Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(11-11-2014, 01:36 PM)garvanitis Έγραψε: Δημοσίευση #1233. Μην παίζουμε με τις λέξεις, δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις, αν δεν το ξέρεις, δεν έχει τύχει να το συναντήσεις ή να το ακούσεις μπορώ να στο εξηγήσω...


Αν εμφανίζεται μόνο όταν έχει φορτίο το μόνο που χρειάζεται είναι συμπλήρωμα στις βαλβολίνες... Πέντε λεπτά δουλειά...

Κατά τα λοιπά αν είναι συνέχεια με 2η "σκασμένη" το αν θα ζεσταθεί ο κινητήρας είναι το λιγότερο...


Άσε μας ρε Τομ με τον κουβά με τα κομμένα γκάζια... Tongue


Πριν κάποια χρόνια κατέβαινα από το Παπανικολάου στην πόλη με το 58 με έναν οδηγό απίστευτο "χέρι". Όλη την κατηφόρα την έβγαλε με τη φόρα του αυτοκινήτου και το retarder. Φρένο μόνο για την ακινητοποίηση όπου χρειαζόταν και γκάζι τόσο όσο να ανακτήσει τη φόρα του... Καθόμουν δίπλα στο ντεπόζιτο και τον χάζευα... Απίστευτος!!! Ηχογράφηση full throttle πρέπει να έχω νομίζω...


Είναι ουσιαστικά αυτό που κάνει το πορτογαλέζικο στο video που ανέβασα λίγο πιο πάνω... Για να στο εξηγήσω απλοποιημένα, φαντάσου ότι οδηγάς το αυτοκίνητό σου και όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν αφήνεις το γκάζι όταν πατάς τον συμπλέκτη. Αν θέλεις τεχνική ανάλυση για το γιατί συμβαίνει να σου το απαντήσω με πμ, μόνο που θα μου δώσεις λίγο χρόνο...

αν δεν σου ειναι κοπος στειλε πμ... οτι μαθαινει κανεις καλο ειναι! αν θες και γνωριζεις θα μπορουσες να μ πεις και για το 406? ειναι παρομια περιπτωση με το 704?
(11-11-2014, 01:36 PM)garvanitis Έγραψε: Δημοσίευση #1233. Μην παίζουμε με τις λέξεις, δεν είναι απαραίτητο να απαντήσεις, αν δεν το ξέρεις, δεν έχει τύχει να το συναντήσεις ή να το ακούσεις μπορώ να στο εξηγήσω...

Δεν έχει τύχει να το συναντήσω, θα το δω μόνος μου και θα το αναφέρω στο site για να δούμε τι γίνεται.

(11-11-2014, 01:36 PM)garvanitis Έγραψε: Αν εμφανίζεται μόνο όταν έχει φορτίο το μόνο που χρειάζεται είναι συμπλήρωμα στις βαλβολίνες... Πέντε λεπτά δουλειά...

Κατά τα λοιπά αν είναι συνέχεια με 2η "σκασμένη" το αν θα ζεσταθεί ο κινητήρας είναι το λιγότερο...

Και ο λόγος που δεν είναι στο 56; Με 2η συνέχεια πέρα από το ζέσταμα, θα καταναλώσει διπλάσιο καύσιμο.
(10-11-2014, 11:27 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: εχει 2 μερες πετυχαινω το οχημα 652 στην γραμμη 56.. και τις 2 φορες ετυχε να ανεβαινω προς ωραιοκαστρο.. οταν αλλαζε σχεσεις απο 2α σε 3η και απο 3η σε 4η εκανε κατι περιεργο.. δουλευε σε νορμαλ στροφες μεχρι 2000 περιπου το πηγαινε ο οδηγος δεν το πιεζε αλλα οταν αλλαζε ταχυτητα μονο σε αυτες τις σχεσεις εδινε γκαζι στον αερα και εκοβε οταν επερνε την επομενη ταχυτητα γονατιζε.. εβλεπες το στροφομετρο απο κει που ηταν στις 2000 - 2100 στροφες πηγαινε 2500 χωρις να δινει φορα και μετα επεφτε στις 1000-1100 και ζοριζοταν μεχρι να γεμισει την ταχυτητα.. ειναι καθαρα θεμα σαζμαν αυτο η παιζει τιποτα αλλο?.παντως αυτο που επισης μου εκανε εντυπωση ηταν οτι επιανε πολυ γρηγορα υψηλη ταχυτητα.. μετα το φαναρι περιφεριακου μεχρι να βγει στο τελος της γεφυρας ειχε ειδη πιασει τα 70km....
(11-11-2014, 01:36 PM)garvanitis Έγραψε: Είναι ουσιαστικά αυτό που κάνει το πορτογαλέζικο στο video που ανέβασα λίγο πιο πάνω... Για να στο εξηγήσω απλοποιημένα, φαντάσου ότι οδηγάς το αυτοκίνητό σου και όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν αφήνεις το γκάζι όταν πατάς τον συμπλέκτη. Αν θέλεις τεχνική ανάλυση για το γιατί συμβαίνει να σου το απαντήσω με πμ, μόνο που θα μου δώσεις λίγο χρόνο...

Πράγματι αυτά για το 652 ισχύουν

(11-11-2014, 10:07 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: αν δεν σου ειναι κοπος στειλε πμ... οτι μαθαινει κανεις καλο ειναι! αν θες και γνωριζεις θα μπορουσες να μ πεις και για το 406? ειναι παρομια περιπτωση με το 704?
Κρίμα για το b7RLE
πολυ συντομα αν ακουσα καλα η με την 1η του δεκεμβρη η με την 1η του ετους αλλαζει το τερμα της γραμμης 34 και πηγαινει στο αμαξοστασιο σταυρουπολης με το 27 το 55 και τα 80αρια...
(21-11-2014, 10:25 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: πολυ συντομα αν ακουσα καλα η με την 1η του δεκεμβρη η με την 1η του ετους αλλαζει το τερμα της γραμμης 34 και πηγαινει στο αμαξοστασιο σταυρουπολης με το 27 το 55 και τα 80αρια...


Και εγώ αυτό το άκουσα από οδηγό, όπως επίσης το 84 θα πάει σταθμό, και τα 85 και 86 θα ανοίγουν από Λαγκαδά.

[quote='"mitsos_neapolh"' pid='30102' dateline='1416597595']
το οχημα 654 εμεινε ακριβως μια ευδομαδα πριν αν δεν κανω λαθος απο αερα στην σταση γεφυρα επι της οδου λαγκαδα με κατευθυνση το ωραικαστρο γυρω στις 17:30 με αποτελεσμα για 2,5 ωρες να μεινει κλειστος ο δρομος και ολες οι γραμμες μεχρι τις 20;00 να μπαινουν απο νεαπολη....το 655 ειναι το μονο απο αυτα που λειπουν απο 56 που λειτουργει.. σε 32 και σε 26 σημερα αν θυμαμαι καλα 651 653 656 ειναι αφαντα σημερα στη θεση τους 452 481 470 και 493 γιατι το 659 ηταν αλλου. συνηθως μπαινει και το 694.. πολυ καλο οχημα βημα γρηγορο και ωραια ανεβασματα... σε συγκριση με τα 657 658 5 λεπτα γρηγοροτερα εκανα με ιδια κινηση και ιδιες στασεις στο δρομο ακριβως..


Επίσης σήμερα ευτυχώς είχαμε 288 κομμένο από 54 και το 505 το οποίο το είχε ο οδηγός του 654 από το μεσημέρι και μετά. Το 505 το μόνο πρόβλημα που είχε, ήταν το τιμόνι, όταν το έστριβες έκανε έναν πολύ περίεργο θόρυβο κατά τα άλλα την απόλαυσα την διαδρομή. Από το 600αρια του 56 το πιο τοπ θεωρώ το 657. Μας βάζουν πολλά ξένα οχήματα τώρα τελευταία ειδικα 400αρια, όπως αρχές του 2012 και ο λόγος μάλλον έλλειψη ανταλλακτικών. Πάντως περίεργο αφού ο δρόμος έχει και άλλη λωρίδα μπορούσαν με μια απλή προσπέραση, εκτός και αν ο γερανός εμπόδιζε

Το 792 σήμερα στο 3 έκανε έναν θόρυβο στα φρένα λες και ήταν scania. Στον πίνακα ενδείξεων έδειχνε ένα κλειδί, μάλλον φτιάξιμο θέλουν τα φρένα
(21-11-2014, 10:27 PM)GiannisB Έγραψε: Επίσης σήμερα ευτυχώς είχαμε 288 κομμένο από 54 και το 505 το οποίο το είχε ο οδηγός του 654 από το μεσημέρι και μετά. Το 505 το μόνο πρόβλημα που είχε, ήταν το τιμόνι, όταν το έστριβες έκανε έναν πολύ περίεργο θόρυβο κατά τα άλλα την απόλαυσα την διαδρομή. Από το 600αρια του 56 το πιο τοπ θεωρώ το 657. Μας βάζουν πολλά ξένα οχήματα τώρα τελευταία ειδικα 400αρια, όπως αρχές του 2012 και ο λόγος μάλλον έλλειψη ανταλλακτικών. Πάντως περίεργο αφού ο δρόμος έχει και άλλη λωρίδα μπορούσαν με μια απλή προσπέραση, εκτός και αν ο γερανός εμπόδιζε

Το 792 σήμερα στο 3 έκανε έναν θόρυβο στα φρένα λες και ήταν scania. Στον πίνακα ενδείξεων έδειχνε ένα κλειδί, μάλλον φτιάξιμο θέλουν τα φρένα

το 654 εμεινε με το ξεκινημα απο τη σταση.. ακριβως στην μεση ειχε παρκαρισμενα στην δεξια οπως παντα και πηγε να βγει αριστερα και κοκαλωσε στην μεση... μπλοκαραν τα παντα ουτε πισω ουτε μπρος μπορεσε να το κανει.. και για να το τραβηξει ο γερανος επρεπε να κανουν διαδικασια απο οτι καταλαβα λογο του οτι εμεινε απο αερα... επρεπε να ξανα βαλουν αερα κατι τετοιο δεν γνωριζω και πολλα... 801 στο 34 πριν λιγο... με αυτοκολητο στο τζαμι.. προσοχη επισκευασμενος κινητηρας.. ο οδηγος το πιεζε αρκετα μπορω να πω... με το ζορι ανεβηκε την ανηφοριτσα στην οδο καλιθεας...
Σήμερα εθεάθη στην τηλεματική το 904 στη γραμμή 12!! Ειλικρινά δεν περίμενα να βγει στους δρόμους τόσο γρήγορα!
Τώρα το μόνο 900άρι που είναι άφαντο είναι το 920. Ίσως και το 910 γιατί έχω λίγο καιρό να το δω, εκτός αν ξέρει κανένας περισσότερα.
(26-11-2014, 10:26 PM)damin26 Έγραψε: Σήμερα εθεάθη στην τηλεματική το 904 στη γραμμή 12!! Ειλικρινά δεν περίμενα να βγει στους δρόμους τόσο γρήγορα!
Τώρα το μόνο 900άρι που είναι άφαντο είναι το 920. Ίσως και το 910 γιατί έχω λίγο καιρό να το δω, εκτός αν ξέρει κανένας περισσότερα.

το τοσο γρηγορα αν το γραφεις ειρωνικα εχεις δικιο γιατι εχει να κυκλοφορησει γυρω στο 5μηνο... και επισης ξανα βγηκε το 680... μετα απο τουλαχιστον 6 μηνες.... σημερα ειναι κανονικα 58 χθες 26. αφαντα τα 920 482 651 656 653 754 834 616 623 624 738 824 827 413 417 και τα 405 και 654 με τα γνωστα προβληματα που αναφερθηκαν σε προηγουμενες συζητησεις... μου διαφευγουν κι αλλα, λογικα δεν ειναι μονο αυτες οι απουσιες...
ένα άλλο πρόβλημα με την πρωμετοπίδα που είχα δει πιο παλιά σε 900αρι b9LA,τώρα στο 264 έγραφε Σ23 κτλ. Τι να είναι αυτό το Σ. Το 656 προχθές στο 56 το είδα
(29-11-2014, 05:43 PM)GiannisB Έγραψε: ένα άλλο πρόβλημα με την πρωμετοπίδα που είχα δει πιο παλιά σε 900αρι b9LA,τώρα στο 264 έγραφε Σ23 κτλ. Τι να είναι αυτό το Σ. Το 656 προχθές στο 56 το είδα

Το 264 γενικότερα έχει πρόβλημα με την προμετωπίδα. Ο αριθμός γραμμής (23) βρίσκεται αρκετά πιο δεξιά από εκεί που θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να γράφει τον προορισμό δύο φορές, μία κανονικά στα δεξιά και μία αριστερά από τον αριθμό σε κύλιση δείχνοντας μόνο ένα γράμμα.
Το 726 πότε δουλεύει πότε δεν δουλεύει η ταμπέλα με τον αριθμό στο πίσω μέρος. Είτε θα έχει διάσπαρτα αναμένα φωτάκια, είτε σε σχηματισμό //////.
Το 673 στην μπροστινή προμετωπίδα ο αριθμός είναι όπως νά'ναι. Τα φωτάκια του αριθμού δεν είναι σωστά ρυθμισμένα με αποτέλεσμα να δίνει ένα εφέ με γωνίες στο 26 (και στο 58 και 56 που το έχω δει).
Στο 907 στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ο προορισμός φαίνεται πάντα με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που καλύπτουν όλο το εύρος την ταμπέλας.
Στο 453 η πλαϊνή προμετωπίδα είναι ρυθμισμένη εσφαλμένα, το κείμενο ξεκινάει πολύ νωρίτερα απ' ότι είναι τα λαμπάκια και "τρώει" μέρος των γραμμάτων. Παραδείγματα: "ΓΡΙΑΝΔΡΙΑ", "ΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ", ". ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ":ΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ".
Το 917 ή το 919 εχθές που το είδα στο 78, στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ξεκινούσε και περνούσε σε κύλιση από το ένα τέταρτο και μετά της ταμπέλας, κείμενο σε στυλ γράμματα του Ελληνικού και όχι μόνο αλφαβήτου, διάφοροι αριθμοί και κάποιοι πολύ παράξενοι ειδικοί χαρακτήρες.
Ο κωδικός 689 στην πίσω ταμπέλα των cityclass είναι πλέον σπάνιος, αλλά υπάρχει.
Επίσης θυμάμαι τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας των B9LA του 12, έγραφαν κάτι παράξενα ορνιθοσκαλίσματα, είτε αυτό το μικρό "Σ" πριν το 12. Και τέλος τον Φεβρουάριο του 2013 είχα δει στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα του 918 γραμμής αεροδρομίου το κείμενο: "25 ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ" σε στυλ 453 πριν κανα χρόνο, όπου μπροστινή και πλαϊνή προμετωπίδα ήταν ακριβώς ίδες σε αυτό που αναγράφουν.
(29-11-2014, 06:55 PM)damin26 Έγραψε: Το 264 γενικότερα έχει πρόβλημα με την προμετωπίδα. Ο αριθμός γραμμής (23) βρίσκεται αρκετά πιο δεξιά από εκεί που θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να γράφει τον προορισμό δύο φορές, μία κανονικά στα δεξιά και μία αριστερά από τον αριθμό σε κύλιση δείχνοντας μόνο ένα γράμμα.
Το 726 πότε δουλεύει πότε δεν δουλεύει η ταμπέλα με τον αριθμό στο πίσω μέρος. Είτε θα έχει διάσπαρτα αναμένα φωτάκια, είτε σε σχηματισμό //////.
Το 673 στην μπροστινή προμετωπίδα ο αριθμός είναι όπως νά'ναι. Τα φωτάκια του αριθμού δεν είναι σωστά ρυθμισμένα με αποτέλεσμα να δίνει ένα εφέ με γωνίες στο 26 (και στο 58 και 56 που το έχω δει).
Στο 907 στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ο προορισμός φαίνεται πάντα με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που καλύπτουν όλο το εύρος την ταμπέλας.
Στο 453 η πλαϊνή προμετωπίδα είναι ρυθμισμένη εσφαλμένα, το κείμενο ξεκινάει πολύ νωρίτερα απ' ότι είναι τα λαμπάκια και "τρώει" μέρος των γραμμάτων. Παραδείγματα: "ΓΡΙΑΝΔΡΙΑ", "ΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ", ". ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ":ΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ".
Το 917 ή το 919 εχθές που το είδα στο 78, στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα ξεκινούσε και περνούσε σε κύλιση από το ένα τέταρτο και μετά της ταμπέλας, κείμενο σε στυλ γράμματα του Ελληνικού και όχι μόνο αλφαβήτου, διάφοροι αριθμοί και κάποιοι πολύ παράξενοι ειδικοί χαρακτήρες.
Ο κωδικός 689 στην πίσω ταμπέλα των cityclass είναι πλέον σπάνιος, αλλά υπάρχει.
Επίσης θυμάμαι τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας των B9LA του 12, έγραφαν κάτι παράξενα ορνιθοσκαλίσματα, είτε αυτό το μικρό "Σ" πριν το 12. Και τέλος τον Φεβρουάριο του 2013 είχα δει στην πρώτη πλαϊνή προμετωπίδα του 918 γραμμής αεροδρομίου το κείμενο: "25 ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ" σε στυλ 453 πριν κανα χρόνο, όπου μπροστινή και πλαϊνή προμετωπίδα ήταν ακριβώς ίδες σε αυτό που αναγράφουν.

το 264 σε γραμμες με προορισμο το σταθμο βγαζει το Σ... ηταν στην πολιχνη πριν 3 μερες και δεν το εβγαζε οπως και στο 35 πριν 2 βδομαδες.. τα ιβεκο 689 βγαζει στο 202.... τα αλλα οσα συνανταω δεν το ειδα.. και στο 223 αλλα διορθωθηκε πριν καιρο.

(29-11-2014, 05:43 PM)GiannisB Έγραψε: ένα άλλο πρόβλημα με την πρωμετοπίδα που είχα δει πιο παλιά σε 900αρι b9LA,τώρα στο 264 έγραφε Σ23 κτλ. Τι να είναι αυτό το Σ. Το 656 προχθές στο 56 το είδα

μαλλον μπερδευτηκες με καποιο αλλο οχημα.. εδω και 10-12 μερες.. σταθερα με 652 655( μια μερα πηγε σε 32 και μια μερα σε 57) 657 658 δουλευει η γραμμη και παιρνει για συμπληρωμα ειτε κομμενο 200αρι απο 23 και 600αρια οποια διαθεσημα εχει... συνηθως 693 694 691.. η κομμενα απο 26. το 668 γιατι μπαινει συνεχεια στο 21? απο επισκευη βγηκε?


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 50 Επισκέπτης (ες)