Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
το μπλοκ στους αλέκους ή στα B7LA είναι μεγαλύτερο; επίσης να επισημάνω ότι οι αλέκοι αν δεν κάνω λάθος έχουν 280 ίπποι ενώ τα b7l/LA 275.
(19-05-2013, 07:27 PM)garvanitis Έγραψε: Σε ονομαστική ισχύ μικροδιαφορές, το μπλοκ είναι αρκετά μεγαλύτερο όμως...
Oταν λες μπλοκ τι εννοεις??Δεν καταλαβα...βασικα πρωτη φορα το ακουω αυτο για αυτο σε ρωταω...
Να ρωτησω και κατι ακομα...Η μπαταρια ενος λεωφορειου ποσο κραταει;;;Αν σκεφτουμε οτι απο την μπαταρια τραβαει ισχυ τα μηχανηματα κερματων τα ακυρωτικα,οι ηλεκτρονικες πινακιδες απ'εξω,και απο μεσα...
(19-05-2013, 10:39 PM)george-oasth Έγραψε: Oταν λες μπλοκ τι εννοεις??Δεν καταλαβα...βασικα πρωτη φορα το ακουω αυτο για αυτο σε ρωταω...
Να ρωτησω και κατι ακομα...Η μπαταρια ενος λεωφορειου ποσο κραταει;;;Αν σκεφτουμε οτι απο την μπαταρια τραβαει ισχυ τα μηχανηματα κερματων τα ακυρωτικα,οι ηλεκτρονικες πινακιδες απ'εξω,και απο μεσα...

Το μπλοκ είναι ο κορμός του κινητήρα, το σώμα. Πάνω σε αυτό προσαρμόζονται όλα τα επιμέρους εξαρτήματά του.

Οι μπαταρίες ενός λεωφορείου (όπως ενός οποιουδήποτε αυτοκινήτου) φορτίζονται κατά τη λειτουργία του οχήματος συνεπώς ο χρόνος ζωής τους δεν εξαρτάται από το πότε θα αδειάσουν αλλά από το πόσο σωστά συντηρημένες είναι. Χοντρικά μία διετία την βγάζουν άνετα ίσως και παραπάνω. Υπάρχουν όμως κάποια οχήματα τα οποία είτε γιατί έχουν συσσωρευτές "πεσμένους" είτε γιατί έχουν απώλειες ρεύματος έχουν πρόβλημα στο να πάρουν μπροστά το πρωί. Για το τέλος εκτός από αυτά που αναφέρεις με ρεύμα δουλεύουν πολλά ακόμη συστήματα ενός λεωφορείου (φώτα εσωτερικά και εξωτερικά, μίζα, διάφοροι εγκέφαλοι κ.α.)
(19-05-2013, 11:06 PM)garvanitis Έγραψε: Το μπλοκ είναι ο κορμός του κινητήρα, το σώμα. Πάνω σε αυτό προσαρμόζονται όλα τα επιμέρους εξαρτήματά του.

Οι μπαταρίες ενός λεωφορείου (όπως ενός οποιουδήποτε αυτοκινήτου) φορτίζονται κατά τη λειτουργία του οχήματος συνεπώς ο χρόνος ζωής τους δεν εξαρτάται από το πότε θα αδειάσουν αλλά από το πόσο σωστά συντηρημένες είναι. Χοντρικά μία διετία την βγάζουν άνετα ίσως και παραπάνω. Υπάρχουν όμως κάποια οχήματα τα οποία είτε γιατί έχουν συσσωρευτές "πεσμένους" είτε γιατί έχουν απώλειες ρεύματος έχουν πρόβλημα στο να πάρουν μπροστά το πρωί. Για το τέλος εκτός από αυτά που αναφέρεις με ρεύμα δουλεύουν πολλά ακόμη συστήματα ενός λεωφορείου (φώτα εσωτερικά και εξωτερικά, μίζα, διάφοροι εγκέφαλοι κ.α.)
Κοιτα να σου πω....Σε μια συζητηση που ειχα με εναν οδηγο,μου ειπε οτι τα μπλε οχηματα(600αρια) ειναι πολυ καλα οχηματα,και ειναι αξιολογα...ο σαρακακης τα εφερε απο το εξωτερικο...ετσι μου ειπε.και επισης με ειπε οτι σε σχεση με τα b7l εχουν καλυτερη μηχανη,και ειναι πιο δυνατα οχηματα,γιατι δεν παρουσιαζουν τοσο μεγαλο προβλημα απο αβαριες...Περιμενω να με πεις το δικο σου σχολιο πανω σε ολα αυτα. :p

Ναι εννοειτε οτι και αλλα συστηματα παιρνουν ρευμα απο την μπαταρια...αυτα που εγραψες τα ξερω,απλα ανεφερα τα πρωτα,επειδη πιστευω οτι επειδη δουλευουν συνεχεια θα τραβουσαν παραπανω ισχυ απο την μπαταρια
Για αυτό και το 27Α ή 27Β τις περισσότερες φορές έχουν αλέκους επειδή διασχίζουν σχεδόν όλο τον κεντρικό δρόμο του Ωραιοκάστρου και μετά δεν μπαίνουν μέσα ξανά γυρνάνε για αμαξοστάσιο
(20-05-2013, 12:59 AM)george-oasth Έγραψε: Κοιτα να σου πω....Σε μια συζητηση που ειχα με εναν οδηγο,μου ειπε οτι τα μπλε οχηματα(600αρια) ειναι πολυ καλα οχηματα,και ειναι αξιολογα...ο σαρακακης τα εφερε απο το εξωτερικο...ετσι μου ειπε.και επισης με ειπε οτι σε σχεση με τα b7l εχουν καλυτερη μηχανη,και ειναι πιο δυνατα οχηματα,γιατι δεν παρουσιαζουν τοσο μεγαλο προβλημα απο αβαριες...Περιμενω να με πεις το δικο σου σχολιο πανω σε ολα αυτα. :p

Ναι εννοειτε οτι και αλλα συστηματα παιρνουν ρευμα απο την μπαταρια...αυτα που εγραψες τα ξερω,απλα ανεφερα τα πρωτα,επειδη πιστευω οτι επειδη δουλευουν συνεχεια θα τραβουσαν παραπανω ισχυ απο την μπαταρια

Τα B10MA σαφώς και είναι αξιόλογα λεωφορεία. Δεν ήρθαν από το εξωτερικό αλλά κατασκευάστηκαν στις εγκαταστάσεις του Σαρακάκη. Ως αυτοκίνητο σε σχέση με τα B7LA (από μηχανικής πλευράς - το αμάξωμα είναι άλλη ιστορία) είναι πιο απλό και πιο αξιόπιστο, αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές στροφές, κόβει σχετικά καλά, ενώ η πιο "κλασσική" σχεδίαση του πλαισίου (κινητήρας στη μέση υποδαπέδιος, μετάδοση κίνησης στον δεύτερο άξονα, ψηλό δάπεδο άρα και αρκετός χώρος για τα μηχανικά μέρη) το καθιστούν πιο απλό στη συντήρησή του. Αυτά με δυο κουβέντες, πιο αναλυτικά ό,τι θέλεις.

Για τα ηλεκτρικά τώρα, αν κλείσεις τον γενικό δεν δίνει ρεύμα σε τίποτα.

(20-05-2013, 11:05 AM)GiannisB Έγραψε: Για αυτό και το 27Α ή 27Β τις περισσότερες φορές έχουν αλέκους επειδή διασχίζουν σχεδόν όλο τον κεντρικό δρόμο του Ωραιοκάστρου και μετά δεν μπαίνουν μέσα ξανά γυρνάνε για αμαξοστάσιο

Κάτι δεν καταλαβαίνω πάλι, ή δεν ξέρεις για μία ακόμη φορά σε τι αναφέρεσαι;
αναφέρομαι στην αξιοπιστία των Β10ΜΑ τίποτα παραπάνω. Για το 27Α και 27Β δεν είναι πάντα τις περισσότερες φορές ναι με αλέκους
(20-05-2013, 07:34 PM)garvanitis Έγραψε: Τα B10MA σαφώς και είναι αξιόλογα λεωφορεία. Δεν ήρθαν από το εξωτερικό αλλά κατασκευάστηκαν στις εγκαταστάσεις του Σαρακάκη. Ως αυτοκίνητο σε σχέση με τα B7LA (από μηχανικής πλευράς - το αμάξωμα είναι άλλη ιστορία) είναι πιο απλό και πιο αξιόπιστο, αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές στροφές, κόβει σχετικά καλά, ενώ η πιο "κλασσική" σχεδίαση του πλαισίου (κινητήρας στη μέση υποδαπέδιος, μετάδοση κίνησης στον δεύτερο άξονα, ψηλό δάπεδο άρα και αρκετός χώρος για τα μηχανικά μέρη) το καθιστούν πιο απλό στη συντήρησή του. Αυτά με δυο κουβέντες, πιο αναλυτικά ό,τι θέλεις.

Για τα ηλεκτρικά τώρα, αν κλείσεις τον γενικό δεν δίνει ρεύμα σε τίποτα.


Κάτι δεν καταλαβαίνω πάλι, ή δεν ξέρεις για μία ακόμη φορά σε τι αναφέρεσαι;
?
Παντως ετσι μου ειπαν.Οτι κατασκευαστηκαν εξω,και τα εφερε ο σαρακακης εδω...
Κατι ακομα που μου χει κανει αισθηαη ειναι η διαφορα στο πιλοτηριου του οδηγου μεταξυ των 700αριων volvo και των 800αριων....πως προεκυψε αυτη η διαφορα??αλλος τροπος σχεδιασης του τιμονιου,διαφορετικα κουμπια(οταν ανοιγει ο οδηγος τις πορτες.Ουσιαστικα την ιδια δουλεια κανουν),ζωνη ασφαλειας για τον οδηγο...
Και κατι ακομα.
Ολα τα οχηματα δεν εχουν φρενο στασης?
Εδώ κατασκευάστηκαν οι Αλέκοι.
Τα 700αρια με τα 800αρια έχουν ένα χρόνο διαφορά στην κατασκευή του πλαισίου τους, η Volvo στο ενδιάμεσο άλλαξε το ταμπλό της και εξέλιξε (την ήδη εξαιρετική) τη θέση οδήγησης.

Όχι δεν έχουν όλα τα οχήματα φρένο στάσης. Ή μάλλον έχουν τα Volvo αλλά καλύτερα να μην μιλάμε για την αποτελεσματικότητά του. Scania και Αλέκοι δεν έχουν καθόλου στα B7 είναι ο διακόπτης με το H αλλά συνήθως δεν λειτουργεί, στα Β9 χρησιμοποιούν (κακώς) οι οδηγοί ως πατέντα την επιγονάτιση, Citaro, CityClass, Citelis έχουν αυτόματο (ανοιχτή πόρτα) και με επιλογή από τον οδηγό.
(21-05-2013, 06:53 PM)garvanitis Έγραψε: Εδώ κατασκευάστηκαν οι Αλέκοι.
Τα 700αρια με τα 800αρια έχουν ένα χρόνο διαφορά στην κατασκευή του πλαισίου τους, η Volvo στο ενδιάμεσο άλλαξε το ταμπλό της και εξέλιξε (την ήδη εξαιρετική) τη θέση οδήγησης.

Όχι δεν έχουν όλα τα οχήματα φρένο στάσης. Ή μάλλον έχουν τα Volvo αλλά καλύτερα να μην μιλάμε για την αποτελεσματικότητά του. Scania και Αλέκοι δεν έχουν καθόλου στα B7 είναι ο διακόπτης με το H αλλά συνήθως δεν λειτουργεί, στα Β9 χρησιμοποιούν (κακώς) οι οδηγοί ως πατέντα την επιγονάτιση, Citaro, CityClass, Citelis έχουν αυτόματο (ανοιχτή πόρτα) και με επιλογή από τον οδηγό.
Το κουμπί της επιγονατισης χρησιμεύει ως χειρόφρενο στάσης;
Δηλαδή άμα πατήσω το κουμπί αυτό δεν θα χαμηλώσει το όχημα;;;είναι λίγο πειραγμένα μήπως αυτά τα κουμπιά;
Στα 800αρια b7 δεν υπαρχει κουμπί επογονατισης;


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 68 Επισκέπτης (ες)