Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 3.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
#71
Έτοιμη και η σελίδα για την Αγ. Μαρίνα: http://www.stasy.gr/index.php?id=52&selectedstation=119

Σε μία εβδομάδα ( Euxelaio ) ο 61ος σταθμός του δικτύου του Μετρό, θα είναι γεγονός!
Απάντηση
#72
Από τη μία χαίρομαι που θα τελειώσει αυτή η παραλαβή σταθμών..
Από την άλλη με τρομάζει το γεγονός ότι για πολλά (τουλάχιστον 4 -αν πάει ο Πειραιάς βάσει χρονοδιαγράμματος - υποθέτω;!) χρόνια ακόμα, δεν θα έχουμε προσθήκη στο δίκτυο (εκτός αν ξεχνάω κάτι).

Πάμε την άλλη βδομάδα όντως για άνοιγμα; Και εγώ έτσι υποθέτω βασικά, αλλά μου κάνει εντύπωση τα λιγότερα κλεισίματα σταθμών σε σχέση με τις άλλες δύο επεκτάσεις..
Γιατί έτσι;
Απάντηση
#73
(07-12-2013, 03:40 AM)i_lie_us Έγραψε: Από τη μία χαίρομαι που θα τελειώσει αυτή η παραλαβή σταθμών..
Από την άλλη με τρομάζει το γεγονός ότι για πολλά (τουλάχιστον 4 -αν πάει ο Πειραιάς βάσει χρονοδιαγράμματος - υποθέτω;!) χρόνια ακόμα, δεν θα έχουμε προσθήκη στο δίκτυο (εκτός αν ξεχνάω κάτι).

Πάμε την άλλη βδομάδα όντως για άνοιγμα; Και εγώ έτσι υποθέτω βασικά, αλλά μου κάνει εντύπωση τα λιγότερα κλεισίματα σταθμών σε σχέση με τις άλλες δύο επεκτάσεις..
Γιατί έτσι;

Προφανώς, λόγω των διαφόρων συγκυριών, θα υποχρεώθηκαν να κάνουν τις εργασίες σε ώρες μη λειτουργίας του Μετρό. Γιατί έχουν καθυστερήσει αρκετά και οι δοκιμές.
Απάντηση
#74
(07-12-2013, 03:53 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προφανώς, λόγω των διαφόρων συγκυριών, θα υποχρεώθηκαν να κάνουν τις εργασίες σε ώρες μη λειτουργίας του Μετρό. Γιατί έχουν καθυστερήσει αρκετά και οι δοκιμές.

Στην επέκταση προς Ελληνικό έιχαμε περίπου 18 μέρες δοκιμαστικά με πλήρη πίνακα δρομολογίων (8-25 Ιουλίου). Αντίστοιχα στην Αγ. Μαρίνα θα έχουμε μόλις 8 αν επιβεβαιωθούν τα σενάρια για άνοιγμα στις 14/12 (σήμερα ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά, όπου κάθε συρμός για Αιγάλεω, αδειάζει και κατευθύνεται κενός μέχρι την Αγ. Μαρίνα όπου αναστρέφει).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#75
Γεια σας! Βλέπω ξέρετε πολλά πράγματα γύρω από τα ΜΜΜ, οπότε λογικά θα ξέρετε να απαντήσετε στην απορία μου. Όταν ήταν να παραδοθούν οι νέοι σταθμοί της γραμμής 2, έκλειναν μόνο οι προηγούμενοι σταθμοί (Άγιος Αντώνιος και Άγιος Δημήτριος). Στη γραμμή 3, γιατί έπρεπε να κλείσουν 3 σταθμοί και όχι μόνο ο σταθμός του Αιγάλεω; Confused
Απάντηση
#76
(08-12-2013, 10:44 PM)pluss Έγραψε: Γεια σας! Βλέπω ξέρετε πολλά πράγματα γύρω από τα ΜΜΜ, οπότε λογικά θα ξέρετε να απαντήσετε στην απορία μου. Όταν ήταν να παραδοθούν οι νέοι σταθμοί της γραμμής 2, έκλειναν μόνο οι προηγούμενοι σταθμοί (Άγιος Αντώνιος και Άγιος Δημήτριος). Στη γραμμή 3, γιατί έπρεπε να κλείσουν 3 σταθμοί και όχι μόνο ο σταθμός του Αιγάλεω; Confused

Δεν μπορούν να αναστρέψουν οι συρμοί πριν το Μοναστηράκι, δηλαδή σε Ελαιώνα και Κεραμεικό και έτσι κλείνουν οι 3 σταθμοί. Πιο αναλυτικά θα απαντήσουν άλλοι φαντάζομαι.
Απάντηση
#77
(08-12-2013, 10:56 PM)ecoj Έγραψε: Δεν μπορούν να αναστρέψουν οι συρμοί πριν το Μοναστηράκι, δηλαδή σε Ελαιώνα και Κεραμεικό και έτσι κλείνουν οι 3 σταθμοί. Πιο αναλυτικά θα απαντήσουν άλλοι φαντάζομαι.

Αυτός είναι ο λόγος πρακτικά. Στην είσοδο της Δάφνης, όπως και στην είδοδο των Σεπολίων υπάρχουν ψαλίδια (αλλαγές τροχιάς) οπότε οι συρμοί μπορούν να αναστρέψουν. Ο Κεραμεικός και ο Ελαιώνας, δεν σχεδιάστηκαν για να αποτελέσουν τερματικούς σταθμούς (αντίθετα από τη Δάφνη και τα Σεπόλια που διετέλεσαν αυτό το έργο), οπότε δεν μπορεί να γυρίσει το τραίνο. Για να είμαι ακριβέστερος, υπάρχει η δυνατότητα αν παραστεί επείγουσα ανάγκη να γυρίσει ένα τραίνο, αλλά μέχρι το Μοναστηράκι θα κινείται ανάποδα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#78
(08-12-2013, 10:44 PM)pluss Έγραψε: Γεια σας! Βλέπω ξέρετε πολλά πράγματα γύρω από τα ΜΜΜ, οπότε λογικά θα ξέρετε να απαντήσετε στην απορία μου. Όταν ήταν να παραδοθούν οι νέοι σταθμοί της γραμμής 2, έκλειναν μόνο οι προηγούμενοι σταθμοί (Άγιος Αντώνιος και Άγιος Δημήτριος). Στη γραμμή 3, γιατί έπρεπε να κλείσουν 3 σταθμοί και όχι μόνο ο σταθμός του Αιγάλεω; Confused

Pluss καλησπέρα! Και καλωσόρισες στην κοινότητα του leoforeia.gr!

Όπως θα έχεις διαπιστώσει σε κάποια διαδρομή σου με το Μετρό, ο συρμός περνάει σε διάφορα σημεία της πορείας του, πάνω από αλλαγές τροχιάς. Σίγουρα θα το έχεις καταλάβει, γιατί ειδικά οι παλιές είναι και αρκετά θορυβώδεις.

Τώρα πάμε σε κάτι άλλο. Οι πρώτοι σταθμοί που υπήρξαν τερματικοί, και άρα είχαν αλλαγές τροχιάς και στις δύο άκρες τους, ήταν οι σταθμοί "ΣΥΝΤΑΓΜΑ", "ΣΕΠΟΛΙΑ" και "ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ". Ως τερματικοί λειτούργησαν/λειτουργούν, επίσης και οι σταθμοί "ΔΑΦΝΗ", "ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ", "ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ" (έως τον περασμένο Ιούλιο), "ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ" (έως τον περασμένο Απρίλιο), "ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ", "ΑΙΓΑΛΕΩ", "ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ" και "ΕΛΛΗΝΙΚΟ". Συνεπώς, αυτοί οι σταθμοί έχουν αυτό ακριβώς που ανέφερα στην αρχή της παρούσας παραγράφου, δηλαδή αλλαγές τροχιάς και στα δύο σημεία, ώστε να μπορεί να αλλάξει τροχιά ο συρμός, για να ακολουθήσει την αντίθετη κατεύθυνση.

Ο σταθμός "ΕΛΑΙΩΝΑΣ" δεν πληροί το τελευταίο κριτήριο, συνεπώς δε θα μπορούσε να λειτουργήσει για 48 ώρες ως τερματικός σταθμός. Τα κριτήρια αυτά δεν πληροί ούτε ο "ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ". Συνεπώς, ο τελευταίος σταθμός πριν το "ΑΙΓΑΛΕΩ" που είχε δυνατότητα να λειτουργήσει για όλο το διάστημα της ημέρας ως τερματικός, είναι ο σταθμός "ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ".

Βέβαια, μπορεί να έχεις διαβάσει μερικές φορές ότι για έκτακτους λόγους μπορεί να διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών στο Χ τμήμα του Μετρό. Σε αυτή την περίπτωση, η διακοπή αυτή κρατάει μόνο για λίγες ώρες και συνήθως ο σταθμός στον οποίο τερματίζουν προσωρινά τα δρομολόγια, έχει τουλάχιστον στη μία του πλευρά αλλαγή τροχιάς, για να μπορούν οι συρμοί να επιστρέψουν. Καταλαβαίνεις, όμως, πως αυτό δε μπορεί να γίνεται για ολόκληρη μέρα.

ΥΓ: Τα είπαν συνοπτικά και οι προλαλήσαντες ecoj και nikos1991, αλλά είπα να βάλω και λίγο σάλτσα.
ΥΓ2: @Pluss: Κανείς δε γεννήθηκε μαθημένος. Ούτε πολλοί από εδώ μέσα μπήκαμε έχοντας αρκετές γνώσεις πάνω στα θέματα των ΜΜΜ. Αλλά μάθαμε, μαθαίνουμε και θα μαθαίνουμε. Γιατί "γηράσκω αει διδασκόμενος".
Απάντηση
#79
Α, μάλιστα, κατάλαβα.. Smile Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το καλωσόρισμα! Big Grin
Απάντηση
#80
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, από αύριο σε λειτουργία η επέκταση του Μετρό προς Αγ. Μαρίνα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.947 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 240.128 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.259 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)