Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(13-03-2013, 04:48 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έξυπνη η πρότασή σου, ωστόσο πιστεύω πως το 128 πρέπει να μείνει ως έχει, μιας και ο λόγος ύπαρξής του είναι καθαρά τοπικός: είναι το μόνο λεωφορείο που συνδέει τη Γλυφάδα, την Αιξωνή και την Τερψιθέα με την ΔΟΥ Γλυφάδας, που βρίσκεται στην Γούναρη. Επίσης αφήνει πολύ κοντα και στο υποκατάστημα της ΕΥΔΑΠ Γλυφάδας.

Τώρα όσον αφορά το Β2, αυτό κάποτε ανέβαινε την Αλίμου και έφτανε μέχρι το Α/Σ Ελληνικού. Ύστερα το επανέφεραν στο πρώην Δυτικό Αερολιμένα. Είχα στείλει mail στον ΟΑΣΑ με ένα σωρό επιχειρήματα και η απάντηση που έλαβα έλεγε συνοπτικά ''πάρε το 141''. Σήμερα το Β2 βοηθάει το Α2 πριν την Αμφιθέας και καλύπτει το κομμάτι της παραλίας μετά την Αμφιθέας, όπου δεν περνάει το Α2. Το Ε22 δεν το μετράω, γιατί είναι express και κάνει μόνο επιλεγμένες στάσεις στη Παραλία.

Το πρόβλημα του Β2 είναι πως στην Ακαδημία δεν έχουν κοινες αφετηρίες. Αν θές το Α2 ή το Ε22 πας Σίνα. Αν θές Β2, πας Πανεπιστημίου ή Ακαδημίας. Μόνο στο Σύνταγμα οι Α2 και Β2 έχουν κοινή στάση. Γι' αυτό πολλές φορές το Β2 φεύγει απο Ακαδημία με 3 ατομα. Καλό θα ήταν το Β2 είτε να γίνει τοπικό έως Συγγρού-Φιξ (ή Στύλες Ολυμπίου Διος) παίρνοντας μια τριψήφια αρίθμηση (πχ 133 όπως ήταν παλιά) ή να κοπεί εντελώς και να επεκταθεί το 550 έως Αγ. Κοσμά, μιας και το τελευταίο έχει μεγάλο πρόβλημα στάθμευσης στο Τροκαντερό ιδίως απ' τις απογευματινές ώρες και μετά λόγω των καφετεριών. Δεν ξέρω όμως, εάν σε αυτό το ''νέο'' 550 που προτείνω θα του φτάνουν τα πετρέλαια...

Το 128 δεν θα χάσει τον τοπικό χαρακτήρα του εαν γίνει όπως το ο Μάριος που είναι το ίδιο πράγμα που 'χα προτείνει εγώ απλά με αριθμό 154.

Το Β2 μέχρι να ανοίξει ο Στ. Ελληνικόυ δεν γίνεται να κοπεί. Δεδομένου ότι έχουμε 5 οχήματα Β2 και 8 οχήματα Ε22 μετά μπορεί να γίνει ένα Ε2 Ακαδημία-Γλυφάδα EXPRESS με 9 οχήματα ανά 10' και Ε22 Στ. Ελληνικόυ-Σαρωνίδα με 4 οχήματα ανά 30'. Eπίσης, αυτό το νέο Ε22 μπορεί να βγαίνει ενναλάξ με το 115 αν δουλέψει ολη μέρα με συνδιασμένες διελεύσεις ανά 15' για Παραλία όπως παλία με τα 114/115/116. Έτσι μπορούν να κοπόυν τα σημερινά 116 και 149/170 απελευθερώνοντας οχήματα.

Και μιας και αναφέραμε και το 141 στην Αλίμου πηγαίνει με μάξιμουμ 2-3 επιβάτες. Ίσως άμα φτιάξει τα ωράρια και τις συχνότητές του το Β1 να μην χρειάζεται καν.
Απάντηση
(13-03-2013, 07:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και μιας και αναφέραμε και το 141 στην Αλίμου πηγαίνει με μάξιμουμ 2-3 επιβάτες. Ίσως άμα φτιάξει τα ωράρια και τις συχνότητές του το Β1 να μην χρειάζεται καν.

Tο 141 έχει τις ώρες του: πότε ανεβαίνει την Αλίμου ακόμα και εντελώς άδειο, πότε σχεδον γεμάτο (κάποιες φορες που ήμουν μέσα, σχεδον όλες οι θέσεις ήταν πιασμένες), μιας και εξυπηρετεί μεγάλα εμπορικά καταστήματα (Jumbo, Carrefour) ή υπηρεσίες (ιατρεία ΕΟΠΥΥ Άλιμου). Είναι αλήθεια πάντως, πως εαν το Β1 αποκτήσει καλές συχνότητες (15'-20'), τότε το 141 δε θα χρειάζεται να ανεβαίνει την Αλίμου.
Απάντηση
Καμία ενημέρωση από πουθενά για τις αλλαγές που θα γίνουν στις γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ με τους νέους σταθμούς στο Περιστέρι ακόμα και μερικές μέρες πριν εκτός και αν ειπώθηκε κάτι σε μια μικρή εκδήλωση στο δημαρχείο που θεωρητικά είχε σήμερα με θέμα την ενημέρωση για τους νέους σταθμούς.
Αυτό: http://www.peristeri.gr/files/053/ta_nea.../metro.jpg
Υπάρχει πιθανότητα να μην γίνουν αλλαγές;
Απάντηση
(27-03-2013, 11:58 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει πιθανότητα να μην γίνουν αλλαγές;

Καθόλου απίθανο. Άλλωστε ήδη οι περισσότερες τοπικές διέρχονται και από τους νέους σταθμούς! Μπορεί να τα αφήσουν προς το παρόν όπως είναι, να δουν πως θα συμπεριφερθεί ο κόσμος (αν πχ θα αδειάζουν όλα τα λεωφορεία στην Ανθουπολη ή αν θα υπάρχει ικανός αριθμός επιβατών με προορισμό το κέντρο του δήμου) και να πράξουν μετά αναλόγως.
Απάντηση
Αν πάντως δεν πειραχτεί τίποτα θα γεμίσει η Παναγή Τσαλδάρη άδεια λεωφορεία ειδικά στο ρεύμα προς Θηβών. Ποιος θα κατεβαίνει στον Άγιο Αντώνιο να πάρει ένα λεωφορείο που περνάει και από την Ανθούπολη που θα είναι πιο κοντά στο προορισμό του; Δηλαδή περισσότερο χρόνος στο μετρό και λιγότερος στο λεωφορείο;
Πάντως αυτό το τελευταίο ότι μπορεί να περιμένουν να δουν και μετά να πράξουν μου φένεται λογικό και ώριμο.
Απάντηση
Δεν νομίζω να αφήσουν τις γραμμές έτσι όπως είναι καθώς πλέον οι βάρδιες και τα οχήματα είναι μετρημένα και διαρκώς μειώνονται και ο ΟΑΣΑ κόβει απ' όπου μπορεί. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι ακριβή ημερομηνία παράδοσης των σταθμών δεν γνωρίζουμε παρά μόνο ότι θα είναι μέχρι τις 10 Απριλίου. Οπότε λογικά μαζί με την ανακοίνωση της ημερομηνίας παράδοσης θα μάθουμε και τις τροποποιήσεις.
Απάντηση
Από τις 12/3 έχω επισημάνει μέσα από αυτό το topic ότι αντιδήμαρχος του Περιστερίου ανέφερε σε συνέντευξη του ότι έχει στα χέρια του ο Δήμος Περιστερίου μελέτη του ΟΑΣΑ για την επερχόμενη αναδιάταξη στις τοπικές γραμμές που θα κατανέμονται και στους 3 σταθμούς της πόλης, όπως ανέφερε ο κος Λύκος.
Συνεπώς, αλλαγές στις γραμμές του Περιστερίου θα υπάρξουν.
Βεβαίως, ακόμη παραμένει άγνωστο το πότε θα παραδοθεί ο σταθμός, γιατί θα έπρεπε ήδη κάτι να είχε αρχίσει να κινείται. Μέχρι στιγμής σε κανένα σταθμό δεν έχουν αλλαχθεί οι πινακίδες, ενώ ούτε και στο εσωτερικό των συρμών δεν έχουν αντικατασταθεί τα αυτοκόλλητα για να δείχνουν τους νέους σταθμούς.
Οπότε αναμένουμε μέχρι την επόμενη εβδομάδα, γιατί την Κυριακή δε νομίζω να γίνουν εγκαίνια.
Απάντηση
Το Ε22 από το καλοκαίρι πάει στο νέο σταθμό Μετρό του Ελληνικού, όπως έγινε γνωστό από την απάντηση που πήραν τοπικοί σύλλογοι της περιοχής του Δήμου Σαρωνικού από τον ΟΑΣΑ.

Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση τοπικού συλλόγου του Λαγονησίου: http://sarwnikos.wordpress.com/2013/04/1...82-%CE%B6/
Απάντηση
Με το καλό να πάει! Που θα το βάλουνε να δούμε! (λέτε να το κάνουνε... κυκλικό;; ) ROFL ROFL
Απάντηση
(13-04-2013, 11:28 PM)pvuccino Έγραψε: Με το καλό να πάει! Που θα το βάλουνε να δούμε! (λέτε να το κάνουνε... κυκλικό;; ) ROFL ROFL

Το να γίνει κυκλικό το θεωρώ αδύνατο. Άλλωστε και από τις γραμμές που καταλήγουν σήμερα στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου, οι δύο που έχουν τη μεγαλύτερη διαδρομή (154 και 171) έχουν κανονικά αφετηρία/τέρμα, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες (109, 155, 210, 216, 247), που έχουν κυκλική διαδρομή.
Τώρα το που θα βολευτεί, το έχουμε συζητήσει αρκετές φορές και δεν καταλήγουμε πουθενά. Για να έχουν πάρει την απόφαση ότι θα το στείλουν εκεί, προφανώς κάτι θα έχουν στο μυαλό τους.
Λέτε ν' αρχίσουμε να στέλνουμε επιστολές στον ΟΑΣΑ μήπως και μάθουμε τι μέλλει γενέσθαι; Tongue Big Grin
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.872 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)