Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(12-10-2014, 04:03 PM)Citaro Έγραψε: Μου φαίνεται ότι έχουν μεν αρίθμηση σειράς από 1 έως 22, αλλά πρέπει να λείπει κάποιος συρμός. Και το προηγούμενο χρονικό διάστημα η αρίθμηση δεν ήταν 1-19. Αυτό που έχουν κάνει είναι να χρησιμοποιούν τον παλιό πίνακα δρομολόγησης (με 22 σειρές συρμών) και να του έχουν κάνει κοπτορραπτική σε ενδιάμεσες βάρδιες.

OK είχα την εντύπωση ότι η αρίθμηση ήταν συνεχής. Πολύ διαφωτιστικό και το ποστ του MB 0405N1!

Κατά τα λοιπά, σήμερα είδα για πρώτη φορά νέο Ρότεμ. Συγκεκριμένα πέτυχα τον συρμό #62 στην γραμμή 2 σε κανονικό δρομολόγιο.
Απάντηση
(13-10-2014, 02:11 PM)Giannis Έγραψε: Κατά τα λοιπά, σήμερα είδα για πρώτη φορά νέο Ρότεμ. Συγκεκριμένα πέτυχα τον συρμό #62 στην γραμμή 2 σε κανονικό δρομολόγιο.

Καθημερινά πλέον δρομολογούνται τουλάχιστον 3 συρμοί 3ης παραλαβής (Hyundai-Rotem) στη γραμμή 2 εκ των #61-65 της σειράς. Σήμερα, για παράδειγμα, εκτός από τον #62 που εντόπισες, βρίσκονται σε κυκλοφορία στο δίκτυο και οι #63 και #65.

Παράλληλα, την προηγούμενη εβδομάδα έγιναν εκ νέου δοκιμές στη γραμμή 3 από συρμό νέας παραλαβης (#70), χωρίς, όμως, επιβάτες και φαίνεται πως αρχίζουν να ξεπερνιούνται τα προβλήματα που είχαν εμφανίσει οι συρμοί κατά την πρώτη τους εμφάνιση σε επιβατικά δρομολόγια στο δίκτυο.
Απάντηση
(13-10-2014, 10:12 AM)Citaro Έγραψε: Εξαιρετικός, ΜΒ405Ν1 !! Επιτέλους πληροφορίες που είναι αντάξιες forum! Απορώ βέβαια πώς έκανες παρατηρήσεις για τα ...πρωϊνά. Βρήκες το κουράγιο να στηθείς στις 5 το πρωϊ στο δίκτυο;

Ευχαριστώ Smile

Τα πρωινά τα είχα "προβλέψει" από το πρόγραμμα και μετά από κάποιο ξενύχτι (Tongue) μου δόθηκε η ευκαιρία να σιγουρευτώ, ειδικά για τον 19 (04.49 Ομόνοια-Κηφισιά) και τον 11 (05.05 Άνω Πατήσια-Πειραιάς). Και επειδή μέχρι να περάσει ο 19 είδα 3 μονά υπηρεσιακά να διέρχονται, υπέθεσα και ακόμα υποθέτω πως και τα πρωινά μέχρι τις 06.30 περίπου κυκλοφορούν μόνο οι μονοί συρμοί, όπως συμβαίνει και τα βράδια.
Απάντηση
Παιδιά να ενημερωσω πως έπειτα από επιθεώρηση στη γραμμή 1 κυκλοφορούν 22 συρμοί ανα 5 λεπτά αλλα διαπίστωσα οτι δεν κυκλοφορούν περισσότεροι συρμοί 11ης από ότι κυκλοφορούσαν οταν οι συρμοί ήταν 19.
Απάντηση
Και ναι, έχουν μείνει χάρτες εντός των συρμών για να μας θυμίζουν τα... παλιά! Γραμμή 1, βαγόνι 3144 δεύτερη πόρτα δεξια (προς Κηφισιά) υπάρχει χάρτης που δείχνει:
α) γραμμή 2: Άγιος Αντώνιος-Άγιος Δημήτριος
β) γραμμή 3: Αεροδρόμιο-Αιγάλεω (Χαλάνδρι - Εθν. Άμυνας)

Ακόμα, υπάρχει διαχωρισμός ΗΣΑΠ-ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
Απάντηση
(05-11-2014, 07:53 PM)nikos99 Έγραψε: Και ναι, έχουν μείνει χάρτες εντός των συρμών για να μας θυμίζουν τα... παλιά! Γραμμή 1, βαγόνι 3144 δεύτερη πόρτα δεξια (προς Κηφισιά) υπάρχει χάρτης που δείχνει:
α) γραμμή 2: Άγιος Αντώνιος-Άγιος Δημήτριος
β) γραμμή 3: Αεροδρόμιο-Αιγάλεω (Χαλάνδρι - Εθν. Άμυνας)

Ακόμα υπάρχει διαχωρισμός ΗΣΑΠ-ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Όσο αφορά το πρώτο μέρος, πρόσεξες μήπως τι τύπου ήταν ο συρμός που είχε αυτό τον χάρτη;

Για το δεύτερο, δεν υπάρχει κάποιος διαχωρισμός πλέον των γραμμών 1 (πρώην ΗΣΑΠ), με τις 2 και 3 (πρώην ΑΜΕΛ). Το μέσο μεταφοράς ονομάζεται Μετρό. Μας πήρε κάποιες δεκαετίες για να το αντιληφθούμε, αλλά και ο "Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος" είναι μέρος του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου (Μετρό) της Αθήνας. Βέβαια, έπρεπε να έρθουν οι "Συγκοινωνίες Αθηνών" για να μας κάνουν να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει "ΗΣΑΠ και Μετρό", παρά μόνο ένα μέσο. Το Μετρό!
Απάντηση
(05-11-2014, 10:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο αφορά το πρώτο μέρος, πρόσεξες μήπως τι τύπου ήταν ο συρμός που είχε αυτό τον χάρτη;

Για το δεύτερο, δεν υπάρχει κάποιος διαχωρισμός πλέον των γραμμών 1 (πρώην ΗΣΑΠ), με τις 2 και 3 (πρώην ΑΜΕΛ). Το μέσο μεταφοράς ονομάζεται Μετρό. Μας πήρε κάποιες δεκαετίες για να το αντιληφθούμε, αλλά και ο "Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος" είναι μέρος του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου (Μετρό) της Αθήνας. Βέβαια, έπρεπε να έρθουν οι "Συγκοινωνίες Αθηνών" για να μας κάνουν να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει "ΗΣΑΠ και Μετρό", παρά μόνο ένα μέσο. Το Μετρό!

α) 11ης

β) Εννοούσα ότι ήταν πριν το 2011 που υπήρχαν σαν εταιρείες. Τα logo ήταν ξεχωριστά (παρ' όλο που πολλοί λένε ακόμα ΗΣΑΠ, ηλεκτρικός, τρένο για να ξεχωριστεί από το μετρό, το οποίο αποτελεί μέρος του). Μπερδεύτηκες γιατί δεν υπάρχει κόμμα και θαυμαστικό για να δηλώσει έκπληξη.
Απάντηση
Παιδιά έχω μια απορία: κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ που χρησιμοποιώ τις γραμμές 2 & 3 η πληρότητα μοιάζει να είναι καθημερινής σε ώρα αιχμής και αναρωτιέμαι γιατί με τόσο κόσμο δεν επανέρχεται το μέτρο των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων και στη γραμμή 1!! Εκεί δηλαδή δε μπορούν να κάνουν καταμέτρηση επιβατικής κίνησης να δουν ότι εξυπηρετεί τόσο κόσμο?
Μόνο στα λεωφορεία ξέρουν να κάνουν και να κόβουν αβέρτα δρομολόγια? και το λέω αυτό από τη στιγμή που το δίκτυο νυκτερινών λεωφορείων είναι ανεπαρκέστατο!
Απάντηση
(16-11-2014, 04:15 PM)nikos2 Έγραψε: Παιδιά έχω μια απορία: κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ που χρησιμοποιώ τις γραμμές 2 & 3 η πληρότητα μοιάζει να είναι καθημερινής σε ώρα αιχμής και αναρωτιέμαι γιατί με τόσο κόσμο δεν επανέρχεται το μέτρο των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων και στη γραμμή 1!! Εκεί δηλαδή δε μπορούν να κάνουν καταμέτρηση επιβατικής κίνησης να δουν ότι εξυπηρετεί τόσο κόσμο?
Μόνο στα λεωφορεία ξέρουν να κάνουν και να κόβουν αβέρτα δρομολόγια? και το λέω αυτό από τη στιγμή που το δίκτυο νυκτερινών λεωφορείων είναι ανεπαρκέστατο!

Που να δεις την κατάσταση που επικρατεί 23:00-02:30 και 05:30-06:30 στον "Κεραμεικό".

Η γραμμή 1 έχει δυστυχώς ένα τεράστιο αρνητικό. Έχει πολύ μεγαλύτερο μήκος διαδρομής και το προσωπικό που απαιτείται είναι ισάξιο αυτού που χρειάζεται για την παράταση δρομολογίων αθροιστικά στις γραμμές 2 και 3. Αν δε γίνουν προσλήψεις ή δεν ανακληθούν οι μετατάξεις που αφαίρεσαν προσωπικό από την πρώην ΗΣΑΠ ΑΕ, δε νομίζω πως υπάρχει πιθανότητα επαναφοράς των νυχτερινών δρομολογίων στη γραμμή 1.
Απάντηση
Συρμός 1ης παραλαβής στη γραμμή 2 του Μετρό, κατευθυνόμενος προς Ελληνικό, εκκενώθηκε, πριν από λίγα λεπτά, στο σταθμό "Συγγρού-Φιξ" και αποσύρθηκε. Άγνωστη η αιτία.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)