Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(11-04-2013, 12:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Λιόσια είναι όμως μακριά απ' το Χαϊδάρι. Καλύτερα θα 'ταν να έπαιρνε το συνενωμένο Α15/Β15 ο Πειραιάς με Iris που 'ναι και κοντά και τα Iris του Πειραιά είναι σε καλή κατάσταση. Σπατάλη τα Citelis είναι σε κατι Τοπικά Αχαρνών/Λιοσίων, 878/879, 735 κτλ που ούτε καμιά ιδιαίτερη κίνηση έχουν ούτε έχουν καλό οδόστρωμα.
Συμφωνώ για Πειραιά. Έχει άλλωστε πολλά οχήματα απ' ό,τι ξέρω. Πάντως για το 878/879 που λες ότι δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση κάνεις λάθος! Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!! Πακιστανόγυφτοι ως επί το πλείστον βέβαια, αλλά γεμάτα πηγαινοέρχονται! (αυτό φυσικά δεν πάει να πει ότι πρέπει να μπαίνουν Citelis, το αντίθετο μάλιστα!
)
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
11-04-2013, 12:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-04-2013, 12:16 AM από nikos1991.)
Σπατάλη είναι γενικά τα Iris στο Α/Σ των Λιοσίων. Θα έπρεπε να μπούνε σε κάποιο απο αυτά που βγάζουν δρομολόγιο στο κέντρο (πέραν των Α/Β8, 10, 15 , Α13 και 732), αφού πρόκειται για οικολογικά οχήματα. Τι να το κάνεις το οικολογικό λεωφορείο στα τοπικά Μενιδίου;;; Έπρεπε να πάνε τα Ν2 απο Ράλλη ή τα Ν1 από Ελληνικό στα Λιόσια και να δημιουργηθούν οι υποδομές για τα οχήματα φυσικού αερίου σε αυτά τα Α/Σ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
11-04-2013, 12:17 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-04-2013, 12:18 AM από ecoj.)
Και σπατάλη είναι αυτές οι γραμμές (τοπικά Αχαρνών Λιοσίων, 735, 723 και γενικά οι περισσότερες που μπαίνουν) για τα Citelis και τα εξαντλούν αρκετές από αυτές. Όσο Α15/Β15 παραμένουν χωριστά θα μπορούσε το Β15 να πάει και στον Βοτανικό (ο Βοτανικός έχει και τα Β16/Γ16) που δεν γεμίζει και να έχει καλύτερα λεωφορεία το Α15 που μαζεύει περισσότερο κόσμο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-04-2013, 12:15 AM)nikos1991 Έγραψε: Σπατάλη είναι γενικά τα Iris στο Α/Σ των Λιοσίων. Θα έπρεπε να μπούνε σε κάποιο απο αυτά που βγάζουν δρομολόγιο στο κέντρο (πέραν των Α/Β8, 10, 15 , Α13 και 732), αφού πρόκειται για οικολογικά οχήματα. Τι να το κάνεις το οικολογικό λεωφορείο στα τοπικά Μενιδίου;;; Έπρεπε να πάνε τα Ν2 απο Ράλλη ή τα Ν1 από Ελληνικό στα Λιόσια και να δημιουργηθούν οι υποδομές για τα οχήματα φυσικού αερίου σε αυτά τα Α/Σ.
Όμως έτσι πάει χαμένη η υποδομή φυσικού αερίου στα Λιόσια και επίσης θα χρειαστούν και άλλα λεφτά για υποδομές φυσικού αερίου σε άλλα αμαξοστάσια. Το καλύτερο έτσι όπως είναι η κατάσταση είναι να γίνει ανταλλαγή 50 Renault Ανθούσας με 50 Citelis Λιοσίων ώστε και η Ανθούσα να έχει καλύτερα οχήματα που τα χρειάζεται για κάτι Α5, 220/221 κτλ και τα Λιόσια να δρομολογόυν αποκλειστικά Renault σ'όλα τα τοπικά Αχαρνών/Λιοσίων, 735, 878/879, 711 και να πάρουν από τον Βοτανικό τα 701/704, 709 και 749 επίσης μόνο με Renault.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(11-04-2013, 12:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όμως έτσι πάει χαμένη η υποδομή φυσικού αερίου στα Λιόσια και επίσης θα χρειαστούν και άλλα λεφτά για υποδομές φυσικού αερίου σε άλλα αμαξοστάσια. Το καλύτερο έτσι όπως είναι η κατάσταση είναι να γίνει ανταλλαγή 50 Renault Ανθούσας με 50 Citelis Λιοσίων ώστε και η Ανθούσα να έχει καλύτερα οχήματα που τα χρειάζεται για κάτι Α5, 220/221 κτλ και τα Λιόσια να δρομολογόυν αποκλειστικά Renault σ'όλα τα τοπικά Αχαρνών/Λιοσίων, 735, 878/879, 711 και να πάρουν από τον Βοτανικό τα 701/704, 709 και 749 επίσης μόνο με Renault.
Τώρα έγινε η μακακία.... Ανέφερα πως είναι σπατάλη κατά τη γνώμη μου η τρέχουσα κατάσταση, θεωρώντας πως έπρεπε να προνοήσουν για αυτό το θέμα πριν φτιάξουν τον ανεφοδιασμό CNG στα Λιόσια.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πάντως η μεγαλύτερη ζημιά για τα Citelis είναι το Γ9. Όχι δεν θα έπρεπε απαραίτητα να γίνει ανταλλαγή οχημάτων με την Ανθούσα (όχι πως είναι κακιά ιδεά). Θα έπρεπε να υπάρχουν μέσα στα Λιόσια Midi παλιά ακριβώς για να αναλάβουν 701, 704, 709, 723, 727, 748, 749, τοπικά Αχαρνών, τοπικά Λιοσίων και άλλες γραμμές άδειες και να απαλλάξουν το Βοτανικό ενώ τα Citelis ας έπαιρναν μεγαλύτερες γραμμές (υπόλοιπο Α13, υπόλοιπο Β15, υπόλοιπο Α8, 821, Γ16 κλπ.)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php Βρήκα έναν διαγωνισμό που πρόκειται για την εκποίηση 79 αποσυρθέντων Vanhool A300, Vanhool A507 και διαφόρων τύπων παλαιών τρόλλεϋ.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
http://www.youtube.com/watch?v=WjzB1By7drM Στο βίντεο δείχνει ένα 114 στην Λίμνη, την καμμενη GN (425), το Solaris (655) και ενα κανιβαλλισμένο Ν2 στο Α/Σ Ελληνικού.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=369636 Σύμφωνα μ' αυτό το άρθρο μέχρι το 2018-2019 θα υπάρξει προμήθεια 500 λεωφορείων και τρόλλεϋ. Βέβαια παραλάβη νέων τρόλλεϋ θα ήταν απίστευτη σπατάλη καθώς σήμερα βγαίνουν περίπου τα μισά στην αιχμή και με το τράμ στην Πανεπιστημίου και στην Πατησίων θα μειωθούν ακόμα περισσότερο.
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Vanhool Midi δεν έχουν μέλλον μπροστά τους και σε λίγα χρόνια πρέπει να αποσυρθούν βάση νόμου. Αν δεν έρθουν τόσο μικρά λεωφορειάκια δεν πρόκειται να συνεχίσουν να υπάρχουν 060 και 100 αν και για την 100 δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται. Επίσης αν κρίνω από την κατάσταση τους και πολλά Neoplan Midi θα φύγουν θέλοντας και μη ειδικά από αυτά του Πειραιά. Γενικά θα δούμε τα επόμενα χρόνια.