20-09-2013, 08:32 PM
Πρεμιέρες και τεχνολογικό update
Mercedes-Benz – preview Busworld 2013: Στο Βέλγιο, η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει όλη την γκάμα της με αρκετά νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Από το εντελώς νέο Sprinter μέχρι το Travego, η μάρκα έχει πολλά να επικοινωνήσει στο κοινό της.
NEO SPRINTER
Αρχίζοντας από την βάση, και με την δυναμική που δημιουργεί η ανανέωση του Sprinter, η κατηγορία κυριολεκτικά παίρνει φωτιά. Το νέο πλαίσιο παρέχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με ότι ίσχυε στο απερχόμενο van της εταιρίας, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός πολύ πιο ολοκληρωμένου και πολυτελούς minibus από την γερμανική εταιρία. Εκτός από την εντυπωσιακή νέα εμφάνιση, το πιο σημαντικό νέο έχει να κάνει με την υιοθέτηση των Εuro 6 κινητήρων, κάτι που καθιστά το Sprinter το πρώτο λεωφορείο της κατηγορίας που υπακούει στις νέες νόρμες. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, ο τετρακύλινδρος ΟΜ 651, με τις ίδιες ιπποδυνάμεις, αλλά με αρκετές επεμβάσεις σε καίρια σημεία ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του, η αξιοπιστία αλλά και η οικονομία σε καύσιμο. Η μείωση στην οικονομία επιτυγχάνεται και με δεκάδες αλλαγές σε περιφερειακά σημεία, με κυριότερη τη νέα «χαρτογράφηση» του αυτόματου κιβωτίου 7G-TRONIC. Παράλληλα όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρίας βοηθούν στην άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ επανασχεδιασμένη και πιο άνετη είναι η θέση του οδηγού.
Σημαντική είναι και η αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής και των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό. Όλα έχουν επανασχεδιαστεί, με στόχο την μέγιστη δυνατή άνεση των επιβατών, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων. Υπάρχουν τέσσερις σειρές προϊόντων, τα Sprinter Mobility, Sprinter Transfer, Sprinter City και Sprinter Travel, με διαφορετικό προορισμό η κάθε μία. Υπάρχει επίσης και το Sprinter City 77 με τον διπλό πίσω άξονα. Συνολικά η γκάμα περιλαμβάνει 16 διαφορετικά μοντέλα, έτοιμα από την ίδια την Mercedes-Benz να καλύψουν κάθε είδους μεταφορική ανάγκη.
ΤΟ «ΜΙΚΡΟ»TOURISMO
Ίσως το πιο ενδιαφέρον νέο για τα ελληνικά δεδομένα είναι η παρουσίαση μιας μικρής έκδοσης του Tourismo, με τον κωδικό «Κ» και μήκος που αγγίζει τα 10,32 μέτρα. Το Tourismo K επεκτείνει προς τα «κάτω» την γκάμα του δημοφιλούς λεωφορείου (πρώτο σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά στην κατηγορία του), δημιουργώντας μια κόμπακτ εκδοχή του, που έρχεται να καλύψει ιδανικά το κενό ανάμεσα στα minibuses και τα μεγαλύτερα τουριστικά. Με ύψος στα 3,37 μέτρα, μεταξόνιο στα 4,98 μέτρα και «κανονικό» πλάτος στα 2,55 μοιάζει κομμένο και ραμμένο στις ελληνικές απαιτήσεις για ένα τουριστικό υψηλών προδιαγραφών που θα είναι όμως ευέλικτο και άνετο στους στενούς δρόμους της χώρας μας.
Το Tourismo K δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα αδέλφια του, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε ανέσεις για τους επιβάτες. Υπάρχουν πολύ μεγάλοι χώροι για αποσκευές και στις δύο πλευρές του οχήματος με την συνολική χωρητικότητα να ξεπερνά τα 4,2 κυβικά μέτρα. Οι επιβάτες επίσης έχουν έναν ιδιαίτερα άνετο χώρο στην διάθεσή τους, με εσωτερικό ύψος που φθάνει τα 2,1 μέτρα και χώρους για 41 καθήμενους σε διάταξη 3 αστέρων. Ο πολυτελής διάκοσμος και τα άνετα καθίσματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της εταιρίας, ενώ μέσα στις προδιαγραφές είναι και η δυνατότητα διαμόρφωσής του ακόμα και σε VIP εκδόσεις με τουαλέτα στο πίσω μέρος, κουζίνα κ.λπ.
Για την κίνησή του έχει επιλεγεί ο πιο συμπαγής κινητήρας της εταιρίας, ο εξακύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7 λίτρων, με απόδοση 354 ίππων και προδιαγραφών Εuro 6 φυσικά. Σε ότι αφορά τα κιβώτια υπάρχουν διαθέσιμα ένα εξατάχυτο χειροκίνητο ή το αυτόματο GO 250-8 PowerShift των οκτώ ταχυτήτων. Στα αξιοσημείωτα, τέλος, του Tourismo K θα πρέπει να σημειώσουμε και το εξής: χάρη στην μεγάλη γωνία κλίσης των εμπρός τροχών (58 ολόκληρες μοίρες!), η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι μόλις στα 17,2 μέτρα, σχεδόν στην ίδια κατηγορία με ένα minibus!
H υπόλοιπη γκάμα του Tourismo παραμένει ως είχε, με σημαντικότερη αλλαγή την υιοθέτηση σε όλα τα οχήματα των Euro 6 κινητήρων και ότι αυτό συνεπάγεται σε αλλαγές στην γραμμή κίνησής τους. Παράλληλα έχουν ενσωματωθεί όλες οι νέες τεχνολογίες στα ηλεκτρονικά, ενώ έχει γίνει προσπάθεια να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα κατασκευής και η άνεση για τους επιβάτες.
EURO 6 ΠΑΝΤΟΥ
Στην υπόλοιπη γκάμα λεωφορείων της Mercedes-Benz κυρίαρχο στοιχείο είναι η υιοθέτηση σε όλα των νέων κινητήρων. Με πρώτο και καλύτερο το κορυφαίο Travego, το οποίο, όπως θυμόμαστε, ήταν και το πρώτο λεωφορείο στον κόσμο που ενσωμάτωσε τέτοιου είδους κινητήρα πριν δύο χρόνια, στην ίδια ακριβώς έκθεση (έκδοση «Edition 1»). Στα δύο χρόνια που πέρασαν οι κινητήρες εξελίχθηκαν ακόμα περισσότερο και πλέον είναι περισσότεροι σε εκδόσεις ιπποδυνάμεων και καλύπτουν και όλους τους τύπους του μεγάλου τουριστικού της γερμανικής εταιρίας (δυο ή τρεις άξονες κ.λπ.). Ο πιο ενδιαφέρων από αυτούς για την εγχώρια αγορά είναι ο ΟΜ 470, με απόδοση που φθάνει στους 428 ίππους, και με το 90% της μέγιστης ροπής να αποδίδεται από τις μόλις 800 στροφές. Είναι επίσης και ιδιαίτερα ελαφρύς, στα 990 κιλά, κάτι που δίνει μεγάλο αβαντάζ στο ωφέλιμο φορτίο του λεωφορείου.
ΝΕΟ CITARO LE
Σε ότι αφορά τα αστικά λεωφορεία, ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έκδοση του Citaro, με το διακριτικό LE, η οποία χαρακτηρίζεται για την χαμηλή είσοδο των επιβατών. Με πολλά στοιχεία που το εντάσσουν στην μεγάλη οικογένεια των Citaro, και κάποιες αλλαγές στο αμάξωμα (λόγω του ειδικού του χαρακτήρα, χαμηλό δάπεδο εμπρός, υπερυψωμένο πίσω), το νέο αυτό Citaro διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής εταιρίας. Και εδώ η ενσωμάτωση των Euro 6 κινητήρων είναι το κυρίαρχο στοιχείο, οι οποίοι, όπως αποδείχτηκε και στο περσινό Record Run στην περίπτωση των Citaro είναι έως και 8% πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους Euro 5. Aπό τα πολλά ενδιαφέροντα μηχανολογικά στοιχεία να σημειώσουμε το προαιρετικό σύστημα «Power Boost» το οποίο στέλνει αέρα υπό πίεση στην εισαγωγή του κινητήρα, αυξάνοντας έτσι στιγμιαία την αποδιδόμενη ροπή. Κάτι που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό αυξάνει την ισχύ κατά την εκκίνηση, ιδίως εκεί που είναι απαραίτητο (όπως για παράδειγμα, στάσεις σε ανηφόρα και με πλήρες φορτίο από επιβάτες).
Την γκάμα τέλος ολοκληρώνει το «άγνωστο» στα δικά μας μέρη Intouro. Και εδώ υπάρχουν μικρές αλλαγές στην σχεδίαση, με στόχο κυρίως την καλύτερη ψύξη των κινητήρων Euro 6 προδιαγραφών. Το λεωφορείο αυτό που κινείται κυρίως στον χώρο των αστικών-περιαστικών μεταφορών είναι αποκλειστικά δύο αξόνων, ενώ πλέον υπάρχουν επιλογές σε τρία μήκη.
Πηγή: http://transportevo.gr/?cat=766
Έξτρα μπόνους απο μένα:
Mercedes-Benz – preview Busworld 2013: Στο Βέλγιο, η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει όλη την γκάμα της με αρκετά νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Από το εντελώς νέο Sprinter μέχρι το Travego, η μάρκα έχει πολλά να επικοινωνήσει στο κοινό της.
NEO SPRINTER
Αρχίζοντας από την βάση, και με την δυναμική που δημιουργεί η ανανέωση του Sprinter, η κατηγορία κυριολεκτικά παίρνει φωτιά. Το νέο πλαίσιο παρέχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με ότι ίσχυε στο απερχόμενο van της εταιρίας, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός πολύ πιο ολοκληρωμένου και πολυτελούς minibus από την γερμανική εταιρία. Εκτός από την εντυπωσιακή νέα εμφάνιση, το πιο σημαντικό νέο έχει να κάνει με την υιοθέτηση των Εuro 6 κινητήρων, κάτι που καθιστά το Sprinter το πρώτο λεωφορείο της κατηγορίας που υπακούει στις νέες νόρμες. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, ο τετρακύλινδρος ΟΜ 651, με τις ίδιες ιπποδυνάμεις, αλλά με αρκετές επεμβάσεις σε καίρια σημεία ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του, η αξιοπιστία αλλά και η οικονομία σε καύσιμο. Η μείωση στην οικονομία επιτυγχάνεται και με δεκάδες αλλαγές σε περιφερειακά σημεία, με κυριότερη τη νέα «χαρτογράφηση» του αυτόματου κιβωτίου 7G-TRONIC. Παράλληλα όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρίας βοηθούν στην άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ επανασχεδιασμένη και πιο άνετη είναι η θέση του οδηγού.
Σημαντική είναι και η αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής και των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό. Όλα έχουν επανασχεδιαστεί, με στόχο την μέγιστη δυνατή άνεση των επιβατών, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων. Υπάρχουν τέσσερις σειρές προϊόντων, τα Sprinter Mobility, Sprinter Transfer, Sprinter City και Sprinter Travel, με διαφορετικό προορισμό η κάθε μία. Υπάρχει επίσης και το Sprinter City 77 με τον διπλό πίσω άξονα. Συνολικά η γκάμα περιλαμβάνει 16 διαφορετικά μοντέλα, έτοιμα από την ίδια την Mercedes-Benz να καλύψουν κάθε είδους μεταφορική ανάγκη.
ΤΟ «ΜΙΚΡΟ»TOURISMO
Ίσως το πιο ενδιαφέρον νέο για τα ελληνικά δεδομένα είναι η παρουσίαση μιας μικρής έκδοσης του Tourismo, με τον κωδικό «Κ» και μήκος που αγγίζει τα 10,32 μέτρα. Το Tourismo K επεκτείνει προς τα «κάτω» την γκάμα του δημοφιλούς λεωφορείου (πρώτο σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά στην κατηγορία του), δημιουργώντας μια κόμπακτ εκδοχή του, που έρχεται να καλύψει ιδανικά το κενό ανάμεσα στα minibuses και τα μεγαλύτερα τουριστικά. Με ύψος στα 3,37 μέτρα, μεταξόνιο στα 4,98 μέτρα και «κανονικό» πλάτος στα 2,55 μοιάζει κομμένο και ραμμένο στις ελληνικές απαιτήσεις για ένα τουριστικό υψηλών προδιαγραφών που θα είναι όμως ευέλικτο και άνετο στους στενούς δρόμους της χώρας μας.
Το Tourismo K δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα αδέλφια του, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε ανέσεις για τους επιβάτες. Υπάρχουν πολύ μεγάλοι χώροι για αποσκευές και στις δύο πλευρές του οχήματος με την συνολική χωρητικότητα να ξεπερνά τα 4,2 κυβικά μέτρα. Οι επιβάτες επίσης έχουν έναν ιδιαίτερα άνετο χώρο στην διάθεσή τους, με εσωτερικό ύψος που φθάνει τα 2,1 μέτρα και χώρους για 41 καθήμενους σε διάταξη 3 αστέρων. Ο πολυτελής διάκοσμος και τα άνετα καθίσματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της εταιρίας, ενώ μέσα στις προδιαγραφές είναι και η δυνατότητα διαμόρφωσής του ακόμα και σε VIP εκδόσεις με τουαλέτα στο πίσω μέρος, κουζίνα κ.λπ.
Για την κίνησή του έχει επιλεγεί ο πιο συμπαγής κινητήρας της εταιρίας, ο εξακύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7 λίτρων, με απόδοση 354 ίππων και προδιαγραφών Εuro 6 φυσικά. Σε ότι αφορά τα κιβώτια υπάρχουν διαθέσιμα ένα εξατάχυτο χειροκίνητο ή το αυτόματο GO 250-8 PowerShift των οκτώ ταχυτήτων. Στα αξιοσημείωτα, τέλος, του Tourismo K θα πρέπει να σημειώσουμε και το εξής: χάρη στην μεγάλη γωνία κλίσης των εμπρός τροχών (58 ολόκληρες μοίρες!), η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι μόλις στα 17,2 μέτρα, σχεδόν στην ίδια κατηγορία με ένα minibus!
H υπόλοιπη γκάμα του Tourismo παραμένει ως είχε, με σημαντικότερη αλλαγή την υιοθέτηση σε όλα τα οχήματα των Euro 6 κινητήρων και ότι αυτό συνεπάγεται σε αλλαγές στην γραμμή κίνησής τους. Παράλληλα έχουν ενσωματωθεί όλες οι νέες τεχνολογίες στα ηλεκτρονικά, ενώ έχει γίνει προσπάθεια να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα κατασκευής και η άνεση για τους επιβάτες.
EURO 6 ΠΑΝΤΟΥ
Στην υπόλοιπη γκάμα λεωφορείων της Mercedes-Benz κυρίαρχο στοιχείο είναι η υιοθέτηση σε όλα των νέων κινητήρων. Με πρώτο και καλύτερο το κορυφαίο Travego, το οποίο, όπως θυμόμαστε, ήταν και το πρώτο λεωφορείο στον κόσμο που ενσωμάτωσε τέτοιου είδους κινητήρα πριν δύο χρόνια, στην ίδια ακριβώς έκθεση (έκδοση «Edition 1»). Στα δύο χρόνια που πέρασαν οι κινητήρες εξελίχθηκαν ακόμα περισσότερο και πλέον είναι περισσότεροι σε εκδόσεις ιπποδυνάμεων και καλύπτουν και όλους τους τύπους του μεγάλου τουριστικού της γερμανικής εταιρίας (δυο ή τρεις άξονες κ.λπ.). Ο πιο ενδιαφέρων από αυτούς για την εγχώρια αγορά είναι ο ΟΜ 470, με απόδοση που φθάνει στους 428 ίππους, και με το 90% της μέγιστης ροπής να αποδίδεται από τις μόλις 800 στροφές. Είναι επίσης και ιδιαίτερα ελαφρύς, στα 990 κιλά, κάτι που δίνει μεγάλο αβαντάζ στο ωφέλιμο φορτίο του λεωφορείου.
ΝΕΟ CITARO LE
Σε ότι αφορά τα αστικά λεωφορεία, ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έκδοση του Citaro, με το διακριτικό LE, η οποία χαρακτηρίζεται για την χαμηλή είσοδο των επιβατών. Με πολλά στοιχεία που το εντάσσουν στην μεγάλη οικογένεια των Citaro, και κάποιες αλλαγές στο αμάξωμα (λόγω του ειδικού του χαρακτήρα, χαμηλό δάπεδο εμπρός, υπερυψωμένο πίσω), το νέο αυτό Citaro διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής εταιρίας. Και εδώ η ενσωμάτωση των Euro 6 κινητήρων είναι το κυρίαρχο στοιχείο, οι οποίοι, όπως αποδείχτηκε και στο περσινό Record Run στην περίπτωση των Citaro είναι έως και 8% πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους Euro 5. Aπό τα πολλά ενδιαφέροντα μηχανολογικά στοιχεία να σημειώσουμε το προαιρετικό σύστημα «Power Boost» το οποίο στέλνει αέρα υπό πίεση στην εισαγωγή του κινητήρα, αυξάνοντας έτσι στιγμιαία την αποδιδόμενη ροπή. Κάτι που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό αυξάνει την ισχύ κατά την εκκίνηση, ιδίως εκεί που είναι απαραίτητο (όπως για παράδειγμα, στάσεις σε ανηφόρα και με πλήρες φορτίο από επιβάτες).
Την γκάμα τέλος ολοκληρώνει το «άγνωστο» στα δικά μας μέρη Intouro. Και εδώ υπάρχουν μικρές αλλαγές στην σχεδίαση, με στόχο κυρίως την καλύτερη ψύξη των κινητήρων Euro 6 προδιαγραφών. Το λεωφορείο αυτό που κινείται κυρίως στον χώρο των αστικών-περιαστικών μεταφορών είναι αποκλειστικά δύο αξόνων, ενώ πλέον υπάρχουν επιλογές σε τρία μήκη.
Πηγή: http://transportevo.gr/?cat=766
Έξτρα μπόνους απο μένα:
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Υou can see my videos : στο/at TMantzas