Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(28-06-2013, 08:23 PM)georgio Έγραψε: Η οποια θα ειναι πιο εξυπηρετικη απο τα σημερινα 141/109; Γιατι απο θεμα λεωφορειων δεν νομιζω να χρειαστουν λιγοτερα και η συχνοτητα απο τα 8' δεν μπορει να αλλαξει

Θα χρειαστούν λιγότερα καθώς θα κοπεί το τμήμα 2η Αλίμου-Α/Σ Ελληνικού, το κομμάτι του 109 απ' την Αφετηρία του Ζαλόγγου-Επτανήσου και το κομμάτι Στ. Άγιος Δημήτριος-Στ. Ηλιούπολης.

(28-06-2013, 08:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως και το Β12 όπου οι σόμπες και τα Ν2 κάνουν παρέα στα Citelis μέσα στο Α/Σ Άνω Λιοσίων! Tongue

Στο Β12 δεν ξέρω κατα πόσο θα 'ταν καλό να δίναν τα Citelis και από την άλλη άμα δρομολογούταν μόνο από Άνω Λιόσια θα 'πρεπε τα οχήματα στις ενάρξεις/σχολάσματα από κέντρο να 'καναν νεκρά χιλιόμετρα όλο το Μάρνη-Α/Σ Άνω Λιοσίων εκτός και τα βάζαν να κάνουν πλήρες δρομολόγιο και να ξεκινούσαν τα δρομολόγια από Άνω Λιόσια στις 4:30-4:35 για να 'ναι Μάρνη στις 5:15 και αντίστοιχα το βράδυ να έχει δρομολόγιο στις 00:50 από Μάρνη. Βέβαια για να γίνει κάτι τέτοιο θα γινόταν αλλαγές στα δρομολόγια καθώς άλλο χρόνο θέλει ένα λεωφορείο για να πάει κενό και να μην κάνει στάσεις και άλλο για να κάνει κανονικό δρομολόγιο.
Απάντηση
(28-06-2013, 08:23 PM)georgio Έγραψε: Η οποια θα ειναι πιο εξυπηρετικη απο τα σημερινα 141/109; Γιατι απο θεμα λεωφορειων δεν νομιζω να χρειαστουν λιγοτερα και η συχνοτητα απο τα 8' δεν μπορει να αλλαξει

Νομίζω ότι, τουλάχιστον κατά 1 όχημα, υπάρχει εξοικονόμηση. Αφού γλυτώνουν το κομμάτι κόμβος Αλίμου/Ποσειδώνος - Αμαξοστάσιο και τη Βουλιαγμένης.
Απάντηση
(29-06-2013, 07:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω ότι, τουλάχιστον κατά 1 όχημα, υπάρχει εξοικονόμηση. Αφού γλυτώνουν το κομμάτι κόμβος Αλίμου/Ποσειδώνος - Αμαξοστάσιο και τη Βουλιαγμένης.

Eρώτηση: Τι ακριβώς κερδίζουμε αν φτιαχτεί αυτό το μακρυνάρι; Τα ίδια οχήματα δεν θα 'χουμε αν υπάρχουν δύο γραμμές; 141: Στ.Δάφνης-Καλαμάκι (χωρίς την Αλίμου) και 109: Στ.Ηλιούπολης-Άνω Καλαμάκι. Γιατί σώνει και ντε να τις συνενώσουν;

Kαι μη με ρωτήσετε που θα έχει αφετηρία το 141! Μπορεί να κάνει ωραιότατα μαζί με το 109 στην Αλίμου!
Απάντηση
(29-06-2013, 11:09 AM)pvuccino Έγραψε: Eρώτηση: Τι ακριβώς κερδίζουμε αν φτιαχτεί αυτό το μακρυνάρι; Τα ίδια οχήματα δεν θα 'χουμε αν υπάρχουν δύο γραμμές; 141: Στ.Δάφνης-Καλαμάκι (χωρίς την Αλίμου) και 109: Στ.Ηλιούπολης-Άνω Καλαμάκι. Γιατί σώνει και ντε να τις συνενώσουν;

Kαι μη με ρωτήσετε που θα έχει αφετηρία το 141! Μπορεί να κάνει ωραιότατα μαζί με το 109 στην Αλίμου!

Το θέμα είναι να ενοποιηθούν γιατί εκεί που είναι σήμερα το 109 δεν έχει σύνδεση με τις γραμμές της Παραλιακής και το Τραμ. Επίσης, με την ενοποιήση θα βελτιωθεί η ενδοδημοτική συγκοινωνία.
Απάντηση
Αν βρουν χώρο είτε στον Στ. Δάφνης είτε στον Στ. Ηλιούπολης να τερματίζουν τα λεωφορεία και να κάνουν διαλείμματα, τότε με τις ευλογίες μου η συγχώνευση 109/141. Από τη συγχώνευση αυτή θα δημιουργηθεί μια top γραμμή για τον Άλιμο. Προϋπόθεση όμως για να γίνει η συγχώνευση είναι να καλυφθεί επαρκώς η Λ. Αλίμου (πύκνωση Β1, 247)
Απάντηση
(29-06-2013, 01:45 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Αν βρουν χώρο είτε στον Στ. Δάφνης είτε στον Στ. Ηλιούπολης να τερματίζουν τα λεωφορεία και να κάνουν διαλείμματα, τότε με τις ευλογίες μου η συγχώνευση 109/141. Από τη συγχώνευση αυτή θα δημιουργηθεί μια top γραμμή για τον Άλιμο. Προϋπόθεση όμως για να γίνει η συγχώνευση είναι να καλυφθεί επαρκώς η Λ. Αλίμου (πύκνωση Β1, 247)

Πιστεύω ότι μπορεί να πάει το 101 μέχρι Στ. Αλίμου και το Β1 αφου πάρει το όχημα του 247 και φτιάξει τα ωράρια του και τις συχνότητές του να πάει από Γερουλάνου/Σούρμενα και να πηγαίνει και μέχρι Στ. Αλίμου για να συνδέει την Γερουλάνου με το μετρό.
Απάντηση
(29-06-2013, 12:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το θέμα είναι να ενοποιηθούν γιατί εκεί που είναι σήμερα το 109 δεν έχει σύνδεση με τις γραμμές της Παραλιακής και το Τραμ. Επίσης, με την ενοποιήση θα βελτιωθεί η ενδοδημοτική συγκοινωνία.

Aν είναι αυτό το θέμα, τότε ας πάει το 109 στον Παλ.Δυτ.Αερολιμένα που έχει και χώρο. Όσο για την ενδοδημοτική συγκοινωνία υπάρχει και το 101, που θα πρέπει οπωσδήποτε να πυκνώσει αν θέλει να παίξει τον οποιονδήποτε τροφοδοτικό ρόλο στο μετρό. Μην ξεχνάμε πως αν καταργηθεί το 210 όπως λένε, θα είναι μόνο του στη Γερουλάνου, δε μπορεί να περνάει κάθε 45 λεπτά!
Απάντηση
(29-06-2013, 03:38 PM)pvuccino Έγραψε: Aν είναι αυτό το θέμα, τότε ας πάει το 109 στον Παλ.Δυτ.Αερολιμένα που έχει και χώρο. Όσο για την ενδοδημοτική συγκοινωνία υπάρχει και το 101, που θα πρέπει οπωσδήποτε να πυκνώσει αν θέλει να παίξει τον οποιονδήποτε τροφοδοτικό ρόλο στο μετρό. Μην ξεχνάμε πως αν καταργηθεί το 210 όπως λένε, θα είναι μόνο του στη Γερουλάνου, δε μπορεί να περνάει κάθε 45 λεπτά!
Τζάμπα κύκλος είναι μέχρι το παλίο αεροδρόμιο. Το 101 δεν πιάνει όλο τον Άλιμο και ούτε γίνεται να πυκνώσει ιδιαίτερα γιατί έχει και το κομμάτι της Παραλιακής μέχρι Πειραιά. Η συγχώνευση των 109/141 μόνο καλά έχει να φέρει γιατί θα αποκτήσει μεγάλο μέρος του Άλιμου μια γραμμή με καλές συχνότητες και σύνδεση από παντού προς Παραλιακή και Μετρό.
Απάντηση
τελικα το μετρο ξεκιναει αυριο???
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
(30-06-2013, 07:40 PM)Vasilis21 Έγραψε: τελικα το μετρο ξεκιναει αυριο???

Δεν έχει βγει καμιά ανακοίνωση ακόμα. Πιστεύω μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αρχές επόμενης να έχει ανοίξει το Ελληνικό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.871 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 24 Επισκέπτης (ες)