Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#31
Η γραμμή 417 Αθήνα-Αγία Παρασκευή της ΕΑΣ που έκανε τέρμα στην Αγία Παρασκευή στην ΕΡΤ ή στην Πλατεία?
Απάντηση
#32
(26-08-2014, 08:26 AM)mercedes1988 Έγραψε: Η γραμμή 417 Αθήνα-Αγία Παρασκευή της ΕΑΣ που έκανε τέρμα στην Αγία Παρασκευή στην ΕΡΤ ή στην πλατεία?

Στην πλατεία λογικά, μαζί με τα 324/407 εκεί που κάνει σήμερα το Β5. (για το 406 δεν είμαι βέβαιος) Η αφετηρία στην ΕΡΤ δημιουργήθηκε το 1995 με τους κορμούς.
Απάντηση
#33
Περνούσε από Τσακό το 417 τότε?
Απάντηση
#34
(27-08-2014, 07:53 AM)mercedes1988 Έγραψε: Περνούσε από Τσακό το 417 τότε?

Λογικά ναι, αν και δεν είμαι βέβαιος ότι η διαδρομή του συνέπιπτε ακριβώς με τη σημερινή του Β5.
Απάντηση
#35
(28-08-2014, 07:49 AM)pvuccino Έγραψε: Λογικά ναι, αν και δεν είμαι βέβαιος ότι η διαδρομή του συνέπιπτε ακριβώς με τη σημερινή του Β5.

Αρχικά, η διαδρομή του Β5 συνέπιπτε πλήρως με αυτή του παλιού 417, καθώς το Β5 ξεκίνησε ως 405 κατόπιν συγχώνευσης των γραμμών 405 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ-ΥΠ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΗΣ και 417 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ-ΤΣΑΚΟΣ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. Η διαδρομή εντός Αγίας Παρασκευής ήταν δηλαδή από Μεσογείων δεξιά Ηπείρου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Πατρ. Γρηγορίου, συνέχεια Πελοποννήσου, δεξιά Ειρήνης αριστερά Ελβετίας, αριστερά Αγίου Ιωάννου και στην εκκλησία Αγίας Παρασκευής αριστερά Μεσογείων και πάλι αριστερά μέσα στην πλατεία, όπου έκανε τέρμα στην Ηρώων Πολυτεχνείου, πίσω από την πλατειά. Στην επιστροφή προς Αθήνα ανέβαινε πάλι από Αγίου Ιωάννου, δεξιά Τασσοπούλου και συνέχεια την αντίστροφη της πορείας που ανέφερα πριν (Ειρήνης κλπ). Κυκλοφοριακές αλλαγές εντός Αγίας Παρασκευής όπως η μονοδρόμηση της Αγίου Ιωάννου με κατεύθυνση προς Υμηττό οδήγησαν σε τροποποίηση του δρομολογίου, έτσι ώστε τώρα το Β5 με κατεύθυνση την πλατεία μετά την Πελοποννήσου να κατεβαίνει την Ειρήνης, να στρίβει δεξιά στη Μεσογείων και ξανά δεξιά στην πλατεία.

Κατ αυτόν τον περιπετειώδη τρόπο το Β5 καλύπτει ένα μέρος της διαδρομής του παλιού 406 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, το οποίο έκανε το μικρό κύκλο εντός Αγίας Παρασκευής και έκανε κι αυτό τέρμα μαζί με τα 417 και 324 επί της οδού Ηρ. Πολυτεχνείου. Το 406 στην κατεύθυνση προς Αγία έμπαινε δεξιά από Μεσογείων στην Ηπείρου, έστριβε αριστερά στη Μακεδονίας και πάλι αριστερά στην Ειρήνης, εν συνεχεία δεξιά στη Μεσογείων και πάλι δεξιά στην πλατεία, όπου και το τέρμα. Η διαδρομής της επιστροφής προς Αθήνα ήταν από πλατεία δεξιά Αγίου Ιωάννου, δεξιά Αχιλλέως (λόγω στενότητας δρόμου και αντικανονικά παρκαρισμένων ΙΧ μόνιμος πονοκέφαλος των οδηγών των Ikarus και Ο405Ν), αριστερά Αιγαίου Πελάγους (τότε ακόμα Βασ. Σοφίας), δεξιά Έαρος, αριστερά Μακεδονίας, δεξιά Ηπείρου και αριστερά Μεσογείων. Όλ' αυτά μέχρι το 1995, μετά ήρθαν τα τοπικά και η διαδρομή του 406 άλλαξε τουλάχιστον πέντε φορές.
Απάντηση
#36
(28-08-2014, 08:52 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Αρχικά, η διαδρομή του Β5 συνέπιπτε πλήρως με αυτή του παλιού 417, καθώς το Β5 ξεκίνησε ως 405 κατόπιν συγχώνευσης των γραμμών 405 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ-ΥΠ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΗΣ και 417 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ-ΤΣΑΚΟΣ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. Η διαδρομή εντός Αγίας Παρασκευής ήταν δηλαδή από Μεσογείων δεξιά Ηπείρου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Πατρ. Γρηγορίου, συνέχεια Πελοποννήσου, δεξιά Ειρήνης αριστερά Ελβετίας, αριστερά Αγίου Ιωάννου και στην εκκλησία Αγίας Παρασκευής αριστερά Μεσογείων και πάλι αριστερά μέσα στην πλατεία, όπου έκανε τέρμα στην Ηρώων Πολυτεχνείου, πίσω από την πλατειά. Στην επιστροφή προς Αθήνα ανέβαινε πάλι από Αγίου Ιωάννου, δεξιά Τασσοπούλου και συνέχεια την αντίστροφη της πορείας που ανέφερα πριν (Ειρήνης κλπ). Κυκλοφοριακές αλλαγές εντός Αγίας Παρασκευής όπως η μονοδρόμηση της Αγίου Ιωάννου με κατεύθυνση προς Υμηττό οδήγησαν σε τροποποίηση του δρομολογίου, έτσι ώστε τώρα το Β5 με κατεύθυνση την πλατεία μετά την Πελοποννήσου να κατεβαίνει την Ειρήνης, να στρίβει δεξιά στη Μεσογείων και ξανά δεξιά στην πλατεία.

Κατ αυτόν τον περιπετειώδη τρόπο το Β5 καλύπτει ένα μέρος της διαδρομής του παλιού 406 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, το οποίο έκανε το μικρό κύκλο εντός Αγίας Παρασκευής και έκανε κι αυτό τέρμα μαζί με τα 417 και 324 επί της οδού Ηρ. Πολυτεχνείου. Το 406 στην κατεύθυνση προς Αγία έμπαινε δεξιά από Μεσογείων στην Ηπείρου, έστριβε αριστερά στη Μακεδονίας και πάλι αριστερά στην Ειρήνης, εν συνεχεία δεξιά στη Μεσογείων και πάλι δεξιά στην πλατεία, όπου και το τέρμα. Η διαδρομής της επιστροφής προς Αθήνα ήταν από πλατεία δεξιά Αγίου Ιωάννου, δεξιά Αχιλλέως (λόγω στενότητας δρόμου και αντικανονικά παρκαρισμένων ΙΧ μόνιμος πονοκέφαλος των οδηγών των Ikarus και Ο405Ν), αριστερά Αιγαίου Πελάγους (τότε ακόμα Βασ. Σοφίας), δεξιά Έαρος, αριστερά Μακεδονίας, δεξιά Ηπείρου και αριστερά Μεσογείων. Όλ' αυτά μέχρι το 1995, μετά ήρθαν τα τοπικά και η διαδρομή του 406 άλλαξε τουλάχιστον πέντε φορές.

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Βέβαια η Αγ.Ιωάννου δεν πρέπει να έχει μονοδρομηθεί εντελώς ή τουλάχιστον έχει λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής, γιατί πριν καμια βδομάδα που πέρασα από εκεί είδα το 406 να έρχεται απο 'κει κανονικά, (εγώ ήμουν στο τέρμα του 421) να κάνει στάση επί της πλατείας και να στρίβει αριστερά Μεσογείων!! Και μου έκανε τρομερή εντύπωση γιατί την τελευταία φορά που είχα ανέβει Αγ.Παρασκευή κατέβαινε από Ειρήνης μαζί με το Β5!! (το site του ΟΑΣΑ το έχε ακόμα να περνάει από Αγ.Ιωάννου, αλλά και πριν που κατέβαινε την Ειρήνης το ίδιο έγραφε!) Άρα μήπως έχει λωρίδα καθόδου η Αγ.Ιωάννου και το Β5 πάει από Ειρήνης γιατί είναι 18μετρο και δε χωράει να στρίψει λόγω παρκαρισμένων;
Απάντηση
#37
(29-08-2014, 11:32 PM)pvuccino Έγραψε: Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Βέβαια η Αγ.Ιωάννου δεν πρέπει να έχει μονοδρομηθεί εντελώς ή τουλάχιστον έχει λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής, γιατί πριν καμια βδομάδα που πέρασα από εκεί είδα το 406 να έρχεται απο 'κει κανονικά, (εγώ ήμουν στο τέρμα του 421) να κάνει στάση επί της πλατείας και να στρίβει αριστερά Μεσογείων!! Και μου έκανε τρομερή εντύπωση γιατί την τελευταία φορά που είχα ανέβει Αγ.Παρασκευή κατέβαινε από Ειρήνης μαζί με το Β5!! (το site του ΟΑΣΑ το έχε ακόμα να περνάει από Αγ.Ιωάννου, αλλά και πριν που κατέβαινε την Ειρήνης το ίδιο έγραφε!) Άρα μήπως έχει λωρίδα καθόδου η Αγ.Ιωάννου και το Β5 πάει από Ειρήνης γιατί είναι 18μετρο και δε χωράει να στρίψει λόγω παρκαρισμένων;

Σωστή η παρατήρησή σου, η Αγίου Ιωάννου ξαναέγινε διπλής κατεύθυνσης (ράβε-ξήλωνε) εδώ και μερικούς μήνες. Το 406 επανήλθε λοιπόν, ενώ το Β5 εξακολουθεί να κατεβαίνει από Ειρήνης. Ο λόγος είναι πιθανότατα ότι είναι πιο βολικό για 18μετρα, μιας και η Αγίου Ιωάννου, ως ο κατ εξοχήν εμπορικός δρόμος της Αγίας Παρασκευής, βρίθει ανεξέλεγκτα παρκαρισμένων οχημάτων, με αποτέλεσμα η συνάντηση δύο αρθρωτών εκεί να απαιτεί γεωμετρικούς υπολογισμούς ακριβείας για τη διέλευση.

Για να συμπληρώσουμε την αναδρομή στα συγκοινωνιακά της Αγίας Παρασκευής να αναφέρουμε και τη γραμμή 471 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΤΣΑΚΟΣ, αντίρροπη της 417. Η βραχύβια αυτή γραμμή (λειτούργησε από το 1998 μέχρι το 2000) οφείλει την ύπαρξή της στο γεγονός ότι όταν ξεκίνησε το Α5 και το 417 έγινε τοπικό, η αφετηρία του δεύτερου ορίστηκε στην πλατεία και η διαδρομή έγινε κυκλική (πλατεία, Αγίου Ιωάννου, Τασσοπούλου κλπ, δεξιά Μεσογείων, δεξιά πλατεία). Αυτό είχε το εξής μη βολικό αποτέλεσμα: οι κάτοικοι του Τσακού ερχόμενοι από Αθήνα έπρεπε να πάνε μέχρι την πλατεία και μετά να περιμένουν το 417 για να γυρίσουν κατ ουσίαν πίσω! Προς άρση του προβλήματος ιδρύθηκε η 471, η οποία από την πλατεία έβγαινε αριστερά Μεσογείων, έστριβε αριστερά Ηπείρου και συνέχιζε Ελ. Βενιζέλου, Πελοππονήσου κλπ. και τερμάτιζε πάλι στην πλατεία.

Το καθεστώς αυτό με τις γραμμές 417 και 471 έληξε στις 19.6.2000, όταν η αφετηρία του 417 μεταφέρθηκε στο σταθμό Εθν. Άμυνας και η γραμμή έγινε διπλής κατεύθυνσης.
Απάντηση
#38
(30-08-2014, 12:04 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Για να συμπληρώσουμε την αναδρομή στα συγκοινωνιακά της Αγίας Παρασκευής να αναφέρουμε και τη γραμμή 471 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΤΣΑΚΟΣ, αντίρροπη της 417. Η βραχύβια αυτή γραμμή (λειτούργησε από το 1998 μέχρι το 2000) οφείλει την ύπαρξή της στο γεγονός ότι όταν ξεκίνησε το Α5 και το 417 έγινε τοπικό, η αφετηρία του δεύτερου ορίστηκε στην πλατεία και η διαδρομή έγινε κυκλική (πλατεία, Αγίου Ιωάννου, Τασσοπούλου κλπ, δεξιά Μεσογείων, δεξιά πλατεία). Αυτό είχε το εξής μη βολικό αποτέλεσμα: οι κάτοικοι του Τσακού ερχόμενοι από Αθήνα έπρεπε να πάνε μέχρι την πλατεία και μετά να περιμένουν το 417 για να γυρίσουν κατ ουσίαν πίσω! Προς άρση του προβλήματος ιδρύθηκε η 471, η οποία από την πλατεία έβγαινε αριστερά Μεσογείων, έστριβε αριστερά Ηπείρου και συνέχιζε Ελ. Βενιζέλου, Πελοππονήσου κλπ. και τερμάτιζε πάλι στην πλατεία.

Το καθεστώς αυτό με τις γραμμές 417 και 471 έληξε στις 19.6.2000, όταν η αφετηρία του 417 μεταφέρθηκε στο σταθμό Εθν. Άμυνας και η γραμμή έγινε διπλής κατεύθυνσης.

Mάλιστα! Είναι αλήθεια ότι αυτό το κομμάτι της ιστορίας του 417 μου διέφευγε, αν και είχα φανταστεί δύο αντίρροπα κυκλικά ή κάτι τέτοιο. Ενώ το 406 για κάποιο λόγο σχεδόν από την αρχή που έγινε τοπικό είχα ανακαλύψει τη διαδρομή του. (αν δεν κάνω λάθος ξεκινούσε από την πλατεία, έκανε τον κύκλο Ειρήνης-Μακεδονίας-Ηπείρου και μετά έφευγε για Κοντόπευκο, σωστά; ) Το Κοντόπευκο πριν το 1995 δηλαδή εξυπηρετείτο μόνο από τα διερχόμενα προς Γέρακα/Ανθούσα κτλ και το 403;
Απάντηση
#39
(30-08-2014, 12:13 PM)pvuccino Έγραψε: Mάλιστα! Είναι αλήθεια ότι αυτό το κομμάτι της ιστορίας του 417 μου διέφευγε, αν και είχα φανταστεί δύο αντίρροπα κυκλικά ή κάτι τέτοιο. Ενώ το 406 για κάποιο λόγο σχεδόν από την αρχή που έγινε τοπικό είχα ανακαλύψει τη διαδρομή του. (αν δεν κάνω λάθος ξεκινούσε από την πλατεία, έκανε τον κύκλο Ειρήνης-Μακεδονίας-Ηπείρου και μετά έφευγε για Κοντόπευκο, σωστά; ) Το Κοντόπευκο πριν το 1995 δηλαδή εξυπηρετείτο μόνο από τα διερχόμενα προς Γέρακα/Ανθούσα κτλ και το 403;

Έτσι ήταν με το 406. Ως τοπικό είχε Ίκαρους απο Ελληνικό, αργότερα πήρε ως μια από τις πρώτες γραμμές ολοκαίνουριες Βεργίνες (αυτές με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΚΡ-ΧΧΧΧ).

Το Κοντόπευκο εξυπηρετείτο πριν την εφαρμογή του συστήματος με τις γραμμές-κορμούς κατά βάση από τη γραμμή 312 ΘΗΣΕΙΟ-ΓΑΡΗΤΤΟΣ. Το 403 δεν έφτανε μέχρι το κέντρο του Κοντόπευκου, έκανε τέρμα ψηλά στη Γούναρη, αν δεν απατώμαι.
Απάντηση
#40
(30-08-2014, 01:08 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Έτσι ήταν με το 406. Ως τοπικό είχε Ίκαρους απο Ελληνικό, αργότερα πήρε ως μια από τις πρώτες γραμμές ολοκαίνουριες Βεργίνες (αυτές με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΚΡ-ΧΧΧΧ).

Το Κοντόπευκο εξυπηρετείτο πριν την εφαρμογή του συστήματος με τις γραμμές-κορμούς κατά βάση από τη γραμμή 312 ΘΗΣΕΙΟ-ΓΑΡΗΤΤΟΣ. Το 403 δεν έφτανε μέχρι το κέντρο του Κοντόπευκου, έκανε τέρμα ψηλά στη Γούναρη, αν δεν απατώμαι.

Ναι ναι, στη Γούναρη ήταν, το θυμάμαι κι εγώ. Ακόμα έχω εικόνα στο μυαλό μου με το Ικάρι αραγμένο εκεί. (το 'χα ανακαλύψει εντελώς τυχαία αυτό το τέρμα και την πρώτη φορά που είδα το Ίκαρους αραγμένο από μακριά, νόμιζα ότι τα μάτια μου κάνανε πουλάκια! Big Grin ) Το 406 πήγε κατευθείαν Γέρακα ως τοπικό (εγώ έτσι το θυμάμαι τουλάχιστον) ή έκανε τέρμα στο Κοντόπευκο αρχικά;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 14.517 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 69.451 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.841 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)