29-10-2013, 12:19 PM
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
|
29-10-2013, 04:51 PM
Όλες των ΒΒΒ (με εξαίρεση το 125)
Όλες της Γλυφάδας 104, 154, 215, 216
29-10-2013, 05:59 PM
Ήταν οι εξής:
104: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Α΄ 105: ΑΘΗΝΑ-ΠΥΡΝΑΡΙ (αργότερα ονομάστηκε Αθήνα-Αγ.Τριάδα) 115: ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΑΝΘΟΣ Α΄ 116: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΗ Α΄ 117: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΛΟΦΟ Α΄ 118: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ Α΄ 119: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ Β΄ 121: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ Δ΄ 122: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ 123: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΑ-ΔΙΛΟΦΟ 128: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ Β΄ 129: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ Α΄ 138: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ Β΄ 139: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΗ Β΄ 141: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΛΟΦΟ Β΄ 142: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΛΟΦΟ Γ΄ 143: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΗ Γ΄ 145: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΗ Δ΄ 146: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΑ-ΒΑΡΗ Β΄ 147: ΑΘΗΝΑ-ΛΟΥΤΡΑ(Θερινή) 150: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ Γ΄ 151: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΑ-ΒΑΡΗ Α΄ 152: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ Ε΄ 153: ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ Δ΄ 154: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Β΄ 170: ΑΘΗΝΑ-Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ-ΔΙΛΟΦΟ ΒΑΡΗΣ 171: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ 215: ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ Α΄ 216: ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ Β΄ Το 95 όλες οι αφετηρίες του Ζαππείου καταργήθηκαν με τους κορμούς, ενώ λίγα χρόνια μετά εκεί έκαναν αφετηρία οι θρυλικές γραμμές "Ποσειδών" 180: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ και 350: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΑΡΤΕΜΙΣ πριν γίνουν Ε2Θ και Ε5Θ αντίστοιχα και μεταφερθούν στην Ακαδημίας.
30-10-2013, 11:52 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 06:05 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Στην Πλ.Κουμουνδούρου υπήρχαν αφετηρίες επί ΕΑΣ και εαν ναι ποιες γραμμές ξεκίναγαν από εκεί?
30-10-2013, 06:22 PM
(30-10-2013, 11:52 AM)mercedes1988 Έγραψε: Στην πλ.Κουμουνδούρου υπήρχαν αφετηρίες επί ΕΑΣ και εαν ναι ποιες γραμμές ξεκίναγαν από εκεί? Εννοείται πως υπήρχαν! Και περισσότερες από του Ζαππείου μη σου πω! Αλλά σε αντίθεση με του Ζαππείου που παρέμειναν ίδιες μέχρι το 95 που καταργήθηκαν, οι αφετηρίες της Κουμουνδούρου τις έκαναν τις... βόλτες τους από καιρό εις καιρόν! Ήταν οι εξής: (με κάθε επιφύλαξη, γιατί είναι πιθανό κάποιες από τις γραμμές να είχαν αλλάξει αφετηρία για ένα μικρό χρονικό διάστημα και να επέστρεψαν Κουμουνδούρου μετά) 805: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΫΛΙΣΤΗΡΙΑ 811: ΑΘΗΝΑ-ΧΑΪΔΑΡΙ Α΄ 812: ΑΘΗΝΑ-ΧΑΪΔΑΡΙ Β΄ 818: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΝΔΡΑ Α΄ 819: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΟ ΠΕΡΑΜΑ Α΄ 820: ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ 836: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛΑΣΚΑ 837: ΑΘΗΝΑ-ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ(κάποια στιγμή έγινε 914 και πήγε Ομόνοια) 838: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΝΤΗΣ-ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ (επίσης πήγε Ομόνοια κάποια στιγμή) 841: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ Α΄ 842: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ Β΄ 851: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑΠΟΛΗ Α΄ 853: ΑΘΗΝΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ Α΄ 854: ΑΘΗΝΑ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ Α΄ 855: ΑΘΗΝΑ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ Β΄ 858: ΑΘΗΝΑ-ΤΑΥΡΟΣ (με επιφύλαξη, μπορεί να ήταν και Ομόνοια) 861: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΟ ΠΕΡΑΜΑ Β΄ 862: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΕΛΕΥΣΙΝΑ 863: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΝΔΡΑ Β΄ 864: ΑΘΗΝΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ Β΄ 865: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΝΔΡΑ Γ΄ 869: ΑΘΗΝΑ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ Γ΄ 870: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑΠΟΛΗ Β΄ 879: ΑΘΗΝΑ-ΛΙΟΥΜΗ 880: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΜΑΝΔΡΑ 881: ΑΘΗΝΑ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ-ΡΟΥΠΑΚΙ
30-10-2013, 07:44 PM
Η 837 ήταν πάντοτε Ομόνοια νομίζω
30-10-2013, 08:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2013, 08:48 PM από GeorgIrisbus.)
Μιας και πηραμε φορα θέλετε να μας πείτε και για τις υπόλοιπες Θησειο κλπ;
Πώς χωρούσαν όλα αυτά;;;; Το νέο Πέραμα μάλλον είναι το Άνω Πέραμα που πάει το 818 σήμερα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
(30-10-2013, 06:38 PM)Vasilis21 Έγραψε: το νεο περαμα ποιο ειναι?? Λοιπόν αυτό το Νέο Πέραμα κι εμένα με παίδεψε αρκετό καιρό μέχρι να καταλάβω τι έπαιζε! Στην αρχή νόμιζα ότι επρόκειτο για το Άνω Πέραμα, αλλά η γραμμή υπήρχε από τη δεκαετία του '60 με την ίδια ονομασία και δε νομίζω να είχε οικοδομηθεί από τότε η περιοχή. Το μόνο στοιχείο που είχα ήταν μια ασαφής περιγραφή της διαδρομής των 819/861 από το 1981, που την έδειχνε ολόιδια μ' αυτή των 841/842 (σημερινά Β18/Γ18) με τη μόνη διαφορά ότι αντί να τερματίζουν στο λιμάνι, τερμάτιζαν δυο στενά πιο πάνω στην οδό Αναπαύσεως και είχαν 1-2 δρομολόγια τη μέρα. Και απορούσα φυσικά: Ποιος ο λόγος να φτιάξεις μια ξεχωριστή γραμμή με 1-2 δρομολόγια την ημέρα μόνο και μόνο για να πας δυο στενά πιο πάνω από το τέρμα της βασικής σου; (841/842) Και τότε εντελώς συμπτωματικά ΕΙΔΑ ΤΟ ΦΩΣ!!! Σε μια ιστορική αναδρομή για το τραμ του Περάματος είδα γραμμένο το εξής (στο περίπου): "... και ετερμάτιζε το τρενάκι τούτο μέσα εις τον Ναύσταθμον του Περάματος, εις το επονομαζόμενον και Νέον Πέραμα!!!" BINGO!!! Άρα το Νέο Πέραμα ήταν ο Ναύσταθμος του Περάματος και τα 819/861 δεν ήταν παρά επεκτάσεις των 841/842 με 1-2 δρομολόγια το πρωί και το μεσημέρι για την εξυπηρέτηση του Ναυστάθμου! Και η γραμμή δεν "τερμάτιζε" στην οδό Αναπαύσεως, απλά εκεί τελείωνε η "αστική της διαδρομή" αφού από κει και πέρα εισερχόταν στο Ναύσταθμο, όπως ακριβώς το τραμ! (με την ίδια λογική που σήμερα στο site του ΟΑΣΑ τα 801/836 φαίνονται να "τερματίζουν" στη στάση 2η Παλάσκα!) (30-10-2013, 07:44 PM)abc Έγραψε: Η 837 ήταν πάντοτε Ομόνοια νομίζω Έχεις δίκιο για το 837. Ξεκινούσε από Ομόνοια και μάλιστα από Ζήνωνος!! Το 838 ήταν από την αρχή Κουμουνδούρου (σαν τον προκάτοχο των δύο, το 99: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ-ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ) και πήγε αργότερα Ομόνοια. [/u] (30-10-2013, 08:47 PM)meganium Έγραψε: Μιας και πηραμε φορα θέλετε να μας πείτε και για τις υπόλοιπες Θησειο κλπ; Μια και πήραμε φόρα... ΘΗΣΕΙΟ[u] 125: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΙΑΝΙΑ-ΑΛΙΑΝΘΟΣ 230: ΘΗΣΕΙΟ-ΓΟΥΔΙ 302: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΘΟΥΣΑ Α΄ 304: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ Α΄ 305: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ Β΄ 306: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ Γ΄ 307: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΡΩΠΙ Α΄ 308: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΡΩΠΙ Β΄ 309: ΑΘΗΝΑ-ΣΠΑΤΑ 310: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΙΑΝΙΑ 312: ΑΘΗΝΑ-ΓΑΡΓΗΤΤΟΣ Α΄ 313: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΝΤΖΑ Α΄ 314: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΝΤΖΑ Β΄ 315: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ 316: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ Δ΄ 317: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΘΟΥΣΑ Β΄ 318: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΘΟΥΣΑ Γ΄ 320: ΑΘΗΝΑ-ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΗ ΣΠΑΤΩΝ 321: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ Ε΄ |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)