Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Το λέω και το ξαναλέω... Και στα τέσσερα που αναφέρεις μπορώ να σου βρω σοβαρότατες ελλείψεις αν τα σκαλίσω λίγο...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-06-2013, 08:36 PM)garvanitis Έγραψε: Το λέω και το ξαναλέω... Και στα τέσσερα που αναφέρεις μπορώ να σου βρω σοβαρότατες ελλείψεις αν τα σκαλίσω λίγο...
Σάφως και μπορεί να 'χουν κάτι αλλά δεν φαίνονται τουλάχιστον σ' αντίθεση με πολλά Ν2.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Αυτά που δεν φαίνονται να φοβάσαι...
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(12-06-2013, 11:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μην το λές ότι δεν υπάρχουν Ν1 σε καλή κατάσταση. Αρκετά Ν1 του Ελληνικού είναι σε καλή κατάσταση δηλαδή όλα μέσα είναι στη θέση τους, οι πορτες δουλευουν κανονικα, οι προμετωπίδες είναι ευδιάκριτες, κινητήρας/φρένα έχουν πολύ καλή απόδοση και έχουν αλλαχθεί οι ταπετσαρίες σε όλα καθίσματα έχουν φθαρθεί π.χ. 113, 117, 177, 219 κ.α. Αντιθέτως, όσα Ν2 δεν έχουν περάσει από συμμάζεμα είναι σε τραγική κατάσταση και χειρότερα και από τα Ν1 του Βοτανικού το αμάξωμά τους είναι λεηλατημένο, λείπουν τα περισσότερα εξωτερικά περιγράμματα, καθίσματα μες στην μπίχλα, σπασμένα πλαστικά στο εσωτερικό κ.α. και γενικά είναι ερείπια.
Y.Γ. Γνωρίζει κανείς τι οχήματα έπαιρνε το 805 πριν τα Ν1/Ν2?
Aπό το 2004 περίπου και μετά, Neoplan N4016 και VANHOOL A300. Παλιότερα βέβαια ΙΚARUS 260.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(18-07-2013, 11:07 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Aπό το 2004 περίπου και μετά, Neoplan N4016 και VANHOOL A300. Παλιότερα βέβαια ΙΚARUS 260.
Τα Ikarus πριν το 2004 ερχόταν από τον Βοτανικό?
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(19-07-2013, 11:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ikarus πριν το 2004 ερχόταν από τον Βοτανικό?
E ναι λογικά από Βοτανικό... πάντα από Βοτανικό έβγαιναν τα τοπικά Ασπρόπυργου και Ελευσίνας! (εξού και μετά πήρε Neoplan και Vanhool) Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τότε το 805 έφτανε μέχρι Αιγάλεω...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(19-07-2013, 09:59 PM)pvuccino Έγραψε: E ναι λογικά από Βοτανικό... πάντα από Βοτανικό έβγαιναν τα τοπικά Ασπρόπυργου και Ελευσίνας! (εξού και μετά πήρε Neoplan και Vanhool) Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τότε το 805 έφτανε μέχρι Αιγάλεω...
Το ρώτησα γιατί νόμιζα ότι μόνο ο Πειραιάς είχε Ikarus προς το τελος. Πάντως, ευχαρίστω για την απάντηση.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(19-07-2013, 11:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το ρώτησα γιατί νόμιζα ότι μόνο ο Πειραιάς είχε Ikarus προς το τελος. Πάντως, ευχαρίστω για την απάντηση.
Από την Αθήνα φύγανε νομίζω ή από το 2001 ή απ' το 2002 και όντως μέχρι το 2004 ήταν μόνο Πειραιά
Δημοσιεύσεις: 3.198
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Όταν ήρθαν τα Irisbus Diesel ή όταν έφυγαν και τα τελευταία Ikarus 260 επέστρεψαν στην Αθήνα οι γραμμές του Ασπροπύργου όμως;
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(20-07-2013, 11:38 AM)ecoj Έγραψε: Όταν ήρθαν τα Irisbus Diesel ή όταν έφυγαν και τα τελευταία Ikarus 260 επέστρεψαν στην Αθήνα οι γραμμές του Ασπροπύργου όμως;
Βασικά παρεξήγηση... για τα ikarus μιλούσα όχι για τις γραμμές