Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
13-09-2013, 11:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-09-2013, 11:35 PM από TMantzas.)
Όντως έχεις δίκιο. Άγνωστες πτυχές για μένα προσωπικά.
Εντιτ: Πάντως για την ευχή σιγά τι θα προτιμηθεί.... κανα κλασσικό ΜΒ.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
27-09-2013, 02:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-09-2013, 02:10 PM από N1Ellinikou.)
Σήμερα, καθώς περίμενα το 155 στο Α/Σ, έσκασαν μύτη ξαφνικά κάποιοι φίλοι απ' τα παλιά:
Κανένα απο αυτά δεν είχε πινακίδες. Μετά απο λίγα δεύτερα ήρθε το 155 και έφυγα...
Μετά απο χρόνια ξαναάκουσα τον πανέμορφο ήχο των (τραγικών) κινητήρων τους. VANHOOL ΑΘΑΝΑΤΑ!!!
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Όσες ώρες έχω περάσει μέσα σε αυτά τα λεωφορεία δεν τις έχω περάσει ούτε στα Citelis ακόμα. Χρόνια στα 821 και 840 πλεόν αποτελούν ευχάριστη ανάμνηση.
Δημοσιεύσεις: 1.225
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(27-09-2013, 03:01 PM)ecoj Έγραψε: Όσες ώρες έχω περάσει μέσα σε αυτά τα λεωφορεία δεν τις έχω περάσει ούτε στα Citelis ακόμα. Χρόνια στα 821 και 840 πλεόν αποτελούν ευχάριστη ανάμνηση.
Δηλαδή εγώ που ήρθα στην Αθήνα το 1995 και από τότε απολαμβάνω καθημερινά (εδώ και 18 χρόνια) τα Ν1, τί να πώ;
Καλά είναι τα άτιμα, αθάνατα, αλλά μήπως κι εμείς οι κακόμοιροι να δούμε τίποτα πιό σύγχρονο από Ζωγράφου μεριά; (κανά Citelis?)
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(27-09-2013, 03:25 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή εγώ που ήρθα στην Αθήνα το 1995 και από τότε απολαμβάνω καθημερινά (εδώ και 18 χρόνια) τα Ν1, τί να πώ;
Καλά είναι τα άτιμα, αθάνατα, αλλά μήπως κι εμείς οι κακόμοιροι να δούμε τίποτα πιό σύγχρονο από Ζωγράφου μεριά; (κανά Citelis?)
το πιο συγχρονο που εχουμε εμεις στου ζωγραφου ειναι τα iris diesel
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Εκεί που είναι το αμάξοστάσιο των Citelis δεν κόβω να πηγαίνει ποτέ κανένα τόσο κάτω εκτός αυτών που πάνε στο
732. Αλλά αν είστε καλά παιδιά μόλις αποσύρθουν (όταν και αν) τα Ν1 θα σας φέρουμε τα Ν2 εκεί κάτω αν δεν έχουν απουρθεί νωρίτερα αλλιώς τα Irisbus Diesel.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-09-2013, 06:26 PM)ecoj Έγραψε: Εκεί που είναι το αμάξοστάσιο των Citelis δεν κόβω να πηγαίνει ποτέ κανένα τόσο κάτω εκτός αυτών που πάνε στο 732. Αλλά αν είστε καλά παιδιά μόλις αποσύρθουν (όταν και αν) τα Ν1 θα σας φέρουμε τα Ν2 εκεί κάτω αν δεν έχουν απουρθεί νωρίτερα αλλιώς τα Irisbus Diesel.
Μόνο αν δώσουν στην Ανθούσα Citelis παίζει να μπούν σε γραμμές Ζωγράφου. Τα Ν1 κατ' εμέ είναι ότι καλύτερο έχει περάσει απ' την ΕΘΕΛ/ΟΣΥ και τα περισσότερα αντέχουν ακόμα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(27-09-2013, 03:25 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή εγώ που ήρθα στην Αθήνα το 1995 και από τότε απολαμβάνω καθημερινά (εδώ και 18 χρόνια) τα Ν1, τί να πώ;
Καλά είναι τα άτιμα, αθάνατα, αλλά μήπως κι εμείς οι κακόμοιροι να δούμε τίποτα πιό σύγχρονο από Ζωγράφου μεριά; (κανά Citelis?)
To 235 είναι στη μοίρα του να έχει Ν1. Έχει από την πρώτη μέρα λειτουργίας του με τη συγκεκριμένη αρίθμηση, με μερικά διαλείμματα που είχε Βεργίνες, Ν2 μερικά καλοκαίρια και Agora CNG για περίπου 2 μήνες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.249
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(27-09-2013, 10:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μόνο αν δώσουν στην Ανθούσα Citelis παίζει να μπούν σε γραμμές Ζωγράφου. Τα Ν1 κατ' εμέ είναι ότι καλύτερο έχει περάσει απ' την ΕΘΕΛ/ΟΣΥ και τα περισσότερα αντέχουν ακόμα.
Τα Ν1 είναι σίγουρα από τα καλύτερα.
Δημοσιεύσεις: 515
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Σημερα μετακινήθηκαν 12 DAF από το Μπραχαμι στο Ρεντη και αυριο ή μεθαυριο θα πανε Ν1 νομίζω 15 απο Βοτανικό στο Μπραχαμι