Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#21
(27-03-2014, 02:12 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Τωωωωρα? Μεχρι και βίντεο στο youtube κυκλοφορούν! Tongue

Και γιατί δεν το ανέφερες εσύ, που βρήκες και βίντεο;
Απάντηση
#22
(27-03-2014, 02:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και γιατί δεν το ανέφερες εσύ, που βρήκες και βίντεο;

Γιατι μόλις σημερα το μεσημερι το εντοπισα. Και μετα ειχα μαθημα... Tongue
Απάντηση
#23
Οι συρμοί 3ης γενιάς των γραμμών 2 και 3 του Μετρό αρχίζουν να μπαίνουν σιγά σιγά στη ζωή του επιβατικού κοινού, αφού ο με αριθμό παρπρίζ #61 συρμός, που ανήκει στους πρόσφατα παραλειφθέντες, εθεάθη γύρω στις 13:05, στο σταθμό "Πανεπιστήμιο", με κατεύθυνση προς Ανθούπολη, να εκτελεί επιβατικό δρομολόγιο.
Απάντηση
#24
Μετά από πολυήμερη εξαφάνιση, συρμός 3ης γενιάς κυκλοφορεί ξανά, από το μεσημέρι μέχρι και τώρα, στη γραμμή 2.
Απάντηση
#25
Και σήμερα ένας συρμός 3ης παραλαβής στη κόκκινη γραμμή! Και εθεάθη και ένας δεύτερος που δεν εκτελούσε επιβατικό δρομολόγιο.
Στο εσωτερικό αρκετά κοντά στους συρμούς 2ης παραλαβής αλλά η αίσθηση καινούριου, οι χάρτες με τα φωτάκια, οι κολώνες που είναι τριπλές για να κρατιούνται περισσότεροι, οι οθόνες LCD και κάποιες άλλες λεπτομέρειες δίνουν άλλο αέρα. Και είναι και αρκετά πιο ήσυχοι.
Απάντηση
#26
Οι νέοι συρμοί φαίνεται πως θα αρχίσουν να μπαίνουν σιγά σιγά στη ζωή μας, καθώς παραδόθηκαν από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στη ΣΤΑ.ΣΥ. Και βεβαίως είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε τι διαφορές (ευτυχώς προς το καλύτερο!) εντοπίστηκαν, σε σχέση με τις δύο προηγούμενες σειρές, κατά τις πρώτες επίσημες εμφανίσεις ενός εξ' αυτών:
  • Ηλεκτρονικοί χάρτες πάνω από τις πόρτες, που υποδεικνύουν το σημείο αφετηρίας του συρμού, την επόμενη στάση, αλλά και τις υπόλοιπες στάσεις της διαδρομής.
  • Ύπαρξη οθονών LCD, που προβάλουν σε κινούμενη μπάρα στο κάτω μέρος τους την αναγγελία στάσης, και οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κάλλιστα για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως συμβαίνει στο Τραμ.
  • Αισθητά πιο φιλικοί προς τα άτομα με κινητικά προβλήματα, αφού διαθέτουν κινούμενο σκαλοπάτι, για την κάλυψη του κενού μεταξύ συρμού και αποβάθρας, ενώ ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος για αναπηρικά αμαξίδια έχει μεταφερθεί μεταξύ πρώτης και δεύτερης θύρας στο πρώτο και μεταξύ τρίτης και τέταρτης στο τελευταίο όχημα του συρμού.
  • Ο ορθοστάτης στο ύψος κάθε θύρας, αποτελείται από πλέον από τρία σίδερα, για τη διευκόλυνση των επιβατών, κυρίως κατά τις ώρες αιχμής του μέσου.
  • Αισθητά περισσότερα μέτρα ασφαλείας, με ανιχνευτές καπνού και παράθυρα διαφυγής, σε συνδυασμό και με τις κάμερες εξωτερικά του συρμού (μιας και οι εσωτερικές δε μπορούν να τεθούν νόμιμα σε λειτουργία).


Όπως ανέφερε και ο ecoj, την Πέμπτη, ο #61 συρμός 3ης γενιάς του συστήματος των γραμμών 2 & 3 του Μετρό, έκανε την εμφάνισή του και πάλι, ενώ και ο #64 εντοπίστηκε γύρω στις 20:00 στο σταθμό "Αττική" κατεθυνόμενος κενός προς Ανθούπολη.

Στην open gallery υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες από το νέο απόκτημα του Μετρό της Αθήνας:
[Εικόνα: thumb_DSC_0447.jpg] [Εικόνα: thumb_DSC_0446.jpg] [Εικόνα: thumb_DSC_0445.jpg]
Απάντηση
#27
Καθημερινότητα άρχισαν να γίνονται οι συρμοί 3ης παραλαβής πλέον. Γύρω στις 12:20 εθεάθη ένας στο Μεταξουργείο που πήγαινε Άγιο Δημήτριο.
Απάντηση
#28
(06-06-2014, 02:36 PM)ecoj Έγραψε: Καθημερινότητα άρχισαν να γίνονται οι συρμοί 3ης παραλαβής πλέον. Γύρω στις 12:20 εθεάθη ένας στο Μεταξουργείο που πήγαινε Άγιο Δημήτριο.

Ήταν τουλάχιστον 3 οι συρμοί που εκτελούσαν σήμερα επιβατικά δρομολόγια στη γραμμή 2 του Μετρό, ένδειξη ότι μπήκαν στη ζωή μας.

Πάντως, με κάποιους από αυτούς υπάρχουν μικροζητήματα με την τηλεματική, αφού δε φαίνεται να γίνονται αντιληπτοί, σύμφωνα με τις ενδείξεις στους πίνακες που υπάρχουν στις αποβάθρες.
Απάντηση
#29
Όνειρο ήταν και πάνε οι συρμοί 3ης γενιάς... τίγκα στον ιδρώτα , τη ζέστη και τη δυσφορία το μετρό ,για διαβάστε:

"Στις αρχές Ιουνίου οι νέοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του Μετρό ξεκίνησαν σταδιακά να κάνουν την εμφάνισή τους, σκορπώντας χαμόγελα στο επιβατικό κοινό.

Σήμερα, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), οι νέοι συρμοί έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο.

Μάλιστα, το ΣΗΕΚ διερωτάται το λόγο για την, αρνητική αυτή, εξέλιξη, ρωτώντας παράλληλα τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ «εάν είναι ικανοποιημένη με τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);».

Η πλήρης ανακοίνωση του ΣΗΕΚ

«Το 2009, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, υπεγράφη σύμβαση €170.000.000,00 μεταξύ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – κοινοπραξίας HYUNDAI ROTEM για την αγορά 17 συρμών οι οποίοι θα χρησιμοποιούνταν στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό, εν όψει και των επικείμενων τότε επεκτάσεων.

Τα τραίνα της ROTEM, άρχισαν να καταλαμβάνουν τις εγκαταστάσεις της νέας εταιρείας (άφιξη στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων και κατόπιν μεταφορά στο αμαξοστάσιο του Ελαιώνα) τέσσερα χρόνια μετά, δηλαδή στα αρχές του 2013.

Βρισκόμαστε ήδη στον Ιούλιο του 2014 και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ.

-Αναρωτιόμαστε λοιπόν, για ποιούς λόγους τα τραίνα δεν κυκλοφορούν στο δίκτυο;

-Για ποιούς λόγους, ενώ πριν μερικές εβδομάδες οι πρώτοι συρμοί εντάχθηκαν στην κυκλοφορία, μετά από λίγες μέρες αποσύρθηκαν από την κίνηση;

-Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιοί ευθύνονται για αυτό;

-Είναι ικανοποιημένοι οι αρμόδιοι της ΣΤΑΣΥ για τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);

Αναμένουμε απαντήσεις για όλα αυτά τα ερωτήματα από τους υπεύθυνους της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της αναδόχου Κοινοπραξίας, καθώς και από τους αντίστοιχους του ομίλου παροχής του συγκοινωνιακού έργου που μέχρι σήμερα «φιλοξενούν» τους συρμούς στις εγκαταστάσεις της π. ΑΜΕΛ (ΣΤΑΣΥ - ΟΑΣΑ)»."

ΠΗΓΗ:http://www.metaforespress.gr/mmm/item/8238-oi-ergazomenoi-sto-metro-kataggelloun-oti-araxniazoun-oi-neoi-syrmoi.html
Απάντηση
#30
(08-07-2014, 03:13 PM)giegor Έγραψε: Όνειρο ήταν και πάνε οι συρμοί 3ης γενιάς... τίγκα στον ιδρώτα , τη ζέστη και τη δυσφορία το μετρό ,για διαβάστε:

"Στις αρχές Ιουνίου οι νέοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του Μετρό ξεκίνησαν σταδιακά να κάνουν την εμφάνισή τους, σκορπώντας χαμόγελα στο επιβατικό κοινό.

Σήμερα, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), οι νέοι συρμοί έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο.

Μάλιστα, το ΣΗΕΚ διερωτάται το λόγο για την, αρνητική αυτή, εξέλιξη, ρωτώντας παράλληλα τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ «εάν είναι ικανοποιημένη με τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);».

Η πλήρης ανακοίνωση του ΣΗΕΚ

«Το 2009, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, υπεγράφη σύμβαση €170.000.000,00 μεταξύ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – κοινοπραξίας HYUNDAI ROTEM για την αγορά 17 συρμών οι οποίοι θα χρησιμοποιούνταν στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό, εν όψει και των επικείμενων τότε επεκτάσεων.

Τα τραίνα της ROTEM, άρχισαν να καταλαμβάνουν τις εγκαταστάσεις της νέας εταιρείας (άφιξη στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων και κατόπιν μεταφορά στο αμαξοστάσιο του Ελαιώνα) τέσσερα χρόνια μετά, δηλαδή στα αρχές του 2013.

Βρισκόμαστε ήδη στον Ιούλιο του 2014 και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ.

-Αναρωτιόμαστε λοιπόν, για ποιούς λόγους τα τραίνα δεν κυκλοφορούν στο δίκτυο;

-Για ποιούς λόγους, ενώ πριν μερικές εβδομάδες οι πρώτοι συρμοί εντάχθηκαν στην κυκλοφορία, μετά από λίγες μέρες αποσύρθηκαν από την κίνηση;

-Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιοί ευθύνονται για αυτό;

-Είναι ικανοποιημένοι οι αρμόδιοι της ΣΤΑΣΥ για τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1, 2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);

Αναμένουμε απαντήσεις για όλα αυτά τα ερωτήματα από τους υπεύθυνους της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της αναδόχου Κοινοπραξίας, καθώς και από τους αντίστοιχους του ομίλου παροχής του συγκοινωνιακού έργου που μέχρι σήμερα «φιλοξενούν» τους συρμούς στις εγκαταστάσεις της π. ΑΜΕΛ (ΣΤΑΣΥ - ΟΑΣΑ)»."

ΠΗΓΗ:http://www.metaforespress.gr/mmm/item/8238-oi-ergazomenoi-sto-metro-kataggelloun-oti-araxniazoun-oi-neoi-syrmoi.html

Σε άλλο κόσμο ζουν αυτοί; Τους στέλνουν έτοιμες τις ανακοινώσεις και τις δίνουν;

Οι συρμοί είναι τηλεκατευθυνόμενοι ή η ΣΤΑΣΥ έχει διαθεσιμότητα σε προσωπικό και σκόπιμα αφήνει τον εναλλάξ τερματισμό σε "Άγιο Δημήτριο" και "Ελληνικό", αφήνοντας με αραιή συχνότητα στην αιχμή ένα τμήμα που έχει αρκετά καλή επιβατική κίνηση (ειδικά τους Θερινούς μήνες), και καταστρέφοντας το πλέγμα δρομολογίων; Γιατί είναι οι ίδιοι που περιμένουν "ανάσα ζωής" από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ για το Μετρό.

Επίσης, σαν προσωπικό κίνησης, γιατί δε βγαίνουν να εξηγήσουν στον κόσμο τι ακριβώς έχει οδηγήσει στη (σχεδόν*) απόσυρση των συρμών 3ης γενιάς και αν ήταν τυχαίες οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα της τηλεματικής, κατά τις πρώτες μέρες της εμπορικής τους λειτουργίας, αφού η εταιρεία δε δείχνει να θέλει να δώσει εξηγήσεις;

* σήμερα ο #61 κυκλοφορούσε στη γραμμή 2
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 64 Επισκέπτης (ες)