Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σχολιασμός γραμμών ΟΑΣΘ (αρίθμηση, ονομασία, διαδρομή κλπ)
#21
(14-06-2013, 08:46 PM)garvanitis Έγραψε: Αν παρατηρήσεις λίγο το ιστορικό της γραμμής θα δεις πως υφίσταται από την ίδρυση του ΟΑΣΘ με κάποιες τροποποιήσεις στο πέρασμα του χρόνου. Μονά λεωφορεία παίρνει όταν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα αρθρωτών, κάτι που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό αρκετά συχνά. Βέβαια πρόκειται για μια από τις τελευταίες γραμμές που πήραν 12μετρο και τον πρώτο καιρό ήταν συχνό φαινόμενο το αντίθετο, 12μετρο κατά κανόνα και κάποιες φορές αρθρωτό. Σε αυτή τη γραμμή ήταν δρομολογημένο το πρώτο κλιματιζόμενο λεωφορείο του Οργανισμού, το #526.


Παραδέξου το... Μας κάνεις πλάκα...

αφού θέλεις να το παραδεκτώ το παραδέχομαι κάνω πλάκα για την φαντασία σου για τους άλλους οι ερωτήσεις μου ισχύουν (δεν αναγκάζω κανέναν με το ζόρι να μου απαντήσει) προς αποφυγή παρεξηγήσεων το λέω για τους υπόλοιπους χρήστες της σελίδας
Απάντηση
#22
Παιδια ειναι λαθος η πραγματικοτητα οι ωρες της γραμμης 34;;
ειδατε δρομολογια που εχουν;;;δειτε μερικα δρομολογια και παθετε πλακα

06:50,06:52 συχνοτητα 2 λεπτων
07:03,07:04 συχνοτητα 1 λεπτου
07:40,07:42 συχνοτητα 2 λεπτων
08:08,08:11 συχνοτητα 3 λεπτων
08:25,08:28 >>>>>>>>>>>>>>>
09:55,09:58 >>>>>>>>>>>>>>>
10:32,10:36 συχνοτητα 4 λεπτων
12:22,12:25 συχνοτητα 3 λεπτων
και αλλα ακομα.

πηγαινετε και δειτε....
αποψη μου:ποιος σκεφτηκε να φτιαξει ετσι τα δρομολογια του 34 θελω να μαθω;ουτε στο εξωτερικο δεν ξεκιναει καθε 1-3 λεπτα λεωφορειο...υπαρχουν αλλες γραμμες που πονανε απο δρομολογια και στο 34 γινετε σπαταλη...
Απάντηση
#23
πειτε τα ρε παιδιά ειδικά το 21,36,56 πονάνε από δρομολόγια αφού προχθές έχασα ένα 56 και το επόμενο ήρθε μετά από 45 λεπτά έλεος ούτε στα χωρια τέτοια συχνότητα. Στο 21 πάλι το έχασα και ήρθε μισή ώρα αργότερα και με το ζόρι έμπαινα . Στο 36 είχε χάλασει ένα Β9l κάπου στο cosmos πέριμενα από ΙΚΕΑ και άντι το άλλο να πάει που στείλανε εκεί που χάλασε ξανά έκανε το δρομολόγιο από την αρχή και περίμενα άλλην μια ώρα

Για το 34 ούτε το 3 δεν έχει τέτοια συχνότητα
Απάντηση
#24
(29-06-2010, 01:41 PM)GiannisB Έγραψε: Όλες οι γραμμές του Ο.Α.Σ.Θ πηγή http://www.oasth.gr/service/grames.php

01 : CARREFOUR-ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΚΤΕΛ
01A : CARREFOUR-ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΚΤΕΛ-ΜΕΣΩ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
02 : Α.Σ.ΙΚΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ (ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ)
02A : Α.Σ.ΙΚΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΣΩ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ
03 : Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
04Α : ΧΑΡΙΛΑΟΥ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
04Β : ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ-ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
04Ε : ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
05 : ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
05A : ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
05B : ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
06 : ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
07 : ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
08 : ΙΚΕΑ - Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΕΣΩ ΕΓΝΑΤΙΑΣ
09 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ
09A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ
09Β : Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ ΚΤΕΟ
09Ε : Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΤΕΟ - ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ
10 : ΧΑΡΙΛΑΟΥ-Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
11 : ΠΥΛΑΙΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
11Β : ΠΥΛΑΙΑ - Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ ΞΕΝΩΝΑΣ ΘΕΑΓΕΝΙΟΥ
12 : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ
14 : ΑΝΩ ΤΟΥΜΠΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
14Α : ΑΝΩ ΤΟΥΜΠΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΣΩ ΓΕΝΕΣΙΣ
15 : ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ - ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
15A : ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ
16 : ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ - ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
17 : ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
18 : ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΚΟΡΔΕΛΙΟ
19 : ΚΟΡΔΕΛΙΟ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
20 : ΜΕΝΕΜΕΝΗ - ΕΡΜΟΥ
21 : ΕΥΟΣΜΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
21A : ΕΥΟΣΜΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΜΕΣΩ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ
22 : ΑΝΩ ΠΟΛΗ
23 : Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ - ΣΥΚΙΕΣ
24 : ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - ΧΙΛΙΑ ΔΕΝΔΡΑ
25 : ΝΕΑΠΟΛΗ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
26 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
27 : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
27A : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - Ο.Α.Ε.Δ (ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ)
27B : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ (ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ)
28 : CARREFOUR - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
28A : ΝΟΣ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-424 ΓΣΝΕ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
28B : 424 ΓΣΝΕ-ΝΟΣ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-CARREFOUR
29 : ΠΟΛΙΧΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
29A : ΠΟΛΙΧΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ
30 : ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ - ΑΠΟΘΗΚΗ
31 : ΒΟΥΛΓΑΡΗ - Κ.Τ.Ε.Λ.
32 : Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
32A : Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ -ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΜΕΣΩ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ
33 : ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
33A : ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΕΜΠΟΡIKO ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
34 : Α. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
35 : ΜΕΤΕΩΡΑ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
36 : ΒΟΥΛΓΑΡΗ -ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΙΚΕΑ
36A : ΒΟΥΛΓΑΡΗ - ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΙΚΕΑ
36B : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΟΣΜΟΣ-ΙΚΕΑ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
36E : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
36H : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ-ΚΟΣΜΟΣ
36K : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΚΤΕΛ
36N : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΟΣΜΟΣ
36P : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
36T : ΒΟΥΛΓΑΡΗ - ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
36Y : ΒΟΥΛΓΑΡΗ - ΚΟΣΜΟΣ - ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
36Z : ΒΟΥΛΓΑΡΗ-ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ-ΚΟΣΜΟΣ-ΙΚΕΑ-ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
37 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ
38 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΝΕΑ ΕΥΚΑΡΠΙΑ
39 : ΚΗΦΙΣΙΑ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
39A : ΚΗΦΙΣΙΑ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ-ΕΜΠΟΡIKO ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
40 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΑΛΟΧΩΡΙ
40A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΑΛΟΧΩΡΙ - ΜΕΣΩ ΣΔΟΕ
40K : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΑΛΟΧΩΡΙ - ΜΕΣΩ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ
42 : ΚΟΡΔΕΛΙΟ - ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ
42A : ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΝΕΜΕΝΗ
42B : ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
43 : ΤΟΠΙΚΟ ΕΥΟΣΜΟΥ
45 : Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - Κ.Τ.Ε.Λ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - MEDITERANEAN COSMOS
45A : Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - Κ.Τ.Ε.Λ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
45B : Κ.Τ.Ε.Λ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - MEDITERANEAN COSMOS - Κ.Τ.Ε.Λ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
50 : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
51 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΣΙΝΔΟΣ
51A : ΣΙΝΔΟΣ - ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ
52 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - Α.Τ.Ε.Ι.
53 : ΣΙΝΔΟΣ ΤΟΠΙΚΟ
54 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΙΩΝΙΑ
54A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΙΩΝΙΑ ΜΕΣΩ Ι.Ν. ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
55 : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
55A : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ)
55B : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΚΗ
55E : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΦΙΛΟΘΕΗ
55K : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΙΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΕΛ.ΤΑ
55Μ : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ - ΙΩΝΙΑ
55Ν : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΙΩΝΙΑ - ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ
56 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
56A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ
57 : ΕΡΜΟΥ - ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ - Δ/ΡΩΣΗ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
58 : ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - Δ/ΡΩΣΗ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
59 : ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΩΝ
60A : ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΜΑΚΕΔ/ΜΑΧΩΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ)
60B : ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (Ι.ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ)
61 : ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ - ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ
61A : ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ - ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ - ΛΥΚΕΙΟ
64 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΦΙΛΥΡΟ
64A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΦΙΛΥΡΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ
66 : ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΘΕΡΜΗ
66A : ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΘΕΡΜΗ ΜΕΣΩ Ι.Ε.Κ
66Β : ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΘΕΡΜΗ ΜΕΣΩ ΝΟΗΣΙΣ
66Ε : ΘΕΡΜΗ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΜΕΣΩ ΝΟΗΣΙΣ
67 : Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΤΡΙΑΔΙ
67A : Α.Σ. ΙΚΕΑ-ΤΡΙΑΔΙ -ΙΕΚ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΡΜΗΣ
67B : Α.Σ. ΙΚΕΑ-ΤΡΙΑΔΙ-ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
67E : Α.Σ. ΙΚΕΑ-ΤΡΙΑΔΙ-ΙΕΚ-ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
69A : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
69B : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΠΑΛΙΟΥΡΑ
69E : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΙΕΚ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
69K : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΠΑΡΑΛΙΑ - ΙΕΚ
69N : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΝΤΟΥΡΑΚΙ
69R : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΙΕΚ - ΝΤΟΥΡΑΚΙ
69T : ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΙΕΚ - ΠΑΡΑΛΙΑ
69E : Α.Σ.ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ
70 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΠΑΡΑΛΙΑ
70A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΑΛΥΚΕΣ
71 : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ
71A : Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ
72 : Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ
72A : Α.Σ.ΙΚΕΑ-Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ (ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΟΥ)
72B : Α.Σ.ΙΚΕΑ-Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ
76 : Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ
76A : ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ - Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ
76B : Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ - Τ.Ε.Λ - Ι.Ε.Κ
77 : Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ
77A : Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ-Ι.Ε.Κ-Τ.Ε.Ε
77B : Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΜΕΣΩ Ι.Ε.Κ-Τ.Ε.Ε
77E : Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ - ΕΠΑΝΟΜΗ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ
77Η : ΕΠΑΝΟΜΗ - ΠΟΤΑΜΟΣ
78 : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
78A : ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΣΩ ΙΚΕΑ
78N : ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ
79 : Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
79A: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - Κ.Τ.Ε.Λ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
80 : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΜΑΛΓΑΡΑ
80A : ΜΑΛΓΑΡΑ ΜΕΣΩ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ
80B : Κ.Τ.Ε.Λ ΜΕΣΩ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ
80E : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΜΑΛΓΑΡΑ ΜΕΣΩ ΙΩΝΙΑΣ
81 : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΚΟΥΦΑΛΙΑ
81A : ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΚΟΥΦΑΛΙΑ
81B : ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - Κ.Τ.Ε.Λ.
81E : ΕΛΕΟΥΣΑ - ΚΟΥΦΑΛΙΑ
81K : ΒΑΛΤΟΧΩΡΙ - ΚΤΕΛ
82A : ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ - ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ
82B : ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ - ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ
82E : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΜΟΝΟΛΟΦΟΣ
82K : ΜΟΝΟΛΟΦΟΣ - Κ.Τ.Ε.Λ.
83 : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) ΕΞΠΡΕΣ
83Α : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) (ΑΝΑΛΗΨΗ -ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
83Β : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) (ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΛΑΓΥΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
83Μ : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) ΜΕΣΩ ΛΟΥΤΡΩΝ
83Ν : ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΛΑΓΚΑΔΑΣ (ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΖΗ ΜΕΣΩ ΑΝΩ ΛΑΓΥΝΩΝ)
83Χ : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) (ΧΡΥΣΑΥΓΗ - ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
84A : ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ - ΔΡΥΜΟΣ ΛΗΤΗ
84B : ΔΡΥΜΟΣ - ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ ΛΗΤΗ
85 : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ
85A : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΡΙΘΙΑ
85B : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΕΥΚΟΧΩΡΙ
85M : ΕΞΑΜΙΛΙ - ΚΡΙΘΙΑ
85N : ΝΙΚΟΠΟΛΗ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ
85T : ΚΡΙΘΙΑ-ΕΞΑΜΙΛΙ-ΛΕΥΚΟΧΩΡΙ
85Ε : ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ - ΚΥΔΩΝΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
85Κ : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΥΔΩΝΙΑΣ
85Χ : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΜΑΥΡΟΡΑΧΗ –ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ
86 : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86A : ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86B : ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86E : ΛΑΓΥΝΑ - ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86F : ΚΑΒΑΛΑΡΙ-ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86H : ΚΑΒΑΛΑΡΙ-ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ-ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86K : ΛΑΓΥΝΑ - ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86L : ΚΑΒΑΛΑΡΙ-ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86M : ΑΡΔΑΜΕΡΙ-ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86N : ΛΑΓΥΝΑ - ΑΡΔΑΜΕΡΙ -ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ- ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86R : ΑΡΔΑΜΕΡΙ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86T : ΛΑΓΥΝΑ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86X : ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ-ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ-ΤΟΠΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ
86Y : ΚΑΒΑΛΑΡΙ-ΒΑΣΙΛΟΥΔΙ-ΑΡΔΑΜΕΡΙ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
86Z : ΛΑΓΥΝΑ-ΑΡΔΑΜΕΡΙ-ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
87 : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ
87A : ΡΥΣΙΟ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ
87B : ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΥΣΙΟ
87D : ΙΚΕΑ-ΒΑΣΙΛΙΚΑ-ΑΓ.ΑΝΤΩΝΗΣ-ΜΟΝΟΠΗΓΑΔΟ-ΡΥΣΙΟ-ΦΑΡΜΑΚΕΪΚΑ
87E : ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ
87F : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ - ΦΙΛΟΘΕΗ
87G : ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΗΣ
87H : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ - ΦΙΛΟΘΕΗ - ΛΑΚΙΑ
87K : ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ
87L : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ - ΛΑΚΚΙΑ
87M : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΥΣΙΟ - ΑΓ.ΑΝΤΩΝΗΣ-ΜΟΝΟΠΗΓΑΔΟ
87N : ΙΚΕΑ- ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΥΣΙΟ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΗΣ
87P : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ
87R : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΥΣΙΟ - ΤΑΓΑΡΑΔΕΣ
87T : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΡΥΣΙΟ - ΤΑΓΑΡΑΔΕΣ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΗΣ
87X : ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΗΣ - ΜΟΝΟΠΗΓΑΔΟ
87Y : ΙΚΕΑ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΤΑΓΑΡΑΔΕΣ - ΡΥΣΙΟ - ΦΑΡΜΑΚΕΪΚΑ
87Z : ΒΑΣΙΛΙΚΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ - ΛΙΒΑΔΙ
88 : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΕΣΩ ΧΥΤΑ
88A : ΙΚΕΑ - ΚΑΡΔΙΑ - ΤΡΙΛΟΦΟΣ
88B : ΙΚΕΑ - ΤΡΙΛΟΦΟΣ - ΚΑΡΔΙΑ
88E : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ - ΕΠΑΝΟΜΗ ΜΕΣΩ ΧΥΤΑ
88H : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ - ΕΠΑΝΟΜΗ ΑΠΟ ΔΥΤ. ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ
88K : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΔΥΤ. ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ
88M : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΛΑΚΩΜΑ - ΧΥΤΑ
88N : ΙΚΕΑ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΛΑΚΩΜΑ - ΔΥΤ. ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ
89A : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΞΗΡΟΧΩΡΙ
89B : Κ.Τ.Ε.Λ. - ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ
89E : Κ.Τ.Ε.Λ - ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ
89K : Δ/ΣΗ ΑΓΙΟΝΕΡΙΟΥ - ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ
89N : Δ/ΣΗ ΑΓΙΟΝΕΡΙΟΥ - ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ
90 : ΚΟΥΦΑΛΙΑ - ΜΑΛΓΑΡΑ
90A : ΛΟΥΔΙΑΣ - ΜΑΛΓΑΡΑ
90B : ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ - ΜΑΛΓΑΡΑ
90E : ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ - ΚΟΥΦΑΛΙΑ
90K : ΜΑΛΓΑΡΑ - ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
91A : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΑΝΑΛΗΨΗ
91Β : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΑΝΑΛΗΨΗ (ΣΧΟΛΕΙΑ)
91E : ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΑΣΣΗΡΟΣ-ΚΡΙΘΙΑ
91H : ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΛΑΓΥΝΑ-ΛΑΓΚΑΔΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙ)
91K : ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΚΑΒΑΛΛΑΡΙ-ΛΑΓΚΑΔΑΣ
91Τ : ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ
91X : ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΧΡΥΣΑΥΓΗ
92 : ΚΟΥΦΑΛΙΑ-ΑΘΥΡΑ-ΡΑΧΩΝΑ
92A : ΚΟΥΦΑΛΙΑ-ΑΘΥΡΑ
92E : ΚΟΥΦΑΛΙΑ-ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
92R : ΚΟΥΦΑΛΙΑ-ΡΑΧΩΝΑ

εχω μια απορια: τι σημαινουν τα γραμματα διπλα απο τους αριθμους??
π.χ. Α.Β.Ε.R.H.X κλπ
Απάντηση
#25
(27-08-2013, 01:50 AM)sg3 Έγραψε: εχω μια απορια: τι σημαινουν τα γραμματα διπλα απο τους αριθμους??
π.χ. Α.Β.Ε.R.H.X κλπ

είναι αναλύσεις γραμμών δηλαδή πάει το λεωφορείο για να πάει σε ένα χωριό παράδειγμα υπάρχουν ενδιάμεσα και άλλα χωριά που δεν μπορεί να τα διασχίσει όλα επομένως την μια φορά γίνεται 69Α την άλλη 69Β και την τρίτη 69Ν μπορεί και τα τρια μαζί να ξεκινήσουν μαζί λίγο δύσκολο βέβαια
Απάντηση
#26
Έχω δύο απορίες σχετικά με το σχεδιασμό του δικτύου των γραμμών της Θεσσαλονίκης, και θα ήθελα αν γίνεται μια υπεύθυνη απάντηση από κάποιον που γνωρίζει:
1) Γιατί το 3 (από τον καιρό που ήταν ακόμα ΝΣΣ-Φοίνικας και σίγουρα και πιο πίσω) ανεβαίνει από τη Βασιλίσσης Όλγας αλλά κατεβαίνει από τη Δελφών; Θεωρείται ότι εξυπηρετεί καλύτερα έτσι;
2) Γιατί το 8 (που είναι καινούρια σχετικά γραμμή) ανεβαίνει από 3ης Σεπτεμβρίου; Δε θα ήταν καλύτερα στην Αγγελάκη;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
#27
Γενικά κάποιοι με εμφανίζουν ως ανεύθυνο και ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται άρα με τα δεδομένα που θέτεις δεν θα έπρεπε καν να μου επιτρέψεις να σου απαντήσω αλλά θα το δοκιμάσω...

Αρχικά θα δούμε το 3. Η γραμμή είναι ουσιαστικά συγχώνευση δύο γραμμών της 1. Αποθήκη-ΝΣΣ και της 3.Φοίνικας-Ν. Δικαστήρια (παλιότερα πριν χτιστούν οι εργατικές αφετηρία είχε στο Βότση). Οι δύο γραμμές αυτές είναι ιδρυτικές - για την ακρίβεια μάλιστα προϋπήρχαν σε μεγάλο μέρος της διαδρομής του της ίδρυσης του ΟΑΣΘ. Την εποχή εκείνη η Βασ. Όλγας δεν είχε το πλάτος που έχει στη σημερινή της μορφή. Επίσης ήταν διπλής κατεύθυνσης και - μέχρι την κατάργησή του - διέρχονταν και το τραμ από αυτή. Η νέα παραλία δεν υπήρχε ακόμη - κατ' επέκτασιν ούτε και η παραλιακή λεωφόρος - και οι γραμμές της Καλαμαριάς (5,6,7) διέρχονταν από αυτήν και εξυπηρετούσαν τους κατοίκους της περιοχής. Προκειμένου λοιπόν να σημειωθεί κυκλοφοριακή "συμφόρηση" (καμία σχέση με τα σημερινά δεδομένα, τότε αυτό σήμαινε να περνάει ένα αυτοκίνητο το πεντάλεπτο) αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής της Δελφών ορίστηκε οι συγκεκριμένες γραμμές να διέρχονται από εκεί. Πρόσεχε ακόμη τότε δεν ήταν η σημερινή θεμελιώδης trunk route της πόλης, ήταν δύο συνοικιακές γραμμές όπως όλες οι άλλες. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι και μετά το μπάζωμα και τη δημιουργία της νέας παραλίας και ενώ τη χρησιμοποιούσαν και οι δύο γραμμές ΚΑΙ οι δύο και σε διαφορετικά σημεία επιστρέφαν στην Δελφών το μεν 1 από Καλλιδοπούλου, το δε 3 από Παρασκευοπούλου!!! Μετά τη ενοποίηση τους ως 1/3 (και από το 1993 σκέτο 3) συνέχισε να επιστρέφει στη Δελφών ακολουθώντας την πορεία του πρώτου κάτι που δεν έχει αλλάξει ακόμη, πηγαίνει από 3ης Σεπτεμβρίου και Στρατού στο πλαίσιο εκτροπής λόγω των έργων του Μετρό. Οι λόγοι τώρα που συμβαίνει; Οι εξής δύο είναι πιθανοί: Ο πρώτος είναι το ότι κανένας από το ΣΑΣΘ δεν "τολμάει" να πειράξει τον αρχικό σχεδιασμό της δρομολόγησης - πιθανώς λόγω εξοικείωσης του κόσμου. Ο δεύτερος είναι κάπως πιο ρομαντικός και δεν είναι άλλος από την πίστη στην παράδοση!

Η περίπτωση του 8 είναι πιο πεζή και δεν περιέχει καθόλου ιστορία. Ο λόγος που ανεβαίνει της 3ης Σεπτεμβρίου και όχι την Αγγελάκη (κάτι που ισχύει και για το 78Ν) είναι για να εξυπηρετήσει το ΑΠΘ, το ΠΑΜΑΚ και παλιότερα το 424ΓΣΝΘ. Το γιατί δεν πάει από εκεί και στην επιστροφή κόντρα σε κάθε λογική δεν το γνωρίζω. Εικάζω ο λόγος μπορεί να είναι το φανάρι της Μ. Αλεξάνδρου με 3ης Σεπτεμβρίου το οποίο και είναι "επιρρεπές" σε ατυχήματα...

(27-08-2013, 01:50 AM)sg3 Έγραψε: εχω μια απορια: τι σημαινουν τα γραμματα διπλα απο τους αριθμους??
π.χ. Α.Β.Ε.R.H.X κλπ

Σε κάποιες περιπτώσεις γύρω από τον κύριο άξονα της γραμμής υπάρχουν οικισμοί ή σημεία ενδιαφέροντος που όμως δεν έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση ενώ απαιτούν είτε αλλαγή του δρομολογίου, είτε χρονοβόρα παράκαμψη. Το ίδιο συμβαίνει και σε περιπτώσεις μικροεπεκτάσεων από το τέρμα για τους ίδιους λόγους. Σε αυτές λοιπόν τις περιπτώσεις δημιουργείται ένα παρακλάδι, μία υπο-γραμμή τέλος πάντων (καμία "ανάλυση" πάντως) η οποία και για να ξεχωρίζει από τον βασικό κορμό φέρει αυτές τις ενδείξεις.
Απάντηση
#28
(27-08-2013, 10:52 AM)garvanitis Έγραψε: Γενικά κάποιοι με εμφανίζουν ως ανεύθυνο και ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται άρα με τα δεδομένα που θέτεις δεν θα έπρεπε καν να μου επιτρέψεις να σου απαντήσω αλλά θα το δοκιμάσω...

Αρχικά θα δούμε το 3. Η γραμμή είναι ουσιαστικά συγχώνευση δύο γραμμών της 1. Αποθήκη-ΝΣΣ και της 3.Φοίνικας-Ν. Δικαστήρια (παλιότερα πριν χτιστούν οι εργατικές αφετηρία είχε στο Βότση). Οι δύο γραμμές αυτές είναι ιδρυτικές - για την ακρίβεια μάλιστα προϋπήρχαν σε μεγάλο μέρος της διαδρομής του της ίδρυσης του ΟΑΣΘ. Την εποχή εκείνη η Βασ. Όλγας δεν είχε το πλάτος που έχει στη σημερινή της μορφή. Επίσης ήταν διπλής κατεύθυνσης και - μέχρι την κατάργησή του - διέρχονταν και το τραμ από αυτή. Η νέα παραλία δεν υπήρχε ακόμη - κατ' επέκτασιν ούτε και η παραλιακή λεωφόρος - και οι γραμμές της Καλαμαριάς (5,6,7) διέρχονταν από αυτήν και εξυπηρετούσαν τους κατοίκους της περιοχής. Προκειμένου λοιπόν να σημειωθεί κυκλοφοριακή "συμφόρηση" (καμία σχέση με τα σημερινά δεδομένα, τότε αυτό σήμαινε να περνάει ένα αυτοκίνητο το πεντάλεπτο) αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής της Δελφών ορίστηκε οι συγκεκριμένες γραμμές να διέρχονται από εκεί. Πρόσεχε ακόμη τότε δεν ήταν η σημερινή θεμελιώδης trunk route της πόλης, ήταν δύο συνοικιακές γραμμές όπως όλες οι άλλες. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι και μετά το μπάζωμα και τη δημιουργία της νέας παραλίας και ενώ τη χρησιμοποιούσαν και οι δύο γραμμές ΚΑΙ οι δύο και σε διαφορετικά σημεία επιστρέφαν στην Δελφών το μεν 1 από Καλλιδοπούλου, το δε 3 από Παρασκευοπούλου!!! Μετά τη ενοποίηση τους ως 1/3 (και από το 1993 σκέτο 3) συνέχισε να επιστρέφει στη Δελφών ακολουθώντας την πορεία του πρώτου κάτι που δεν έχει αλλάξει ακόμη, πηγαίνει από 3ης Σεπτεμβρίου και Στρατού στο πλαίσιο εκτροπής λόγω των έργων του Μετρό. Οι λόγοι τώρα που συμβαίνει; Οι εξής δύο είναι πιθανοί: Ο πρώτος είναι το ότι κανένας από το ΣΑΣΘ δεν "τολμάει" να πειράξει τον αρχικό σχεδιασμό της δρομολόγησης - πιθανώς λόγω εξοικείωσης του κόσμου. Ο δεύτερος είναι κάπως πιο ρομαντικός και δεν είναι άλλος από την πίστη στην παράδοση!

Η περίπτωση του 8 είναι πιο πεζή και δεν περιέχει καθόλου ιστορία. Ο λόγος που ανεβαίνει της 3ης Σεπτεμβρίου και όχι την Αγγελάκη (κάτι που ισχύει και για το 78Ν) είναι για να εξυπηρετήσει το ΑΠΘ, το ΠΑΜΑΚ και παλιότερα το 424ΓΣΝΘ. Το γιατί δεν πάει από εκεί και στην επιστροφή κόντρα σε κάθε λογική δεν το γνωρίζω. Εικάζω ο λόγος μπορεί να είναι το φανάρι της Μ. Αλεξάνδρου με 3ης Σεπτεμβρίου το οποίο και είναι "επιρρεπές" σε ατυχήματα...
Επειδή παρακολουθούσα και το παλιό φόρουμ γνωρίζω ότι ξέρεις δύο πράγματα παραπάνω (από μένα σίγουρα, που έχω με τα ΜΜΜ τη σχέση του επιβάτη και μόνο κι επιπλέον δεν είμαι παρά 18 χρονών). Γι'αυτό και θεωρώ την απάντησή σου υπεύθυνη και σε ευχαριστώ.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
#29
Δεν αφορά εσένα το σχόλιο, ρε συ O530lover, αλίμονο... Στοχευμένο είναι εκεί που πρέπει... Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς, γι' αυτό είμαστε εδώ (όσο θα είμαστε τουλάχιστον ακόμη)...
Απάντηση
#30
Από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης πώς θα φτάσω στο Νοσοκ. Παπανικολάου;;; Είναι επείγον.

[edit: Η χρήση greeklish δεν είναι επιτρεπτή.]
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)