Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το μεγαλύτερο αστικό λεωφορείο του κόσμου
#11
(29-03-2013, 08:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάρτε το να ησυχάσετε! Αμάν εσείς οι Θεσσαλονικείς! Αποτύχατε σε Μετρό, Τραμ, υποθαλάσσια και τώρα καίγεστε για ένα λεωφορείο... TongueBig Grin

(29-03-2013, 08:59 PM)GiannisB Έγραψε: Το μετρό δεν έγινε ακόμη ούτε το τραμ και υποθαλάσια γίνονται δεν έγινε αντίθετα της Αθήνας απέτυχε. Εγώ βλέπω ότι εσείς εκεί κάτω καίγεστε πιο πολύ για ένα λεωφορείο βάλτε πρώτα τηλεματική στα αστικά σας και μετά μιλήστε για το αν απέτυχε η Θεσσαλονίκη σε μετρό, τραμ και υποθαλάσσια

Και συγνώμη από την διαχείρηση για το of topic

Ρε "παιδιά" μην κάνετε τώρα και τη γνωστή μάχη για το σουβλάκι - καλαμάκι.. Εντάξει στη Θεσσσλονίκη έχετε καλύτερα αστικά και τηλεματική, εδώ έχουμε μετρό, τραμ και ένα αεροδρόμιο τεράστιο... Έχετε και καλύτερη μπουγάτσα, τι να κάνουμε;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#12
(29-03-2013, 10:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Ρε "παιδιά" μην κάνετε τώρα και τη γνωστή μάχη για το σουβλάκι - καλαμάκι.. Εντάξει στη Θεσσσλονίκη έχετε καλύτερα αστικά και τηλεματική, εδώ έχουμε μετρό, τραμ και ένα αεροδρόμιο τεράστιο... Έχετε και καλύτερη μπουγάτσα, τι να κάνουμε;

Εντάξει, ας κάνουμε και λίγο πλάκα! Μπορεί όντως η Θεσσαλονίκη να έχει μείνει πίσω σε αρκετά καίρια συγκοινωνιακά έργα, αλλά κανείς νομίζω δε θα διαφωνήσει με τον GiannisB στο ότι και εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε μείνει αρκετά πίσω σε κάποια άλλα θέματα των ΜΜΜ.
Γιατί δε νοείται:
1) Η πρωτεύουσα της χώρας να μην έχει ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής στο δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ.
2) Το δίκτυο τηλεματικής στη γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) να είναι ακόμη σε αδράνεια, αν και οι οθόνες κοντεύουν να σκουριάσουν!
3) Σε κάθε απεργία των ΜΜΜ να "νεκρώνει" το συγκοινωνιακό δίκτυο, ενώ στον ΟΑΣΘ δρομολογείται ένας συγκεκριμένος αριθμός λεωφορείων σε όλες τις γραμμές με προσωπικό ασφαλείας.
4) Να μην υπάρχει ο υποτυπώδης σεβασμός σε λεωφορειολωρίδες και στις διαβάσεις του Τραμ, με αποτέλεσμα λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ να χάνουν πολύτιμο χρόνο.
5) Να μπαινοβγαίνει ο καθένας ελεύθερα στα ΜΜΜ, χωρίς να επικυρώνει εισιτήριο ή να το παραχωρεί ενιαίο εισιτήριο σε άλλον επιβάτη με την ηλίθια δικαιολογία ότι δεν έχει εξαντληθεί η 1,5 ώρα! (ελπίζω να μην υπάρχει κανένας "δεν πληρώνω" εδώ μέσα να μας αρχίσει τις ηλίθιες απόψεις του επ' αυτού)
Και πολλά ακόμη...
Απάντηση
#13
(30-03-2013, 12:01 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εντάξει, ας κάνουμε και λίγο πλάκα! Μπορεί όντως η Θεσσαλονίκη να έχει μείνει πίσω σε αρκετά καίρια συγκοινωνιακά έργα, αλλά κανείς νομίζω δε θα διαφωνήσει με τον GiannisB στο ότι και εμείς εδώ στην Αθήνα έχουμε μείνει αρκετά πίσω σε κάποια άλλα θέματα των ΜΜΜ.
Γιατί δε νοείται:
1) Η πρωτεύουσα της χώρας να μην έχει ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής στο δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ.
2) Το δίκτυο τηλεματικής στη γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) να είναι ακόμη σε αδράνεια, αν και οι οθόνες κοντεύουν να σκουριάσουν!
3) Σε κάθε απεργία των ΜΜΜ να "νεκρώνει" το συγκοινωνιακό δίκτυο, ενώ στον ΟΑΣΘ δρομολογείται ένας συγκεκριμένος αριθμός λεωφορείων σε όλες τις γραμμές με προσωπικό ασφαλείας.
4) Να μην υπάρχει ο υποτυπώδης σεβασμός σε λεωφορειολωρίδες και στις διαβάσεις του Τραμ, με αποτέλεσμα λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ να χάνουν πολύτιμο χρόνο.
5) Να μπαινοβγαίνει ο καθένας ελεύθερα στα ΜΜΜ, χωρίς να επικυρώνει εισιτήριο ή να το παραχωρεί ενιαίο εισιτήριο σε άλλον επιβάτη με την ηλίθια δικαιολογία ότι δεν έχει εξαντληθεί η 1,5 ώρα! (ελπίζω να μην υπάρχει κανένας "δεν πληρώνω" εδώ μέσα να μας αρχίσει τις ηλίθιες απόψεις του επ' αυτού)
Και πολλά ακόμη...
Πιστευω πως αυτα που γινονται στην θεσσαλονικη δεν μπορουν να γινουν στην αθηνα.
Αληθεια οι ελεγκτες εκει κατω κανουν καλα την δουλεια τους;;;υπαρχει επαρκης αριθμος ελεγκτων;;;(Αν κρινω απο αυτα που λετε μαλλον οχι)
Γιατι δεν δοκιμαζουν σε μια γραμμη να κανουν αυτο που εκανε ο οασθ στην γραμμη 10??δηλαδη να ανοιγουν οι δυο πρωτες πορτες και να μπαινει ο κοσμος με ελεγχο απο τον οδηγο και απο ελεγκτες...
Γιατι ο οασα δεν εφαρμοζει στις γραμμες με πολυ λιγο κοσμο,το μετρο του ελεγχου απο τον οδηγο;;;να τοποθετησει ακυρωτικο μονο στην μπροστα πορτα...
Βεβαια καταλαβαινω οτι ολα αυτα ειναι δυσκολα λογω του μεγαλυτερου ογκου των επιβατων της αθηνας που ειναι περισσοτεροι απο τους θεσσαλονικεις...
Απάντηση
#14
(10-04-2013, 08:22 PM)george-oasth Έγραψε: Πιστευω πως αυτα που γινονται στην θεσσαλονικη δεν μπορουν να γινουν στην αθηνα.
Αληθεια οι ελεγκτες εκει κατω κανουν καλα την δουλεια τους;;;υπαρχει επαρκης αριθμος ελεγκτων;;;(Αν κρινω απο αυτα που λετε μαλλον οχι)
Γιατι δεν δοκιμαζουν σε μια γραμμη να κανουν αυτο που εκανε ο οασθ στην γραμμη 10??δηλαδη να ανοιγουν οι δυο πρωτες πορτες και να μπαινει ο κοσμος με ελεγχο απο τον οδηγο και απο ελεγκτες...
Γιατι ο οασα δεν εφαρμοζει στις γραμμες με πολυ λιγο κοσμο,το μετρο του ελεγχου απο τον οδηγο;;;να τοποθετησει ακυρωτικο μονο στην μπροστα πορτα...
Βεβαια καταλαβαινω οτι ολα αυτα ειναι δυσκολα λογω του μεγαλυτερου ογκου των επιβατων της αθηνας που ειναι περισσοτεροι απο τους θεσσαλονικεις...

Δεν υπάρχει δε μπορώ. Υπάρχει δε θέλω. Και ο ΟΑΣΑ δε θέλει.
Υπάρχουν αρκετές γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να εφαρμοστεί η υποχρεωτική είσοδος από τη μπροστινή θύρα. Και στις αρχές του φθινοπώρου είχε κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο ένας κατάλογος με γραμμές που θα εφαρμόζονταν άμεσα αυτό το μέτρο, αλλά έμεινε στις ηλεκτρονικές σελίδες των ενημερωτικών site κι αυτό ήταν όλο.
Το αποτέλεσμα; Χαμένα έσοδα, στη συνέχεια το ρίχνουμε στη χαμηλή επιβατική κίνηση για να δικαιολογούμε κόψιμο γραμμών. Όχι βέβαια ότι δε γίνονται σπατάλες στο δίκτυο, αλλά μερικές φορές το κόψιμο κάποιων γραμμών είναι παράλογο.

(Πέρα από το off-topic, δε νομίζω ότι υπάρχει και κάποιος λόγος να συνεχίζουμε την κουβέντα, γιατί ότι και να λέμε εμείς εδώ είναι "φωνή βοώντων εν τη ερήμω".)
Απάντηση
#15
Γιώργο δίκιο έχεις εδώ δεν έχουν ακόμη μηχανή για να βγάζεις εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο και θεωρώ πως αν αγοραστεί τέτοιο λεωφορείο από Ελληνικό οργανισμό αστικών λεωφορείων πρώτα ο ΟΑΣΘ θα το αγοράσει αυτό το μεγάλο λεωφορείο που.

Και για αυτό το μέτρο με τις γραμμές με λίγο κόσμο πχ 67 πριν κανένα μήνα η τρόικα είπε πως πρέπει να γίνει αυτό στις αστικές συγκοινωνίες αυτό για την ΕΘΕΛ γιατί ο ΟΑΣΘ το έχει εφαρμόσει πριν την τρόικα.
Απάντηση
#16
Ό,τι να 'ναι...
Απάντηση
#17
(24-04-2013, 09:13 PM)garvanitis Έγραψε: Ό,τι να 'ναι...

Big Grin Big Grin
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)