(13-02-2013, 01:16 PM)ronald Έγραψε: φιλε πραγματικα ουτε εγω εχω διαθεση για τσακωμο ουτε ειμαι ειδικος αλλα ρε φιλε δεν χρειαζεται να σαι αινσταιν για να καταλαβεις οτι τα λεωφορεια της ελβο (με εξαιρεση καποια b9l που ειναι καπως καλυτερα και τα b7r tο ιδιο)σαν προιον που παιρνω εγω σαν πελατης δηλ ο επιβατης σε σχεση με τα Mercedes η τα iribus σαν γενικη εικονα ειναι πολυ κατωτερου επιπεδου!!!πως να το κανουμε!!!ειναι το ακριβως ιδιο με το συγκρινεις lada και Mercedes!!!δεν αλλαζει οσο και να θες να ωραιοποιησεις την κατασταση!!!και στην τελικη επειδη μου λες εμμεσα οτι δεν εχω και πολυ λογο σαν επιβατης στο να σχολιαζω τα κουτια της ελβο παρα να τους λεω και ευχαριστω απο πανω που με κουβαλανε (στην ελβο εννοω)..πληρωνω μηνιαια καρτα εκτος απο τον αυγουστο και εχω το δικαιωμα και την υποχρεωση να ζητω ενα μινιμουν επιπεδο!!( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΤΩ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΕΓΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΑΣΘ!ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΣΘ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ!ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΛΒΟ!)και οχι να χτυπαει σαν βαριοπουλα σε καθε λεωφορειο με τη καθε λακουβα...γιατι δεν το κανουν τα Mercedes kai ta iribus ε??..γιατι σε αυτες τις εταιρειες κανουν προσεκτικη δουλεια και δοκιμες οχι αρπα κολα δουλειες για να γινονται παραγγελιες...επομενως εχω δικαιωμα να ζητω το λογο και να εχω ενστασεις για την αποτελεσματικοτητα των λεωφορειων!οσο για το καθεστως διοικησης της ελβο..για μενα το κυριως θεμα ειναι στη τελικη τι δουλεια εχουν ολοι αυτοι οι συνδικαλιστες που περασαν απο τη διοικηση της εταιρειας?για μενα ολη αυτη η νοοτροπια των συντεχνιων και συδικαλιστων απο το 1981 και μετα διελυσε ολες αυτες τις πολλα υποσχομενες ελληνικες επιχειρησεις οπως και το ιδιο κρατος διελυθηκε με αυτο το τροπο(αλλα εδω δεν ειναι πολτικο φορουμ και δεν λεω περισσοτερα).τελος εγω δεν εχω διαθεση να μαλωσω με κανεναν ουτε να διαφωνησω αλλα εχω μορφωση ανωτατου επιπεδου θετικων επιστημων ε πως να το κανουμε μπορω να καταλαβω τα κουτια απο τα οχηματα...και στην τελικη τα οσα ειπα για δαπεδα και τζαμια κοαι τα αλλα ηταν για να καταδειξω τη διαφορα δουλειας με τα εισαγομενα...οτι και να λεμε δεν αλλαζει η πραγματικοτητα!τα ελβο ειναι LADA(ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) και τα Mercedes MERCEDES! και κλεινοντας επειδη λες οτι ολα εγιναν με βαση διεθνη διαγωνισμο και αγοραστηκαν απο την ελβο.και πραγματι ετσι εγιναν.ρωταω γιατι δεν ειμαι ειδικος δεν μπορει ο οργανισμος να αλλαξει τις απαιτησεις στους διαγωνισμους δηλ να κανει πιο απαιτητικα τα στανταρ ωστε να απαλαγουμε καποτε απο τις σακαρακες της ελβο??κατα ποσο ειναι εφικτο κατι τετοιο??γιατι αν βαλεις να ζητας επιπεδο Mercedes ειμαι σιγουρος οτι στην ελβο ουτε τον φακελο δεν θα ανοιξουν!!εν τελει αυτο που εισπρατω εγω χρησιμοποιωντας ολων των μαρκων τα λεοφορεια στη θεσσαλονικη ειναι οτι στην ελβο δεν σεβονται τα λεφτα που παιρνουν για τις παραγγελιες γιατι αν τα σεβονταν θα εκαναν τη προσπαθεια να βελτιωθουν..δηλ ελεος δεν γινεται να κανουν το ιδιο θορυβο στις λακουβες τα b7l του 2003 με τα b9l του 2010!!!!!ειναι λογικο???και κατι αλλο που θα σου φανει παρατραβηγμενο αλλα για μενα δειχνει τη διαφορετικη φιλοσοφια ελλαδος και εξωτερικου.προσεξα ακομη και στα b9l το πλαστικο που ενωνει τα τζαμια στα παραθυρα η κολονα δηλ ενω ξεκιναει εφαπτοντας με τα τζαμια στο τελος καταληγει με κενο ενδιαμεσα!!!οσο και να σου φαινεται αυτο χαζομερα εμενα μου λενε ολα αυτα τη προχειροδουλεια κατασκευης!!!!και τελος για το δαπεδο επειδη λες ποιος το κοιταει. το ανεφερα γιατι αυτος ο τυπος του δαπεδου της ελβο δηλ ο κλασικος φαινεται σχεδον παντα πιο λερωμενος σε σχεση με το τυπο των iribus Mercedes με το μπλε!αλλα ξερω στην ελλαδα της χρεοκοπιας μαλλον ζηταω πολλα!!απο τον οασθ ειμαι οπως εχω πει ευχαριστημενος σε οτι εμενα με αφορα(σε μενα οφειλεται και στο οτι λειτουργει με ιδιωτικα κριτηρια) αλλα απο την ελβο ας το αφησουμε καλυτερα...καλημερα!
Για την αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Δεν είπα ποτέ και πουθενά ότι τα ΕΛΒΟ είναι καλοφτιαγμένα λεωφορεία. Ούτε το πιστεύω καν. Κάτω του μέσου όρου τα θεωρώ κι εγώ. Αν δεις μάλιστα παλιότερες δημοσιεύσεις μου μόνο κολακευτικές δεν τις λες. Επίσης για αυτά που θα γράψω στη συνέχεια να ξεκαθαρίσω ότι ουδεμία σχέση έχω με την ΕΛΒΟ ούτε προσωπικά εγώ, ούτε κάποιος οικείος μου. Όμως δεν μας τα λες καλά... Και εξηγούμαι...
Αναφέρεις ότι είσαι απόλυτα ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Αλλά δεν είσαι από τις υπηρεσίες της ΕΛΒΟ. Όμως η ΕΛΒΟ δεν πουλάει υπηρεσίες αλλά οχήματα και μάλιστα όχι σε εσένα ή εμένα αλλά στον Οργανισμό. Αυτός τα επιλέγει και τα δρομολογεί με σκοπό το έργο του το οποίο δεν είναι άλλο από την ασφαλή και αξιόπιστη μεταφορά σου από το Α σημείο στο Β. Άρα λοιπόν εκείνο που λες είναι ότι δεν είσαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που παρέχει ο ΟΑΣΘ αφού δρομολογεί αυτά τα λεωφορεία στις γραμμές που χρησιμοποιείς, σωστά;
Η σύγκριση των ΕΛΒΟ με άλλου τύπου οχήματα με παραδείγματα τύπου "LADA με Mercedes" σε τι ακριβώς εξυπηρετεί; Παρουσίασε κανείς τα λεωφορεία αυτά σαν "κορυφαία" (έστω η ίδια η κατασκευάστρια); Διάβασες πουθενά ότι το Β7 είναι ανώτερο από το Citaro (άσχετα αν το τελευταίο έχει γίνει το καλύτερο "παρεάκι" του γερανού);
Σχετικά με τους διαγωνισμούς για την προμήθεια των λεωφορείων θα πρέπει να σου γνωστοποιήσω ότι υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες, δεν κάνει ό,τι θέλει ο ΟΑΣΘ.
Για τη συνέχεια τώρα... Έχοντας μόρφωση ανωτάτου επιπέδου θετικών επιστημών θα πρέπει λογικά να μπορείς να καταλάβεις αναφορικά με αυτά τα λεωφορεία υπάρχουν κάποια δεδομένα τα οποία και δεν μπορούν να αγνοηθούν. Έτσι λοιπόν λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι έχουν ενταχθει στον στόλο του ΟΑΣΘ θα κυκλοφορούν το λιγότερο μέχρι το 2025 οπότε ό,τι και να συζητάμε εμείς εδώ πέρα το μόνο που καταφέρνουμε είναι να αναλώνουμε χρόνο, διάθεση φαιά ουσία ουσιαστικά για το τίποτα. Οι τρεις από τις τέσσερις δημοσιεύεις σου ως τώρα είναι ουσιαστικά ένα "θαψιμο" στα ΕΛΒΟ. Τι ακριβώς μπορεί να κέρδισες με αυτόν τον τρόπο; Τα έγραψες και ξεθύμανες; Έγινες σοφότερος με τον όποιο διάλογο; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Γιατί θα πρέπει να μπει στον κόπο ένας άνθρωπος μορφωμένος να κάτσει να αναλώνεται με κάτι το οποίο δεν του αρέσει. Δεν είδα να γράφεις μια καλή κουβέντα για παράδειγμα για το Citaro που το θεωρείς top αλλά μόνο "χολή". Αυτό είναι το ζητούμενο;
Μέσα από τα γραφόμενα σου βέβαια μου δημιουργούνται και κάποιες απορίες τις οποίες και θα ήθελα να κάνεις ένα κόπο να μου απαντήσεις...
Αναφέρεις ότι είναι επικίνδυνα για την ασφάλεια. Πώς και γιατί; Σε ποια περίπτωση κινδύνεψες εσύ ή κάποιος άλλος από τα λεωφορεία αυτά; Υπάρχει κάτι που να τεκμηριώνει την άποψη αυτή;
Όσοι έκαναν τις δοκιμές αντοχής του αμαξώματος και έδωσαν στα λεωφορεία αυτά έγκριση τύπου πώς έβαλαν την υπογραφή τους αν είναι πράγματι επικίνδυνα;
Για την προχειροδουλειά που έχει γίνει στα λεωφορεία αυτά ευθύνονται οι "παχυλοί σοσιαλιστικοί κρατικοί μισθοι" (sic). Πόσα παίρνει τον μήνα ένας εργαζομενος στην ΕΛΒΟ;
Έκανα ένα κόπο και έψαξα τις διοικήσεις της ΕΛΒΟ από το 1986 οπότε και αποχώρησε από το σχήμα η Steyr μέχρι σήμερα. Ποιοι είναι αυτοί οι συνδικαλιστές που πέρασαν από τη διοίκηση της εταιρίας τους οποίους δεν κατάφερα να εντοπίσω;
Ειδικότερα για τα λεωφορεία στα οποία αναφέρεσαι και την περίοδο κατά την οποία κατασκευάστηκαν, με δεδομένο ότι το management της εταιρίας ήταν στον Όμιλο Μυτιληναίου πώς μπορούν να στέκουν τα δύο παραπάνω;
Γιατί για τους όποιους θορύβους ακούγονται στο όχημα στις λακούβες ευθύνεται η κατασκευάστρια και όχι οι ίδιες οι λακούβες που προκαλούν τις καταπονήσεις στο όχημα (structural stresses);
Περιμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις...
Παραλίγο να το ξεχάσω... Μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό ένα λεωφορείο του 2010 να συμπεριφέρεται (και να ακούγεται) το ίδιο με ένα του 2003 εφόσον έχουν την ίδια ποιότητα συναρμογής. Μην ξεχνάς κάτι. Είναι κατασκευασμένο από διάφορα επιμέρους εξαρτήματα τα οποία έχουν (και πρέπει να έχουν) κάποιες ανοχές. Είναι απόλυτα λογικό λοιπόν σε μια απότομη ανωμαλία του δρόμου να ακούσεις διάφορα - ίσως όχι τόσο έντονα. Σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν πραγματικά επικίνδυνο για την ακεραιότητα του οχήματος (ράγισμα ή σπάσιμο σκελετού). Απλά στα ΕΛΒΟ αυτές οι ανοχές είναι λίγο μεγαλύτερες. Αυτό είναι λοιπόν αυτό που ακούς και δε σου αρέσει.
(14-02-2013, 03:30 PM)GiannisB Έγραψε: Στα στοιχεία το ότι δεν μένουν εύκολα. Σε αυτό που λες δεν συμφωνώ καθόλου στο ότι τα b7l δεν ανεβάζουν εύκολα θερμοκρασία ενώ τα cityclass ανεβάζουν. Ξέρεις ότι τα b7l στις ανηφόρες ειδικά το καλοκαίρι με κόσμο κατά την εκκίνηση δεν μπορεί να ξεκινήσει με ανοικτό κλιματιστικό και συνέχεια πρέπει να το κλείνουν; ειδικά μετά από μια στάση και ότι σε ένα σημείο στο Ωραιόκαστρο δεν μπορούν να ανέβουν την ανηφόρα με ανοιχτό κλιματιστικό και αναγκάζονται να τον κλείσουν; αυτά στα cityclass δεν γίνονται
Και πως ανεβάζουν τα λεωφορεία θερμοκρασία από τα ζόρια άρα από τις ανηφόρες
Για πάνε μέσα στον Λαγκαδά εκεί που περνάει το 83 και θα δεις τίγκα στις Λακούβες και στον δρόμο των Λουτρών
Και δεν είναι μόνο αυτά τα οχήματα που αναφέρω είναι και άλλα από τις ίδιες γραμμές
Μάλιστα. Δηλαδή όλοι αυτοί που αναφέρω είτε είναι ψεύτες είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και εγώ μαζί τους!!! Δεν είναι το ζητούμενό μου το αν θα συμφωνήσεις ή όχι. Γράφω το τι ακριβώς συμβαίνει. Αν θέλεις να μην τα δέχεσαι και να φαντάζεσαι διάφορα αυτό είναι δικαίωμά σου. Οφείλω όμως να εξηγήσω σε όποιον έχει πραγματικό ενδιαφέρον τι συμβαίνει πραγματικά και να τον προστατέψω από την παραπληροφόρηση. Εκτός αυτού πάντως βλέπω ότι μάλλον κάποια πράγματα τα έχεις μπερδέψει. Για εντελώς διαφορετικό λόγο κλείνουν το κλιματιστικό στα Volvo. Δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία - αν και σε τραβηγμένες περιπτώσεις σε έντονο καύσωνα μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο. Αν θέλεις μπορώ να στο εξηγήσω, πρώτα όμως θα μου πεις τι είναι "ροπή", "διάγραμμα ροπής" και "turbo lag" για να σιγουρευτώ ότι θα το καταλάβεις.
Για τις θερμοκρασίες τώρα και τις ανηφόρες. Να σου το εξηγήσω απλά για να το καταλάβεις... Έστω ότι είσαι με το ποδήλατο σου και ανεβαίνεις μια ανηφόρα. Η κλίση σε ζορίζει λοιπόν. "Ανεβάζεις" θερμοκρασία από τη μυική άσκηση (το γεγονός ότι ιδρώνεις οφείλεται στο ότι ο οργανισμός σου προσπαθεί να σε δροσίσει για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του). Παρατήρησε επίσης ότι ανασαίνεις πιο γρήγορα (λαχανιάζεις). Αυτό χοντρικά είναι το ζόρι που τραβάει το λεωφορείο στην ανηφόρα.
Πάμε τώρα σε άλλο παράδειγμα. Είσαι πάλι με το ποδήλατο, αυτή τη φορά σε ίσιο δρόμο όμως κουβαλάς και εμένα μαζί. Σαν να μην φτάνει το επιπλέον βάρος που έχεις να κινήσεις (το δικό μου δηλαδή) με το χέρι μου σου κλείνω το στόμα και τη μύτη και δεν μπορείς να πάρεις ανάσα. Πόσο νομίζεις ότι θα αντέξεις; Αυτή είναι η περίπτωση του λεωφορείου που κινείται σε μικρές ταχύτητες (κυκλοφοριακό) με πλήρες φορτίο επιβατών. Οι επιβάτες στο παράδειγμα είμαι εγώ και το επιπλέον ζόρι που προσθέτω, οι δε χαμηλή ταχύτητα το χέρι μου που προσπαθεί να σε εμποδίσει να πάρεις ανάσα - εμποδίζει τον αέρα να κυκλοφορήσει ανάμεσα στις κυψέλες του ψυγείου. Κατάλαβες τώρα πώς δουλεύει; Βέβαια υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο αλλά προς το παρόν ας μείνουμε στα βασικά.
Τα υπόλοιπα ασχολίαστα. Μάλλον σε άλλον Λαγκαδά θα πήγα εγω...
Άντε να τελειώνουμε για σήμερα, περιμένει και ο Γιάννης από ώρα...