27-07-2013, 01:41 PM
Τι το 'θελα και το 'πα στον N1Ellinikou το ότι όρεξη να 'χει να φτιάχνει χάρτες, γιατί θα ξαναλλαξουν. Δύο μέρες πέρασαν και ανακοίνωσαν αλλαγή στη διαδρομή...
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
|
27-07-2013, 01:41 PM
Τι το 'θελα και το 'πα στον N1Ellinikou το ότι όρεξη να 'χει να φτιάχνει χάρτες, γιατί θα ξαναλλαξουν. Δύο μέρες πέρασαν και ανακοίνωσαν αλλαγή στη διαδρομή...
27-07-2013, 05:36 PM
Σήμερα πάντως που πήγα μια βόλτα στο Ελληνικό, είδα ότι η αφετηρία δεν είναι εκεί που έχετε βάλει στο χάρτη (δηλαδή στην ανώνυμη οδό), αλλά στην 25η Οδό σε μια εσοχή μεταξύ δύο εργοστασιακών κτιρίων. Επίσης δεν είναι οι μεν από τη μια πλευρά του δρόμου και οι δε από την άλλη πλευρά, αλλά όλες μαζί σε ένα μεγάλο άνοιγμα! (φανταστείτε ένα άδειο οικόπεδο όπως πχ το γκολφ στη Γλυφάδα) Τώρα δε γνωρίζω αν χτες ήταν αλλού και σήμερα μεταφέρθηκαν εκεί, αν και μου φαίνεται κουλό μιας και είχε ήδη στηθεί εκεί σταθμαρχείο, τουαλέτες κτλ. Η διαδρομή δεν είναι όπως η σημερινή της Διαύγειας. Από την 25η Οδό δεν κάνει αριστερά στην Ελ.Βενιζέλου, αλλά σε ένα εργοστασιακό πάρκινγκ λίγο πριν απ' αυτήν, κάνει το γύρο του κτιρίου (όπως λέει αριστερά και πάλι αριστερά) και βγαίνει στο χώρο των αφετηριών. Επίσης το Ε22 φεύγει άδειο από Ελληνικό. Μάλλον δεν το πήρε ακόμη πρέφα ο κόσμος και πάει Ακαδημία και ελλείψει του Ε22 παίρνει Α2 κι ύστερα από Γλυφάδα ό,τι περάσει...
Άκυρο, μόλις είδα τον τελευταίο χάρτη του Ν1 Εllinikou και είναι όντως στο σημείο που λέει η αφετηρία. (στην 25η Οδό) Απλά όπως είπα δεν κάνει αριστερά στην Ελ.Βενιζέλου, αλλά πριν απ' αυτήν, κατευθείαν στο πάρκινγκ του κτιριού δίπλα στο οποίο είναι οι αφετηρίες. Και τα οχήματα δε σταθμεύουν επί της 25ης Οδού, αλλά έχουν "φάτσα" σ' αυτήν κα βρίσκονται στο κενό σημείο μεταξύ των δύο παράπλευρων κτιρίων.
27-07-2013, 06:18 PM
(27-07-2013, 05:59 PM)pvuccino Έγραψε: Σήμερα πάντως που πήγα μια βόλτα στο Ελληνικό, είδα ότι η αφετηρία δεν είναι εκεί που έχετε βάλει στο χάρτη (δηλαδή στην ανώνυμη οδό), αλλά στην 25η Οδό σε μια εσοχή μεταξύ δύο εργοστασιακών κτιρίων. Επίσης δεν είναι οι μεν από τη μια πλευρά του δρόμου και οι δε από την άλλη πλευρά, αλλά όλες μαζί σε ένα μεγάλο άνοιγμα! (φανταστείτε ένα άδειο οικόπεδο όπως πχ το γκολφ στη Γλυφάδα) Τώρα δε γνωρίζω αν χτες ήταν αλλού και σήμερα μεταφέρθηκαν εκεί, αν και μου φαίνεται κουλό μιας και είχε ήδη στηθεί εκεί σταθμαρχείο, τουαλέτες κτλ. Η διαδρομή δεν είναι όπως η σημερινή της Διαύγειας. Από την 25η Οδό δεν κάνει αριστερά στην Ελ.Βενιζέλου, αλλά σε ένα εργοστασιακό πάρκινγκ λίγο πριν απ' αυτήν, κάνει το γύρο του κτιρίου (όπως λέει αριστερά και πάλι αριστερά) και βγαίνει στο χώρο των αφετηριών. Επίσης το Ε22 φεύγει άδειο από Ελληνικό. Μάλλον δεν το πήρε ακόμη πρέφα ο κόσμος και πάει Ακαδημία και ελλείψει του Ε22 παίρνει Α2 κι ύστερα από Γλυφάδα ό,τι περάσει...Λογικό μου φαίνεται να το κάνουν αυτό. Ποιος ο λόγος να πάνε μέχρι την Ελυθερίου Βενιζέλου 2 τετράγωνα πιο κάτω αντί να στρίψουν κατευθείαν εκεί. Όσον αφορά τις αλλαγές όσοι δεν γνωρίζουν ότι πήγε το Ε22 Στ. Ελληνικού θα ψάχνονται αλλά πιστεύω από θέμα επιβατικής κίνησης το νέο Ε22 δεν θα 'χει ότι είχε το παλιό καθώς μεγάλο κομμάτι της διαδρομής του και κατά συνέπεια της επιβατικής κίνησής του πάει στα Α2/Β2 και ίσως και στο τράμ.
28-07-2013, 09:06 AM
(27-07-2013, 06:18 PM)mercedes elbo Έγραψε: Λογικό μου φαίνεται να το κάνουν αυτό. Ποιος ο λόγος να πάνε μέχρι την Ελυθερίου Βενιζέλου 2 τετράγωνα πιο κάτω αντί να στρίψουν κατευθείαν εκεί. Όσον αφορά τις αλλαγές όσοι δεν γνωρίζουν ότι πήγε το Ε22 Στ. Ελληνικού θα ψάχνονται αλλά πιστεύω από θέμα επιβατικής κίνησης το νέο Ε22 δεν θα 'χει ότι είχε το παλιό καθώς μεγάλο κομμάτι της διαδρομής του και κατά συνέπεια της επιβατικής κίνησής του πάει στα Α2/Β2 και ίσως και στο τράμ. Καλά μη νομίζεις ότι έχει και μεγάλη διαφορά, το πάρκινγκ αυτό είναι ακριβώς πριν την Ελ.Βενιζέλου, ζήτημα είναι αν έχουν 20 μέτρα απόσταση! Όσο για το Ε22, όσο τα τοπικά Γλυφάδας έχουν τις τραγικές συχνότητες που έχουν, θα συνεχίζει να γεμίζει γιατί απλούστατα 9 στις 10 φορές θα περάσει πρώτο! Για μένα θα πρεπε να πυκνώσουν τα τοπικά και να συγχρονιστούν για να μην έχουμε ταυτόχρονες διελεύσεις (και να συνδεθούν με το μετρό φυσικά) και το τμήμα της Σαρωνίδας να πάει στα ΚΤΕΛ. Ίσως το καλοκαίρι να μπορούσε να υπάρξει μια γραμμή express για Παραλία από Αθήνα, αλλά στα πρότυπα των παλιών γραμμών "Ποσειδών." Δηλαδή να κάνει ελάχιστες στάσεις κι αυτές μόνο για επιβίβαση στην κατεύθυνση προς Παραλία και για αποβίβαση στην κατεύθυνση προς κέντρο. Γιατί τώρα με το να στοιβάζεις τον κόσμο που πάει για μπάνιο μαζί με τον κόσμο που πάει Σαρωνίδα ή Αγ.Μαρίνα το μόνο που καταφέρνεις είναι μια απίστευτη σαρδελοποίηση!
28-07-2013, 12:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-07-2013, 12:09 PM από mercedes elbo.)
(28-07-2013, 09:06 AM)pvuccino Έγραψε: Καλά μη νομίζεις ότι έχει και μεγάλη διαφορά, το πάρκινγκ αυτό είναι ακριβώς πριν την Ελ.Βενιζέλου, ζήτημα είναι αν έχουν 20 μέτρα απόσταση! Όσο για το Ε22, όσο τα τοπικά Γλυφάδας έχουν τις τραγικές συχνότητες που έχουν, θα συνεχίζει να γεμίζει γιατί απλούστατα 9 στις 10 φορές θα περάσει πρώτο! Για μένα θα πρεπε να πυκνώσουν τα τοπικά και να συγχρονιστούν για να μην έχουμε ταυτόχρονες διελεύσεις (και να συνδεθούν με το μετρό φυσικά) και το τμήμα της Σαρωνίδας να πάει στα ΚΤΕΛ. Ίσως το καλοκαίρι να μπορούσε να υπάρξει μια γραμμή express για Παραλία από Αθήνα, αλλά στα πρότυπα των παλιών γραμμών "Ποσειδών." Δηλαδή να κάνει ελάχιστες στάσεις κι αυτές μόνο για επιβίβαση στην κατεύθυνση προς Παραλία και για αποβίβαση στην κατεύθυνση προς κέντρο. Γιατί τώρα με το να στοιβάζεις τον κόσμο που πάει για μπάνιο μαζί με τον κόσμο που πάει Σαρωνίδα ή Αγ.Μαρίνα το μόνο που καταφέρνεις είναι μια απίστευτη σαρδελοποίηση! Τα τοπικά Γλυφάδας (114, 115, 116, 120, 149 και 170) πηγαίνουν άδεια και θα πηγαίνουν άδεια αν δεν πάνε στο μετρό. Το θεωρώ λογικό ότι αν περάσει τοπικό Γλυφάδας το πιο πιθανό είναι να μην το πάρει κάποιος που θέλει να πάει κέντρο καθώς σε πάει Γλυφάδα και από 'κει πρέπει να περιμένεις Α2 ή Α3/Β3 και να φας όλη την κίνηση ενώ με το Ε22 πας Στ. Ελληνικού και σε περίπου 15' είσαι κέντρο . Επίσης, γραμμές Ποσειδών δεν χρειάζονται καθώς το μετρό είναι πολύ πιο γρήγορο από τα εξπρές λεωφορεία και με τοπικό δίκτυο από Γλυφάδα και κάτω καλύπτονται όλα και γρήγορα ειδικά αν ανέβουν όλα τα τοπικά στο Ελληνικό και μετά από τροποποιήσεις συντονιστούν με το Ε22. Το τμήμα Π. Φάληρο-Γλυφάδα μπορεί να καλυφθεί από Α2/Β2 και τραμ. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
29-07-2013, 11:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-07-2013, 11:38 AM από marios.ilioupoli.)
Στο 155 κόπηκε το πρώτο έως Ομόνοια και στο Α4 το πρώτο από ΑΦ208 (Πλ. Ανεξαρτησίας).
30-07-2013, 04:45 PM
Από τη Νέα Αφετηρία προς το σταθμο ελληνικο μην περιμενετε να μπουν στασεις ενδιάμεσα γιατί οι οδηγοι που σχολάνε την κάνουν κατευθειαν απο το σταθμό ελληνικό για το αμ/σιο! Χθες στο Ε22 ο οδηγός διαμαρτυρώταν ότι τα 70 λεπτά που του δινουν είναι λίγα ενώ εκάνε το σαρωνιδα-ελληνικο σε 50 λεπτά και την εκάνε κατευθειαν! Επίσης το Ε22 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές απο γλυφάδα αφου φτάνεις σε λιγότερο απο 10 λεπτα στο μετρό
30-07-2013, 05:32 PM
(30-07-2013, 04:45 PM)georgio Έγραψε: Επίσης το Ε22 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές απο γλυφάδα αφου φτάνεις σε λιγότερο απο 10 λεπτα στο μετρόεχω ακουσει ομως οτι τα Α2 Β2 στεναζουν απο κοσμο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
30-07-2013, 06:07 PM
(30-07-2013, 05:32 PM)Vasilis21 Έγραψε: εχω ακουσει ομως οτι τα Α2 Β2 στεναζουν απο κοσμο Θέλουν κοίταγμα οι δύο αυτές γραμμές. Αν περνάνε μαζί και μετά υπάρχει ένα νεκρό διάστημα, τότε γιατί να τις κρατάμε και τις δύο; Ας καταργηθεί το Β2 που καταλήγει στο πουθενά και να πάρει όλα του τα οχήματα το Α2 και ότι άλλη ενίσχυση χρειάζεται για να μειωθεί στο 5λεπτο. |
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά | eniakosatesseras | 29 | 26.934 |
13-11-2021, 12:41 PM Τελευταία Δημοσίευση: kostas720 |
|
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική | Larioupol | 39 | 41.872 |
10-07-2020, 04:34 PM Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol |