Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#11
Σε πολλά Ν1 έχει αντικατασταθεί ο αριθμός με νεα αυτοκόλλητα που έχουν "χοντρή" γραμματοσειρά
Απάντηση
#12
Όσα ΣΕΠίτικα Ν1 είναι ενεργά δεν θα πρέπει να αποσυρθούν με το τέλός του 2014 ή έστω να περιοριστούν μακριά από τον πράσινο δακτύλιο;
Απάντηση
#13
(14-04-2014, 02:50 PM)ecoj Έγραψε: Όσα ΣΕΠίτικα Ν1 είναι ενεργά δεν θα πρέπει να αποσυρθούν με το τέλός του 2014 ή έστω να περιοριστούν μακριά από τον πράσινο δακτύλιο;

Του 1993 είναι τα ΣΕΠίτικα. Οπότε στον πράσινο δακτύλιο μπορούν να μπαίνουν μέχρι τέλος του 2015. Τα υπόλοιπα αν έχουν ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-1994 πάνε μέχρι 31-12-2016. Βέβαια, δεν γνωρίζουμε αν θα αποσυρθούν τότε ή απλά θα αλλάξουν αμαξοστάσια καθώς Βοτανικό και Άγιο Δημήτριο δεν μπορούν να μείνουν και Ελληνικό είναι περιορισμένος ο αριθμός των γραμμών που μπορούν να δουλέψουν (Τοπικά Γλυφάδας, 120 και 162/3). Μόνο αν αρχίσουν η Ανθούσα και τα Άνω Λιόσια να ανεφοδιάζουν λεωφορεία πετρελαίου τα βλέπω να συνεχίζουν.
Απάντηση
#14
(14-04-2014, 06:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Του 1993 είναι τα ΣΕΠίτικα. Οπότε στον πράσινο δακτύλιο μπορούν να μπαίνουν μέχρι τέλος του 2015. Τα υπόλοιπα αν έχουν ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-1994 πάνε μέχρι 31-12-2016. Βέβαια, δεν γνωρίζουμε αν θα αποσυρθούν τότε ή απλά θα αλλάξουν αμαξοστάσια καθώς Βοτανικό και Άγιο Δημήτριο δεν μπορούν να μείνουν και Ελληνικό είναι περιορισμένος ο αριθμός των γραμμών που μπορούν να δουλέψουν (Τοπικά Γλυφάδας, 120 και 162/3). Μόνο αν αρχίσουν η Ανθούσα και τα Άνω Λιόσια να ανεφοδιάζουν λεωφορεία πετρελαίου τα βλέπω να συνεχίζουν.

Ναι έχεις δίκιο στις χρονιές. Τα ΣΕΠίτικα λογικά θα πρέπει να φύγουν ένα χρόνο πριν τα υπόλοιπα!
Απάντηση
#15
To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.
Απάντηση
#16
(28-05-2014, 10:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.
Και το #230 το ίδιο. Μάλιστα έχει μπει και 2-3 φορες στο Χ97
Απάντηση
#17
(28-05-2014, 11:01 PM)georgio Έγραψε: Και το #230 το ίδιο. Μάλιστα έχει μπει και 2-3 φορες στο Χ97

Kαι πρέπει να είναι και το #222 φρεσκοβαμμένο, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Μάλλον αρχίσαν να συμμαζεύουν και τα Ν1 αλλά δεν νομίζω να κάνουν κανονική ανακατασκευή.
Απάντηση
#18
(28-05-2014, 11:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Kαι πρέπει να είναι και το #222 φρεσκοβαμμένο, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Μάλλον αρχίσαν να συμμαζεύουν και τα Ν1 αλλά δεν νομίζω να κάνουν κανονική ανακατασκευή.

Το #222 είναι από τα λίγα N1 που ομόρφυναν εξωτερικά και δρομολογείται τον τελευταίο καιρό αρκετά (έως σχεδόν καθημερινά) στο Χ97.
Απάντηση
#19
To είδα σήμερα το #230 να κάνει διάλειμμα στη Ρ. Φεραίου. Δεν μου φαίνεται τόσο "φρέσκο" όσο το #222. Επίσης ξέρει κανείς, από ποιο συμβάν έχει αλλάξει πινακίδα σε ΖΚΖ-9986;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#20
(28-05-2014, 10:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.

Δεν έχει βαφτεί πρόσφατα τελικά το #220. Το πέτυχα σήμερα στο Α4 και δεν ήταν φρεσκοβαμμένο και είχε και την μπλέ λωρίδα. Μάλλον δεν θα είδα καλά τότε κάποιο νούμερο. Το #222 αποκλείεται να ήταν αυτό γιατί ούτε γυάλιζαν οι ζάντες του και δεν ήταν καθαρή η προμετωπίδα του, σε αντίθεση με το #222.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν (N2) mercedes elbo 199 117.595 3 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Pantelis Tsigas
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 112 146.448 12-02-2025, 05:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)