Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#41
Λίγο πολύ όλοι έχουμε πλέον καταλάβει οτι οι αφετηρίες των λεωφορείων στον σταθμό του Ελληνικού είναι αδύνατον να βρίσκονται πλησίον του σταθμού. Λογικά θα ακολουθηθεί το μοντέλο των αφετηριών Γλυφάδας (ελευθερο οικόπεδο λίγο μακρια). Το θέμα είναι ποιός θα είναι αυτός ο χώρος που θα φιλοξενησει τις μελλοντικές αφετηρίες και πως θα κινούνται τα λεωφορεία για να τον προσεγγίσουν και για να απομακρυνθουν από αυτόν.

Εδώ σας παραθέτω τη σκέψη μου για το πως μπορεί να είναι ο χώρος αυτός:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/uOCr4wlAoY
Απάντηση
#42
(24-03-2013, 04:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Λίγο πολύ όλοι έχουμε πλέον καταλάβει οτι οι αφετηρίες των λεωφορείων στον σταθμό του Ελληνικού είναι αδύνατον να βρίσκονται πλησίον του σταθμού. Λογικά θα ακολουθηθεί το μοντέλο των αφετηριών Γλυφάδας (ελευθερο οικόπεδο λίγο μακρια). Το θέμα είναι ποιός θα είναι αυτός ο χώρος που θα φιλοξενησει τις μελλοντικές αφετηρίες και πως θα κινούνται τα λεωφορεία για να τον προσεγγίσουν και για να απομακρυνθουν από αυτόν.

Εδώ σας παραθέτω τη σκέψη μου για το πως μπορεί να είναι ο χώρος αυτός:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/uOCr4wlAoY

Στη διαδρομή που προτείνεις να κάνουν τα λεωφορεία προς Γλυφάδα/Βάρη/Βάρκιζα, σε ένα τμήμα αυτής δεν υπάρχει δρόμος για να περάσει.
Πάντως πρόβλεψη για χώρο μετεπιβίβασης λεωφορείων δεν υπήρξε και ούτε υπάρχει από κανέναν, άσχετα που ο σταθμός του Ελληνικού θα είναι τερματικός τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία και βάλε.
Δε θα πρέπει να ξεχνάμε και κάτι ακόμη. Ότι όλο το κομμάτι της περιοχή του πρώην Αεροδρομίου από τη Λ. Βουλιαγμένης έως και την παραλία, με εξαίρεση τον οικισμό του Αγίου Κοσμά, ανήκει στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. Αν αύριο μεθαύριο γίνει (μακάρι) η εκμετάλλευση των εκτάσεων αυτών από τον χ ή ψ επενδυτή, δεν ξέρουμε ποια θα είναι η στάση του για τον τερματικό σταθμό των λεωφορείων.
Και υπάρχουν παραδείγματα στο παρελθόν (εγώ ως μικρότερος δεν τα γνώριζα, αλλά τα διάβασα προς καιρού σε τότε δημοσιεύματα του τύπου), ότι στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας είχε ανακύψει θέμα με τις αφετηρίες στο τέρμα των Α1/Α2 στη Βούλα, αφού ο χώρος είχε παραχωρηθεί σε ιδιώτη ο οποίος και έδιωξε τα λεωφορεία από εκεί, αν θυμάμαι καλά. Και τότε είχε αναγκαστεί να πει το Σωματείο των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ μέχρι να δοθεί λύση τα λεωφορεία να τερματίζουν στη Γλυφάδα.
Ας έχουμε και κάτι τέτοιες παραμέτρους υπόψιν μας.
Απάντηση
#43
(24-03-2013, 08:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στη διαδρομή που προτείνεις να κάνουν τα λεωφορεία προς Γλυφάδα/Βάρη/Βάρκιζα, σε ένα τμήμα αυτής δεν υπάρχει δρόμος για να περάσει.

Δρόμος υπάρχει κανονικότατα. Το γυμνάσιο που πηγαινα (μιας και είμαι Ελληνικιώτης) είναι πισω απ' τον Βασιλόπουλο, και κάθε μέρα το λεωφορείο του Δήμου μας γύριζε από εκει! Wink
Απάντηση
#44
Σύμφωνα με την "Ημερησία", την ερχόμενη Πέμπτη 4/4 ή Παρασκευή 5/4 αναμένεται να παραδοθούν σε λειτουργία οι σταθμοί ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ.
(Πηγή: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid...=113017636 )
Οπότε σε μια εβδομάδα από τώρα οι πρώτες κορδέλες στις γραμμή 2 μετά από 8,5 περίπου χρόνια χωρίς επεκτάσεις (η τελευταία ήταν τον Αύγουστο του 2004 προς Άγιο Αντώνιο) και η συνέχεια το καλοκαίρι με τα ΝΠ.

Επίσης, από τις 17:00 έως τις 18:30 σήμερα ήταν κλειστός ο σταθμός ΣΥΝΤΑΓΜΑ του Μετρό και ενδεχομένως σε λίγο να κλείσει η έξοδος του σταθμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ του Μετρό στα Προπύλαια, λόγω συναυλίας φοιτητικών συλλόγων, σύμφωνα με αναφορά του δημοσιογράφου Δημ. Βυθούλκα (ΤΟ ΒΗΜΑ).
Απάντηση
#45
Από χθες στην τηλεματική πλέον εμφανίζεται η Ανθούπολη ως τερματικός σταθμός. Ωστόσο και στις προμετωπίδες των συρμών και σε ενημερωτικές πινακίδες και στους χάρτες, ακόμη παραμένει τερματικός ο Άγιος Αντώνιος.
Απάντηση
#46
Προφανώς περιμένουν να δοθούν στο κοινό μέσα στην εβδομάδα οι 2 σταθμοί. Πέμπτη ή Παρασκευή που λέει και η ημερησία αν όλα πάνε καλά.
Θα δούμε και τους νέους συρμούς;
Απάντηση
#47
Ιστορικές στιγμές! Οι επεκτάσεις του Μετρό αρχίζουν να ζωντανεύουν (έστω και στην τηλεματική επί του παρόντος).
[Εικόνα: 32b6167a9a4911e2a3aa22000a1f97a4_7.jpg]
(Η φωτο προέρχεται από το instagram)
Απάντηση
#48
Όπως μου είπε κάποιος, οι συρμοί στον Αγ. Αντώνιο ελέγχονται από σεκιουριτά και συνεχίζουν κενοί ως την Ανθούπολη.
Απάντηση
#49
Άρα δεν ήταν επιβατικά τα δρομολόγια. Πάντως από σήμερα επανήλθε ο Αγ. Αντώνιος ως τερματικός.
Στο Σύνταγμα αντικαταστάθηκαν (μάλλον χθες) οι πινακίδες που δείχνουν τις κατευθύνσεις στη γραμμής 2 και απλά έχουν κολληθεί από πάνω τα χαρτιά που γράφουν "Προς Άγιο Αντώνιο" και "Προς Άγιο Δημήτριο". Στους υπόλοιπους σταθμούς δε φαίνεται να έχει γίνει το ίδιο.
Απάντηση
#50
Το Σάββατο 6/4/2013 ανοίγουν οι νέοι σταθμοί του μετρό στο Περιστέρι σύμφωνα με το zougla.gr.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 182 204.755 28-08-2024, 10:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.943 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.256 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)