Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(28-11-2013, 04:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπορεί να είμαι και λάθος, αλλά, με δεδομένο ότι από τις αρχές του 2014 θα πρέπει να κλείσει η Ακτή Καλλιμασιώτη (ο δρόμος μπροστά από το σταθμό), για να ξεκινήσει η εκσκαφή του Μετρό, γεγονός που θα προκαλέσει εκτροπή της κυκλοφορίας μέσα από το λιμάνι (άρα δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον εναέριο δίκτυο), ίσως να θέλουν να "σπάσουν" τη γραμμή στα δύο, γιατί προφανώς το κόστος για νέο εναέριο θα είναι μεγάλο.
Θα μπορούσαν να ενώσουν το 17 με τον κλάδο του 20 προς Δραπετσώνα και ο άλλος κλάδος κυκλικό μέχρι κέντρο Πειραιά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-11-2013, 05:54 AM)nikos1991 Έγραψε: Θα μπορούσαν να ενώσουν το 17 με τον κλάδο του 20 προς Δραπετσώνα και ο άλλος κλάδος κυκλικό μέχρι κέντρο Πειραιά.
Ή να κατεβάζουν κεραίες. Άμα δρομολογήσουν τα 17 και 20 με 8000αρα δεν νομίζω να υπάρξει θέμα.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Να δρομολογεί ο Κόκκινος Μύλος γραμμές του Πειραιά; Τεράστια απόσταση.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(29-11-2013, 12:22 AM)ecoj Έγραψε: Να δρομολογεί ο Κόκκινος Μύλος γραμμές του Πειραιά; Τεράστια απόσταση.
Μπορούν να μεταφερθούν 8000αρα απ' τον Κόκκινο Μύλο στο Ρούφ, όπως έχει γίνει με το 8063. Άλλωστε από τα 366 τρόλλεϋ που υπάρχουν θεωρητικά ζήτημα είναι να βγαίνουν 180-190.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
29-11-2013, 12:37 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2013, 01:03 AM από marios.ilioupoli.)
(29-11-2013, 12:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μπορούν να μεταφερθούν 8000αρα απ' τον Κόκκινο Μύλο στο Ρούφ, όπως έχει γίνει με το 8063. Άλλωστε από τα 366 τρόλλεϋ που υπάρχουν θεωρητικά ζήτημα είναι να βγαίνουν 180-190.
Μετακίνηση ενός επαρκούς αριθμού οχημάτων σειράς 8000 από το Μύλο στου Ρουφ δεν προϋποθέτει και τη μετακίνηση μέρους της επισκευαστικής βάσης αυτών των οχημάτων;
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
29-11-2013, 12:54 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2013, 12:55 AM από Giannis.)
Και τα 6000αρα που έχει το Ρουφ μπορούν να ανεβοκατεβάσουν κεραίες και να κινηθούν χωρίς ρεύμα, αν εννοείτε αυτό. Γιατί να χρησιμοποιηθούν οπωσδήποτε 8000αρα;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(29-11-2013, 12:54 AM)Giannis Έγραψε: Και τα 6000αρα που έχει το Ρουφ μπορούν να ανεβοκατεβάσουν κεραίες και να κινηθούν χωρίς ρεύμα, αν εννοείτε αυτό. Γιατί να χρησιμοποιηθούν οπωσδήποτε 8000αρα;
Για τα 8000αρα το 'πα γιατί αν θυμάμαι καλά έχουν δυνατότερο ντιζελοκινητήρα. Λογικά όμως και τα 6000αρα μπορούν να κινηθούν άνετα καθώς η Ακτή Καλλιμασιώτη είναι δρόμος χωρίς κλίσεις.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Χθες το Van Hool #7042 ήταν στο 21. Είχα πολύ καιρό να δω Α300Τ στο 21. Άλλα 2-3 οχήματα της γραμμής που είδα ήταν 6000αρα.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Neoplan #8063 είναι στην 21.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(02-12-2013, 01:09 PM)ecoj Έγραψε: Το Neoplan #8063 είναι στην 21.
Άρα λογικά μέχρι τις 15/12 εκεί θα είναι.