Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(19-09-2014, 03:07 PM)garvanitis Έγραψε: Ναι, έπρεπε να το στείλουμε να κάνει 10 χιλιόμετρα παράκαμψη και να χάσει 75 λεπτά τουλάχιστον απλά για να πάει στον ΝΣΣ... Ήμαρτον τι άλλο θα ακούσουμε...

Και το 78 τότε πως πήγαινε από περιφερειακή; Και φυσικά έπρεπε, ο κόσμος πληρώνει και μάλιστα πολλά, που εξαιτίας τέτοιων κινήσεων, μια κοπέλα, ήθελε να πάει στο χωρίο της με το ΚΤΕΛ, με το 31 θα της το πληρώσεις εσύ το εισιτήριο, για να πάει στο χωριό της, με το επόμενο;

(19-09-2014, 04:52 PM)bill_thes Έγραψε: απο Αγιου Δημητρίου πως ακριβώς θα παει αφου γίνεται μονόδρομος;
και μη μου πεις να ανέβαινε Κασσανδρου..εκει με το ζορι περνάει το 11μετρο 23αρι με τόσα διπλο/τριπλο παρκαρισμενα

Αυτές τις οδούς τις μπερδεύω. Εννοώ ίσια 3η Σεπτεμβρίου αριστερά στην παράλληλο της εγνατίας από πάνω και όλο ευθεία. Με citelis με το 17, που πήγα, δεν είχε πουθενά πρόβλημα. Άντε εγώ και εσύ ξέρουμε περίπου, όταν γίνονται πορείες,πως πάνε τα λεωφορεία πάνω κάτω. Αν κάποιος πχ φοιτητής από άλλη πόλη ήταν στο 3 και ήθελε το τραίνο, για να πάει στην πόλη, όπου μένει και ήθελε να πάρει το τραίνο έγκαιρα, τότε ποιος θα του πλήρωνε το εισιτήριο για ένα άλλο τρένο;

(19-09-2014, 05:23 PM)garvanitis Έγραψε: Αχ ρε bill_thes, ο άνθρωπος το λέει ξεκάθαρα: Γ' Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Δημητρίου, αριστερά Οδός προς περιφερειακή (προέκταση Κατσιμίδου), περιφερειακή προς δυτικά, δεξιά Λαγκαδά (ώπα εδώ θα απαιτήσει και να κατέβει άσχετα αν δεν έχει στάση - γιατί να πάει στον ΝΣΣ και να γυρίσει πίσωWink, δεξιά Δραγουμάνου, Καλού, δεξιά Μοναστηρίου, ώπα φτάσαμε... Πόση ώρα θα κάνει να πάει και να έρθει τώρα και πόσο θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, στα "παπάκια" του...

Ο κόσμος με αυτήν την κίνηση ταλαιπωρήθηκε και μάλιστα έγιναν και παράπονα από πολύ κόσμο. Και μάλιστα η δύναμη των λεωφορείων από ανατολικά είναι δυνατή, επομένως δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Που ήμασταν εγώ και άλλα 30άτομα σε μια γραμμή για να πάμε σταθμό, και βάλλε και από άλλες γραμμές.
(19-09-2014, 05:27 PM)GiannisB Έγραψε: Και το 78 τότε πως πήγαινε από περιφερειακή;


το 78 ειναι άλλη ιστορία, ειναι γραμμή εξπρες. η πλειοψηφία κατεβαίνει στο σταθμό/κτελ και οχι ενδιάμεσα οπως οι υπόλοιπες γραμμές, αρα δεν τους ενδιέφερε τους επιβάτες απο που θα πήγαινε το λεωφορείο, αρκεί να κατέληγε στο σταθμό και τα κτελ

άκουσα οτι παρατάθηκε ο χρόνος ''ζωής'' των λεωφορείων που κυκλοφορούν στα 20 έτη..αυτο σημαίνει οτι θα βλέπουμε αλεκους και σκανια μέχρι το 2017..;
(19-09-2014, 05:27 PM)GiannisB Έγραψε: Και το 78 τότε πως πήγαινε από περιφερειακή; Και φυσικά έπρεπε, ο κόσμος πληρώνει και μάλιστα πολλά, που εξαιτίας τέτοιων κινήσεων, μια κοπέλα, ήθελε να πάει στο χωρίο της με το ΚΤΕΛ, με το 31 θα της το πληρώσεις εσύ το εισιτήριο, για να πάει στο χωριό της, με το επόμενο;
Υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ότι με την παράκαμψη που προτείνεις δεν υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση να προλάβει κανείς ούτε το τρένο ούτε το λεωφορείο...
Εαν σώνει και καλά θέλει αποζημίωση για το εισιτήριο να απευθυνθεί στους φορείς που οργάνωσαν τις διαδηλώσεις και σε αυτούς που επέτρεψαν να γίνουν. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι δεν ήταν οι μέτοχοι και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ που έκλεισαν τους δρόμους.

(19-09-2014, 05:27 PM)GiannisB Έγραψε: Ο κόσμος με αυτήν την κίνηση ταλαιπωρήθηκε και μάλιστα έγιναν και παράπονα από πολύ κόσμο. Και μάλιστα η δύναμη των λεωφορείων από ανατολικά είναι δυνατή, επομένως δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Που ήμασταν εγώ και άλλα 30άτομα σε μια γραμμή για να πάμε σταθμό, και βάλλε και από άλλες γραμμές.
Επικίνδυνη η άγνοια...
Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μόνο μεγάλη δεν είναι... Αν στείλεις τα λεωφορεία να κάνουν βόλτες στην περιφερειακή δεν θα μείνει κανένα να καλύψει τις ανάγκες - δεν συζητάω καν για το πρόγραμμα δρομολογίων.
Εσύ και οι άλλοι 30 που θέλατε να πάτε στον σταθμό να πάτε με τα πόδια. Πιο γρήγορα θα φτάσετε εξάλλου...

(19-09-2014, 05:45 PM)bill_thes Έγραψε: άκουσα οτι παρατάθηκε ο χρόνος ''ζωής'' των λεωφορείων που κυκλοφορούν στα 20 έτη..αυτο σημαίνει οτι θα βλέπουμε αλεκους και σκανια μέχρι το 2017..;
Ναι, ισχύει και σημαίνει αυτό ακριβώς...
(κάτι που σημαίνει ότι τέρμα οι αγορές νέων λεωφορείων)
(19-09-2014, 05:52 PM)garvanitis Έγραψε: Υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ότι με την παράκαμψη που προτείνεις δεν υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση να προλάβει κανείς ούτε το τρένο ούτε το λεωφορείο...
Εαν σώνει και καλά θέλει αποζημίωση για το εισιτήριο να απευθυνθεί στους φορείς που οργάνωσαν τις διαδηλώσεις και σε αυτούς που επέτρεψαν να γίνουν. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι δεν ήταν οι μέτοχοι και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ που έκλεισαν τους δρόμους.

Επικίνδυνη η άγνοια...
Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μόνο μεγάλη δεν είναι... Αν στείλεις τα λεωφορεία να κάνουν βόλτες στην περιφερειακή δεν θα μείνει κανένα να καλύψει τις ανάγκες - δεν συζητάω καν για το πρόγραμμα δρομολογίων.
Εσύ και οι άλλοι 30 που θέλατε να πάτε στον σταθμό να πάτε με τα πόδια. Πιο γρήγορα θα φτάσετε εξάλλου...

Ναι, ισχύει και σημαίνει αυτό ακριβώς...
(κάτι που σημαίνει ότι τέρμα οι αγορές νέων λεωφορείων)

Οι μέτοχοι όμως επωφελούνται φυσικά, με αυτήν την κατάσταση πχ οικονομία καυσίμων. Φυσικά και στους φορείς, και στον ΟΑΣΘ όμως, που δεν έκανε τίποτα να εξυπηρετήσει τα τέρματα ΚΤΕΛ και σταθμό Υπάρχουν 100 εναλλακτικές, που φυσικά μπορούσες να φτάσεις 20 λεπτά λίγο πιο αργά στον προορισμό σου.

Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μια χαρά μεγάλη είναι, με καλές εξυπηρετήσεις και να μην το ξεχνάμε με καλά λεωφορεία. Εκεί φαίνεται η καλή πλευρά του ΟΑΣΘ,

Εδώ φτάσαμε να έχουμε 20 χρονών λεωφορεία,ας συμμαζέψουν πρώτα τα οικονομικά του Οργανισμού, όχι όμως σε περικοπές δρομολογίων ή σε μισθούς εργαζομένους αλλά σε μετόχους να αναλαμβάνουν τις ζημιές και με το αποθεματικό του οργανισμού. Λεφτά στον ΟΑΣΘ υπάρχουν, το θέμα είναι που πάνε. Δυστυχώς μέχρι το 2025 b7l κρίμα
(19-09-2014, 10:37 PM)GiannisB Έγραψε: Οι μέτοχοι όμως επωφελούνται φυσικά, με αυτήν την κατάσταση πχ οικονομία καυσίμων. Φυσικά και στους φορείς, και στον ΟΑΣΘ όμως, που δεν έκανε τίποτα να εξυπηρετήσει τα τέρματα ΚΤΕΛ και σταθμό Υπάρχουν 100 εναλλακτικές, που φυσικά μπορούσες να φτάσεις 20 λεπτά λίγο πιο αργά στον προορισμό σου.

Η δύναμη των λεωφορείων ανατολικά μια χαρά μεγάλη είναι, με καλές εξυπηρετήσεις και να μην το ξεχνάμε με καλά λεωφορεία. Εκεί φαίνεται η καλή πλευρά του ΟΑΣΘ,

Εδώ φτάσαμε να έχουμε 20 χρονών λεωφορεία,ας συμμαζέψουν πρώτα τα οικονομικά του Οργανισμού, όχι όμως σε περικοπές δρομολογίων ή σε μισθούς εργαζομένους αλλά σε μετόχους να αναλαμβάνουν τις ζημιές και με το αποθεματικό του οργανισμού. Λεφτά στον ΟΑΣΘ υπάρχουν, το θέμα είναι που πάνε. Δυστυχώς μέχρι το 2025 b7l κρίμα

Ό,τι να 'ναι για μια ακόμη φορά. [edit mod] Αφαίρεση flaming
Πάμε να δούμε λοιπόν τι μας λες τώρα:

Ποια οικονομία καυσίμων κάνουν τα λεωφορεία που δουλεύουν στο ρελαντί; Και τι έργο παράγουν; Αν ήταν το ζητούμενο η οικονομία καυσίμων τα οχήματα θα ήταν στις αφετηρίες τους ΣΒΗΣΤΑ - η απόλυτη οικονομία καυσίμων! Και καλυμένος τυπικά ο ΟΑΣΘ (και με την παλιά και με τη νέα σύμβαση), διακοπή δρομολογίων λόγω ανωτέρας βίας. Αλλά επειδή επιμένεις να θέλεις να μας πείσεις ότι λύσεις υπήρχαν (και όχι μια ούτε δύο αλλά εκατό) περιμένω να τις μάθω (και τις εκατό). Πάμε παρακάτω...

Καλά και κακά λεωφορεία υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου - πουθενά αλλού!!! Αποδεικνύεται εξάλλου με τον απλούστερο τρόπο. Τα λεωφορεία που έχουν σοβαρές βλάβες και λείπουν καιρό από το δίκτυο είναι από αυτά που είναι "καλά" κατ' εσέ. Οι "κουβάδες" πάλι είναι αυτοί που ξελασπώνουν τη δρομολόγηση και γι' αυτό έχεις λεωφορείο να φτάσεις στο σπίτι σου. Όσο για τη δύναμη των λεωφορείων ανατολικά/δυτικά είναι σε λόγο 35/65. Με απλά λόγια σε κάθε λεωφορείο που κινείται ανατολικά αντιστοιχούν δύο λεωφορεία δυτικά. Αν έχεις αμφιβολίες δεν έχεις παρά να τα μετρήσεις. Τέρμα πια με την κλάψα των δυτικών γραμμών - να αδειάσετε τους δρόμους σας!

Και συγκοινωνιολόγος και οικονομολόγος... Και μάλιστα βγάζουμε και είδηση!!! Έτσι λοιπόν πέντε χρόνια μετά τον Γιωργάκη εμφανίζεται ο Γιαννάκης να μας πει ότι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! (και μετά σου λέει ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται) Είκοσι χρονών λεωφορεία ακόμα δεν έχουμε αλλά και πάλι σε άλλες πόλεις της Ελλάδας (αλλά και της Ευρώπης) κυκλοφορούν πολύ παλιότερα λεωφορεία (στην Αθήνα ακόμα και σήμερα υπάρχουν λεωφορεία κατασκευής 1993 και μάλιστα είναι και τα workhorses του στόλου, δεν μιλάω καν για επαρχία γιατί αν τα δεις θα εκπλαγείς από την κατάστασή τους) Δεν μιλάμε για καν για Λονδίνο (Routemaster του 1960 σε κανονική υπηρεσία, έστω και σαν ατραξιόν). Αλλά επειδή βλέπω ότι έχεις διάθεση να προτείνεις λύσεις για το οικονομικό συμμάζεμα του ΟΑΣΘ να σε πληροφορήσω κάτι, έτσι για να είσαι ενήμερος: Η διανομή μερισμάτων στους μετόχους αφορά ένα ποσοστό μικρότερο του 1% (ναι, ένα - ολογράφως). Οι κάτοχοι των μετοχών είναι αυτοί ακριβώς οι οποίοι έκαναν τις επενδύσεις των κεφαλαίων τους προκειμένου να γίνει ο Οργανισμός αυτό που είναι σήμερα. Και οι επενδύσεις γίνονται με σκοπό το κέρδος. Αλλά ακόμη και αν δεχτούμε ότι έχουν και ρίσκο (πράγματι μέχρι πρότινος σύμβαση που προέβλεπε εγγυημένο κέρδος - έστω και μικρό - δεν με βρίσκει σύμφωνο προσωπικά) αυτό είναι ΗΔΗ παρελθόν! Άρα το 1% που λέμε παραπάνω το εξοικονομήσαμε. Τώρα δηλαδή κάνουμε πάρτι - λύσαμε τα προβλήματά μας; Όχι φυσικά. Χρειάζονται κι άλλα και πρέπει να τα βρούμε. Πώς; Το εισιτήριο δεν το πειράζουμε είναι ήδη "ακριβό" (όποιος μου βρει οπουδήποτε στον κόσμο εταιρία ή σύστημα συγκοινωνιών στο οποίο με 0,74€ - με την νέα σύμβαση - πηγαίνεις όπου θέλεις όσο θέλεις κάθε ημέρα του χρόνου του υπόσχομαι να μην ξαναπληρώσει ποτέ τόσο στον ΟΑΣΘ όσο και σε οποινδήποτε άλλο συγκοινωνιακό φορέα της Ελλάδας). Άρα δεν το πειράζουμε... Ούτε την μισθοδοσία των εργαζομένων (δεν διαφωνούμε επ' αυτού). Αυτό όμως σημαίνει πάγωμα προσλήψεων - και μεσοπρόθεσμα μείωση εργατικού δυναμικού (από συνταξιοδοτήσεις). Άλλη εναλλακτική είναι η μείωση του κόστους των καυσίμων. Ο μόνος τρόπος είναι τα λιγότερα χιλιόμετρα των λεωφορείων. Άρα για την μείωση των λειτουργικών εξόδων του ΟΑΣΘ ο μόνος τρόπος είναι η μείωση των δρομολογίων - το οποίο όμως μας το "απαγορεύεις"!!! Και έχεις και την απαίτηση να σε πάρουμε στα σοβαρά...

Conclusion: Βρήκαμε τι φταίει... Τα Β7 φταίνε τα οποία και θα μας "ταλαιπωρούν" μέχρι το 2025...
(20-09-2014, 02:15 AM)garvanitis Έγραψε: Ό,τι να 'ναι για μια ακόμη φορά.
Πάμε να δούμε λοιπόν τι μας λες τώρα:

Ποια οικονομία καυσίμων κάνουν τα λεωφορεία που δουλεύουν στο ρελαντί; Και τι έργο παράγουν; Αν ήταν το ζητούμενο η οικονομία καυσίμων τα οχήματα θα ήταν στις αφετηρίες τους ΣΒΗΣΤΑ - η απόλυτη οικονομία καυσίμων! Και καλυμένος τυπικά ο ΟΑΣΘ (και με την παλιά και με τη νέα σύμβαση), διακοπή δρομολογίων λόγω ανωτέρας βίας. Αλλά επειδή επιμένεις να θέλεις να μας πείσεις ότι λύσεις υπήρχαν (και όχι μια ούτε δύο αλλά εκατό) περιμένω να τις μάθω (και τις εκατό). Πάμε παρακάτω...

Καλά και κακά λεωφορεία υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου - πουθενά αλλού!!! Αποδεικνύεται εξάλλου με τον απλούστερο τρόπο. Τα λεωφορεία που έχουν σοβαρές βλάβες και λείπουν καιρό από το δίκτυο είναι από αυτά που είναι "καλά" κατ' εσέ. Οι "κουβάδες" πάλι είναι αυτοί που ξελασπώνουν τη δρομολόγηση και γι' αυτό έχεις λεωφορείο να φτάσεις στο σπίτι σου. Όσο για τη δύναμη των λεωφορείων ανατολικά/δυτικά είναι σε λόγο 35/65. Με απλά λόγια σε κάθε λεωφορείο που κινείται ανατολικά αντιστοιχούν δύο λεωφορεία δυτικά. Αν έχεις αμφιβολίες δεν έχεις παρά να τα μετρήσεις. Τέρμα πια με την κλάψα των δυτικών γραμμών - να αδειάσετε τους δρόμους σας!

Και συγκοινωνιολόγος και οικονομολόγος... Και μάλιστα βγάζουμε και είδηση!!! Έτσι λοιπόν πέντε χρόνια μετά τον Γιωργάκη εμφανίζεται ο Γιαννάκης να μας πει ότι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! (και μετά σου λέει ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται) Είκοσι χρονών λεωφορεία ακόμα δεν έχουμε αλλά και πάλι σε άλλες πόλεις της Ελλάδας (αλλά και της Ευρώπης) κυκλοφορούν πολύ παλιότερα λεωφορεία (στην Αθήνα ακόμα και σήμερα υπάρχουν λεωφορεία κατασκευής 1993 και μάλιστα είναι και τα workhorses του στόλου, δεν μιλάω καν για επαρχία γιατί αν τα δεις θα εκπλαγείς από την κατάστασή τους) Δεν μιλάμε για καν για Λονδίνο (Routemaster του 1960 σε κανονική υπηρεσία, έστω και σαν ατραξιόν). Αλλά επειδή βλέπω ότι έχεις διάθεση να προτείνεις λύσεις για το οικονομικό συμμάζεμα του ΟΑΣΘ να σε πληροφορήσω κάτι, έτσι για να είσαι ενήμερος: Η διανομή μερισμάτων στους μετόχους αφορά ένα ποσοστό μικρότερο του 1% (ναι, ένα - ολογράφως). Οι κάτοχοι των μετοχών είναι αυτοί ακριβώς οι οποίοι έκαναν τις επενδύσεις των κεφαλαίων τους προκειμένου να γίνει ο Οργανισμός αυτό που είναι σήμερα. Και οι επενδύσεις γίνονται με σκοπό το κέρδος. Αλλά ακόμη και αν δεχτούμε ότι έχουν και ρίσκο (πράγματι μέχρι πρότινος σύμβαση που προέβλεπε εγγυημένο κέρδος - έστω και μικρό - δεν με βρίσκει σύμφωνο προσωπικά) αυτό είναι ΗΔΗ παρελθόν! Άρα το 1% που λέμε παραπάνω το εξοικονομήσαμε. Τώρα δηλαδή κάνουμε πάρτι - λύσαμε τα προβλήματά μας; Όχι φυσικά. Χρειάζονται κι άλλα και πρέπει να τα βρούμε. Πώς; Το εισιτήριο δεν το πειράζουμε είναι ήδη "ακριβό" (όποιος μου βρει οπουδήποτε στον κόσμο εταιρία ή σύστημα συγκοινωνιών στο οποίο με 0,74€ - με την νέα σύμβαση - πηγαίνεις όπου θέλεις όσο θέλεις κάθε ημέρα του χρόνου του υπόσχομαι να μην ξαναπληρώσει ποτέ τόσο στον ΟΑΣΘ όσο και σε οποινδήποτε άλλο συγκοινωνιακό φορέα της Ελλάδας). Άρα δεν το πειράζουμε... Ούτε την μισθοδοσία των εργαζομένων (δεν διαφωνούμε επ' αυτού). Αυτό όμως σημαίνει πάγωμα προσλήψεων - και μεσοπρόθεσμα μείωση εργατικού δυναμικού (από συνταξιοδοτήσεις). Άλλη εναλλακτική είναι η μείωση του κόστους των καυσίμων. Ο μόνος τρόπος είναι τα λιγότερα χιλιόμετρα των λεωφορείων. Άρα για την μείωση των λειτουργικών εξόδων του ΟΑΣΘ ο μόνος τρόπος είναι η μείωση των δρομολογίων - το οποίο όμως μας το "απαγορεύεις"!!! Και έχεις και την απαίτηση να σε πάρουμε στα σοβαρά...

Conclusion: Βρήκαμε τι φταίει... Τα Β7 φταίνε τα οποία και θα μας "ταλαιπωρούν" μέχρι το 2025...

[edit mod] Αφαίρεση flaming



Για πάνε δες, σε άλλα κράτη, που κρατάνε 8-10 χρόνια τα λεωφορεία. Ντάξη δεν λέω και τόσο λίγο, αλλά τουλάχιστον 15έτη. Τότε εκεί τι να πούνε, διοίκηση μετόχοι κτλ.

Πάμε στο μυαλό μου, τώρα. ΄΄καλά ή κακά λεωφορεία μόνο στα μυαλό σου, υπάρχουν''. Σοβαρά; Πως το έχουν πουν πει, πολλοί επιβάτες, οι περισσότεροι θα έλεγα, λένε ψέματα; πως λένε ψέματα την στιγμή αυτά συμβαίνουν. Και φυσικά έχουν την απαίτηση, να το κάνουν αυτό, το να απαιτούν υπηρεσίες, γιατί πληρώνουν. Μακάρι να ίσχυε η παροιμία, ότι δίνεις παίρνεις, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει δυστυχώς. Όσο για το ακριβό που λες ότι δεν είναι το εισιτήριο, για έξω, χαίρω πολύ. Πόσο είναι ο κατώτατος μισθός σήμερα στην Ελλάδα; 400€, τον έχεις ρωτήσει τον άλλον, μπορεί να τα πληρώνει τα εισιτήρια;Πως να μπορεί, όταν καλά-καλά για τα βασικά του, δεν έχει. Όλη η Θεσσαλονίκη, το λέει απλά και ξεκάθαρα, το ότι είναι ακριβό, και εννοώ φυσικά όλους τους πελάτες του ΟΑΣΘ.

Τώρα για τους κουβάδες, όχι μόνο δεν με ξελασπώνουν, αλλά μένουν στον δρόμο. Και αυτά δεν τα λέω μόνο εγώ αλλά και εργαζόμενοι του οργανισμού. Για πάνε ρίξε στην Σταυρούπολη, πόσοι κουβάδες είναι μέσα σε αντίθεση, με τα καλά κατ΄εμέ και τα κακά κατ΄εσέ. Πιο πολλοί άρα μην λες, ότι οι κουβάδες με ξελασπώνουν εμένα και πολλούς άλλους. Βλάβες θα πάθουν φυσικά όλα , άλλα όχι σε τέτοιο σημείο.

Ναι και φυσικά πρέπει να αναλαμβάνουν ρίσκο οι μέτοχοι. Έτσι γίνονται σε κανονικές επιχειρήσεις. Που είδες εσύ οι μέτοχοι, να μην αναλαμβάνουν ρίσκα; Μόνο στον ΟΑΣΘ γίνεται αυτό.

Και για πες για την συχνότητα, που είναι καλύτερη στα δυτικά. Θα σου πω εγώ στο 5λεπτο συχνότητα στις γραμμές του ΙΚΕΑ με κέντρο και της Καλαμαριάς, ενώ στο 32 και 56 για παράδειγμα 15λέπτο ή 45λέπτο συχνότητα, που συνήθως επικρατεί το δεύτερο.Τέλος στα καύσιμα, σβηστά δεν είναι, αλλά οικονομία λόγω χιλιομέτρων
(20-09-2014, 02:15 AM)garvanitis Έγραψε: Αυτό όμως σημαίνει πάγωμα προσλήψεων - και μεσοπρόθεσμα μείωση εργατικού δυναμικού (από συνταξιοδοτήσεις).

τώρα μου έκανες την καρδιά περιβόλιCool
εαν π.χ βγουν 50 άτομα στη σύνταξη τέλος του χρόνου, τα κενά δεν θα καλυφθούν; ή θα κοπούν και αλλα δρομολόγια;

δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσος ντόρος για το εισιτήριο ρε παιδιά, αν κάποιος ειναι καθημερινός επιβάτης θα παει να βγάλει μια κάρτα που παρέμεινε στην ιδια τιμή και τελείωσε η υπόθεση. θα ήθελα πάντως να ειχε διατηρηθεί το 24ωρο εισιτήριο και να μη το καταργούσανε.

επίσης ισχύει οτι τον έλεγχο εισιτηρίων θα αναλάβει εταιρεία security;
(20-09-2014, 03:20 PM)bill_thes Έγραψε: τώρα μου έκανες την καρδιά περιβόλιCool
εαν π.χ βγουν 50 άτομα στη σύνταξη τέλος του χρόνου, τα κενά δεν θα καλυφθούν; ή θα κοπούν και αλλα δρομολόγια;

δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τόσος ντόρος για το εισιτήριο ρε παιδιά, αν κάποιος ειναι καθημερινός επιβάτης θα παει να βγάλει μια κάρτα που παρέμεινε στην ιδια τιμή και τελείωσε η υπόθεση. θα ήθελα πάντως να ειχε διατηρηθεί το 24ωρο εισιτήριο και να μη το καταργούσανε.

επίσης ισχύει οτι τον έλεγχο εισιτηρίων θα αναλάβει εταιρεία security;

Άντε για τους καθημερινούς εντάξει, η κάρτα ευτυχώς που είναι πλέον στην ίδια τιμή, αλλά για τους συνταξιούχους; που η σύνταξη είναι πενιχρή

Και για να μην είμαι και εκτός πολλά 12μ και πάλι σε γραμμές με αρθρωτά 19,27,32,34. Άντε να δούμε πότε, θα διορθωθούν και τα αρθρωτά
(20-09-2014, 03:45 PM)GiannisB Έγραψε: Άντε για τους καθημερινούς εντάξει, η κάρτα ευτυχώς που είναι πλέον στην ίδια τιμή, αλλά για τους συνταξιούχους; που η σύνταξη είναι πενιχρή

όλα τα άτομα ανω των 65 ετων πληρώνουν μισό εισιτήριο..δηλαδή 15 ευρώ η μηνιαία κάρτα..κι αυτά ειναι πολλά;
(20-09-2014, 03:59 PM)bill_thes Έγραψε: όλα τα άτομα ανω των 65 ετων πληρώνουν μισό εισιτήριο..δηλαδή 15 ευρώ η μηνιαία κάρτα..κι αυτά ειναι πολλά;

Αν παίρνεις 400€ σύνταξη δεν είναι; επιπλέον υπάρχουν και συνταξιούχοι και κάτω των 65 ετών


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 71 Επισκέπτης (ες)