Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-02-2014, 02:49 PM)ecoj Έγραψε: Έχει περάσει ανακατασκευή?
Ναι, είναι από τα συμμαζεμένα. Κανονικά τώρα πλέον το 224 θα πρέπει παίρνει μόνο ανακατασκευασμένα/συμμαζεμένα Ν2 τα οποία θα είναι και συγκεκριμένα όπως στα 131, 302 και 407. Επιπλέον, πέρασαν τα νέα δρομολόγια του 224 στο site του ΟΑΣΑ.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
4 στα 4 που πέτυχα σήμερα στο 224 δεν ήταν ανακατασκευασμένα. Επιπέον το #622 στο οποίο ήμουν επιβάτης δεν είχε φυλλάδια της διαδρομής, ούτε το έντυπο παραπόνου. Το μόνο που θύμιζε πρότυπη γραμμή ήταν η αμφίεση του οδηγού.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
11-02-2014, 03:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-02-2014, 03:05 PM από Citaro.)
(11-02-2014, 02:35 AM)nikos1991 Έγραψε: 4 στα 4 που πέτυχα σήμερα στο 224 δεν ήταν ανακατασκευασμένα. Επιπέον το #622 στο οποίο ήμουν επιβάτης δεν είχε φυλλάδια της διαδρομής, ούτε το έντυπο παραπόνου. Το μόνο που θύμιζε πρότυπη γραμμή ήταν η αμφίεση του οδηγού.
Στην "πρότυπη " γραμμή 224 είδα σήμερα κατά τις 10:00 τα #602, 606, 614. Προφανώς ο Βοτανικός έχει ξεχωρίσει τη σειρά #600 - 615 για τη συγκεκριμένη γραμμή, που είναι ανακαινισμένη και σχετικά αξιοπρεπής.
Α, επίσης είδα και "πρότυπη" καρότσα: Στη Ρηγίλλης με φορά προς Καισαριανή στις 10:10 περίπου το # 614 και 50 μέτρα πιό πίσω, επίσης με φορά προς Καισαριανή το #602.
YΓ : Στις 13:10 είδα στη Σόλωνος το #640 (χρέπι) και στις 13:18 ήρθε το #602. Μπήκα μέσα για μια στάση (Κανάρη - Νομική) να δώ τι "παίζει". Επιβεβαιώνω τον nikos1991 : Μόνο το σχεδιάγραμμα στις πόρτες είχε. Ούτε φυλλάδια, ούτε τίποτα. Ο οδηγός "νορμάλ" με γιλεκάκι και πουκάμισο ΟΣΥ. Α, είχε και το ειδικό έντυπο δρομολογίων του Hastus μπροστά του (αυτό που έχουν τα τρόλλεϋ) και όχι το "χαρτάκι - γράψε/σβήσε" του σταθμάρχη.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-02-2014, 03:04 PM)Citaro Έγραψε: Στην "πρότυπη " γραμμή 224 είδα σήμερα κατά τις 10:00 τα #602, 606, 614. Προφανώς ο Βοτανικός έχει ξεχωρίσει τη σειρά #600 - 615 για τη συγκεκριμένη γραμμή, που είναι ανακαινισμένη και σχετικά αξιοπρεπής.
Α, επίσης είδα και "πρότυπη" καρότσα: Στη Ρηγίλλης με φορά προς Καισαριανή στις 10:10 περίπου το # 614 και 50 μέτρα πιό πίσω, επίσης με φορά προς Καισαριανή το #602.
YΓ : Στις 13:10 είδα στη Σόλωνος το #640 (χρέπι) και στις 13:18 ήρθε το #602. Μπήκα μέσα για μια στάση (Κανάρη - Νομική) να δώ τι "παίζει". Επιβεβαιώνω τον nikos1991 : Μόνο το σχεδιάγραμμα στις πόρτες είχε. Ούτε φυλλάδια, ούτε τίποτα. Ο οδηγός "νορμάλ" με γιλεκάκι και πουκάμισο ΟΣΥ. Α, είχε και το ειδικό έντυπο δρομολογίων του Hastus μπροστά του (αυτό που έχουν τα τρόλλεϋ) και όχι το "χαρτάκι - γράψε/σβήσε" του σταθμάρχη.
Τα #602, #606, #614 είναι από τα ανακατασκευασμένα?
Ακόμα, το #640 έχει ανακατασκευαστεί και λάμπει. Είσαι σίγουρος ότι ήταν αυτό? Εκτός και αν καταφέραν και το χρεποποιήσαν ήδη στον Βοτανικό.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
12-02-2014, 04:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-02-2014, 04:36 PM από Citaro.)
(12-02-2014, 01:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα #602, #606, #614 είναι από τα ανακατασκευασμένα?
Ακόμα, το #640 έχει ανακατασκευαστεί και λάμπει. Είσαι σίγουρος ότι ήταν αυτό? Εκτός και αν καταφέραν και το χρεποποιήσαν ήδη στον Βοτανικό.
Για τον αριθμό είμαι σίγουρος. Δεν έχω κατάσταση με τα ανακατασκευασμένα, τα κρίνω εξ όψεως. Το #640 απ' έξω μόνο για βαμμένο δε μου φάνηκε. Πάντως, σήμερα είδα και το #630 στη γραμμή (το οποίο είχε αυτοκόλλητα, άρα το έχουν επιλέξει για μόνιμο).
Πάντως, γενικά βλέπω ότι ... σέβονται τις ανακατασκευές στα αμαξοστάσια. Είδα σήμερα νταλίκα ανακατασκευασμένη (#478; με επιφύλαξη) όπου ο προφυλακτήρας πίσω αριστερά ήταν ραγισμένος και το τμήμα κάτω από την οπή του ντεπόζιτου κατάμαυρο απ΄ το χυμένο πετρέλαιο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
13-02-2014, 01:40 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-02-2014, 01:45 AM από mercedes elbo.)
(12-02-2014, 04:36 PM)Citaro Έγραψε: Για τον αριθμό είμαι σίγουρος. Δεν έχω κατάσταση με τα ανακατασκευασμένα, τα κρίνω εξ όψεως. Το #640 απ' έξω μόνο για βαμμένο δε μου φάνηκε. Πάντως, σήμερα είδα και το #630 στη γραμμή (το οποίο είχε αυτοκόλλητα, άρα το έχουν επιλέξει για μόνιμο).
Πάντως, γενικά βλέπω ότι ... σέβονται τις ανακατασκευές στα αμαξοστάσια. Είδα σήμερα νταλίκα ανακατασκευασμένη (#478; με επιφύλαξη) όπου ο προφυλακτήρας πίσω αριστερά ήταν ραγισμένος και το τμήμα κάτω από την οπή του ντεπόζιτου κατάμαυρο απ΄ το χυμένο πετρέλαιο.
Υπάρχει φωτογραφία με το #640. Βέβαια, αν πλέον έχει γίνει χρέπι είναι άλλο θέμα.
Τώρα, για τα χτυπήματα δεν φταίνε μόνο τα αμαξοστάσια αλλά κυρίως οι οδηγοί που δεν προσέχουν τα οχήματα που οδηγούν και τα κοπανάνε από 'δω και από ΄κει. Επίσης, αυτό με το πετρέλαιο κάτω από τα ντεπόζιτα υπάρχει σε πολλά οχήματα. Δηλαδή το πετρέλαιο αντί να το βάλουν στο όχημα το ρίχνουν απ' έξω?
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(13-02-2014, 01:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τώρα, για τα χτυπήματα δεν φταίνε μόνο τα αμαξοστάσια αλλά κυρίως οι οδηγοί που δεν προσέχουν τα οχήματα που οδηγούν και τα κοπανάνε από 'δω και από ΄κει. Επίσης, αυτό με το πετρέλαιο κάτω από τα ντεπόζιτα υπάρχει σε πολλά οχήματα. Δηλαδή το πετρέλαιο αντί να το βάλουν στο όχημα το ρίχνουν απ' έξω?
Ας ήταν δικά τους τα λεωφορεία και θα σου ΄λεγα αν τα κοπάναγαν από δώ και από κεί. Αλλά έτσι είναι στο Ελλαδιστάν : Ό,τι είναι δημόσιο (δηλ. τα δικά μου και δικά σου λεφτά) το κάνουμε μπάχαλο. Τι θα πεί "τα κοπανάνε"; Δεν βλέπουν, δεν προσέχουν, ή τα γράφουν στ' @@ τους;
Οσον αφορά το πετρέλαιο : Εσύ, στο δικό σου αυτοκίνητο τραβάς τη μάνικα πριν τελειώσει το φουλάρισμα; Όχι. Την τραβάς χωρίς να τη γυρίσεις ανάποδα, ώστε να μη στάξει; Όχι. Έχει λεκέδες το αυτοκίνητό σου από το βενζινάδικο; Όχι. Τα ΚΤΕΛ έχουν τέτοιου είδους σημάδια κακομεταχείρισης; Όχι. Στην ΕΘΕΛ τι κάνουν; Προφανώς αυτός που είναι στην αντλία και φουλάρει, τραβάει τη μάνικα όπως - όπως για να "τελειώνει", και ό,τι πετρέλαιο στάζει, χύνεται πάνω στη λαμαρίνα. Ή πάλι, δεν την "κουμπώνει" καλά στο ντεπόζιτο και μόλις ξεκινήσει η ροή του ντίζελ, κάνει "λίμνη", μέχρι να πάρει χαμπάρι ο άλλος και να την ξανακουμπώσει καλύτερα.
Στα VOLVO, έχουν κάτω από την οπή ένα κομμάτι άβαφης λαμαρίνας. Ήξεραν στο Σαρακάκη, σε τί καννίβαλους έδιναν τα λεωφορεία...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
14-02-2014, 12:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-02-2014, 01:11 AM από nikos1991.)
Έκανα μια πρόχειρη λίστα με τα οχήματα που έχω δει στο 224 από τη Δευτέρα και πολλά από αυτά επαναλαμβάνονται. Είναι τα:
#600, #603, #606, #611, #613, #614, #621, #625 και #640. Το #621 έλαμπε οπότε πρέπει να έχει περάσει ανακατασκευή, το #600 φαίνεται σαν να έχει καινούρια πλαστικά στο εσωτερικό (μάλλον κι αυτό ανακατασκευασμένο) και το #640 όπως είπε ο mercendes elbo παραπάνω.
Edit: διόρθωση λόγω λάθους #624-#625 και αναφοράς του #611 ως #601 και #611
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-02-2014, 12:35 AM)nikos1991 Έγραψε: Έκανα μια πρόχειρη λίστα με τα οχήματα που έχω δει στο 224 από τη Δευτέρα και πολλά από αυτά επαναλαμβάνονται. Είναι τα:
#600, #601, #603, #606, #611, #613, #614, #621, #624 και #640. Το #621 έλαμπε οπότε πρέπει να έχει περάσει ανακατασκευή, το #600 φαίνεται σαν να έχει καινούρια πλαστικά στο εσωτερικό (μάλλον κι αυτό ανακατασκευασμένο) και το #640 όπως είπε ο mercendes elbo παραπάνω.
Τα #601 και #624 αποκλείεται να τα είδες γιατί έχουν αποσυρθεί από τον Ιανουάριο του 2011.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Δημοτικές εκλογές έρχονται, οπότε και το 837 φαίνεται πως θα μπει στις πρότυπες γραμμές:
"Σε πρόγραμμα λειτουργίας πρότυπων λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ επιλέχτηκε να ενταχθεί η γραμμή 837 (ΑΝΩ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ).
Στόχος είναι η εκτέλεση με ακρίβεια και κανονικότητα όλων των προγραμματισμένων δρομολογίων, ώστε να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης στο επιβατικό κοινό.
Στο πλαίσιο αυτό, θα υπάρξει αντικατάσταση όλων των παλαιών στύλων στάσεων με νέους, στους οποίους θα υπάρχει αναρτημένη πληροφόρηση προς τον επιβάτη σχετικά με τη διαδρομή, τις στάσεις και την χρονοαπόσταση των δρομολογίων. Ανάλογη πληροφόρηση θα υπάρχει και εντός των οχημάτων, ενώ συγχρόνως θα εκδοθούν και ενημερωτικά φυλλάδια, τα οποία θα διανεμηθούν στο επιβατικό κοινό.
Αρκετοί συμπολίτες μας είχαν εκφράσει παράπονα για τον τρόπο λειτουργίας της γραμμής 837 και ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας, κατανοώντας το δίκαιο των αιτημάτων τους, πίεσε σταθερά και με συνέπεια τον ΟΑΣΑ προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της ποιότητας των συγκοινωνιακών υπηρεσιών της εν λόγω γραμμής.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται να δικαιώσει τις συνεχείς προσπάθειες μας, καθώς η ένταξη της γραμμής 837 σε αυτό το πρότυπο πρόγραμμα, θα αναβαθμίσει σημαντικά τη λειτουργία της έχοντας ως άμεσο θετικό αποτέλεσμα την προσφορά καλύτερων συγκοινωνιακών υπηρεσιών στους συμπολίτες μας."
Πηγή:
http://westview.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=24996:entaksi-grammis-837-se-programma-leitourgias-protypwn-lewforeiakwn-grammwn&catid=36:2013-06-16-16-06-24&Itemid=6
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
|