Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#51
(30-03-2013, 01:33 AM)mercedes elbo Έγραψε: Είσαι σίγουρος ότι ήταν το #182? Γιατί πριν καιρό που το 'χα δει ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Αυτό που πρέπει να 'χει θέμα στο σασμάν ή να το 'χουν πειράξει είναι το #172 που κρατάει τις σχέσεις μέχρι πολύ ψηλά ακόμα και αν ο οδηγός δεν πατάει πολύ γκάζι χώρια που στις αλλαγές "κλωτσάει" και όταν αφήνει ο οδηγός το γκάζι κάνει σαν να μπαίνει νεκρά και πέφτουν οι στροφές και επανέρχονται μόλις ξαναπατήσει γκάζι.

Γενικά απ' όλες τις παραπάνω περιγραφές φαίνεται σε πόσο κακή κατάσταση έχει περιέλεθει ο στόλος γενικότερα. Από Ν1 γενικά κρατιούνται τα περισσότερα ακόμα παρ' ολο που είναι 19 ετών. Τα Ν2 αντίθετα όσα δεν έχουν πάει για συμμάζεμα είναι σε τραγική κατάσταση. Renault, Volvo, Neoplan διαλυμένα τα περισσότερα. Τα Iris αερίου και πετρελαίου τουλάχιστον εμφανισιακά είναι σε καλή κατάσταση. Οι νταλίκες Solaris συνέχεια βγάζουν βλάβες και γενικά δείχνουν εικόνα εγκατάληψης παρ΄όλο που είναι μόλις 4 ετών. Τα midi δείχνουν σε καλύτερη κατάσταση. Προσωπικά θα προτιμούσα να 'χαμε 1400~1500 οχήματα αλλά να 'ταν καλά συντηρημένα πάρα σήμερα που έχουμε κοντά 2000 και τα περισσοτερα είναι διαλυμένα.
Τα Solaris midi είναι σε καλή κατάσταση γιατί τα Neoplan midi τα περισσότερα είναι για κλάματα από σχεδόν κάθε άποψη. Όσα Ν2 δεν έχουν περάσει επισκευή είναι σε άθλια κατάσταση. Τα Ν1 είναι καλά για τα χρόνια τους άλλα είναι κουρασμένα και φένεται. Τα Volvo τα μισά είναι off και χάλια. Τα Solaris 18 δεν συντηρούνται όπως πρέπει και δουλεύουν υπερβολικά και κάτι γραμμές σαν το 703, το Χ95 τα βγάλανε από τα μάτια τους. Για τα Renault της Ανθούσας όλοι ξέρουν πως τα μισά τα έχουν παίξει. Τα Irisbus πετρελαίου είναι καλά. Και οι GN έχουν τρέλο πρόβλημα και παίζει να πάρει φωτιά στο άκυρο καμία.
Απάντηση
#52
Μικροβλάβη στη νταλίκα #478. Είχε κολλήσει η πρωμετοπίδα το μεσημέρι και έγραφε Α5 και κάτι που προσπαθούσε να μοιάσει με Ακαδημία - Αγ. Παρασκευή. Φυσικά ο οδηγός (τι να κάνει ο άνθρωπος) εφήρμοσε την πατροπαράδοτη τακτική με το χαρτάκι Α5 στο τζάμι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#53
(29-03-2013, 06:12 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Προχτές, είχα πάρει το όχημα #182 στο Β2. Αν και Ν1, όταν άλλαζε σχέση ''κλώτσαγε'' και γενικώς η επιτάχυνσή του ήταν για κλάματα. Πηγα να σταθω λίγο μπροστά να δώ μήπως ο οδηγός είχε βάλει 1η ή 2η, ωστόσο το είχε κανονικά στο D. Αρα το #182 έχει πρόβλημα στο σασμάν...

Λαδάκι... Αν είχε βάλει 1 θα έπαιρνε 1η-2η, αν είχε βάλει 2 θα έπαιρνε 1η-2η-3η. Δεν είναι ταχύτητες οι αριθμοί, προγράμματα είναι...

(29-03-2013, 06:49 PM)nikos1991 Έγραψε: Είχα πετύχει και τη νταλίκα #555 στο 242 την Τετάρτη που είχε κάτι ζόρια να ξεκινήσει. Προφανώς κάποιο σκουπιδάκι ή κάτι παρόμοιο πρέπει να είχε μπει στο σωληνάκι της βενζίνης. Μετά από επίμονες προσπάθιες του οδηγού και αφού ντουμανιάσαμε όλη την περιοχή πήρε μπροστά και φύγαμε.

Δεν είναι σωληνάκι πετρελαίου σίγουρα. Δεν θα ντουμάνιαζε. Το πετρέλαιο ερχόταν στον κινητήρα. Σε τι κατάσταση ήταν το φίλτρο αέρα;
Απάντηση
#54
Σε τρόλεϊ Neoplan 6000 στη γραμμή 12 έπεσαν οι κεραίες και μαζί τους πήραν και δίκτυο από πάνω με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί λίγο χαμός σήμερα το μεσημέρι στον Άγιο Αντώνιο. Από πίσω είχαν κολλήσει δύο τρία Vanhool 7000 από το 12 (κι άλλο) και το 24. Ευτυχώς το τρόλεϊ απομακρύνθηκε.
Απάντηση
#55
(24-04-2013, 09:20 PM)garvanitis Έγραψε: Λαδάκι... Αν είχε βάλει 1 θα έπαιρνε 1η-2η, αν είχε βάλει 2 θα έπαιρνε 1η-2η-3η. Δεν είναι ταχύτητες οι αριθμοί, προγράμματα είναι...
Τότε ποιο είναι το νόημα του D αφού όπως το λες ήδη με το 3 βάζει 4η και αν θυμάμαι καλά τα Ν1, Ν2 και GN της ΟΣΥ έχουν 4αρια κιβώτια.
Απάντηση
#56
(24-04-2013, 09:20 PM)garvanitis Έγραψε: Λαδάκι... Αν είχε βάλει 1 θα έπαιρνε 1η-2η, αν είχε βάλει 2 θα έπαιρνε 1η-2η-3η. Δεν είναι ταχύτητες οι αριθμοί, προγράμματα είναι...

Επειδή οδηγώ που και που αυτόματο αυτοκίνητο, άμα βάζω 1 (ή L ανάλογα τον κατασκευαστή) μπαίνει μόνο η 1η ταχύτητα. Στο 2 μπαίνει η 1η και η 2η και ούτω καθεξής. Στο D μπαίνουν όλες οι ταχύτητες του αυτοκινήτου.
Απάντηση
#57
(24-04-2013, 10:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τότε ποιο είναι το νόημα του D αφού όπως το λες ήδη με το 3 βάζει 4η και αν θυμάμαι καλά τα Ν1, Ν2 και GN της ΟΣΥ έχουν 4αρια κιβώτια.

Τα Ν1 πρέπει να έχουν το 4HP500. Αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος (κάτι που ίσως μπορεί να μας απαντήσει ο alliance με μία δοκιμή) έχουμε σε διάταξη 1-2-3-D-N-R τα εξής:

1. 1η-2η (υψηλόστροφη λειτουργία)
2. 1η-2η-3η (υψηλόστροφη λειτουργία)
3. 1η-2η-3η (κανονική λειτουργία - χρησιμοποιείται ως downhill και - αν δεν κάνω λάθος ξανά - εμπλέκει το retarder όταν ρολάρει ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις στροφές του κινητήρα για το μηχανόφρενο)
D. Όλες

(25-04-2013, 01:23 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Επειδή οδηγώ που και που αυτόματο αυτοκίνητο, άμα βάζω 1 (ή L ανάλογα τον κατασκευαστή) μπαίνει μόνο η 1η ταχύτητα. Στο 2 μπαίνει η 1η και η 2η και ούτω καθεξής. Στο D μπαίνουν όλες οι ταχύτητες του αυτοκινήτου.

Δεν είναι το ίδιο. Κάθε τύπος είναι διαφορετικός, ακόμη και στα επιβατικά υπάρχουν κάποια κλασικά αυτόματα με 5 σχέσεις και τρεις θέσεις στο λεβιέ.
Απάντηση
#58
Το απόγευμα της Παρασκευής υπήρχε για αρκετές ώρες πρόβλημα στη λειτουργία όσων γραμμών διέρχονται από τη Λ. Μαρίνου Αντύπα, λόγω διακοπής της κυκλοφορίας από τα Κανάρια έως το ΙΚΑ Ηλιούπολης (Πλ. Παλαιών Πατρών Γερμανού).
Αν και δεν αφορά το forum, να επισημάνω ότι η διακοπή της κυκλοφορίας οφείλεται ουσιαστικά σε έναν ηλίθιο που έριξε λάδια στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να προκληθεί τροχαίο ατύχημα και Δημοτική Αστυνομία και ΕΛΑΣ να αναγκαστούν να διακόψουν την κυκλοφορία, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος.
Απάντηση
#59
Γύρω στις 18.30 νταλίκα GN εμφανίστηκε να σέρνεται από γερανό στο φανάρι Βουλιαγμένης-Αλίμου, στο ρεύμα προς Αθήνα.
Η προμετωπίδα έγραφε ακόμη 171.
Απάντηση
#60
Solaris Urbino 18 με αριθμό 877 ακινητοποιημένο χτες το απόγευμα στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, κοντά στο σταθμό Κορωπίου.
Το κάλυπτε αυτοκίνητο της Αττικής Οδού.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 61 Επισκέπτης (ες)