Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(24-04-2013, 12:44 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το θέμα είναι να προστεθεί φανάρι αναστροφής και να κλείνει το αντίθετο ρεύμα οπότε θα μπορεί να γίνεται κανονικά η αναστροφή. Τελοσπάντων, θα δούμε τον Ιούλιο τι θα γίνει.

Στην Ελλάδα του 2013 να γίνει τέτοιος συντονισμός; ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Απάντηση
(24-04-2013, 12:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι ανέφικτο νομίζω, από τη στιγμή που δεν υπάρχει σε εκείνο το σημείο φανάρι στη Βουλιαγμένης προς Αθήνα που να στρίβει αριστερά.
Αν τύχει και είναι πρώτο στη λωρίδα το 109 μόλις μπει κόκκινο το φανάρι, έχε καλώς. Αν όμως τύχει πιο πίσω; Θα φτάσει στο φανάρι και θα σταματήσει;

Κάπως έτσι γίνεται με το 046 από Κηφησίας στην αριστερή στροφή για Πανόρμου. Μια μικρή καθυστέρηση των φαναριών δίνει την ευκαιρία στο Νεοπλανάκι να στρίψει.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(24-04-2013, 02:01 AM)nikos1991 Έγραψε: Κάπως έτσι γίνεται με το 046 από Κηφησίας στην αριστερή στροφή για Πανόρμου. Μια μικρή καθυστέρηση των φαναριών δίνει την ευκαιρία στο Νεοπλανάκι να στρίψει.

Το θέμα είναι ότι στη Βουλιαγμένης προς Αθήνα στο ύψος της Πύρρωνος δεν υπάρχει φανάρι που να στρίβει αριστερά. Οπότε, το λεωφορείο θα πρέπει να σταματάει στην αριστερή λωρίδα (εσοχή δεν ξέρω αν είναι εύκολο να δημιουργηθεί εκεί) για να κάνει αναστροφή, κλείνοντας έτσι τη λωρίδα και μπλοκάροντας την κυκλοφορία και τελικά αυτό που θα καταφέρνει θα είναι να προκαλεί περισσότερα προβλήματα στην κορεσμένη -ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες- Βουλιαγμένης; Καλύτερα ο κύκλος...
Απάντηση
(24-04-2013, 02:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το θέμα είναι ότι στη Βουλιαγμένης προς Αθήνα στο ύψος της Πύρρωνος δεν υπάρχει φανάρι που να στρίβει αριστερά.

Ούτε στην Κηφησίας για Πανόρμου επιτρέπεται η αριστερή στροφή, εξαιρούνται λεωφορεία ΟΑΣΑ
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Λοιπόν, σήμερα το τσέκαρα αυτό που προτάθηκε για αναστροφή του 109.
Θα πρέπει από τη νησίδα να ξηλωθεί ένα μέρος για να κατασκευαστεί εσοχή, διαφορετικά το λεωφορείο θα πιάνει μία από τις 3 λωρίδες που έχει η Βουλιαγμένης σ' εκείνο το ύψος, κάτι το οποίο θα επιβάρυνε το κυκλοφοριακό (το πρωί στο ρεύμα προς Αθήνα μετά τα Πολυκλαδικά τα αυτοκίνητα πηγαίνουν σχεδόν σημειωτόν).
Παράλληλα, θα πρέπει το φανάρι στο ρεύμα προς Αθήνα της Βουλιαγμένης να μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με αυτού για τα αυτοκίνητα που κάνουν δεξιά αναστροφή για να μπουν στον παράδρομο της Β' Εισόδου (κάτω από την έξοδο Ηλιούπολης του Μετρό) και να ανοίξει και παραπάνω η νησίδα.
Αν τίποτα απ' αυτά δεν άλλαζε και υλοποιούνταν η πρόταση για αναστροφή επί της Βουλιαγμένης, τότε θα ήταν απλά μία αποτυχία, γιατί είναι κάτι το ανέφικτο.
Απάντηση
Τελικά η μεταφορά της αφετηρίας των Α10/Β10 θα γίνει την 1η Μαΐου. Την ίδια ημέρα θα γίνει και η ενοποίηση των 641/642.
Απάντηση
(25-04-2013, 11:23 AM)abc Έγραψε: Τελικά η μεταφορά της αφετηρίας των Α10/Β10 θα γίνει την 1η Μαΐου.

To ίδιο και η συγχώνευση του 641/42. Επίσης, απ' ότι λέει και η σχετική ανακοίνωση στο site, καταργούνται τα (ούτως ή άλλως ελάχιστα) δρομολόγια Κυριακής των τρόλλεϋ 7/8 και των λεωφορείων 060 και 404.
Για τα 7/8/404 το καταλαβαίνω, για το 060 όμως έχω ένσταση. Ο Λυκαβηττός αποτελεί προορισμό περιπάτου. Γιατί να τον στερηθούν όσοι δεν μπορούν να σκαρφαλώσουν τις ανηφόρες;
Απάντηση
(25-04-2013, 11:26 AM)Citaro Έγραψε: To ίδιο και η συγχώνευση του 641/42. Επίσης, απ' ότι λέει και η σχετική ανακοίνωση στο site, καταργούνται τα (ούτως ή άλλως ελάχιστα) δρομολόγια Κυριακής των τρόλλεϋ 7/8 και των λεωφορείων 060 και 404.
Για τα 7/8/404 το καταλαβαίνω, για το 060 όμως έχω ένσταση. Ο Λυκαβηττός αποτελεί προορισμό περιπάτου. Γιατί να τον στερηθούν όσοι δεν μπορούν να σκαρφαλώσουν τις ανηφόρες;

Τα 7/8 δεν έχουν καν λόγο ύπαρξης. Αυτό μες το 060 λογικά το 'καναν με το σκεπτικό ότι τα 022 και 025/026/027 περνάνε κοντά στο Λυκαβηττό.
Απάντηση
Το 027 δεν υπάρχει τη Κυριακή άλλα και τις καθημερινές που υπάρχει έχει ελάχιστα δρομολόγια. Τα 7/8 τα χρησιμοποιούν αυτοί που τα ξέρουν και είναι πολύ λίγοι. Θα μπορούσαν να τα καταργήσουν γενικά.
Απάντηση
Tα 7/8 στην ουσία καταργημένα είναι, αφού οι ΟΣΥ τα δρομολογούν όοοοοοοταν τους περισσεύουν οχήματα, αλλιώς τα τρώει η μαρμάγκα! Για το 060 έχω κι εγώ ένσταση. Δεν είναι μόνο τόπος περιπάτου ο Λυκαβηττός, είναι και τόπος κατοικίας. Και μάλιστα σε μεγάλο υψόμετρο. Τα 022/025/026/027 μπορεί να είναι κοντά γεωγραφικά, αλλά υψομετρικά υπάρχει τεράστια διαφορά! Δεν μπορείς να πεις σ' έναν ηλικιωμένο κατέβα Ασκληπιού και ανέβα μες στη ζέστη με τα πόδια, θα 'χει πεθάνει πριν να φτάσει! Big Grin
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.871 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 18 Επισκέπτης (ες)