Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(12-08-2013, 01:50 PM)ecoj Έγραψε: Το video είναι 9 μήνες παλιό και τότε υπήρχαν ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αρκετά Neoplan 6000. Τώρα πια δεν υπάρχει κανένα. Μόνο στον Πειραιά τα βλέπεις. Άρχισαν να αποσύρονται; Κρίμα.
Όσο για το Ν1 δεν είναι το μόνο που έχει αποσυρθεί. Φαντάζομαι είναι κι άλλα πολλά.

Όντως τώρα το πρόσεξα ότι είναι παλιό. Από Ν1 έχουν αποσυρθεί απ' τις αρχές του 2011 όλα τα Σεπίτικα (1-60) εκτός των 43, 44 και 56 που είναι στον Άγιο Δημήτριο και κάποια σκόρπια που ήταν από ατυχήματα κλπ. (121, 228, 229, 231, 233, 265 και 292). Επίσης, κάποια από τα Σεπίτικα έχουν πουληθεί και σε Δήμους. Τώρα αυτό το Ν1 που φαίνεται μπορεί να 'ναι κάποιο Σεπίτικο μπορεί όμως να 'ναι και κάποιο που αποσύρθηκε ανεπίσημα.
Απάντηση
(18-06-2013, 10:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε διαφωνώ με αυτά που λες, αλλά το θέμα είναι να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής. Γιατί λοιπόν στους κεντρικούς οδικούς άξονες να μην έχουμε τρόλεϊ αντί για ρυπογόνα λεωφορεία;
Και να αντικατασταθούν και τα σημερινά οχήματα του στόλου των θερμικών λεωφορείων με νέα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

(18-06-2013, 11:23 PM)garvanitis Έγραψε: Διότι το κόστος υποδομής είναι αρκετά υψηλό καθώς επίσης και η τιμή αγοράς ενός τρόλλεϋ έναντι ενός θερμικού λεωφορείου. Ιδανική επιλογή θα ήταν η δρομολόγηση υβριδικών λεωφορείων και βέβαια η μέγιστη δυνατή εκμετάλευση των ηλεκτροκίνητων όπου το επιτρέπει το δίκτυο, μικρές επεκτάσεις του οποίου είναι εφικτές με σχετικά χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τη χάραξη νέων γραμμών και θα πρέπει να ληφθού υπόψη.

Και το τρόλλεϋ παράγει ρύπους. Το γεγονός πως βρίσκονται στην Μεγαλόπολη και την Πτολεμαΐδα δεν τους ακυρώνει ούτε ως περιβαλλοντική επιβάρυνση, ούτε ως κόστος. Και φυσικά το ότι οι ρύποι βρίσκονται μακριά από το σπίτι μας δεν είναι σοβαρό επιχείρημα.

(12-08-2013, 01:50 PM)ecoj Έγραψε: Το video είναι 9 μήνες παλιό και τότε υπήρχαν ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αρκετά Neoplan 6000. Τώρα πια δεν υπάρχει κανένα. Μόνο στον Πειραιά τα βλέπεις. Άρχισαν να αποσύρονται; Κρίμα.
Όσο για το Ν1 δεν είναι το μόνο που έχει αποσυρθεί. Φαντάζομαι είναι κι άλλα πολλά.

Πραγματικα θα ηθελα να δω το κοστος συντηρησης ενως τρολλευ συγκριτικα με ενως λεωφορειου, της συντηρησης της υποδομης του τρολλευ αλλα και την καταναλωση τους (λιτρο/χμ - kwh/χμ).

Απο οσα ξερω (αμα κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με) ακομα οι τρολλευονταλικες υπερκαλυπτουν τα δρομολογια οπως και τα 12μετρα. Το να καλυψεις μερικες αρτηριακες με τετοια οχηματα θα βοηθαγε κυριως στην εξασφαλιση ντιζελ νταλικων για αλλα δρομολογια στην προκειμενη φαση. Επισης μην ξεχνατε οτι τα τρολλευ ειναι ΑΘΟΡΥΒΑ... Σε αρτηριακες διαδρομες που ενα μεγαλο κομματι του κοσμου περναει αρκετο κοσμο μεσα στο οχημα ειναι μεγαλο ατου...

Επισης ειδικα στην κηφισιας για το 550 η μοναδικη υποδομη που χρειαζεται ειναι απο Χαλανδρι μεχρι Κηφισια. Οκ εχει ενα Α κοστος, αλλα οταν με το καλο ερθει το μετρο την ξυλωνεις και την βαζεις αλλου. + οτι χωρις ψαλιδια δεν θα εχει εκτροχιασμους και θα πηγαινει ταπα... (υποθετω).

Οσο για τα 6000χιλιαρα... Oκ μπορει να μην τα ξερω εκ των εσω αλλα ρε παιδια... Γνωριζω οτι βαση της κατασκευης του Η/Κ το τρολλευ αντεχει ΑΡΚΕΤΑ παραπανω απο ενα θερμικο οχημα... πως στο καλο τα σουταρουν 15 χρονων οταν σε ολη την ευρωπη τσουλανε τρολλευ που οι κολωνες τους ειναι με κυωνες και εχουν τοσα σκαλοπατια που θες ασανσερ; Εστω μια ανακατασκευη δεν μπορουν να περασουν;

τα πρωτα 6χιλιαρα ειναι μονο μεσα στο παλιο αμαξοστασιο... Επιβεβαιωμενα.
Απάντηση
Τώρα που έπιασε χειμώνας (λέμε τώρα) κυκλοφορούν πάλι 6000αρα τρόλλευ στο κέντρο της Αθήνας κυρίως στη γραμμή 21 και λιγότερο στη γραμμή 1.
Αυτό που λες ότι σε οδικές αρτηρίες που έχει γραμμές τρόλλευ δεν χρειάζεται να περνάνε λεωφορεία είναι σωστό. Στη Λένορμαν για παράδειγμα θα μπορούσε να μέινει μόνο του το 12 αν δρομολογούσε αρθρωτά τρόλλευ. Επίσης υπάρχουν σημεία που υπάρχουν γραμμές τρόλλευ αλλά δεν περνάει τρόλευ. Το θέμα είναι ότι δεν βλέπω στο μέλλον πουθενά προσπάθεια για βελτίωση και ανάπτυξη του δικτύου τρόλλευ. Μόνο το τραμ τους νοιάζει.
Απάντηση
(19-09-2013, 12:26 PM)AquaSonic Έγραψε: Πραγματικα θα ηθελα να δω το κοστος συντηρησης ενως τρολλευ συγκριτικα με ενως λεωφορειου, της συντηρησης της υποδομης του τρολλευ αλλα και την καταναλωση τους (λιτρο/χμ - kwh/χμ).

Απο οσα ξερω (αμα κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με) ακομα οι τρολλευονταλικες υπερκαλυπτουν τα δρομολογια οπως και τα 12μετρα. Το να καλυψεις μερικες αρτηριακες με τετοια οχηματα θα βοηθαγε κυριως στην εξασφαλιση ντιζελ νταλικων για αλλα δρομολογια στην προκειμενη φαση. Επισης μην ξεχνατε οτι τα τρολλευ ειναι ΑΘΟΡΥΒΑ... Σε αρτηριακες διαδρομες που ενα μεγαλο κομματι του κοσμου περναει αρκετο κοσμο μεσα στο οχημα ειναι μεγαλο ατου...

Επισης ειδικα στην κηφισιας για το 550 η μοναδικη υποδομη που χρειαζεται ειναι απο Χαλανδρι μεχρι Κηφισια. Οκ εχει ενα Α κοστος, αλλα οταν με το καλο ερθει το μετρο την ξυλωνεις και την βαζεις αλλου. + οτι χωρις ψαλιδια δεν θα εχει εκτροχιασμους και θα πηγαινει ταπα... (υποθετω).

Οσο για τα 6000χιλιαρα... Oκ μπορει να μην τα ξερω εκ των εσω αλλα ρε παιδια... Γνωριζω οτι βαση της κατασκευης του Η/Κ το τρολλευ αντεχει ΑΡΚΕΤΑ παραπανω απο ενα θερμικο οχημα... πως στο καλο τα σουταρουν 15 χρονων οταν σε ολη την ευρωπη τσουλανε τρολλευ που οι κολωνες τους ειναι με κυωνες και εχουν τοσα σκαλοπατια που θες ασανσερ; Εστω μια ανακατασκευη δεν μπορουν να περασουν;

τα πρωτα 6χιλιαρα ειναι μονο μεσα στο παλιο αμαξοστασιο... Επιβεβαιωμενα.
Τι εννοείς στα έντονα γράμματα;
Απάντηση
(19-09-2013, 10:27 PM)Pelham Express Έγραψε: Τι εννοείς στα έντονα γράμματα;

Αυτό που προφανώς εννοεί ο AquaSonic είναι ότι επειδή ο άξονας Συγγρού/Καλλιρόης/Αρδηττού/Βασ. Κωνσταντίνου/Κηφισίας δεν έχει πολλά ψαλίδια, θα μπορούσε να υπάρξει μία μετατροπή του 550 σε τρόλεϊ (ή και κόψιμο του 10 από Χαλάνδρι και επέκταση στην Κηφισιά), χωρίς να δημιουργηθεί μία γραμμή που τα τρόλεϊ θα κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, λόγω ψαλιδιών.

Και όντως έτσι είναι. Τα σημεία που υπάρχουν ψαλίδια στον άξονα αυτό είναι:
- Αρδηττού/Βασ. Όλγας
- Βασ. Κωνσταντίνου/Ερατοσθένους
- Κηφισίας/Αλεξάνδρας
- Ύψος Γηροκομείου
- Περιοχή Χαλανδρίου (θα αποξηλώνονταν σε μία υλοποίηση της πρότασης του AquaSonic)

(19-09-2013, 01:46 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό που λες ότι σε οδικές αρτηρίες που έχει γραμμές τρόλλευ δεν χρειάζεται να περνάνε λεωφορεία είναι σωστό. Στη Λένορμαν για παράδειγμα θα μπορούσε να μέινει μόνο του το 12 αν δρομολογούσε αρθρωτά τρόλλευ. Επίσης υπάρχουν σημεία που υπάρχουν γραμμές τρόλλευ αλλά δεν περνάει τρόλευ. Το θέμα είναι ότι δεν βλέπω στο μέλλον πουθενά προσπάθεια για βελτίωση και ανάπτυξη του δικτύου τρόλλευ. Μόνο το τραμ τους νοιάζει.

Κατ' αρχάς, το 12 αν έπαιρνε μία ικανή ενίσχυση (θα προέκυπτε από ευρεία αναδιάρθρωση) θα επιβίωνε πιστεύω και με 12μετρα.

Κατά δεύτερον, που υπάρχει δίκτυο αυτή τη στιγμή, μη αξιοποιήσιμο; Το μόνο σημείο που θυμάμαι να υπάρχει εναέριος, χωρίς να διέρχεται κάποια γραμμή, είναι κάποια μέτρα στη Σίνα, στην οδό που οδηγεί από Αλεξάνδρας στη Βασ. Σοφίας (πρώην αφετηρία 7) και κάποια μέτρα που χρειάζονταν για να στρίβει το 8 από τη Βασ. Σοφίας στην Αλεξάνδρας.

Τέλος, για να υπάρξει ανάπτυξη του δικτύου τρόλεϊ, θα πρέπει να υπάρχει και διαθέσιμος αριθμός οχημάτων και κυρίως οδηγοί. Και άντε το δεύτερο λύνεται με μία μετεκπαίδευση οδηγών από τα θερμοκίνητα. Για τα οχήματα, όμως, υπάρχει επαρκής αριθμός; Και ειδικά σε αρθρωτά.
Απάντηση
(19-09-2013, 10:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τα οχήματα, όμως, υπάρχει επαρκής αριθμός; Και ειδικά σε αρθρωτά.

Το μόνο πρόβλημα με τα τρόλεϊ είναι τα αρθρωτά. Ο στόλος έχει 315 κανονικά και 51 αρθρωτά. Από τα 315 ζήτημα είναι να βγαίνουν στους δρόμους τα 140-150, ενώ τα αρθρωτά βγαίνουν σχεδόν όλα. Το 550 από μόνο του θέλει 21 αρθρωτά στην αιχμή. Βάζοντας άλλα 12 στο 14 και 15 στο 10 τελειώσαν τα αρθρωτά χωρίς να υπολογίσουμε τα οχήματα του 13 και 6. Δεν είναι ώρα για νέες παραλαβές, άρα δεν γίνεται το 550 ηλεκτρική γραμμή
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(12-08-2013, 02:32 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο παραπάνω βίντεο εκτός από αρκετά μουσειακά λεωφορεία διακρίνονται και κάποια Daf και ένα Ν1. Επίσης, φαίνονται κάποια τρόλλεϋ Neoplan και μάλιστα στο 1:54 είναι ένα που φαίνεται παροπλισμένο.
Εδώ:
http://www.trolleymotion.ch/index.php?id...&n_ID=1514

υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες από το αμαξοστάσιο του Ρουφ τραβηγμένες πέρυσι, μαζί με ένα ρεπορτάζ. Φαίνεται ένα DenOudsten, μια Βεργίνα και ένα Ν1. Δυστυχώς το συγκεκριμένο άρθρο δεν διατίθεται στα αγγλικά, υπάρχουν όμως κάποια νεώτερα άρθρα στην αγγλική γλώσσα.
Απάντηση
(20-10-2013, 11:22 AM)dora Έγραψε: Το Β-Γ18 το Σαββατοκυριακο το εχει το Α/Σ Πειραια ολο. Μονο 100-120 18μετρα ειναι διαθεσιμα στην Ραλλη.
Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι όλα τα solaris λειτουργουν κανονικά μόνο 20 volvo λειτουργουν;
Απάντηση
(20-10-2013, 11:22 AM)dora Έγραψε: Μονο 100-120 18μετρα ειναι διαθεσιμα στην Ραλλη.
(20-10-2013, 09:21 PM)georgio Έγραψε: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι όλα τα solaris λειτουργουν κανονικά μόνο 20 volvo λειτουργουν;

Επισήμως, ο στόλος Volvo B7LA και Solaris Urbino 18, το 2012, ήταν 120 και 100 οχήματα αντίστοιχα. Άρα, 220 στο σύνολο.

Διαβάζοντας τις αποφάσεις που αναρτώνται στη Διαύγεια, για τα οχήματα που περνάνε ΚΤΕΟ, έχω καταγράψει, μόνο από τις αποφάσεις από Ιαν-Φεβ 2013, τουλάχιστον 25 Solaris και 1 Volvo. Άρα, με τα περισσότερα Solaris να περνάνε από ΚΤΕΟ και λογικά και αρκετές Volvo-νταλίκες να κυκλοφορούν, πως γίνεται να είναι τα διαθέσιμα 18μετρα μόνο 100-120;
Απάντηση
(20-10-2013, 04:58 AM)georgio Έγραψε: Το ότι δεν έχει το ΣΚ το 608 η Ράλλη δεν λέει κατι. Εξάλλου μόνο 8 οχήματα έχει τις καθημερινές + το οτι το Σάββατο η Ράλλη έχει και το Α1. Νομίζω πως το θέμα με τις νταλίκες είναι πόσες θα φτιάξουν από βλάβη καθημερινά(γι αυτο μια μερα θα δουμε σε μια γραμμη στο 90% με νταλικες ενώ άλλες μερες σκάνε μύτη και 12μετρα) και σίγουρα αρκετες ειναι τελειως off. Επίσης εχουν δει ότι κάποιες γραμμες δεν χρειάζονται πια νταλίκες (βλεπε 154,237) Δεν εξηγειται αλλιώς πέρυσι το 154 να είχε 4-5 νταλίκες καθημερινα και το 237 τα ΣΚ σχέδον όλο με νταλίκες και τώρα να μπαίνει μια στο τόσο μια νταλίκα.

Όντως, έχεις δίκιο είχα ξεχάσει το Α1. Αλλά και πάλι είναι πολλά τα οχήματα που εξοικονομούνται απ' τις νταλικογραμμές της Ράλλη τα Σάββατα σε σχέση με τις Καθημερινές π.χ. 703 Kαθ: 13 Σαβ: 7, 843 Καθ: 13 Σαβ: 7 , Α7 Καθ: 10 Σαβ: 7, Β5 Καθ: 14 Σαβ: 10, A10/B10 Kαθ: 14 Σαβ: 8 κ.α. οπότε υπάρχει κέρδος τουλάχιστον 25 οχημάτων σε 18μετρα.


(20-10-2013, 09:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επισήμως, ο στόλος Volvo B7LA και Solaris Urbino 18, το 2012, ήταν 120 και 100 οχήματα αντίστοιχα. Άρα, 220 στο σύνολο.

Διαβάζοντας τις αποφάσεις που αναρτώνται στη Διαύγεια, για τα οχήματα που περνάνε ΚΤΕΟ, έχω καταγράψει, μόνο από τις αποφάσεις από Ιαν-Φεβ 2013, τουλάχιστον 25 Solaris και 1 Volvo. Άρα, με τα περισσότερα Solaris να περνάνε από ΚΤΕΟ και λογικά και αρκετές Volvo-νταλίκες να κυκλοφορούν, πως γίνεται να είναι τα διαθέσιμα 18μετρα μόνο 100-120;

Απ' την αρχή της χρονίας από Volvo έχουν περάσει 54 ΚΤΕΟ. Τα Solaris θεωρητικά είναι όλα ενεργά αλλά υπάρχουν σίγουρα οχήματα που κάθονται εξαιτίας βλαβών. Επίσης, το ότι πέρασε ένα οχήμα ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο/Φεβρουάριο δεν σημαίνει ότι βγαίνει κανονικά έξω. Είναι πολύ πιθανόν να έπαθε αργότερα μια βλάβη και να κάθεται μέσα. Απλά οι αποφάσεις των ΚΤΕΟ μας δείχνουν ποια οχήματα είναι σίγουρα στον ενεργό στόλο.

Εκεί που δεν ξέρω τι γίνεται είναι με τις GN. Απ' την αρχή της χρονιάς έχουν περάσει μόλις 127 σε σύνολο 216 και είμαστε στα 2/3 του Οκτωβρίου.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.484 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)