Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
#91
Είδα τις φώτο..Μια μικρή λεπτομέρεια που παρατήρησα. Στην τελαυταία αναγράφεται Ζώνη4 ενώ αυτό που ήρθε γράφει Ζώνη 6. Γνωρίζει κανείς για τις ζώνες?
Απάντηση
#92
(23-04-2012, 02:52 PM)miltos xania Έγραψε: Η αγγελια δεν ειναι ανακριβης ως προς το λεωφορειο που εικονιζεται και περιγραφεται στο κατω μερος,αλλα ως προς τον τιτλο.Προφανως ο εμπορος του ηθελε να''γνωστοποιησει''οτι εχει και οχηματα της ΜΑΝ στην μαντρα του.Απο εκει και περα και ο πλεον αδαης μπορει να καταλαβει οτι προκειται για VOLVO 7000 και οτι η λεξη''ΜΑΝ''κολλαει αλλου και οχι στην αγγελια αυτη καθ'αυτη..

Άντε το VDV ταμπλώ να το χωνέψω, είναι ανάλογα την παραγγελία.

299 άλογα, 11967cm³, Euro 4... Volvo 7000? Και δεν μπήκε κανένας στον κόπο να το διορθώσει τόσο καιρό; Σοβαρή αγγελία.
Απάντηση
#93
Δεν καταλαβαινω γιατι εχεις ενα θεμα με το συγκεκριμενο λεωφορειο(και εδω και αλλου)..Ολα τα volvo 7000 της γενιας αυτης ειχαν/εχουν αυτο το ταμπλο και οχι αυτο που χρησιμοποιουσαν την ιδια περιοδο οι εγχωριοι κατασκευαστες εδω στην Ελλαδα.

Για την σοβαροτητα της αγγελιας τωρα-οπως και της καθε αγγελιας του ειδους-ειναι γνωστο οτι στο mobile.de ανεβαινουν ως επι το πλειστον αγγελιες απο εμπορους και οργανωμενες εταιρειες εμποριας μεταχειρισμενων οχηματων και οχι μεμονωμενες οπως για παραδειγμα στο car.gr.Απο κει και περα οταν καποιος ενδιαφερεται να αγορασει κατι μεσω ιντερνετ(ακομα και καφετιερα να ειναι)το ελεγχει κιολας(ποσο μαλλον αν ειναι λεωφορειο),αρα φανταζομαι οτι και αυτοι που αγορασαν το volvo στην Πατρα το τσεκαραν απο κοντα μεσα κι εξω το οχημα,τα χαρτια του και ειδαν τι ισχυει και τι οχι..
Απάντηση
#94
(24-04-2012, 01:33 AM)miltos xania Έγραψε: Δεν καταλαβαινω γιατι εχεις ενα θεμα με το συγκεκριμενο λεωφορειο(και εδω και αλλου)..Ολα τα volvo 7000 της γενιας αυτης ειχαν/εχουν αυτο το ταμπλο και οχι αυτο που χρησιμοποιουσαν την ιδια περιοδο οι εγχωριοι κατασκευαστες εδω στην Ελλαδα.

Έχω ένα θέμα με όλα τα B7L, δεν είναι κάτι προσωπικό με το.. συγκεκριμένο λεωφορείο. Είναι ένα φοβερό πλαίσιο από άποψη σταθερότητας και ποιότητας κύλισης, με τραγικό κινητήρα (πολύ) και συγκεκριμένα για το 7000, κατασκευασμένο στην Πολωνία, που το καλύτερο δείγμα που έχει να δείξει είναι τα Solaris (τα χαρακτηρίζω καλά, αν και οι απόψεις διίστανται κυρίως αν τα συγκριθουν με O405 - πάει και χαλασμένο), με τα υπόλοιπα που έχουν φτιάξει είναι πολύ μέτρια (βλ. Lion's City).

Το ταμπλώ παίζει ανάλογα με την παραγγελία, είχε και η volvo τη δική της εκδοχή και είναι αυτή που έχουν τα ελληνικά.

Αν θες να τα αναλύσουμε περί του κινητήρα και άλλων, φαντάζομαι καταλαβαίνεις περισσότερα από αυτά που καταλαβαίνουν στην άλλη σελίδα.

Υπάρχει μία νοοτροπία, συγκεκριμένη φιλοσοφία στο λεωφορείο που δεν συμβαδίζει με τον τρόπο σκέψης πολλών Ελλήνων. Τα B7L είναι αμάξι νέας γενιάς, πρόγονος του ισορροπημένου B9L, με όλες τις ανάγκες που έχουν τα νέα λεωφορεία.

Service στην ώρα του, πιστή ακολουθία των οδηγιών του κατασκευαστή, διαγνωστικά κλπ. Πρόκειται για ένα λεωφορείο που έχει διψήφιο αριθμό ηλεκτρονικών εγκεφάλων, ενίοτε ιδιαίτερα ευαίσθητων. Ποιός είναι ικανός να τα κοιτάξει όλα αυτά, κυρίως στην ελληνική επαρχία; Άντε να υπάρχει μία εμπειρία στον κινητήρα από τα συνεργεία που έχουν δει στο παρελθόν το FL7 (φορτηγό διανομών) αλλά μέχρι εκεί. Η φιλοσοφία των οχημάτων όλων των κατηγοριών πλέον είναι σου αραιώνω τα service, πχ κάθε 80000, αλλά γίνονται σαφώς πιό ακριβά και αν πας στα 80001 έχεις παίξει κορώνα γράμματα το αν θα μείνεις ή όχι, ή αν θα καταντήσεις κάπως έτσι:

http://buslodz.pl/bazogaleria/web/upload...s/6033.jpg

Καλώς ή κακώς, αυτό είναι ένα Volvo 7000A ή αλλιώς ένα Volvo B7L-A. Πες μου, έχω άδικο που έχω τις αμφιβολίες μου και εκφράζω τον προβληματισμό μου;
Απάντηση
#95
Η Βολβάρα κυκλοφόρησε!!!!!
Απάντηση
#96
Το πλαίσιο δείχνει ότι είναι μοντέλο 2003 αλλά στοιχεία απο το διαδικτυο αναφέρουν 2002. Έχει κλίμα (όχι απλώς κλιματισμό) και φοράει 275 άλογα.
Απάντηση
#97
[Εικόνα: thumb_P1090253.jpg]
Η φωτογραφια είναι του Πατρινού.
Απάντηση
#98
Το αστικό ΚΤΕΛ θυμήθηκε οτι οι λουόμενοι προς Ακταίο, Άγιο Βασίλειο δεν θα πρέπει να κάνουν και ένα δεύτερο μπάνιο εντός λεωφορείου στο γυρισμό..Το αστικό έχει βάλει όλα τα καλά κλιματιζόμενα λεωφορεία προς τα εκεί και όχι τους νταλικοαλέξανδρους χωρίς κλιματισμό..Με τη μόνη διαφορά οτι πλέον δεν έχουν κόσμο...ενώ αντίθετα ο προαστιακός πήζει...μέχρι και 600 άτομα μετέφερε σε ένα μόνο δρομολόγιο..Και δεν είναι το λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι επιβάτες αυτοί κανουν χρήση μόνο του τραίνου...Δεν πηράζει...Τώρα είναι πολύ αργά..
Απάντηση
#99
(21-10-2010, 07:54 PM)miltos xania Έγραψε: Απ οτι μου ειχε πει ο ιδιοκτητης του 63(ο οποιος εχει 2-3 λεωφορεια στο κτελ+κατι τουριστικα)τον περασμενο μαρτιο το νυν 63(neoplan)ειναι σκετος καρκινος και βγαζει συνεχεια βλαβες και γι αυτο το λογο οπως μου ειχε πει τοτε ειχε παραγγειλει οχημα απο τη Γερμανια mercedes το οποιο θα ερχοταν το μαιο,αρα μαλλον κατι στραβωσε και προτιμησε σκανια-ελβο...απο κει και περα αν δεν κανω λαθος τελος του ετους κοβεται και το 40,κανενα νεο απο κει?

Το καινούργιο #63 είναι όντως Scania ΕΛΒΟ και είναι αυτό:

https://leoforeia.gr/photos2/displayimage.php?album=113&pid=8112#top_display_media

αλλά και

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=177658042366766&set=a.177658039033433.41253.177657235700180&type=3&theater

(Δεν έχει ωραία χρώματα; Rolleyes )
"Ομόνοια: Τέρμα τα δίφραγκα!"
Απάντηση
Την περασμένη παρασκευή πέρασε από μπροστά μου στην οδό μαιζώνος διπλό λεωφορείο ολοκαίνουργιο και γυαλιστερό (για τα δεδομένα της Πάτρας) αλλά δεν πρόλαβα να δω αριθμό παρμπρίζ. Εκτελούσε δρομολόγιο 6 Πανεπιστήμιο-Νοσοκομείο. Πρόκειται για ανανέωση ή για επέκταση του στόλου; Ποιος μπορεί να μας ενημερώσει; Είχε αριθμό κυκλοφορίας ΑΖΖ 51** (δεν θυμάμαι τα δύο τελευταία νούμερα)

Επίσης την ίδια μέρα είδα διπλό λεωφορείο (αλέξανδρο) στη γραμμή 2; Τι παίζει εδώ;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)