Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(26-07-2013, 05:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αφού τα ανεβασες εσύ τα υπόλοιπα, είπα να μην τα έχουμε διπλά... Wink Μεγάλη πατάτα το 155. Δεν έβαζαν καλύτερα το 201 να το κάνει αυτό;

Και με το 201 πάλι βλακεία θα 'ταν. Το καλύτερο θα 'ταν να ήταν δύο γραμμές μια 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου και μια 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης και να έστριβε κατευθείαν από Βουλιαγμένης-Αγίου Κωνσταντίνου αντί για τον κύκλο στον Στ. Αγίου Δημητρίου. Επίσης, άλλη βλακεία ότι αφήνουν το 154 και 109 μέχρι τον Άγιο Δημήτριο και το 154 θα πηγαίνει άδειο απ' το Στ. Αλίμου έως το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσα να κάνει αναστροφή στην Παπαναστασίου και να έφτιαχνε τις συχνότητές του ή να πήγαινε Στ. Ελληνικού. Τέλος, δεν έχει νόημα να πηγαίνει πλεον το Α4 στο κέντρο γιατί όσοι θέλουν να πάρουν λεωφορείο απ' το κέντρο και μετά κάποιο από τα 171, Χ97, 142 και 101 πρέπει υποχρεωτικά να πάρουν μόνο Α3/Β3.
Απάντηση
(26-07-2013, 05:40 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και με το 201 πάλι βλακεία θα 'ταν. Το καλύτερο θα 'ταν να ήταν δύο γραμμές μια 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου και μια 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης και να έστριβε κατευθείαν από Βουλιαγμένης-Αγίου Κωνσταντίνου αντί για τον κύκλο στον Στ. Αγίου Δημητρίου. Επίσης, άλλη βλακεία ότι αφήνουν το 154 και 109 μέχρι τον Άγιο Δημήτριο και το 154 θα πηγαίνει άδειο απ' το Στ. Αλίμου έως το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσα να κάνει αναστροφή στην Παπαναστασίου και να έφτιαχνε τις συχνότητές του ή να πήγαινε Στ. Ελληνικού. Τέλος, δεν έχει νόημα να πηγαίνει πλεον το Α4 στο κέντρο γιατί όσοι θέλουν να πάρουν λεωφορείο απ' το κέντρο και μετά κάποιο από τα 171, Χ97, 142 και 101 πρέπει υποχρεωτικά να πάρουν μόνο Α3/Β3.

Για Α4 και 154 είναι απλά τα πράγματα:
1) Κατάργηση του Α4.
2) Τροποποίηση του 154 σε ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, πάνω στην παλιά διαδρομή του Α4.
3) Τροποποίηση του 128 πιάνα εξυπηρετεί και το Πανόραμα Βούλας. Επέκταση του έως το Ελληνικό.
4) Κατάργηση του 162.
5) Επαναφορά του 208 και ενοποίηση με το παλιό 216. Ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ.
6) Το 155 γίνεται τοπικό ή καταργείται.

Επίσης, για τα 202/856:
1) Κατάργηση 856.
2) Ενίσχυση 750 για κάλυψη του Αιγάλεω.
3) Ίδρυση 202, με αφετηρία στο σημερινό τέρμα του 856 και κυκλική διαδρομή έως Φιξ, καλύπτοντας το 856 από Χαραυγή έως Ηλιουπολεως και το 202 από Ηλιουπολεως έως Φιξ.
Απάντηση
(26-07-2013, 05:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για Α4 και 154 είναι απλά τα πράγματα:
1) Κατάργηση του Α4.
2) Τροποποίηση του 154 σε ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, πάνω στην παλιά διαδρομή του Α4.
3) Τροποποίηση του 128 πιάνα εξυπηρετεί και το Πανόραμα Βούλας. Επέκταση του έως το Ελληνικό.
4) Κατάργηση του 162.
5) Επαναφορά του 208 και ενοποίηση με το παλιό 216. Ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ.
6) Το 155 γίνεται τοπικό ή καταργείται.

Επίσης, για τα 202/856:
1) Κατάργηση 856.
2) Ενίσχυση 750 για κάλυψη του Αιγάλεω.
3) Ίδρυση 202, με αφετηρία στο σημερινό τέρμα του 856 και κυκλική διαδρομή έως Φιξ, καλύπτοντας το 856 από Χαραυγή έως Ηλιουπολεως και το 202 από Ηλιουπολεως έως Φιξ.
Μηπως θα μπορούσε να δημιουργηθει μια κυκλικη γραμμη απο το σταθμο ελληνικο και να καλυπτει ολη την τερψιθεα; Επισης το 101 πως σας φαινεται; Θεωρω λιγο βλακεια ενω κατεβαίνει την ιασωνίδου να στριβει 2 στενα πριν τη βουλιαγμένης και να μην εξυπηρετει το σταθμο ελληνικο
Απάντηση
Συμφωνώ θα έπρεπε να τραβήξουν το 101 στον σταθμό του Ελληνικού. Επίσης παρατηρώ ότι τώρα που το 141 φτάνει μέχρι το Καλαμάκι, η Αλίμου μένει με τα 101, 140, 142, Β1 εκ των οποίων:

Το 101 δεν βολεύει προς μετρό γιατί κάνει μεγάλο κύκλο.
Το Β1 περνά μακριά από τους σταθμούς του μετρό.
Το 142 είναι πολύ αραιό.

Το 140 μένει μόνο που έχει λογική, ας πούμε, συχνότητα και περνά σχετικά κοντά από τον σταθμό Αργυρούπολη (200 μέτρα).

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να στείλουν και το Β1 από την Τιτάνων για να πλησιάσει στον σταθμό Αργυρούπολη. Αν γίνεται τώρα να πλησιάσουν τα λεωφορεία περισσότερο στον σταθμό ακόμα καλύτερα, δεν ξέρω όμως αν χωράνε στα στενά. Θα μπορούσαν επίσης να αφήσουν το 141 στην Αλίμου και να τερματίζει στον σταθμό Αργυρούπολη αντί για το αμαξοστάσιο του Ελληνικού.
Απάντηση
(26-07-2013, 06:47 PM)Giannis Έγραψε: Συμφωνώ θα έπρεπε να τραβήξουν το 101 στον σταθμό του Ελληνικού. Επίσης παρατηρώ ότι τώρα που το 141 φτάνει μέχρι το Καλαμάκι, η Αλίμου μένει με τα 101, 140, 142, Β1 εκ των οποίων:

Το 101 δεν βολεύει προς μετρό γιατί κάνει μεγάλο κύκλο.
Το Β1 περνά μακριά από τους σταθμούς του μετρό.
Το 142 είναι πολύ αραιό.

Το 140 μένει μόνο που έχει λογική, ας πούμε, συχνότητα και περνά σχετικά κοντά από τον σταθμό Αργυρούπολη (200 μέτρα).

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να στείλουν και το Β1 από την Τιτάνων για να πλησιάσει στον σταθμό Αργυρούπολη. Αν γίνεται τώρα να πλησιάσουν τα λεωφορεία περισσότερο στον σταθμό ακόμα καλύτερα, δεν ξέρω όμως αν χωράνε στα στενά. Θα μπορούσαν επίσης να αφήσουν το 141 στην Αλίμου και να τερματίζει στον σταθμό Αργυρούπολη αντί για το αμαξοστάσιο του Ελληνικού.

Το 101 δεν χρειάζεται να πάει Στ. Ελληνικού γιατί ότι εξυπηρετεί στα σύνορα Γλυφάδας-Ελληνικού είναι σχεδόν δίπλα στο μετρό και σε απόσταση περπατήματος. Το 101 έχει χρήσιμοτητα για κάποιον που θέλει από 'κει να πάει Αργυρούπολη/Άλιμο/Παραλιακή/Πειραιά.

Η Αλίμου ουσιαστικά ξέμεινε πλεον χωρίς κάποια γραμμή σ' όλο το μήκος της που να την συνδέει με μετρό. Το 101 εξυπηρετεί ένα κομμάτι και αυτό μόνο προς την μια κατεύθυνση. Το 140 έχει το κομμάτι Παραλιακή-Λαμίας και από 'κει και πάνω περνά το 155 και το 142 εκτός από αραιό δεν εξυπηρετεί σ' όλο το μήκος της την Αλίμου. Η μόνη λύση είναι να τροποποιηθεί το Β1 ώστε να κάνει ένα κύκλο μέχρι το Στ. Αλίμου.

(26-07-2013, 05:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για Α4 και 154 είναι απλά τα πράγματα:
1) Κατάργηση του Α4.
2) Τροποποίηση του 154 σε ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, πάνω στην παλιά διαδρομή του Α4.
3) Τροποποίηση του 128 πιάνα εξυπηρετεί και το Πανόραμα Βούλας. Επέκταση του έως το Ελληνικό.
4) Κατάργηση του 162.
5) Επαναφορά του 208 και ενοποίηση με το παλιό 216. Ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ.
6) Το 155 γίνεται τοπικό ή καταργείται.

Επίσης, για τα 202/856:
1) Κατάργηση 856.
2) Ενίσχυση 750 για κάλυψη του Αιγάλεω.
3) Ίδρυση 202, με αφετηρία στο σημερινό τέρμα του 856 και κυκλική διαδρομή έως Φιξ, καλύπτοντας το 856 από Χαραυγή έως Ηλιουπολεως και το 202 από Ηλιουπολεως έως Φιξ.

Για το 216 πιστεύω θα 'ναι καλύτερο ως είχε χωρίς τον Άγιο Δημήτριο. Ως εκ τούτου , δεν γίνεται να πάει και στην Κάτω Ηλιούπολη οπότε χρειάζεται τοπικό Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης. Για το 128 και 162 συμφωνώ απόλυτα. Το 155 αν μείνει το Α/Σ Ελληνικού χρειάζεται αλλιώς κόψιμο.

Για τις προτάσεις με τα 202/856 συμφωνώ γιατί το 856 τζάμπα πάει ειδικά στο κέντρο και πιστεύω ότι το Σεπτέμβριο με το άνοιγμα του σταθμού της Αγίας Μαρίνας θα αλλάξουν.
Απάντηση
(26-07-2013, 07:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 101 δεν χρειάζεται να πάει Στ. Ελληνικού γιατί ότι εξυπηρετεί στα σύνορα Γλυφάδας-Ελληνικού είναι σχεδόν δίπλα στο μετρό και σε απόσταση περπατήματος. Το 101 έχει χρήσιμοτητα για κάποιον που θέλει από 'κει να πάει Αργυρούπολη/Άλιμο/Παραλιακή/Πειραιά.

Η Αλίμου ουσιαστικά ξέμεινε πλεον χωρίς κάποια γραμμή σ' όλο το μήκος της που να την συνδέει με μετρό. Το 101 εξυπηρετεί ένα κομμάτι και αυτό μόνο προς την μια κατεύθυνση. Το 140 έχει το κομμάτι Παραλιακή-Λαμίας και από 'κει και πάνω περνά το 155 και το 142 εκτός από αραιό δεν εξυπηρετεί σ' όλο το μήκος της την Αλίμου. Η μόνη λύση είναι να τροποποιηθεί το Β1 ώστε να κάνει ένα κύκλο μέχρι το Στ. Αλίμου.


Για το 216 πιστεύω θα 'ναι καλύτερο ως είχε χωρίς τον Άγιο Δημήτριο. Ως εκ τούτου , δεν γίνεται να πάει και στην Κάτω Ηλιούπολη οπότε χρειάζεται τοπικό Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης. Για το 128 και 162 συμφωνώ απόλυτα. Το 155 αν μείνει το Α/Σ Ελληνικού χρειάζεται αλλιώς κόψιμο.

Για τις προτάσεις με τα 202/856 συμφωνώ γιατί το 856 τζάμπα πάει ειδικά στο κέντρο και πιστεύω ότι το Σεπτέμβριο με το άνοιγμα του σταθμού της Αγίας Μαρίνας θα αλλάξουν.
Το 141 ποιος ο λογος να το κόψουν απο την αλίμου; Το 856 εχει τις ωρες του υπάρχουν δρομολόγια που γεμιζει, ειδικά το πρωι, και άλλα που εχει 5-6 ατομα μέσα. (Τουλάχιστον μεχρι κεντρο που το χρησιμοποιώ) Εχω την εντύπωση ότι οι αλλαγες θα ειναι κ αλλες απλα στον οασα ειναι αργα τα καραβια μου(μολις πριν 2 χρονια τοπικοποιήθηκαν οι ακτινικες γραμμες, 1 χρονο αν θυμαμαι καλά εκανε το 171 να πάει στον αγιο δημήτριο) και θελουν να δουν πως θα πάει η κινηση απο κέντρο μεχρι μετρο στα Α3/Α4. Πάντως από το Ελληνικό έλεγαν πως τώρα πηραμε μια ανάσα με τις αλλαγες!
Απάντηση
(26-07-2013, 06:47 PM)Giannis Έγραψε: Το 101 δεν βολεύει προς μετρό γιατί κάνει μεγάλο κύκλο.
Το Β1 περνά μακριά από τους σταθμούς του μετρό.
Το 142 είναι πολύ αραιό.

Συμφωνώ απόλυτα. Το 101 θα 'πρεπε καλύτερα να φτάνει μέχρι τη Θουκυδίδου και ξανά πίσω, παρά να συνεχίζει μέσω Αλίμου και Κυθηρίων.

(26-07-2013, 06:47 PM)Giannis Έγραψε: Θα μπορούσαν επίσης να αφήσουν το 141 στην Αλίμου και να τερματίζει στον σταθμό Αργυρούπολη αντί για το αμαξοστάσιο του Ελληνικού.

Εδω που τα λέμε, η Λ. Αλίμου δεν αξίζει λεωφορείο με 8' στην αιχμή. Οπότε κατα τη γνώμη μου ορθώς ''σπάσανε'' το 141 στα δυο. Απλά έπρεπε το 142 να πάρει άλλο ένα όχημα για να έχει 15'-20' λεπτά στην αιχμή. Με 40' δε θα το περιμένει κανείς.
Απάντηση
(27-07-2013, 02:27 AM)georgio Έγραψε: Το 141 ποιος ο λογος να το κόψουν απο την αλίμου; Το 856 εχει τις ωρες του υπάρχουν δρομολόγια που γεμιζει, ειδικά το πρωι, και άλλα που εχει 5-6 ατομα μέσα. (Τουλάχιστον μεχρι κεντρο που το χρησιμοποιώ) Εχω την εντύπωση ότι οι αλλαγες θα ειναι κ αλλες απλα στον οασα ειναι αργα τα καραβια μου(μολις πριν 2 χρονια τοπικοποιήθηκαν οι ακτινικες γραμμες, 1 χρονο αν θυμαμαι καλά εκανε το 171 να πάει στον αγιο δημήτριο) και θελουν να δουν πως θα πάει η κινηση απο κέντρο μεχρι μετρο στα Α3/Α4. Πάντως από το Ελληνικό έλεγαν πως τώρα πηραμε μια ανάσα με τις αλλαγες!

Το 171 το πήγαν στον Άγιο Δημήτριο στις 4/10/2008 ενώ ο Άγιος Δημήτριος είχε ανοίξει απ' τον Ιούνιο του 2004. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=1666622
Απάντηση
(26-07-2013, 07:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 216 πιστεύω θα 'ναι καλύτερο ως είχε χωρίς τον Άγιο Δημήτριο. Ως εκ τούτου , δεν γίνεται να πάει και στην Κάτω Ηλιούπολη οπότε χρειάζεται τοπικό Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης.

Ποιο είναι το νόημα ύπαρξης ενός τοπικού Α4, όταν μπορεί να σπάσει και να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα; Γιατί αυτός που το παίρνει από Τερψιθεα, θα περιμένει να βγει στον κοντινότερο σταθμό. Όχι να τον κάνει και μια βόλτα από Κάτω Ηλιούπολη.
Δεύτερον, το 155 όπως ξεκινάει σήμερα, φαίνεται ότι πάει για φουντο. Δύο γραμμές άκυρων περιοχών, που ούτε διοικητικά δεν υπάρχει κάτι κοινό για να δικαιολογεί τέτοια κινηση, συνενώθηκαν, φτιάχνοντας μια βλακεία.
Η ύπαρξη ενός 208 που θα απορροφούσε το τμήμα από Κάτω Ηλιούπολη έως Μετρό του σημερινού Α4 και το τμήμα του πρώην 216 στην Ηλιούπολη, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί θα προσέφερε ενδοδημοτική σύνδεση στην Ηλιούπολη.
Απάντηση
(27-07-2013, 07:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ποιο είναι το νόημα ύπαρξης ενός τοπικού Α4, όταν μπορεί να σπάσει και να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα; Γιατί αυτός που το παίρνει από Τερψιθεα, θα περιμένει να βγει στον κοντινότερο σταθμό. Όχι να τον κάνει και μια βόλτα από Κάτω Ηλιούπολη.
Δεύτερον, το 155 όπως ξεκινάει σήμερα, φαίνεται ότι πάει για φουντο. Δύο γραμμές άκυρων περιοχών, που ούτε διοικητικά δεν υπάρχει κάτι κοινό για να δικαιολογεί τέτοια κινηση, συνενώθηκαν, φτιάχνοντας μια βλακεία.
Η ύπαρξη ενός 208 που θα απορροφούσε το τμήμα από Κάτω Ηλιούπολη έως Μετρό του σημερινού Α4 και το τμήμα του πρώην 216 στην Ηλιούπολη, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί θα προσέφερε ενδοδημοτική σύνδεση στην Ηλιούπολη.

Το 216 το 'πα να μείνει ως είχε για να εξυπηρετεί το Mall, την εφορία Ηλιούπολης κλπ. Άμα ενωθεί με το παλιό 208 θα 'πρεπει πρώτα να πάει από Κάτω Ηλιούπολη, να κάνει Τέρμα στην Πλ. Ανεξαρτησίας και μετά να πάει προς Βουλιαγμένης. Επίσης, ένα τέτοιο θα έχει συχνότητα στην αιχμή το πολύ 15' γιατί το κομμάτι του 216 δεν χρειάζεται καλύτερη συχνότητα. Από την άλλη ο κάτοικος της Τερψιθέας το πιο πιθανό είναι να πάρει το 124 που θα τον πηγαίνει Στ. Ελληνικού και από 'κει μετρό καθώς είναι πιο γρήγορος συνδιασμός ακομα και από το Α4 να πάει Στ. Αλίμου. Επίπροσθέτως, ένα τοπικό Α4 θα έδινε καλύτερη συχνότητα στην Κάτω Ηλιούπολη όλες τις μέρες. Τελοσπάντων, να δούμε τώρα τι θα κάνει το νέο 155 που το μόνο θετικό που έχει να δώσει είναι ότι θα 'χει από Ηλιούπολη καλύτερες ώρες έναρξης/λήξης και λειτουργία τα Σαββατοκύριακα.

Υ.Γ. Πάλι αλλαγές στη διαδρομή των 124, 171, Ε22 και Χ97 στο Ελληνικό. Στην κατεύθυνση προς την Αφετηρία: Από την 25η Οδό, αριστερά στην οδό Ελ. Βενιζέλου, αριστερά στην 27η Οδό, συνέχεια και αριστερά στο χώρο των Αφετηριών – Τέρμα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%99%CE%9E6
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.232 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.240 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)