Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
06-06-2011, 04:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-06-2011, 04:53 PM από TMantzas.)
Το σασμάν τους ηταν επικυκλικό ημιαυτόματο.
@Alliance οι πινακίδες ήταν ανάκατες απο τους αριθμούς παρμπρίζ
Επίσης ο ακριβής τύπος ειναι ONTL11/2L, Το TL11 ειναι ο κινητήρας και δείχνει οτι ειναι 11λιτρος με Turbo
Το μεταξόνιο ηταν 5,64μ, μηκος 10,25μ., πλατος 2,5μ., και ύψος 4,4μ.
Η ιπποδύναμη ήταν 170 ΗΡ στις 1850 στρ/min
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
15-12-2012, 06:20 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 03:41 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Αυτά τα δυώροφα πηγαίναν και Βάρκιζα όπου εξυπηρετούσαν τους παραθεριστές. Ξέρει κανένας πότε αποσύρθηκαν απ' την Αθήνα;
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Νομίζω ότι αποσύρθηκαν όταν δόθηκαν τα λεωφορεία στις ΣΕΠ.
Δημοσιεύσεις: 45
Θέματα: 2
Εγγραφή: 06-02-2010
(17-12-2012, 12:33 PM)abc Έγραψε: Νομίζω ότι αποσύρθηκαν όταν δόθηκαν τα λεωφορεία στις ΣΕΠ.
στην ΣΕΠ υπηρχαν
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(17-12-2012, 03:02 PM)liakos73 Έγραψε: στην ΣΕΠ υπηρχαν
Σε ποίες ΣΕΠ είχαν δοθεί;
Δημοσιεύσεις: 45
Θέματα: 2
Εγγραφή: 06-02-2010
(17-12-2012, 06:11 PM)abc Έγραψε: Σε ποίες ΣΕΠ είχαν δοθεί;
στην 5ΣΕΠ ειχα δει
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
13-10-2013, 11:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 03:42 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Οι Αεροδρομιακές γραμμές Β και Β/ από Λιοσίων ή από Αχαρνών πήγαιναν στα ΚΤΕΛ Λιοσίων?
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(13-10-2013, 11:33 PM)mercedes1988 Έγραψε: Οι Αεροδρομιακές γραμμές Β και Β/ από Λιοσίων ή από Αχαρνών πήγαιναν στα ΚΤΕΛ ΛΙΟΣΙΩΝ?
Από Λιοσίων, γιατί διέρχονταν και από Σταθ.Λαρίσης!!! Με αφετηρία στη Στρατηγού Δαγκλή πίσω από τα ΚΤΕΛ. Το θυμάμαι ξεκάθαρα γιατί το είχαμε πάρει το καλοκαίρι του 91 με τη μητέρα μου να κατέβουμε Ελληνικό, για την πρώτη πτήση της ζωής μου!! (τέτοιες μέρες δεν τις ξεχνάς ποτέ!) Επίσης είχαμε επιστρέψει με το ίδιο, αν και είχαμε κατέβει Σύνταγμα μετά για να πάρουμε το 024.
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
Επικυκλικό ήταν! Όπως τα λές! Είχαν 4 θέσεις! Τo start, όπισθεν, αργά και γρήγορα.
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(06-06-2011, 04:33 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Το σασμάν τους ηταν επικυκλικό ημιαυτόματο.
@Alliance οι πινακίδες ήταν ανάκατες απο τους αριθμούς παρμπρίζ
Επίσης ο ακριβής τύπος ειναι ONTL11/2L, Το TL11 ειναι ο κινητήρας και δείχνει οτι ειναι 11λιτρος με Turbo
Το μεταξόνιο ηταν 5,64μ, μηκος 10,25μ., πλατος 2,5μ., και ύψος 4,4μ.
Η ιπποδύναμη ήταν 170 ΗΡ στις 1850 στρ/min
Ο TL11 είναι 11λιτρος, ακόμα και ατμοσφαιρικός θα τα είχε εύκολα τα 170HP. Σίγουρα είναι light turbo αλλά στην περίπτωση των Olympian της Αθήνας η ισχύς του ήταν 248HP. Σαν τον Gardner 6LXB πάντως δεν είναι...