιστα και μέχρι λίγο πριν το τέλος τα λεωφορεία είχαν διψήφιο αριθμό αμαξοστασίου και τριψήφιο αριθμό οχήματος. Τετραψήφια μόνιμη αριθμοδότηση μπορούν να αποκτήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τα λεωφορεία ακόμα και σήμερα - μάλιστα με τη δυνατότητα διάκρισης μεγέθους και καυσίμου (χρήσιμο το τελευταίο σε emergencies).
28-11-2014, 06:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-11-2014, 06:55 PM από marios.ilioupoli.)
Η είδηση δεν είναι ότι ο Δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης, σκαρφάλωσε στην οροφή ενός Irisbus, έχοντας παρέα τον Πρόεδρο της ΟΣΥ, Γιάννη Οικονόμου! Η είδηση είναι ότι από σήμερα ο Δήμος Μαραθώνα έχει στην κατοχή του 3 -οικολογικών σύμφωνα με τον κο Ψινάκη- Irisbus Diesel από την ΟΣΥ, για τη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα οχήματα που δόθηκαν στο Δήμο Μαραθώνα, ενώ να σημειωθεί πως δύο ακόμη (μάλλον MIDI) αναμένεται να παραχωρηθούν στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, για τις ανάγκες της Δημοτικής Συγκοινωνίας που πρόκειται να ξεκινήσει.
29-11-2014, 12:10 AM
(28-11-2014, 06:51 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η είδηση δεν είναι ότι ο Δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης, σκαρφάλωσε στην οροφή ενός Irisbus, έχοντας παρέα τον Πρόεδρο της ΟΣΥ, Γιάννη Οικονόμου! Η είδηση είναι ότι από σήμερα ο Δήμος Μαραθώνα έχει στην κατοχή του 3 -οικολογικών σύμφωνα με τον κο Ψινάκη- Irisbus Diesel από την ΟΣΥ, για τη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Θεά, απλά! Άν ισχύει αυτό, θα μιλάμε για τα πρώτα Irisbus που πάνε από την ΟΣΥ σε Δημοτική Συγκοινωνία. Αν και μου φαίνεται πως στο τέλος κανένα Ν1 θα δούμε από 'κει! (28-11-2014, 06:51 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα οχήματα που δόθηκαν στο Δήμο Μαραθώνα, ενώ να σημειωθεί πως δύο ακόμη (μάλλον MIDI) αναμένεται να παραχωρηθούν στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, για τις ανάγκες της Δημοτικής Συγκοινωνίας που πρόκειται να ξεκινήσει. Στο σχέδιο της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης και ΟΣΥ, κάπου γίνεται αναφορά σε ''λεωφορεία τύπου MERCEDES'' (sic), ενώ παρακάτω γίνεται αναφορά σε ''ΜΙDI - αντιρρυπαντικής τεχνολογίας''. Σύναψη:Ανοίξαµε, λοιπόν, µία σκληρή και επίπονη διαπραγµάτευση µε το ΟΣΥ - ο οποίος σηµειωτέον έχει και το εργοτάξιό του στην περιοχή του ∆ήµου που µας προκαλεί µεγάλη όχληση - που κατέληξε τελικά στην εξής συµφωνία: Ο ΟΣΥ θα µας παραχωρήσει µε µίσθωση αρχικά δύο λειτουργούντα και πλήρως ελεγµένα λεωφορεία, τύπου MERCEDES, τα οποία επιπλέον θα µας τα συντηρεί µε χαµηλό κόστος εργατώρας, ενώ αναλαµβάνει να λύνει οποιοδήποτ θέµα συµβεί για να λειτουργούν καλά τα δροµολόγια Σύναψη:Αντικείµενο της παρούσας προγραµµατικής σύµβασης είναι η συνεργασία και ο συντονισµός δράσης των συµβαλλοµένων φορέων, µε σκοπό την παραχώρηση της χρήσης δύο (2) λεωφορείων (MIDI - αντιρρυπαντικής τεχνολογίας) χωρίς οδηγούς από την Ο.Σ.Υ. Α.Ε. προς το ∆ήµο Ελληνικού- Αργυρούπολης, µε δυνατότητα επέκτασης και Λογικά σε λίγο καιρό θα διευκρινιστεί εαν τα λεωφορεία θα είναι Ν1 ή Σολαρίνια.
Αλλαγή αριθμών κυκλοφορίας και παρμπρίζ για τα Ν1 338 ΥΕΚ5338 σε 997 ΥΝΝ9997 & Μάλλον το 244 ΥΕΚ5244 σε 996 ΥΝΝ9996
29-11-2014, 10:12 AM
Alliance γνωρίζεις για ποιόν λόγο έγιναν αυτές οι αλλαγές; Το #338 τουλάχιστον είχε βρεθεί τον Φλεβάρη στο 218 οπότε δεν είχε αποσυρθεί.
Επίσης αριθμό κυκλοφορίας έχει αλλάξει και η σόμπα #131 (η οποία κυκλοφορούσε κανονικά, κάπου μέσα στον Μάιο την είχα δει τελευταία φορά νομίζω) και πλέον έχει τον ΥΝΝ-9992. |
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ | MrVanHool | 214 | 92.478 |
18-11-2024, 02:45 PM Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265 |
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: antonis, 23 Επισκέπτης (ες)