Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(30-07-2013, 06:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θέλουν κοίταγμα οι δύο αυτές γραμμές. Αν περνάνε μαζί και μετά υπάρχει ένα νεκρό διάστημα, τότε γιατί να τις κρατάμε και τις δύο; Ας καταργηθεί το Β2 που καταλήγει στο πουθενά και να πάρει όλα του τα οχήματα το Α2 και ότι άλλη ενίσχυση χρειάζεται για να μειωθεί στο 5λεπτο.
Αυτό θα γινόταν μόνο αν το Α2 άφηνε την Αμφιθεας. Το Β2 μπορεί να καταλήγει στο Δυτικό Αερολιμένα αλλά έχει το κομμάτι της παραλιακης κ συγγρού που εχεί την περισσότερη επιβατική κίνηση. Επίσης απο το μπλε και μετα δεν εχει και τόσο κόσμο η παραλιακη. Όσες φορες εχω πάει αυτο το μήνα με 140,Α1,Α2 ζήτημα είναι αν κάνουν 3 στάσεις μέχρι γλυφάδα.
Απάντηση
(30-07-2013, 04:45 PM)georgio Έγραψε: Από τη Νέα Αφετηρία προς το σταθμο ελληνικο μην περιμενετε να μπουν στασεις ενδιάμεσα γιατί οι οδηγοι που σχολάνε την κάνουν κατευθειαν απο το σταθμό ελληνικό για το αμ/σιο! Χθες στο Ε22 ο οδηγός διαμαρτυρώταν ότι τα 70 λεπτά που του δινουν είναι λίγα ενώ εκάνε το σαρωνιδα-ελληνικο σε 50 λεπτά και την εκάνε κατευθειαν! Επίσης το Ε22 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές απο γλυφάδα αφου φτάνεις σε λιγότερο απο 10 λεπτα στο μετρό

Καλά έκανε και έφυγε κατευθείαν αφού δεν παίρνει κόσμο για εκεί. Ποιο το νόημα να κάει άσκοπα καύσιμα για να πάει μέχρι την 25η οδό και ξανά να γυρίσει πίσω. Επίσης, μια χαρά είναι τα 70 λεπτά για το Ε22.
Απάντηση
(30-07-2013, 07:11 PM)mercedes elbo Έγραψε: Καλά έκανε και έφυγε κατευθείαν αφού δεν παίρνει κόσμο για εκεί. Ποιο το νόημα να κάει άσκοπα καύσιμα για να πάει μέχρι την 25η οδό και ξανά να γυρίσει πίσω. Επίσης, μια χαρά είναι τα 70 λεπτά για το Ε22.

Μα πείτε μου τώρα, δε θα 'ταν προτιμότερο να κάνουν αφετηρία οι γραμμές κατευθείαν στο Α/Σ Ελληνικού, παρά όλη αυτή τη χαζή μανούρα στα στενάκια του Ελληνικού που δεν εξυπηρετεί και κανέναν;; Αν υπήρχε σταθμός μετεπιβίβασης στο Ελληνικό τότε ok, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα πιο γρήγορα δε θα φτάνανε στο αμαξοστάσιο;; Άσε που θα εξυπηρετούσαν και τους οδηγούς προς το σταθμό Αργυρούπολη (που είναι και ο κοντινότερος στο Α/Σ) κι όχι τώρα με το 155 που σε πάει Άλιμο ή Ηλιούπολη και περνάει όποτε λάχει!
Απάντηση
(31-07-2013, 10:05 PM)pvuccino Έγραψε: Μα πείτε μου τώρα, δε θα 'ταν προτιμότερο να κάνουν αφετηρία οι γραμμές κατευθείαν στο Α/Σ Ελληνικού, παρά όλη αυτή τη χαζή μανούρα στα στενάκια του Ελληνικού που δεν εξυπηρετεί και κανέναν;; Αν υπήρχε σταθμός μετεπιβίβασης στο Ελληνικό τότε ok, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα πιο γρήγορα δε θα φτάνανε στο αμαξοστάσιο;; Άσε που θα εξυπηρετούσαν και τους οδηγούς προς το σταθμό Αργυρούπολη (που είναι και ο κοντινότερος στο Α/Σ) κι όχι τώρα με το 155 που σε πάει Άλιμο ή Ηλιούπολη και περνάει όποτε λάχει!

Η απόσταση με την σημερινή Αφετηρία στο Ελληνικό είναι 1,4 χλμ και 1,8 χλμ από/προς την Αφετηρία αντίστοιχα ενώ απ' το Α/Σ Ελληνικού 1,6 και 1,8 από/προς Αφετηρία αντίστοιχα. Σχέδον οι ίδιες είναι οι αποστάσεις αλλά η απόσταση Α/Σ Ελληνικού είναι περίπου 550 μέτρα που το πιο πιθανόν είναι ο άλλος να πάει με τα πόδια αντί να περιμένει λεωφορείο για τόσο λίγο. Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο απ' όλα θα 'ταν να μείνει ως έχει η Αφετηρία και να πηγαίνουν από Ελευθερίου Βενιζέλου με ίδρυση νέας στάσης στις αρχές της Ελευθερίου Βενιζέλου για να αποβιβάζουν τα 124/171/Ε22/Χ97 στον σταθμό και μεταφορά της στάσης Στ. Ελληνικό στο ρεύμα προς Γλυφάδα μέτα την Ελευθερίου Βενιζέλου.
Απάντηση
Για να υπάρξει σταθμός μετεπιβίβασης, θα έπρεπε να είχε σχεδιαστεί από όταν γίνονταν ο σχεδιασμός του σταθμού. Στο Ελληνικό, ότι και να γίνει, χώρος πάνω από το σταθμό δε θα βρεθεί.
Απάντηση
(31-07-2013, 11:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: ...η απόσταση Α/Σ Ελληνικού είναι περίπου 550 μέτρα που το πιο πιθανόν είναι ο άλλος να πάει με τα πόδια αντί να περιμένει λεωφορείο για τόσο λίγο.

Πιστεύεις πραγματικά πως οι οδηγοί μετά από μια 8ωρη βάρδια στο τιμόνι θα 'χουν την όρεξη να περπατήσουν μισό χιλιόμετρο για να βγουν στο σταθμό Αργυρούπολης; Ειδικά αν βρέχει ή κάνει την απίστευτη ζέστη που βλέπουμε τις τελευταίες μέρες;

Επίσης στάση νοτίως της Ελ.Βενιζέλου δε γίνεται να μπει, γιατί σ' εκείνο το σημείο υπάρχει παράδρομος (λόγω Βασιλόπουλου) και η νησίδα μεταξύ της Βουλιαγμένης και του παράδρομου είναι πολύ στενή. Μετά το Βασιλόπουλο έχει χώρο, αλλά εκεί ξεκινά η έξοδος δεξιά για Ανατολ.Αερολιμένα οπότε τα λεωφορεία αναγκαστικά πρέπει να 'ναι στο αριστερό τμήμα του οδοστρώματος.
Απάντηση
(01-08-2013, 07:04 AM)pvuccino Έγραψε: Πιστεύεις πραγματικά πως οι οδηγοί μετά από μια 8ωρη βάρδια στο τιμόνι θα 'χουν την όρεξη να περπατήσουν μισό χιλιόμετρο για να βγουν στο σταθμό Αργυρούπολης; Ειδικά αν βρέχει ή κάνει την απίστευτη ζέστη που βλέπουμε τις τελευταίες μέρες;

Επίσης στάση νοτίως της Ελ.Βενιζέλου δε γίνεται να μπει, γιατί σ' εκείνο το σημείο υπάρχει παράδρομος (λόγω Βασιλόπουλου) και η νησίδα μεταξύ της Βουλιαγμένης και του παράδρομου είναι πολύ στενή. Μετά το Βασιλόπουλο έχει χώρο, αλλά εκεί ξεκινά η έξοδος δεξιά για Ανατολ.Αερολιμένα οπότε τα λεωφορεία αναγκαστικά πρέπει να 'ναι στο αριστερό τμήμα του οδοστρώματος.

Όντως δεν υπάρχει χώρος για στέγαστρο. Το μόνο που μπορεί να πηγαίνει έτσι είναι το 124 που κάνει στάση στην Ιασωνίδου. Τελικά ο πιο κοντινός χώρος είναι αυτός που είχε επιλεχθεί αρχικά για Αφετηρία στις δύο εσοχές αλλά και εκεί χρειάζεται επιτόπου αναστροφή αλλιώς και πάλι είναι κύκλος.

Τώρα για τους οδηγούς του Α/Σ γενικότερα είναι δύσκολο να εξυπηρετηθούν με κανονικά δρομολόγια καθώς οι πολύ πρωινές βάρδιες ξεκινάνε πριν τις 5:00 και μετά πολλές βάρδιες λήγουν μετά τις 24:00. Βέβαια δεν γνωρίζω τι γίνεται με τα "Υπηρεσιακά". Είναι για να πηγαίνουν οδηγούς απ' το Α/Σ στα σπίτια τους ή είναι για να πηγαίνουν απ' το ένα Α/Σ στο άλλο?
Απάντηση
Ο Δήμαρχος Κορυδαλλού ζητάει τροποποίηση των 806/807 για να εξυπηρετούν το νέο σταθμό του Μετρό (ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).

Περισσότερα: http://www.korydallos.gr/Default.aspx?tabid=503&language=el-GR
Απάντηση
(02-08-2013, 01:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο Δήμαρχος Κορυδαλλού ζητάει τροποποίηση των 806/807 για να εξυπηρετούν το νέο σταθμό του Μετρό (ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).

Περισσότερα: http://www.korydallos.gr/Default.aspx?tabid=503&language=el-GR

Μάλλον θα εννοεί να πηγαίνουν τα 806/807 από Νέστου/Άγιας Μαρίνας για να βγούν στο σταθμό. Έτσι όμως θα μείνουν 3 στάσεις στο 831 το οποίο δεν ξέρουμε αν θα συνδεθεί με το μετρό αλλά και η συνολική διαδρομή (Κέντρο-Κορυδαλλός) μεγαλώνει λίγο. Βέβαια δεν γνωρίζω στη σημερινή διαδρομή μέχρι Αιγάλεω έχει θέμα με την κίνηση και χάνεται πολύς χρόνος .
Απάντηση
Έχει δίκιο αλλά αν γίνει αυτό θα υπάρχει πρόβλημα στο 831 άρα ο δήμαρχος Κορυδαλλού σκέφτεται μόνο το δικό τους καλό.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.174 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.225 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 109 Επισκέπτης (ες)