Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.46 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
#51
Απορώ πως όταν γινόταν η μελέτη για επέκταση μέχρι το Ελληνικό δεν αποφάσισαν να το πάνε μέχρι τέρμα, είτε με 1 είτε με 2 σταθμούς αφού το τμήμα προς τα νότια θεωρητικά δεν πάει άλλο. Μάλιστα παλιότερα είχα διαβάσει κάπου πως σχεδιαζόταν και ένας τύπος προαστιακού που θα ξεκινάει από το Ελληνικό και θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο μέσω της Βάρης-Κορωπίου το οποίο φαντάζομαι μπορεί να γίνει πιο γρήγορα από το μετρό. Τώρα ότι και να λέμε η επέκταση θα πάρει πάνω από 20ετια
Απάντηση
#52
(03-12-2013, 11:29 PM)georgio Έγραψε: Απορώ πως όταν γινόταν η μελέτη για επέκταση μέχρι το Ελληνικό δεν αποφάσισαν να το πάνε μέχρι τέρμα, είτε με 1 είτε με 2 σταθμούς αφού το τμήμα προς τα νότια θεωρητικά δεν πάει άλλο. Μάλιστα παλιότερα είχα διαβάσει κάπου πως σχεδιαζόταν και ένας τύπος προαστιακού που θα ξεκινάει από το Ελληνικό και θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο μέσω της Βάρης-Κορωπίου το οποίο φαντάζομαι μπορεί να γίνει πιο γρήγορα από το μετρό. Τώρα ότι και να λέμε η επέκταση θα πάρει πάνω από 20ετια

Γιατί δε θα βλέπαμε Μετρό ούτε το 2020. Γιατί ξεχνάμε και κάτι άλλο, εξίσου σημαντικό. Το ότι η πλατεία Κατράκη είναι λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Οπότε αυτομάτως ετίθεντο θέμα στεγανότητας.

Η προαστιακή αυτή γραμμή όντως υπάρχει στο ΡΣΑ (Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας), αλλά αν θα υλοποιηθεί όσο ζούμε, αμφιβάλω!
Απάντηση
#53
(07-12-2013, 03:40 AM)i_lie_us Έγραψε: Από τη μία χαίρομαι που θα τελειώσει αυτή η παραλαβή σταθμών..
Από την άλλη με τρομάζει το γεγονός ότι για πολλά (τουλάχιστον 4 -αν πάει ο Πειραιάς βάσει χρονοδιαγράμματος - υποθέτω;!) χρόνια ακόμα, δεν θα έχουμε προσθήκη στο δίκτυο (εκτός αν ξεχνάω κάτι).

Όπως σωστά επισημαίνει και ο συντάκτης του ΒΗΜΑτος, Α. Χεκίμογλου, το "πάγωμα" του Μετρό είναι η καλύτερη ευκαιρία για το Τραμ (Το δημοσίευμά του εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=546333).

Η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα, δε φαίνεται να προχωράει (κατάθλιψη θα πάθει ο γνωστός στο group!) και στη θέση του σχεδιάζεται επέκταση του Τραμ από την Πλ. Κατράκη (Γλυφάδας) προς το σταθμό "ΕΛΛΗΝΙΚΟ".

Έτοιμο προς δημοπράτηση είναι και το έργο της υπογειοποίησης στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΦΑΛΗΡΟ της γραμμής 1, με την κατασκευή και του νέου σταθμού στο ύψος του "Κεράνη", με το μόνο που λείπει να είναι η απόφαση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ.

ΥΓ: Ελπίζω να μην υπάρξει κάποιος φωστήρας στο Υπ. Μεταφορών που να δώσει το οκ για τα έργα υπογειοποίησης στη γραμμή 1 όσο διαρκούν τα έργα του Τραμ και της κατασκευής του νέου σταθμού στο Λιμάνι.
Απάντηση
#54
(07-12-2013, 01:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όπως σωστά επισημαίνει και ο συντάκτης του ΒΗΜΑτος, Α. Χεκίμογλου, το "πάγωμα" του Μετρό είναι η καλύτερη ευκαιρία για το Τραμ (Το δημοσίευμά του εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=546333).

Η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα, δε φαίνεται να προχωράει (κατάθλιψη θα πάθει ο γνωστός στο group!) και στη θέση του σχεδιάζεται επέκταση του Τραμ από την Πλ. Κατράκη (Γλυφάδας) προς το σταθμό "ΕΛΛΗΝΙΚΟ".

Έτοιμο προς δημοπράτηση είναι και το έργο της υπογειοποίησης στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΦΑΛΗΡΟ της γραμμής 1, με την κατασκευή και του νέου σταθμού στο ύψος του "Κεράνη", με το μόνο που λείπει να είναι η απόφαση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ.

ΥΓ: Ελπίζω να μην υπάρξει κάποιος φωστήρας στο Υπ. Μεταφορών που να δώσει το οκ για τα έργα υπογειοποίησης στη γραμμή 1 όσο διαρκούν τα έργα του Τραμ και της κατασκευής του νέου σταθμού στο Λιμάνι.

Ειλικρινά με τρομάζει το γεγονός ότι δρομολογείται η ένταξη στο ΕΣΠΑ (και συνεπώς η χρηματοδότηση και υλοποίηση) της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Το τελευταίο που χρειάζεται η Αθήνα είναι αυτό. Συμμερίζομαι απόλυτα τις ανησυχίες των στελεχών του ΟΑΣΑ που μεταφέρει το ρεπορτάζ.

Μετρό είναι η λύση - το τραμ ήταν μια αποτυχία - και θα είναι. Ας το αποδεχτούμε.

"[O]λοκληρώνονται οι μελέτες για τη δημοπράτηση της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου, που θα συνοδευτεί από διπλή γραμμή τραμ από το Σύνταγμα ως την πλατεία Αιγύπτου, η ένταξη της οποίας δρομολογείται στο ΠΕΠ Αττικής και το ΕΠΠΕΡΑΑ. Τα τεύχη δημοπράτησης αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τις μελέτες, δεν θα υπάρχει εναέριο δίκτυο ηλεκτροκίνησης. Ετσι, υπάρχει όρος στην προκήρυξη της Αττικό Μετρό για την προμήθεια 25 νέων συρμών να μπορούν να αναβαθμιστούν με μπαταρίες (super conductors), οι οποίες φορτίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από στάση σε στάση.

Αποκλειστικότητα στη νέα Πανεπιστημίου

Στο μεταξύ, στελέχη του ΟΑΣΑ σημειώνουν ότι οι υπό διαμόρφωση κυκλοφοριακές μελέτες για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου προκαλούν προβληματισμό, καθώς τυχόν λάθη ενδέχεται να μετατρέψουν σε κόλαση την πλατεία Συντάγματος. Οπως αναφέρουν, δεδομένου ότι η [Πανεπιστήμιου] θα πεζοδρομηθεί, οι ροές οχημάτων από την Αμαλίας θα πρέπει είτε να στρίβουν δεξιά προς τη Βασιλίσσης Σοφίας είτε αριστερά προς τη Βασιλέως Γεωργίου, η οποία όμως δεν έχει την απαιτούμενη χωρητικότητα, ενώ και η Ακαδημίας είναι μικρότερη από την Πανεπιστημίου. Επίσης, όπως μεταδίδουν, καθώς προβλέπεται και η πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Ολγας, το σωστό είναι να περνά το τραμ, να έχει αποκλειστική χρήση και να φύγουν τα τρόλεϊ."
Απάντηση
#55
(07-12-2013, 04:10 PM)ns_ Έγραψε: Μετρό είναι η λύση - το τραμ ήταν μια αποτυχία - και θα είναι. Ας το αποδεχτούμε.

Το Μετρό μπορεί να είναι θεωρητικά η λύση, αλλά με ευχολόγια δε σκάβεται σήραγγα, ούτε φτιάχνονται σταθμοί. Χρειάζονται χρήματα. Και προς το παρόν, το μόνο έργο που φαίνεται ότι θα δούμε μέσα στην επόμενη 10ετία, είναι η επέκταση της γραμμής 3 προς τον Πειραιά.

Η γραμμή 4 μπαίνει στον "πάγο" λόγω αυτοκινητοδρόμων, κι εδώ θα μου επιτρέψεις να σου πω πως ορθώς βάζουν σε προτεραιότητα την κατασκευή του οδικού δικτύου, γιατί έχουμε φτάσει στο '14, γεμίζουμε την Αθήνα με Μετρό και έχουμε αφήσει την Κορίνθου-Πατρών να θυμίζει ούτε καν αστική λεωφόρο, με κίνηση σε μονό στίχο, σε δρόμο χωρίς διαχωριστική νησίδα! Όταν ακόμη και μικρές λεωφόροι της Ηλιούπολης έχουν νησίδα στη μέση. Βέβαια η Κορίνθου-Πατρών είναι μία πικρή ιστορία, γιατί εκεί πολύ απλά κάποιοι δε θέλουν να χάσουν λίγο από τα χωράφια τους, για να σωθούν οι ζωές χιλιάδων άλλων.

Όσο για το Τραμ, που λες ότι απέτυχε, μήπως θέλεις να δούμε λίγο τους λόγους; Μήπως απέτυχε γιατί σε αυτή τη χώρα επιμένουμε να δίνουμε προτεραιότητα στο ΙΧ; Μήπως απέτυχε γιατί το Τραμ θέλει 45' για να φτάσει από το Σύνταγμα, στο ΣΕΦ, με την περισσότερη ώρα να την τρώει σε αναμονή σε σηματοδότες;

Με μία απλή διαδρομή, θα διαπιστώσεις ότι ξεκινώντας από το Σύνταγμα συναντάει καθυστερήσεις στα φανάρια Βασ. Αμαλίας/Βασ. Όλγας, Βασ. Όλγας/Αρδηττού, στο ύψος της Λ. Βουλιαγμένης, στο Φιξ, στο Νέο Κόσμο (εδώ είναι το αποκορύφωμα, που έχουν βάλει και πίνακα αντίστροφης μέτρησης), στο... Θέλεις κι άλλα; Σε όλα αυτά τα σημεία, το Τραμ δεν έχει προτεραιότητα ΠΟΥΘΕΝΑ! Για να μη συζητήσω για τη συμπεριφορά των οδηγών απέναντι στο Τραμ (όχι ότι είναι καλύτερη απέναντι στα υπόλοιπα επίγεια ΜΜΜ).
Απάντηση
#56
(03-12-2013, 11:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γιατί δε θα βλέπαμε Μετρό ούτε το 2020. Γιατί ξεχνάμε και κάτι άλλο, εξίσου σημαντικό. Το ότι η πλατεία Κατράκη είναι λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Οπότε αυτομάτως ετίθεντο θέμα στεγανότητας.

Η προαστιακή αυτή γραμμή όντως υπάρχει στο ΡΣΑ (Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας), αλλά αν θα υλοποιηθεί όσο ζούμε, αμφιβάλω!
Και ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑ στήν γραμμή 3 δίπλα στήν θάλασσα είναι.
Απάντηση
#57
(07-12-2013, 11:43 PM)chris747 Έγραψε: Και ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑ στήν γραμμή 3 δίπλα στήν θάλασσα είναι.

Γιατί σου είπε κανείς ότι με τον "ΠΕΙΡΑΙΑ" θα πάνε όλα καλά; Μήνες τώρα λέμε εδώ μέσα ότι ο μετροπόντικας στο Λιμάνι δε θα βρει δρόμο στρωμένο με ροδοπέταλα. Από τις αρχές του έτους, που θα ξεκινήσουν οι εργασίες εκσκαφής του νέου σταθμού, θα έχουμε και εικόνα για το πόσο "σκούρα" ή μη είναι τα πράγματα.
Απάντηση
#58
(07-12-2013, 11:43 PM)chris747 Έγραψε: Και ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑ στήν γραμμή 3 δίπλα στήν θάλασσα είναι.

Γι΄αυτό αναφέρουμε σε παλαιότερα ποστς πως το "φοβόμαστε" από θέμα καθυστερήσεων.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#59
(07-12-2013, 01:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όπως σωστά επισημαίνει και ο συντάκτης του ΒΗΜΑτος, Α. Χεκίμογλου, το "πάγωμα" του Μετρό είναι η καλύτερη ευκαιρία για το Τραμ (Το δημοσίευμά του εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=546333).

Η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα, δε φαίνεται να προχωράει (κατάθλιψη θα πάθει ο γνωστός στο group!) και στη θέση του σχεδιάζεται επέκταση του Τραμ από την Πλ. Κατράκη (Γλυφάδας) προς το σταθμό "ΕΛΛΗΝΙΚΟ".

Έτοιμο προς δημοπράτηση είναι και το έργο της υπογειοποίησης στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΦΑΛΗΡΟ της γραμμής 1, με την κατασκευή και του νέου σταθμού στο ύψος του "Κεράνη", με το μόνο που λείπει να είναι η απόφαση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ.

ΥΓ: Ελπίζω να μην υπάρξει κάποιος φωστήρας στο Υπ. Μεταφορών που να δώσει το οκ για τα έργα υπογειοποίησης στη γραμμή 1 όσο διαρκούν τα έργα του Τραμ και της κατασκευής του νέου σταθμού στο Λιμάνι.

Άμα είναι να πάει το τραμ Στ. Ελληνικού καλύτερα να μην γίνει τίποτα. Ειναι σίγουρο ότι θα πηγαίνει πιο αργά από το Ε22 που υπάρχει σήμερα ως εξπρές σύνδεση Γλυφάδα - Στ. Ελληνικό.
Απάντηση
#60
(08-12-2013, 03:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άμα είναι να πάει το τραμ Στ. Ελληνικού καλύτερα να μην γίνει τίποτα. Ειναι σίγουρο ότι θα πηγαίνει πιο αργά από το Ε22 που υπάρχει σήμερα ως εξπρές σύνδεση Γλυφάδα - Στ. Ελληνικό.

Βασικά συμφωνώ.
Προσωπική μου γνώμη ότι δεν αξίζει να πεταχτούν εκατομμύρια στο Τραμ που οι περισσότεροι αντιπαθούν. Όσους ξέρω λένε άντε να φτάσει στο Νέο Κόσμο να βγω να μπω μετρό. Αφού μετρό δεν θα πάει Γλυφάδα ή θα αργήσει δεκαετίες ίσως μπορούσαν να προμηθευτούν καινούρια λεωφορεία αντί των 15ετών GN για express σύνδεση με το μετρό. Προσωπική γνώμη αυτό βέβαια.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)