Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(14-01-2013, 10:22 PM)george-oasth Έγραψε: Για το 723 οντως εχουν περασει μηχανημα εκδοσης εισητηριων με οθονη αφης...Ας τα βαλουν και σε κανα cityclass αυτα τα μηχανηματα,να γουσταρουμε... Tongue

Πλέον όλα τα 700άρια B7LA έχουν οθόνες αφής.
Το θέμα είναι όμως να βάλουν και στα Citelis σαν πιο καινούρια που είναι και μετά ας ακολουθήσουν και τα Cityclass!! Σε λίγο θα βάλουν οθόνες αφής στους Αλέξανδρους και θα μείνουν όλα τα Irisbus στην απ' έξω!!!! Ε όχι!!!!!! Tongue
(15-01-2013, 01:32 AM)damin26 Έγραψε: Πλέον όλα τα 700άρια B7LA έχουν οθόνες αφής.
Το θέμα είναι όμως να βάλουν και στα Citelis σαν πιο καινούρια που είναι και μετά ας ακολουθήσουν και τα Cityclass!! Σε λίγο θα βάλουν οθόνες αφής στους Αλέξανδρους και θα μείνουν όλα τα Irisbus στην απ' έξω!!!! Ε όχι!!!!!! Tongue
Γιατι νομιζεις οτι αυτο δεν εγινε??Στα 600αρια της μηχανιωνας τα ειχαν περασει...Αλλα τα βγαλαν για να τα βαλουν στα 900αρια του 8...Εγω δεν μπορω να καταλαβω κατι:Γιατι ο φοινικας να ειναι παντα ο πιο ευνοημενος??
(15-01-2013, 03:47 PM)george-oasth Έγραψε: Γιατι νομιζεις οτι αυτο δεν εγινε??Στα 600αρια της μηχανιωνας τα ειχαν περασει...Αλλα τα βγαλαν για να τα βαλουν στα 900αρια του 8...Εγω δεν μπορω να καταλαβω κατι:Γιατι ο φοινικας να ειναι παντα ο πιο ευνοημενος??

Και από b7r του 87,88 είχαν με αφής και τα βγάλανε και από το 697. Και στα 900αρια του 2 μην ξεσνιώμαστε :p
(15-01-2013, 03:47 PM)george-oasth Έγραψε: Γιατι νομιζεις οτι αυτο δεν εγινε??Στα 600αρια της μηχανιωνας τα ειχαν περασει...Αλλα τα βγαλαν για να τα βαλουν στα 900αρια του 8...Εγω δεν μπορω να καταλαβω κατι:Γιατι ο φοινικας να ειναι παντα ο πιο ευνοημενος??

Eleos Πραγματικά, η Σταυρούπολη ούτε Mercedes έχει ούτε τα μικρά κι ωραία B9L... (Βέβαια κι ο Φοίνικας δεν έχει κανένα Irisbus, αλλά και πάλι είναι κατώτερα από τα Volvo μηχανικά, κάνω λάθος?) Δηλαδή με ποιά κριτήρια ο Φοίνικας είναι "ανώτερος" από την Σταυρούπολη? Ωραία πολιτική του ΟΑΣΘ...
η Σταυρούπολη έχει τα mercedes του 22

Από πια volvo είναι κατώτερα τα irisbus; από τα cityclass πάντως κανένα δεν είναι ανώτερο είναι ασύγκτιτα οχήματα τα citelis πάντως δεν τα λες ούτε καλά ούτε κακά οχήματα πάντως καλύτερα από τα b7l. Τα volvo είναι καλά τα b9l και b7r τα b7l είναι τα χειρότερα οχήματα που έχουν υπάρξει κατά την γνώμη μου

Όσο για τα citaro ωραία οχήματα σαν desing αλλά στα 700αρια οι εικόνες είναι τραγικές δεν τα προσέχουν καθόλου εξωτερικά μηχανικά οκ ειναι τα 900αρια
(16-01-2013, 12:21 AM)GiannisB Έγραψε: η Σταυρούπολη έχει τα mercedes του 22

Εννοώ ότι δεν έχει κανένα Citaro στο δυναμικό της.

(16-01-2013, 12:21 AM)GiannisB Έγραψε: Από πια volvo είναι κατώτερα τα irisbus; από τα cityclass πάντως κανένα δεν είναι ανώτερο είναι ασύγκτιτα οχήματα τα citelis πάντως δεν τα λες ούτε καλά ούτε κακά οχήματα πάντως καλύτερα από τα b7l.

Από τα B9L
Ναι τα b9l καλά οχήματα είναι συμφωνώ αλλα από τα iveco γνώμη μου είναι πως δεν είναι καλύτερα τουλάχιστον από τα cityclass για τα citelis δεν παίρνω και όρκο αλλά από τα b7l είναι ασύγκριτα τα b9l.
Συγκρινετε οχηματα τα οποια εχουν διαφορετικη ημερομηνια κατασκευης...Για παραδειγμα τα cityclass ειναι του 2007 ενω τα volvo ειναι του 2010...Πιστευω οτι αμα φερναν παλι cityclass το 2010 τα volvo θα μειονεκτουσαν...Τα cityclass ειναι οτι πιο γερο κυκλοφορει απο οχημα...Για αυτο αλλωστε δουλευουν και σε δυσκολες γραμμες...εχουν φαει πολλα χιλιομετρα μεχρι τωρα...ειδικα τα 200αρια που ηταν στο 11 και τωρα ειναι στο 81-89...
Στον φοινικα κανουν μεγαλες προσπαθειες να κρατησουν τα volvo σε αριστη κατασταση...σχεδον καθε μερα τα ελεγχουν...Τα citaro απο τοτε που αρχισαν να τα δινουν σε 10 και στο 6 και καμια φορα στο 7 εχουν παρει την κατω βολτα...

Κατα την γνωμη μου τα cityclass ειναι ανωτερα και απο citelis και απο volvo b9l...Μακαρι η irisbus να βγαλει παλι cityclass εστω και σε διαφορετικο στυλ απο τα τωρινα...Αλλα να ειναι ιδια και καλυτερα σε αντοχη,απο τα cityclass τα τωρινα...
Τα ίδια και καλύτερα σε αντοχή να είναι αυτά cityclass που εάν ξανά βγάλει η iveco που μακάρι να ξανά βγάλουν τέτοιο όχημα

Κατά την γνώμη μου τα καλύτερα του ΟΑΣΘ είναι τα cityclass,το 799,b7r στο οποίο δεν το έχω δει να μένει από αβαρίες
Συμφωνώ ότι τα CityClass είναι πολύ γερά οχήματα, αλλά δεν είναι και πολύ "φιλικά" στους επιβάτες. Ο τρόπος με τον οποίο είναι κατασκευασμένη η καμπίνα, αχρηστεύει πολύτιμο χώρο όπου στον οποίο θα μπορούσαν να χωρέσουν τουλάχιστον 5 ακόμα άτομα. Επίσης τα καθίσματα, εκτός του ότι είναι λίγα στον αριθμό, είναι αρκετά σκληρά και άβολα. Γι 'αυτό κατά τη γνώμη μου, αν υπολογίσουμε την συνολική εικόνα των δύο αυτών λεωφορείων (CityClass & B9L), κατατάσσω τα B9L ανώτερα.
Επίσης τα B9L σε σχέση με τα Citelis, πιστεύω ότι και πάλι υπερτερούν. Χωρίς πολλές διαφορές στην χωροταξία της καμπίνας. αν και τα B9L είναι πιο εμφανίσημα. Από μηχανικής άποψης, χωρίς να είμαι καθόλου γνώστης των προδιαγραφών, μου φαίνεται ότι τα B9L είναι πιο δυνατά, καθώς έχουν πιο δυναμικό ξεκίνημα και επιτάχυνση.
Διαφωνήστε ελεύθερα!! Συζήτηση κάνουμε! Smile


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 85 Επισκέπτης (ες)