Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#61
DAF;;; Είχε DAF στο Μπραχάμι και αν ναι για ποιον λόγο τα πήγαν Ρέντη; Huh

Ποια Ν1 πήγαν στο Μπραχάμι; Θα πάνε άλλα οχήματα στην θέση τους;
Απάντηση
#62
Τα Den Oudsten αν δεν απατώμαι θα πάνε για φόρτωμα για Νιγηρία.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#63
Αν είναι αυτά που πουλήθηκαν (που δεν πρέπει να είναι). Τα πωληθέντα ήταν στο Α/Σ των τρόλεϊ αν δεν κάνω λάθος...
Απάντηση
#64
Στην Ράλλη μάθαινα ότι ήταν, αλλά δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#65
Στην Ράλλη πήγαν για προετοιμασία.
Απάντηση
#66
Καλημερα μερικα απο τα DAF σε βραδυνη προετοιμασια στη Ραλλη για το ταξιδι τους
[Εικόνα: nqam.jpg]
[Εικόνα: a764.jpg]
[Εικόνα: fbzi.jpg]
Απάντηση
#67
Δηλαδή τώρα τα Daf αυτά τι θα απογίνουν; Πουλήθηκαν όντως για Νιγηρία και γίνεται προετοιμασία;
Απάντηση
#68

Να ρωτήσω κάτι που ανέκαθεν είχα απορία.
Απο όσο γνωρίζω όταν αποσύροταν κάποια από τα οχήματα της ΕΘΕΛ ιδίως τα πρώτα Ο.405N αυτά καταλήγαν στην γνωστή περιοχή της αττικής οδού παρέα με τις φυσαρμόνικες.
Γιατί ποτέ δε δόθηκαν σε κάποια απο τα εκτός αττικής αστικά ΚΤΕΛ με το αζημίωτο φυσικά.Λόγοι κατάστασης ή άλλοι λόγοι; Γιατί χάθηκε τόσο συνάλλαγμα όταν ήρθαν τα διάφορα δεκαετίας ,απο τη Γερμανία κυρίως;
Κάτι τέτοιο δε συνέβη με κάποια ΙKARUS που δόθηκαν σε δήμους δωρεάν(έχουμε δύο παρατημένα εδώ)
Κάποια Volvo του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν σε κάποια αστικά ανα την Ελλάδα πωλήθηκαν σε αυτά ή χαρίστηκαν μετά την αποσυρσή τους από την συμπρωτεύουσα;
Απάντηση
#69
(11-11-2013, 05:42 PM)abc Έγραψε: Ένας αριθμός είχε πάει Ράλλη (τα μικρά νούμερα). Αυτές που πήγαν Ανθούσα ήταν αρχικά Ελληνικό.

Στην Ράλλη πρωτοπαρελήφθησαν γι' αυτό ήταν και τα μικρά νούμερα. Εκτοπίστηκαν από εκεί όταν άρχισαν να έρχονται τα B7LA. Σχετικά με τις GN της Ανθούσας οι πρώτες μετατάχθηκαν από το Ελληνικό, κάποιες όμως παρελήφθησαν απευθείας.

(11-11-2013, 06:19 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι που ανέκαθεν είχα απορία.
Απο όσο γνωρίζω όταν αποσύροταν κάποια από τα οχήματα της ΕΘΕΛ ιδίως τα πρώτα Ο.405N αυτά καταλήγαν στην γνωστή περιοχή της αττικής οδού παρέα με τις φυσαρμόνικες.
Γιατί ποτέ δε δόθηκαν σε κάποια απο τα εκτός αττικής αστικά ΚΤΕΛ με το αζημίωτο φυσικά.Λόγοι κατάστασης ή άλλοι λόγοι; Γιατί χάθηκε τόσο συνάλλαγμα όταν ήρθαν τα διάφορα δεκαετίας ,απο τη Γερμανία κυρίως;
Κάτι τέτοιο δε συνέβη με κάποια ΙKARUS που δόθηκαν σε δήμους δωρεάν(έχουμε δύο παρατημένα εδώ)
Κάποια Volvo του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν σε κάποια αστικά ανα την Ελλάδα πωλήθηκαν σε αυτά ή χαρίστηκαν μετά την αποσυρσή τους από την συμπρωτεύουσα;
Τα Ο405Ν που έχουν αποσυρθεί (με εξαίρεση τα ΕΛΒΟ) είναι πολύ λίγα, σε μηχανική κατάσταση επιεικώς αμφιλεγόμενη και όταν δημοπρατούνται οι τιμές εκκίνησης είναι εξωπραγματικές για τα δεδομένα της αγοράς. Αν συνυπολογίσει κανείς ότι μιλάμε για λεωφορεία τα οποία σήμερα έχουν κλεισμένα τα 20 χρόνια ζωής τους και το ότι οι ΟΣΥ δεν υπάρχει περίπτωση να προσφέρουν ένα αξιοπρεπές after sales όταν την ίδια στιγμή μπορεί ένας λεωφορειούχος να φέρει στα ίδια λεφτά ένα πολύ νεότερο (και πιο καλοσυντηρημένο) από την Γερμανία ή με πολύ μικρότερο χρηματικό ποσό να πάρει ένα όχημα 15ετίας από τον ΟΑΣΘ με πλήρη "προίκα" ανταλλακτικών και διαρκή τεχνική υποστήριξη από το τεχνικό προσωπικό του Οργανισμού. Συνυπολόγισε επίσης ότι τα πρώτα λεωφορεία της Αθήνας κατασκευής δεκαετίας και έπειτα αποσύρθηκαν το 2009, όταν τα περισσότερα ΑΚΤΕΚ ήδη είχαν ολοκληρώσει τις αντικαταστάσεις τους...
Απάντηση
#70
Γνωρίζει κανείς τα Ν1 που πήρε ο δήμος Ηλιούπολης ποιες πινακίδες είχαν επί ΕΘΕΛ;

Επίσης τι απέγιναν τα DAF που προορίζονταν για Νιγηρία; Έφυγαν τελικά;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)