Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#11
(05-05-2014, 12:42 AM)mercedes1988 Έγραψε: Aπ΄τις παραλίες Καβουρίου και Βουλιαγμένης ποιές λεωφορειακές γραμμές της ΕΑΣ περνούσαν από εκεί?

114, 119, 138, 139, 141, 142, 145, 153 (τα γράφω από μνήμης. Πρέπει να ξεχνώ κάναδυο 14Χ)
Απάντηση
#12
Eκτός απ΄το 122,106 (στο ύψος της Αχιλλέως) και 229 ποιές άλλες γραμμές περνούσαν απ΄την Αμφιθέας επί ΕΑΣ?
Απάντηση
#13
(05-05-2014, 11:57 PM)mercedes1988 Έγραψε: Eκτός απ΄το 122,106<στο ύψος της Αχιλλέως> και 229 ποιές άλλες γραμμές περνούσαν απ΄την Αμφιθέας επί ΕΑΣ?

Μέχρι το '94, από Αμφιθέας περνούσαν όλες οι γραμμές προς Βούλα/Βάρη/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα, δηλάδή οι γραμμές 115/116/117/118/119/122/123/138/139/141/142/143/145/153. Το 1994 το 122 έγινε κορμός Βούλας από ακτινικό που ήταν και οι υπόλοιπες γραμμές με κάποιες μικροαλλαγές έγιναν τοπικές στη Γλυφάδα. Άρα από το '94 και μετά από Αμφιθέας περνούσε μόνο το 122 που το '95 με την τελική εφαρμογή του συστήματος των κορμών έγινε το γνωστό μας Α2.
Απάντηση
#14
(06-05-2014, 04:34 PM)pvuccino Έγραψε: Μέχρι το '94, από Αμφιθέας περνούσαν όλες οι γραμμές προς Βούλα/Βάρη/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα, δηλάδή οι γραμμές 115/116/117/118/119/122/123/138/139/141/142/143/145/153. Το 1994 το 122 έγινε κορμός Βούλας από ακτινικό που ήταν και οι υπόλοιπες γραμμές με κάποιες μικροαλλαγές έγιναν τοπικές στη Γλυφάδα. Άρα από το '94 και μετά από Αμφιθέας περνούσε μόνο το 122 που το '95 με την τελική εφαρμογή του συστήματος των κορμών έγινε το γνωστό μας Α2.

Οι 118/119/138/153 ήταν από Βουλιαγμένης. Να προσθέσω και την 152 στην λίστα σου.
Απάντηση
#15
(06-05-2014, 07:33 PM)abc Έγραψε: Οι 118/119/138/153 ήταν από Βουλιαγμένης. Να προσθέσω και την 152 στην λίστα σου.

Κι ενώ είχα ετοιμάσει σεντονάκι ολόκληρο για να επιχειρηματολογήσω επί του αντιθέτου, μια ματιά σ' έναν παλιό χάρτη του '87 μ' έκανε να το σβήσω όλο και να πω: ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ! Big Grin Αλλά δε φταίω εγώ, τα στοιχεία όλα ήταν υπέρ της υπόθεσης ότι οι γραμμές αυτές πήγαιναν από Ποσειδώνος! Κατ' αρχάς ιδρύθηκαν όλες το '81, που ακόμα η Βουλιαγμένης έφτανε μέχρι τη Γρηγ.Λαμπράκη. Ενώ οι 170/171 ιδρύθηκαν κάποια χρόνια μετά και πάντα πίστευα ότι αυτό έγινε επειδή η Βουλιαγμένης είχε φτάσει στη Βούλα και τότε μόνο κρίθηκε αναγκαίο να δημιουργηθεί γραμμή που τη διατρέχει ολόκληρη. Αλλά τελικά η 171 πήγαινε από Παραλία και οι 118/119/138/153/170 από Βουλιαγμένης. Τι να πεις...

Δηλαδή η 152 πήγαινε από Παραλία; Μαζί με την 171;
Απάντηση
#16
Η 171 πού ανέφερα δεν είναι η σημερινή αλλά η Ζάππειο Βούλα Βουλιαγμένη. Η 152 ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της 122 που έφτανε μέχρι Βουλιαγμένη και χωρίς επιστροφή στην αφετηρία.

Οι δύο γραμμές δεν συνυπηρξαν.

Όσο αφορά την διαδρομή, των 118/119/138/147/153 έβγαιναν Ποσειδώνος στην Γλυφάδα.
Απάντηση
#17
(07-05-2014, 10:55 AM)abc Έγραψε: Η 171 πού ανέφερα δεν είναι η σημερινή αλλά η Ζάππειο Βούλα Βουλιαγμένη. Η 152 ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της 122 που έφτανε μέχρι Βουλιαγμένη και χωρίς επιστροφή στην αφετηρία.
Οι δύο γραμμές δεν συνυπηρξαν.

Ξέρω σε ποια 171 αναφέρεσαι. Κι επειδή ξέρω ότι είχε διαδρομή Ζάππειο-Άνω Βούλα-Βουλιαγμένη, φαντάστηκα ότι ήταν κάτι σαν το 152. Δρομολόγιο 122 δηλαδή με επέκταση στη Βουλιαγμένη. Άρα να φανταστώ ότι η 171 ιδρύθηκε αφού είχε καταργηθεί η 152 και ήταν κανονική γραμμή κι όχι απλά ένα-δύο δρομολόγια τη μέρα; Και μέσα από Βούλα απλά πήγαινε από Βασ.Παύλου ή έκανε όλο τον κύκλο του 122;

(07-05-2014, 10:55 AM)abc Έγραψε: Όσο αφορά την διαδρομή, των 118/119/138/147/153 έβγαιναν Ποσειδώνος στην Γλυφάδα.

Α μάλιστα... πολύ ενδιαφέρον! Από Γρηγ.Λαμπράκη φαντάζομαι ή έπιαναν Καράγιωργα όπως το Ε22 για να εξυπηρετήσουν και την πλατεία; Κι όταν επεκτάθηκε η Βουλιαγμένης στη Βούλα ξεκίνησαν να διέρχονται από 'κει ή συνέχισαν να πηγαίνουν από Γλυφάδα μέχρι το '94 που καταργήθηκαν; Ξέρω, σε ζάλισα, αλλά μιας που σε βρήκα... Tongue
Απάντηση
#18
(06-05-2014, 04:34 PM)pvuccino Έγραψε: Μέχρι το '94, από Αμφιθέας περνούσαν όλες οι γραμμές προς Βούλα/Βάρη/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα, δηλάδή οι γραμμές 115/116/117/118/119/122/123/138/139/141/142/143/145/153. Το 1994 το 122 έγινε κορμός Βούλας από ακτινικό που ήταν και οι υπόλοιπες γραμμές με κάποιες μικροαλλαγές έγιναν τοπικές στη Γλυφάδα. Άρα από το '94 και μετά από Αμφιθέας περνούσε μόνο το 122 που το '95 με την τελική εφαρμογή του συστήματος των κορμών έγινε το γνωστό μας Α2.

Nα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου : Ποιές από τις παραπάνω γραμμές ήταν τακτικές κ με τί συχνότητα δούλευαν κ ποιές ήταν απλή παραλλαγή κάποιας άλλης με ένα - δύο δρομολόγια μόνο;
Γιατί σαν πολλές μου φαίνονται σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.

Μετά το 1995 και την μετατροπή του συστήματος, είχαν παραμεινει το 115 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα) με συχνότητα 60' , το 116 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα - Βάρη) με συχνότητα 30' , το 138 που ήταν η επιστροφή του 114 (Καβούρι - Βουλιαγμένη) με συχνότητα 60'. Από Πλ. Γλυφάδας αναχωρούσαν εναλλάξ (:15, :45 το 116, :25 το 114 Τα άλλα ;
Απάντηση
#19
(07-05-2014, 12:51 PM)pvuccino Έγραψε: Α μάλιστα... πολύ ενδιαφέρον! Από Γρηγ.Λαμπράκη φαντάζομαι ή έπιαναν Καράγιωργα όπως το Ε22 για να εξυπηρετήσουν και την πλατεία; Κι όταν επεκτάθηκε η Βουλιαγμένης στη Βούλα ξεκίνησαν να διέρχονται από 'κει ή συνέχισαν να πηγαίνουν από Γλυφάδα μέχρι το '94 που καταργήθηκαν; Ξέρω, σε ζάλισα, αλλά μιας που σε βρήκα... Tongue

Από Γρ.Λαμπράκη

(07-05-2014, 01:47 PM)Citaro Έγραψε: Nα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου : Ποιές από τις παραπάνω γραμμές ήταν τακτικές κ με τί συχνότητα δούλευαν κ ποιές ήταν απλή παραλλαγή κάποιας άλλης με ένα - δύο δρομολόγια μόνο;
Γιατί σαν πολλές μου φαίνονται σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.

Μετά το 1995 και την μετατροπή του συστήματος, είχαν παραμεινει το 115 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα), το 116 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα - Βάρη), το 138 που ήταν η επιστροφή του 114 (Καβούρι - Βουλιαγμένη). Τα άλλα ;

Οι τακτικές ήταν οι Α' διαδρομή (115, 116, 117, 118). Η 147 ήταν θερινή (όπως και η αντίστοιχη πειραιώτικη 120). Οι υπόλοιπες είχαν ελάχιστα δρομολόγια, καμιά φορά μόνο σε μία κατεύθυνση.
Η Β' και Γ' διαδρομή υπήρχε για Βάρη, Βουλιαγμένη (119 και 138) και Δίλοφο. Η Δ' για Βάρη και Βουλιαγμένη (153).
Ο Αλίανθος είχε μόνο Α' (115)/
Η Βουλιαγμένη Ε' Διαδρομή ήταν όπως έγραψα ειδική διαδρομή του 122.
Απάντηση
#20
Η Βουλιαγμένης πότε έφτασε στη Βούλα?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 14.495 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 69.321 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.826 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)