Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
219 ΣΤ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ & 816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
#1
219 ΣΤ.ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ:
Η γραμμή ξεκινάει από τον Σταθμό ΗΣΑΠ Καλλιθέας, στην οδό Ελ.Βενιζέλου(Γράμμου) και καταλήγει στον Σταθμό μετρό Δάφνης.
Το παλαιό του Τέρμα ήταν στην οδό Ελ.Βενιζέλου, στον Αγ.Δημήτριο μέχρι και το 2009. Σήμερα σε αυτήν την τοποθεσία βρίσκεται ο Σταθμός μετρό "ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ" αλλά και το Athens Metro Mall.
Έχει τις καθημερινές και το Σάββατο 15'-20' και την Κυριακή 20'-25'.
Δημιουργήθηκε την δεκαετία του 80' επί ΕΑΣ. Αρχικά πήγαινε μέχρι το Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης. Με την επαναρίθμηση του 1981 απέκτησε δικό του αριθμό.

816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ:
Η γραμμή ξεκινάει από τον Ταύρο, στην οδό Πειραιώς και καταλήγει στον Σταθμό μετρό Δάφνης.
Το παλαιό του Τέρμα ήταν στην οδό Ελ.Βενιζέλου, στον Αγ.Δημήτριο. Σήμερα σε αυτήν την τοποθεσία βρίσκεται ο Σταθμός μετρό "ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ" αλλά και το Athens Metro Mall. Εκτελεί από την Πλ. Κύπρου στην Καλλιθέα κοινή διαδρομή με την γραμμή 219. Έχει αραιά δρομολόγια και δεν λειτουργεί το Σάββατο και την Κυριακή.
Δημιουργήθηκε την δεκαετία του 80' επί ΕΑΣ. Αρχικά πήγαινε μέχρι το Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης. Με την επαναρίθμηση του 1981 απέκτησε δικό του αριθμό.

Οι δήμοι/περιοχές που εξυπηρετούν είναι:
219: ΚΑΛΛΙΘΕΑ,Ν.ΣΜΥΡΝΗ,ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΑΦΝΗ.
816: ΤΑΥΡΟΣ,ΚΑΛΛΙΘΕΑ,Ν.ΣΜΥΡΝΗ,ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΑΦΝΗ.

Σημεία Tips:
1) Στην αφετηρία της γραμμής 816, διέρχονται και οι γραμμές 049, 815 και 914.
2) Πίσω από την Στάση "ΠΕΡΙΜΕΝΗ" στην οδό Βασ. του Μεγάλου, βρίσκεται το Γήπεδο του Πανιωνίου.
3) Στην Στάση "ΕΥΞ.ΠΟΝΤΟΥ/ΦΥΣΤΙΚΕΣ", βρίσκεται το τέρμα των γραμμών 136 και 137.
4) Στην Στάση "2η ΠΑΠΑΓΟΥ", βρίσκεται το Στρογγυλό Σχολείο του Αγ.Δημητρίου. Αν στρίψετε δεξιά στην οδό Σοφ.Βενιζέλου, επιτόπου δεξιά στην οδό Πριάμου και αριστερά στην οδό Βενιζέλου, θα βρείτε το Athens Metro Mall και τον Σταθμό μετρό "ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ"
5) Στην Στάση "ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ", αν στρίψετε αριστερά στην οδό Βενιζέλου, θα βρείτε το Athens Metro Mall και τον Σταθμό μετρό "ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ".
6) Στην Στάση "ΤΕΡΜΑ" επί της οδού Κουντουριώτου, βρίσκεται το τέρμα της γραμμής 131 και το Α/Σ ΕΘΕΛ Αγ.Δημητρίου.
7) Στην Στάση "ΟΤΕ" επί της οδού Δαβάκη, βρίσκεται η στάση "ΔΑΒΑΚΗ" της γραμμής 910, επί της οδού Δημοσθένους.
Απάντηση
#2
Η γραμμή προϋπηρχε της δεκαετίας του 80. Αρχικά πήγαινε μέχρι το Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης. Με την επαναρίθμηση του 1981 τα δρομολόγια που πήγαιναν μέχρι Ταύρο απέκτησαν τον δικό τους αριθμό.
Απάντηση
#3
(04-01-2013, 02:56 PM)abc Έγραψε: Η γραμμή προϋπηρχε της δεκαετίας του 80. Αρχικά πήγαινε μέχρι το Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης. Με την επαναρίθμηση του 1981 τα δρομολόγια που πήγαιναν μέχρι Ταύρο απέκτησαν τον δικό τους αριθμό.

Ποιο απο τα 2;
Απάντηση
#4
Πριν από την επαναρίθμηση τα λεωφορεία που πήγαιναν στον Σταθμό Καλλιθέας και εκείνα που πήγαιναν Ταύρο είχαν τον ίδιο αριθμό γραμμής.
Απάντηση
#5
Το 816 είναι σαν να μην υπάρχει...ελάχιστα δρομολόγια!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#6
(04-01-2013, 05:20 PM)abc Έγραψε: Πριν από την επαναρίθμηση τα λεωφορεία που πήγαιναν στον Σταθμό Καλλιθέας και εκείνα που πήγαιναν Ταύρο είχαν τον ίδιο αριθμό γραμμής.
Το 219 ήταν το 53: Ηλεκτρ.Σταθμός Καλλιθέας-Νεκροταφείο Καλλιθέας-Πλατ.Αγ.Δημητρίου. Φτιάχτηκε αρχικά για να συνδέσει την Καλλιθέα με το Νεκροταφείο της, που βρίσκεται σε άλλο δήμο. Αργότερα επεκτάθηκε μέχρι Άγιο Δημήτριο. Όμως και το 816 έχει παλιά αρίθμηση. Ήταν το 161: Αγ.Δημήτριος-Καλλιθέα-Σφαγεία Ταύρου. Αν και δε γνωρίζω πότε πήρε δικό του αριθμό, πάντως ήταν σίγουρα πριν το '81!
Απάντηση
#7
Προτείνω την επαναχάραξη και τη θέση σε λειτουργία (διότι με 2 δρομολόγια την ημέρα είναι σαν να μη λειτουργεί!) της γραμμής 816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, με συχνότητα 20' στην αιχμή, και 30' εκτός αιχμής, ως γραμμή που να ακολουθεί τον άξονα (μια ευθεία ουσιαστικά) Αγ. Πάντων/Χαροκόπου - Εφέσου-Αιγαίου/Κράτητος - Ξενοφώντος/Ψυχογιού - Κολοκοτρώνη/Σοφοκλέους.

Αυτή η σύνδεση είναι πολύ σημαντική καθώς διασυνδέει την πράσινη γραμμή (Στ. Ταύρος) με τη γραμμή 2 του Μετρό (Στ. Αγ. Δημήτριος), αλλά και με το τράμ (στάση Αιγαίου). Είναι δηλ. 3πλή τροφοδοτική γραμμή!

Επίσης, μετονομασία από

816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

σε

816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η διαδρομή ("μια ευθεία") προτείνω να είναι:

ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ - ΕΦΕΣΟΥ - Ελ. Βενιζέλου - ΑΙΓΑΙΟΥ - Αίνου - ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ- Αναπαύσεως - 25ης Μαρτίου - Αγ. Δημητρίου - ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - Βασ. Αμαλίας - Ι. ΜΕΤΑΞΑ - Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - Πριάμου - ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ - Λ. ΑΚΡΙΤΑ - ΨΥΧΟΓΙΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ - Προφήτου Ηλία - ΚΡΑΤΗΤΟΣ - Βιζυηνού - Αιγαίου - ΧΑΡΟΚΟΠΟΥ - Π. Τσαλδάρη - ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ
Απάντηση
#8
(04-11-2013, 09:43 PM)ns_ Έγραψε: Προτείνω την επαναχάραξη και τη θέση σε λειτουργία (διότι με 2 δρομολόγια την ημέρα είναι σαν να μη λειτουργεί!) της γραμμής 816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, με συχνότητα 20' στην αιχμή, και 30' εκτός αιχμής, ως γραμμή που να ακολουθεί τον άξονα (μια ευθεία ουσιαστικά) Αγ. Πάντων/Χαροκόπου - Εφέσου-Αιγαίου/Κράτητος - Ξενοφώντος/Ψυχογιού - Κολοκοτρώνη/Σοφοκλέους.

Αυτή η σύνδεση είναι πολύ σημαντική καθώς διασυνδέει την πράσινη γραμμή (Στ. Ταύρος) με τη γραμμή 2 του Μετρό (Στ. Αγ. Δημήτριος), αλλά και με το τράμ (στάση Αιγαίου). Είναι δηλ. 3πλή τροφοδοτική γραμμή!

Επίσης, μετονομασία από

816 ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

σε

816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η διαδρομή ("μια ευθεία") προτείνω να είναι:

ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ - ΕΦΕΣΟΥ - Ελ. Βενιζέλου - ΑΙΓΑΙΟΥ - Αίνου - ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ- Αναπαύσεως - 25ης Μαρτίου - Αγ. Δημητρίου - ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - Βασ. Αμαλίας - Ι. ΜΕΤΑΞΑ - Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

Λ. Βουλιαγμένης (πλησίον ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - Πριάμου - ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ - Λ. ΑΚΡΙΤΑ - ΨΥΧΟΓΙΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ - Προφήτου Ηλία - ΚΡΑΤΗΤΟΣ - Βιζυηνού - Αιγαίου - ΧΑΡΟΚΟΠΟΥ - Π. Τσαλδάρη - ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ

Η 816 έχει συγκεκριμένα δρομολόγια και προφανώς θα εξυπηρετεί κάποιο συγκεκριμένο σκοπό η ύπαρξή της (εκτός αν έχει εκλείψει αυτός ο σκοπός, οπότε να καταργηθεί). Για να υλοποιηθεί αυτό που λες και να αποκτήσει πλήρες πρόγραμμα, θα πρέπει να βρεθούν και βάρδιες και αυτή τη στιγμή η ΟΣΥ δε μπορεί να καλύψει πλήρως ούτε τις υπάρχουσες ανάγκες. Όχι να προσθέσει και επιπλέον.

Μπορούν κάλλιστα να τροποποιηθούν από κοινού 219/816 για να διέρχονται μέσω της Αγ. Βασιλείου και να μεταφερθεί το τέρμα τους στο σταθμό μετεπιβίβασης του Μετρό "ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ", αφού, αν υλοποιηθούν οι κατά καιρούς προτάσεις μας, ο χώρος αυτός θα παραμείνει ανεκμετάλευτος (θα απομακρυνθούν τόσο η 109 όσο και η 154), πέρα από το ότι η Αγ. Βασιλείου έχει μείνει χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Επίσης, θα μπορεί να μετατραπεί και η 112 σε διπλής κατεύθυνσης, αφού θα υπάρχει χώρος στο σταθμός της Δάφνης.
Απάντηση
#9
Aυτό που προτείνεις (ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ!!) το έχω σκεφτεί κι εγώ! Αν και μάλλον σαν κυκλικό στον Αγ.Δημήτριο που δεν έχει επαρκή χώρο στάθμευσης σ' αυτή την πλευρά. (άλλωστε γι' αυτό έφυγαν τα 219/816 απο κει και πήγαν Δάφνη!) Αν κι εγώ το προχώρησα και λίγο παρακάτω. Κατήργησα το 136, αφού η Αιγαίου θα συνδέεται με το μετρό στον Αγ.Δημήτριο, το 137 το έβαλα να πιάνει Ν.Κόσμο αντί για Φιξ (άλλωστε είναι δίπλα) και τα Λουτρά Ν.Σμύρνης τα σύνδεσα με Στ.Δάφνης μέσω ενός πυκνότερου 218 με αφετηρία το Στ.Καλλιθέας (χωρίς τα ζιγκ-ζαγκ μέσα στη Δάφνη-μέσω Αιγαίου/Παπαναστασίου) Το 040 επίσης έφαγε κατάργηση για λόγους που έχω αναφέρει σε άλλο thread, αλλά δημιούργησα νέα τοπική γραμμή Στ.Συγγρού/Φιξ-Μοσχάτο-Ν.Φάληρο (με midi) με διαδρομή 040 από Φιξ μέχρι Θησέως/Πλατ.Δαβάκη, διαδρομή 218 μέχρι το Μοσχάτο (με εσωτερική διέλευση κι όχι από Μακρυγιάννη/Χρυσ.Σμύρνης) και τέρμα (ή αναστροφή) στο σταθμό Ν.Φαλήρου. (πάλι με εσωτερική διέλευση) Επίσης έφτιαξα τοπική γραμμή στη Δάφνη τύπου 132 που καλύπτει τα τμήματα του 218 που εγκαταλείπονται, καθώς και τη Χαραυγή. (κατάργηση του 856) Το παράκανα μάλλον ε; Tongue
Απάντηση
#10
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται ;-) (αστειεύομαι)

Ναι, συμφωνώ για το κυκλικό της γραμμής λόγω δυσκολιών στον Στ. Αγ. Δημητρίου. Η αφετηρία / τέρμα θα είναι στον Στ. Ταύρου που έχει, συγκριτικά, επαρκή χώρο. Αυτό αλλάζει και το όνομα:

816 ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

(αν και το κυκλική εδώ συνίσταται αποκλειστικά στην έλλειψη τέρματος, καθώς σαν χάραξη κάθε άλλο παρά κύκλος είναι! - είναι cycle αλλά όχι circle)

Όσον αφορά τις άλλες πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες σου:

* Για το 136 δεν συμφωνώ, διότι, και επέτρεψέ μου την ιδιόρρυθμη λέξη ο Στ. Αγ. Δημήτριος είναι "μπηχτοκέφαλα" για τον κάτοικο της Άνω Νέας Σμύρνης, καθώς στην τυπική περίπτωση, που είναι κατεύθυνση προς Στ. Σύνταγμα, θα πρέπει να ανέβει 4 σταθμούς για να φτάσει στο Συγγρού-Φιξ..
Η "μαγεία" μιας γραμμής Αιγαίου - Χαροκόπου είναι η γρήγορη απ' ευθείας σύνδεση με Στ. Ταύρου, που είναι και ο σταθμός (και όχι η Καλλιθέα, που θα πήγαινε ο κάτοικος αυτός με το αυτοκίνητο ή το ταξί για να πάει Μοναστηράκι, Θησείο, Βικτώρια, Πατήσια, ΟΑΚΑ, Νερατζιώτισσα, ΗΣΑΠ Αμαρουσίου, Κηφισιά. Άρα το 136 μένει.

* Το 137, όπως φαίνεται και στις ιστορικές αναφορές που υπάρχουν στο φόρουμ είναι η πρωτόλεια γραμμή της Άνω Νέας Σμύρνης και του Νέου Κόσμου. "Τώ καιρώ εκείνω" δεν υπήρχε μετρό Ν. Κόσμου, οπότε η χάραξη είχε λογική. Για την πρότασή σου, θα μπορούσε να στρίβει δεξιά στο Σκλαβενίτη, να κάνει μια στάση στο ΙΚΑ, και τέρμα στο Στ. Νέου Κόσμου. Όμως, αυτό αφήνει έξω το κομμάτι της Μπακνανά πέραν του Σκλαβενίτη + Πύρρας, και όσους μένουν εκεί για σύνδεση με το Μετρό. Αυτό είναι το concern μου, δηλ. πώς θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί αυτό το κομμάτι, αν το 137 τερμάτιζε Ν. Κόσμο.

Για το 040 και εγώ έχω εκφραστεί αρνητικά, επειδή όμως εξυπηρετεί υπαρκτές ανάγκες της Καλλιθέας (π.χ. πώς αλλιώς να πάει κανείς από Αγ. Σωστη στην Πλ. Δαβάκη , προτείνω διατήρηση μεν, αλλά με τέρμα Συγγρού - Φιξ όπου πρωτοσυναντάει το Μετρό, και όχι Σύνταγμα, που είναι ιστορικό κατάλοιπο της εποχής που υπήρχε μόνο Ηλεκτρικός (φανταστείτε πόσες πλήρως επικαλυπτόμενες από το Μετρό διαδρομές θα εξοικονομούντο και ποσες γραμμές τύπου 816 θα μπορούσαν να δώσουν...)

Για τη Δάφνη, εγώ έκανα την πρότασή μου: 228 Αγ. Ιωάννης - Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου έως παλιό τέρμα, με προέκταση Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού για να λαμβάνει υπόψη το Στ. Ν. Κόσμου που δεν έχει ούτε 1 λεωφορείο (!) και είναι η φυσική μετεπιβίβαση για τη δυτική Δάφνη. Όχι κυκλική - θα αποτύχει - και όχι αραιότερα από 15' στην αιχμή. Πρέπει να είναι αυτό το απλό πέταλο Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Ρουμπέση.

Γενικά έχουμε πολλά σημεία σύγκλισης, ειδικα δε για το 816 πλήρη ταύτιση!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  217 & 229 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ) krikri13 1 22.365 04-01-2013, 12:19 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)