Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το μεγαλύτερο αστικό λεωφορείο του κόσμου
#1
[Εικόνα: ArticleImage_48072-jpg.xpng?p=48072]
Υπάρχουν λεωφορεία και λεωφορεία αλλά υπάρχει και το AutoTram Extra Grand
το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στη Γερμανία αυτή την εβδομάδα ως το μεγαλύτερο του είδους του στον κόσμο. Το εντυπωσιακό όχημα έχει περίπου 31 μέτρα μήκος, χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του, ενώ μπορεί να μεταφέρει μέχρι 256 επιβάτες.

[Εικόνα: 1.jpg]

Ο Matthias Klingner, διευθυντής της AutoTram δήλωσε σχετικά: «Υπάρχει μια μεγάλη τεχνογνωσία πίσω από αυτήν τη δημιουργία. Η καινοτομία του λεωφορείου δεν έγκειται μόνο στο μήκος του, αλλά πάνω απ ‘όλα στην ικανότητά του να ελίσσεται σαν ένα συμβατικό 12 μέτρων αστικό λεωφορείο…

[Εικόνα: ArticleImage_48071-jpg.xpng?p=48071]
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ευελιξία και τη σταθερότητα και το μόνο που πρέπει να δούμε στην πράξη είναι πώς ένα τόσο μεγάλο όχημα θα επηρεάζει την κίνηση στην πόλη αν και οι δοκιμαστικές διαδρομές ήταν καλές».

[Εικόνα: ArticleImage_48073-jpg.xpng?p=48073]
Οι πρώτες βόλτες έγιναν στους δρόμους της Δρέσδης, ενώ ήδη υπάρχουν παραγγελίες από άλλες χώρες για τα συγκεριμένα οχήματα. «Οι εντυπώσεις του κόσμου ήταν θετικές και πιστεύουμε ότι το λεωφορείο θα ικανοποιήσει πλήρως τις ανάγκες των επιβατών και θα είναι 100% αποδοτικό», συμπληρώνει ο κ. Klingner.
[Εικόνα: ArticleImage_48074-jpg.xpng?p=48074]

πηγή:to-gamato.com
Απάντηση
#2
Πω πω... φαντάσου το αυτό σε Δεινόσαυρο!!! Big Grin Big Grin
Απάντηση
#3
(14-09-2012, 01:41 AM)pvuccino Έγραψε: Πω πω... φαντάσου το αυτό σε Δεινόσαυρο!!! Big Grin Big Grin

θα ήτανε τέρας Big Grin Big Grin
Απάντηση
#4
Και ένα βίντεο από το auto tram

http://www.youtube.com/watch?v=HEQUMwCl_LE
Απάντηση
#5
οτι πρέπει γαι τη κίνηση της αθήνας
Απάντηση
#6
Ότι πρέπει για γραμμές που διέρχονται μόνο από μεγάλες λεωφόρους, τύπου 550, Α2-Ε22. Φοβάμαι το θέμα της ευελιξίας του.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#7
Ότι πρέπει και για απεργίες των ΜΣΤ, τις οποίες όμως ξεχνάμε μέχρι την άρση της επίταξης. Επίσης κατάλληλο το καλοκαίρι για γραμμές που καταλήγουν στις πολυσύχναστες πλαζ (171, Ε22).
Απάντηση
#8
πρώτα να το πάρει ο ΟΑΣΘ και μετά βλέπουμε για Αθήνα
Απάντηση
#9
(29-03-2013, 08:21 PM)GiannisB Έγραψε: πρώτα να το πάρει ο ΟΑΣΘ και μετά βλέπουμε για Αθήνα

Πάρτε το να ησυχάσετε! Αμάν εσείς οι Θεσσαλονικείς! Αποτύχατε σε Μετρό, Τραμ, υποθαλάσσια και τώρα καίγεστε για ένα λεωφορείο... TongueBig Grin
Απάντηση
#10
(29-03-2013, 08:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάρτε το να ησυχάσετε! Αμάν εσείς οι Θεσσαλονικείς! Αποτύχατε σε Μετρό, Τραμ, υποθαλάσσια και τώρα καίγεστε για ένα λεωφορείο... TongueBig Grin

Το μετρό δεν έγινε ακόμη ούτε το τραμ και υποθαλάσια γίνονται δεν έγινε αντίθετα της Αθήνας απέτυχε. Εγώ βλέπω ότι εσείς εκεί κάτω καίγεστε πιο πολύ για ένα λεωφορείο βάλτε πρώτα τηλεματική στα αστικά σας και μετά μιλήστε για το αν απέτυχε η Θεσσαλονίκη σε μετρό, τραμ και υποθαλάσσια

Και συγνώμη από την διαχείρηση για το of topic
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)