Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.46 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
#11
Σύμφωνα με το Ypodomes.com, αλλάζει η χάραξη της σχεδιαζόμενης επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον.

Έτσι, η νέα χάραξη θα έχει Β-ΒΑ πορεία (αντί για ΒΔ προς Αγ. Ιερόθεο) και επί της λ. Θηβών και της Αγ. Νικολάου, με τις νέες θέσεις των σταθμών να έχουν ως εξής:
Α) Λ. Θηβών & Καππαδοκίας
Β) Λ. Θηβών & Ελαιών
Γ) Αγ. Νικολάου & Παραμυθιάς

Αναλυτικά: http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%B3%CE%BF

ΥΓ: Η υλοποίηση φαντάζομαι πάει για 2030... Tongue
Απάντηση
#12
Να ζήσω να δω όχι μόνο αυτό το υπερμέγιστο σχέδιο σουφλιά-ποιος ήτανε, αλλά έστω ένα κομμάτι της γραμμής 4.. :p
Απάντηση
#13
(21-09-2013, 05:31 AM)i_lie_us Έγραψε: Να ζήσω να δω όχι μόνο αυτό το υπερμέγιστο σχέδιο σουφλιά-ποιος ήτανε, αλλά έστω ένα κομμάτι της γραμμής 4.. :p

Ελπίζω ότι κατά το 2025-2030 θα έχει ολοκληρωθεί ένα πρώτο τμήμα. Έστω το ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ.

Προς το παρόν, περιμένουμε προς τα τέλη της δεκαετίας (εύχομαι και νωρίτερα), να έχει φτάσει η γραμμή 3 στον Πειραιά.
Απάντηση
#14
Είναι λίγο αισιόδοξο να μην κολλήσει πουθενά η γραμμή 3 και ομαλά να είναι έτοιμη το 2017.
Απάντηση
#15
(21-09-2013, 03:35 PM)ecoj Έγραψε: Είναι λίγο αισιόδοξο να μην κολλήσει πουθενά η γραμμή 3 και ομαλά να είναι έτοιμη το 2017.

Κάτσε καλέ! Τώρα ξεκίνησε ο "Ιππόδαμος". Για την υπόλοιπη διαδρομή δεν ξέρω, αλλά όταν φτάσει στο λιμάνι, δεν ξέρω κατά πόσο θα τα βρει τόσο βολικά. Μιλάμε για υπόγειο σταθμό, λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Θα θέλει τρομερή ενίσχυση.

Επίσης, αν και δεν είμαι ειδικός επί αυτών, ωστόσο θεωρώ πως αν "έσπαγε" η εργολαβία της επέκτασης στα δύο και χωρίζονταν σε επέκταση ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ και ΝΙΚΑΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, να ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Προφανώς, αν υπάρξει θέμα στο λιμάνι, τότε θα κολλήσει όλη η επέκταση και θα πάει αρκετά πίσω. Ενώ αν χωρίζονταν, θα έσκαβε ο "Ιππόδαμος" κανονικά και μόλις ολοκληρώνονταν το ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ θα δίνονταν στο επιβατικό κοινό και αργότερα το υπόλοιπο.
Απάντηση
#16
(21-09-2013, 03:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάτσε καλέ! Τώρα ξεκίνησε ο "Ιππόδαμος". Για την υπόλοιπη διαδρομή δεν ξέρω, αλλά όταν φτάσει στο λιμάνι, δεν ξέρω κατά πόσο θα τα βρει τόσο βολικά. Μιλάμε για υπόγειο σταθμό, λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Θα θέλει τρομερή ενίσχυση.

Επίσης, αν και δεν είμαι ειδικός επί αυτών, ωστόσο θεωρώ πως αν "έσπαγε" η εργολαβία της επέκτασης στα δύο και χωρίζονταν σε επέκταση ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ και ΝΙΚΑΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, να ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Προφανώς, αν υπάρξει θέμα στο λιμάνι, τότε θα κολλήσει όλη η επέκταση και θα πάει αρκετά πίσω. Ενώ αν χωρίζονταν, θα έσκαβε ο "Ιππόδαμος" κανονικά και μόλις ολοκληρώνονταν το ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ θα δίνονταν στο επιβατικό κοινό και αργότερα το υπόλοιπο.

Τι είναι ο ''Ιππόδαμος''; Ο μετροπόντικας;
Απάντηση
#17
(21-09-2013, 03:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάτσε καλέ! Τώρα ξεκίνησε ο "Ιππόδαμος". Για την υπόλοιπη διαδρομή δεν ξέρω, αλλά όταν φτάσει στο λιμάνι, δεν ξέρω κατά πόσο θα τα βρει τόσο βολικά. Μιλάμε για υπόγειο σταθμό, λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Θα θέλει τρομερή ενίσχυση.

Επίσης, αν και δεν είμαι ειδικός επί αυτών, ωστόσο θεωρώ πως αν "έσπαγε" η εργολαβία της επέκτασης στα δύο και χωρίζονταν σε επέκταση ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ και ΝΙΚΑΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, να ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Προφανώς, αν υπάρξει θέμα στο λιμάνι, τότε θα κολλήσει όλη η επέκταση και θα πάει αρκετά πίσω. Ενώ αν χωρίζονταν, θα έσκαβε ο "Ιππόδαμος" κανονικά και μόλις ολοκληρώνονταν το ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ θα δίνονταν στο επιβατικό κοινό και αργότερα το υπόλοιπο.

Από την άλλη όμως, 2 εργολαβίες σημαίνει 2 διαγωνισμοί, 2πλάσιες πιθανότητες για τον ανάδοχο είτε να πτωχεύσει, είτε να δεχτεί επίθεση από τους άλλους διαγωνιζόμενους κατά την μειοδοσία (βλέπε "ΘΕΜΕΛΗ" επέκταση ΤΡΑΜ προς Πειραιά) και επειδή στην Έλλάδα όλα γίνονται είναι ικανοί να παραδώσουν πρώτα το Νίκαια - Δημ. Θέατρο και μετά τη σύνδεση προς Αγ. Μαρίνα BashBash
Πάντως πιστεύω πως στο λιμάνι θα υπάρξει όντως πρόβλημα. Η μία έξοδος του σταθμού θα είναι μέσα στην επιλιμένια ζώνη, λίγα μέτρα (5-10 ίσως) από τη θάλασσα.

(21-09-2013, 04:01 PM)ecoj Έγραψε: Τι είναι ο ''Ιππόδαμος''; Ο μετροπόντικας;

Ιππόδαμος είναι ο μετροπόντικας. Το όνομά του είναι δανεισμένο από τον αρχαίο πολεοδόμο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#18
Αφού έγινε η εκσκαφή της σήραγγας (πριν από ένα μήνα ξεκίνησε), φτιάχτηκαν οι σταθμοί (ακόμη τα εργοτάξια στήνονται) και γενικά τα έχουμε όλα στην εντέλεια, έχουμε το πρόβλημα του πως θα ονομαστούν ο σταθμός "ΝΙΚΑΙΑ".

http://mikrasiatis.gr/na-onomastei-o-sta...kaia-1922/

Γιατί των φρονίμων τα παιδιά... πριν χτίσουν, ονομάζουν! Tongue

ΥΓ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, σε καμία περίπτωση δεν είναι κατακριτέο το αίτημα των Μικρασιατών, για να αναδειχθεί μέσα από ένα έργο τεράστιας σημασίας, όπως το Μετρό, η ιστορία μας.
Απάντηση
#19
(02-10-2013, 01:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αφού έγινε η εκσκαφή της σήραγγας (πριν από ένα μήνα ξεκίνησε), φτιάχτηκαν οι σταθμοί (ακόμη τα εργοτάξια στήνονται) και γενικά τα έχουμε όλα στην εντέλεια, έχουμε το πρόβλημα του πως θα ονομαστούν ο σταθμός "ΝΙΚΑΙΑ".

http://mikrasiatis.gr/na-onomastei-o-sta...kaia-1922/

Γιατί των φρονίμων τα παιδιά... πριν χτίσουν, ονομάζουν! Tongue

ΥΓ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, σε καμία περίπτωση δεν είναι κατακριτέο το αίτημα των Μικρασιατών, για να αναδειχθεί μέσα από ένα έργο τεράστιας σημασίας, όπως το Μετρό, η ιστορία μας.

Χριστέ μου τι άλλο θα δω...

Δηλαδή εμείς εδώ στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης έχουμε μείνει πίσω. Για αρχή λοιπόν, ας μετονομάσουμε τον Σταθμό ''Ελληνικό'' σε Σταθμό ''Σούρμενα''. Στις αποβάθρες του σταθμού ας παίζει live ποντιακή λύρα (κατά προτίμηση το απόσπασμα απ' το My Number One της Παπαρίζου). Τα παρασκευοσάββατα ας έρχονται και παραδοσιακοί χορευτές να 'χουμε και θέαμα. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, μόνο μεταξύ των σταθμών Αργυρούπολη-Ελληνικό, ας ακούγονται ποντιακά ανέκδοτα απ' τα μεγάφωνα για την ψυχαγωγία των επιβατών. Επίσης δεν είναι κακο να κάνει guest εμφανίσεις ο Τσάκωνας ντυμένος Πόντιος...

Μα απαιτήσεις που έχει ο καθένας, και ειδικά πριν κιόλας χτιστούν οι σταθμοί...
Απάντηση
#20
(02-10-2013, 01:51 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Χριστέ μου τι άλλο θα δω...

Εδώ στην Ηλιούπολη θέλει ο δήμαρχος να μετονομαστεί σώνει και ντε ο σταθμός σε "Γρηγόρης Λαμπράκης", μόνο και μόνο για το άγαλμα που ήταν στην πλατεία πάνω από εκεί που έχει χτιστεί ο σταθμός!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)