Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-01-2014, 01:29 AM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Τι μακάβριο κλείσιμο...

Για τους νέους συρμούς, φταίει το ξερό τους το κεφάλι. Αλλά και οι υπάρχοντες μια χαρά τα βγάζουν πέρα.

Για τα υπόλοιπα, κάτσε να δούμε τι ειδικότητες θα περιλαμβάνονται στην προκήρυξη, αν κάποτε αυτή βγει και βλέπουμε. Οδηγοί εκπαιδεύονται, αλλά παραμένει ερωτηματικό το πότε θα αναλάβουν. Με κάποιες μετακινησούλες, λειτούργησαν εκδοτήρια και σε "Ανθούπολη" και "Ελληνικό" και γενικώς, κάτι γίνεται.


 
Μα, διάβαζα αυτά που έγραφα, και λέω μόνο αυτό λείπει να πω τώρα..Tongue

Μπορεί να τα βγάζουνε πέρα, αλλά όταν υπάρχουν (δεν έχω ιδέα για ποιο λόγο) καθυστερήσεις η κατάσταση είναι τραγική μέχρι να εξομαλυνθεί πάλι η κατάσταση..
Δεν είναι δυνατόν να χάνεις 3 συρμούς στον Ευαγγελισμό ενώ θες να πας προς Αιγάλεω ΄ξερω γω..
Plus ότι στις ώρες μεγάλης αιχμής (πχ. 8:00-9:00 ας πουμε, ο συρμός ξεκινάει από Δουκίσσης τιγκαρισμένος, και κάπως έτσι συνεχίζει η διαδρομή μέχρι τουλάχιστον Αμπελόκηπους)..
(Στην κόκκινη δεν ξέρω τι παίζει σε ώρες αιχμής, δεν έχω μεγάλη εμπειρεία πέραν του Σύνταγμα-Ομόνοια 'ξερω γω..)

Μπορεί να λέω και βλακίες αλλά η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε η 3 να έχει ακόμα συχνότερα δρομολόγια τις ώρες 08:00-09:00,14:00-16:00,19:30-21:00 'ξερω γω και ας ήταν λίγο πιο αραία τις υπόλοιπες ενδιάμεσα σε αυτές..
Αλλά θα σταματήσω εδώ, γιατί δεν έχω ασχοληθεί όσο εσείς οι υπόλοιποι με το θέμα.. Tongue
Αναγνώριζω παρόλα αυτά, οτί οντως τα πράγματα με τις τελευταίες αλλαγές στα εκδοτήρια πρέπει να είναι καλύτερα πλεόν.. Αρκεί να τηρούνται τα γραφόμενα και να μην έχουμε άδεια εκδοτήρια και "έχει πάει σε μια δουλειά ο υπάλληλος"..
 

 
Απάντηση
Ερώτηση κρίσεως:
Ας υποθέσουμε (ακαδημαϊκά πάντα) πως ένας επιβάτης βρίσκεται σε ένα σταθμό (π.χ. ας διαλέξουμε τυχαία το Νομισματοκοπείο) και περιμένει το μετρό προς Σύνταγμα. Στην απέναντι τροχιά αρχίζουν και περνάνε συρμοί με μικρές χρονοαποστάσεις, κάπου 2 λεπτά ο καθένας πίσω από τον άλλο. Σε κάποια φάση έρχεται και ένας συρμός εντελώς άδειος και σταθμεύει. Ενώ έχει αράξει κάμποσο, από πίσω ακούγεται σιγά-σιγά ο επόμενος συρμός να πλησιάζει για να μπει κι αυτός στο σταθμό. Όταν τα φώτα του έχουν φανεί και απομένουν πια δευτερόλεπτα για να προσεγγίσει το σταθμό, ο σταθμευμένος συρμός φεύγει. Μετά από 15-20 δευτερόλεπτα, μπαίνει και ο επόμενος στο σταθμό και κατεβάζει τους επιβάτες κανονικά.
Θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο στο μετρό της Αθήνας; Επιτρέπει η υποδομή μας ασφαλή έλεγχο κυκλοφορίας στο επίπεδο των 15-20 δευτερολέπτων;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
Φυσικά και το επιτρέπει. Το σύστημα σηματοδότησης είναι αρκετα σύγχρονο. Με τις παρούσες χρονοαποστάσεις δεν πλησιάζει καν αυτό που λέμε capacity.
Απάντηση
Σήμερα, κατά τις 13:30, ήμουν στον σταθμό «Μοναστηράκι» και η τηλεματική δεν λειτουργούσε και ακουγόταν από τα μεγάφωνα το εξής: ''Λόγω τεχνικού προβλήματος στη Γραμμή 3 «Αγία Μαρίνα - Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο», οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς με καθυστέρηση''. Γινόταν χαμός στις αποβάθρες από κόσμο. Ξέρει κανείς τι ακριβώς συνέβη;
Απάντηση
Και εγώ απορία το εχω η αλήθεια είναι.. Όντως υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση από 1 παρά 5 που έφτασα εγώ στη Δουκίσσης σίγουρα..
Ο συρμός ξεκίνησε 1 και φτάσαμε περίπου 2 παρά 20 στον Ευαγγελισμό.. Μέχρι και την Πανόρμου ο κόσμος στην αποβάθρα ήτανε φυσιολογικός ενώ από αμπελόκηπους και πέρα οι αποβάθρες ήτανε γεμάτες και υπήρχε κόσμος που κλασσικά έλεγε ότι δεν χωρούσε σε 2-3 συρμούς να μπει.. Η τηλεματική δεν λειτουργούσε σε κανέναν σταθμό όσο είδα..
Τι έγινε λοιπόν τελικά;! :p
Απάντηση
(03-02-2014, 09:49 PM)Pelham Express Έγραψε: Φυσικά και το επιτρέπει. Το σύστημα σηματοδότησης είναι αρκετα σύγχρονο. Με τις παρούσες χρονοαποστάσεις δεν πλησιάζει καν αυτό που λέμε capacity.

Στο site της Αττικό Μετρό γράφει ότι η ελάχιστη χρονοαπόσταση είναι 100 δευτερόλεπτα. Στον ΗΣΑΠ θυμάμαι ότι η ελάχιστη χρονοαπόσταση είναι 90''.
Απάντηση
(04-02-2014, 07:48 PM)Giannis Έγραψε: Στο site της Αττικό Μετρό γράφει ότι η ελάχιστη χρονοαπόσταση είναι 100 δευτερόλεπτα. Στον ΗΣΑΠ θυμάμαι ότι η ελάχιστη χρονοαπόσταση είναι 90''.

Έχω δει αρκετές φορές διέλευση συρμού σε χρονοαπόσταση μικρότερη των 100". Και σήμερα το απόγευμα, περιμένοντας Μετρό στον Ευαγγελισμό, είδα να διέρχονται προς Πλακεντίας 2 συρμοί με διαφορά περίπου 0,5 λεπτού ο ένας από τον άλλον. Και επί εποχής που ο Αγ. Δημήτριος ήταν τερματικός θυμάμαι σχεδόν ταυτόχρονες διελεύσεις συρμών, με τον έναν να αποβιβάζει στη μια πλευρά της αποβάθρας και τον άλλον στην άλλη.
Απάντηση
Λειτουργία τμήματος ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ -ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ της Γραμμής 3 το διάστημα 8 & 9/2/2014.

Σας γνωρίζουμε ότι κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 8 και 9 Φεβρουαρίου 2014 θα πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες, για την εγκατάσταση και δοκιμαστική λειτουργία εξοπλισμού βελτίωσης της σιδηροδρομικής γραμμής, στη γραμμή 3 του Μετρό. Στο διάστημα αυτό θα διακοπούν τα δρομολόγια στο τμήμα από τον σταθμό «Εθνική Αμυνα» έως το Αεροδρόμιο και οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγια στο σταθμό «Εθνική Αμυνα».

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας του παραπάνω τμήματος, θα δημιουργηθεί προσωρινή λεωφορειακή γραμμή «EXPRESS X5», από τον σταθμό «Εθνικής Αμυνα» έως τον σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας» και αντιστρόφως, ενώ θα ενισχυθούν τα δρομολόγια και της γραμμής Χ95 «Σύνταγμα- Αερολιμένας».

Η αφετηρία της γραμμής Χ5 θα βρίσκεται στον σταθμό «Εθνική Αμυνα» του Μετρό, στον παράδρομο της Λ. Μεσογείων, το τέρμα στο σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας», ενώ θα υπάρχουν στάσεις (και στις δύο κατευθύνσεις) στο ύψος των σταθμών «Χολαργός», «Νομισματοκοπείο», «Αγ. Παρασκευή» και «Χαλάνδρι».

Σημειώνεται ότι τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από και προς το Αεροδρόμιο θα εκτελούνται κανονικά και θα είναι δυνατή η μετεπιβίβαση, των επιβατών της γραμμής Χ5, στον σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας».


Πηγή
Απάντηση
..
Και από αυτά που γράφει και ο ΟΑΣΑ, θα είναι και το επόμενο ΣΚ, έτσι..

Και αναρωτιέμαι εγώ..
Μήπως είναι κάποιες εργασίες για να βγουν οι νέοι συρμοί στην κυκλοφορία επιτέλους ή σαν "πεινασμένος" που είμαι ονειρεύομαι καρβέλια;! Tongue
Απάντηση
(06-02-2014, 04:28 PM)i_lie_us Έγραψε: ..
Και από αυτά που γράφει και ο ΟΑΣΑ, θα είναι και το επόμενο ΣΚ, έτσι..

Και αναρωτιέμαι εγώ..
Μήπως είναι κάποιες εργασίες για να βγουν οι νέοι συρμοί στην κυκλοφορία επιτέλους ή σαν "πεινασμένος" που είμαι ονειρεύομαι καρβέλια;! Tongue

Έχω διαβάσει πως 2 από τους 17 συρμούς είναι έτοιμοι να βγουν για δρομολόγια, αλλά οι τεχνικές εργασίες μάλλον αφορούν το κομμάτι Νομισματοκοπείο - Χαλάνδρι που είχε πρόβλημα με τους μονωτήρες της γραμμής (αν θυμάστε κάτι καθυστερήσεις τις προηγούμενες μέρες). Μάλλον επιδιορθώθηκαν πρόχειρα για να μην έχουμε μονογράμμηση και πάνε το ΣΚ να τους αντικαταστήσουν.
Πάντως και τα 2 σενάρια είναι αρκετά πιθανά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)