Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Πιο παλιά είχε αναφερθεί ότι θα έμπαιναν κάποια B7R στο 09, τελικά θα γίνει;
Αν πάθει κάποια βλάβη το 799 και πρέπει να γυρίσει στο αμαξοστάσιο, ποιο λεωφορείο εκτελεί τα δρομολόγιά του;
(15-01-2012, 06:45 PM)K.S. Έγραψε: Πιο παλιά είχε αναφερθεί ότι θα έμπαιναν κάποια B7R στο 09, τελικά θα γίνει;
Αν πάθει κάποια βλάβη το 799 και πρέπει να γυρίσει στο αμαξοστάσιο, ποιο λεωφορείο εκτελεί τα δρομολόγιά του;

οταν αποσυρθουν ολα τα scania τοτε το 9 θα παρει τα b7r...

αν παθει καποια βλαβη το 799 στην θεση του θα μπει το 368 το οποιο εχει σχεδιαστει ειδικα για την πολιτιστικη γραμμη...
(15-01-2012, 07:11 PM)george-oasth Έγραψε: οταν αποσυρθουν ολα τα scania τοτε το 9 θα παρει τα b7r...

αν παθει καποια βλαβη το 799 στην θεση του θα μπει το 368 το οποιο εχει σχεδιαστει ειδικα για την πολιτιστικη γραμμη...

Αναμενόμενο νομίζω, γιατί τότε δεν θα υπάρχει παλαιότερο λεωφορείο.
Τα b7r είναι καλά οχήματα εγώ αν ήμουν ΟΑΣΘ θα έβαζα στο 9 b7l
Τα B7RLE είναι πιό δεμένη κατασκευή σε σχέση με τα B7L, αλλά έχουν άλλα προβλήματα, όπως δηλαδή εργονομίας και σχεδιασμού χώρου επιβατών. Πολλά σκαλιά (μάλιστα μία φορά ανυποψίαστος "βρήκα" βγαίνοντας από την τρίτη πόρτα) και χώροι κάπως περίεργοι. Έτσι όπως είναι, δεν κάνει για διαδρομές με κόσμο.

Το 9 δεν ξέρω τί κόσμο έχει βέβαια, απλά επισημαίνω κάποιες αδυναμίες του λεωφορείου.
(15-01-2012, 08:15 PM)Cmaniac Έγραψε: Τα B7RLE είναι πιό δεμένη κατασκευή σε σχέση με τα B7L, αλλά έχουν άλλα προβλήματα, όπως δηλαδή εργονομίας και σχεδιασμού χώρου επιβατών. Πολλά σκαλιά (μάλιστα μία φορά ανυποψίαστος "βρήκα" βγαίνοντας από την τρίτη πόρτα) και χώροι κάπως περίεργοι. Έτσι όπως είναι, δεν κάνει για διαδρομές με κόσμο.

Το 9 δεν ξέρω τί κόσμο έχει βέβαια, απλά επισημαίνω κάποιες αδυναμίες του λεωφορείου.

Ναι έτσι είναι αλλά κυρίως χρησημοποιούνται σαν ημιαστικά δηλαδή σε χωριά

Σκέψου ότι το 9 περνάει από τον Δενδροπόταμο αν έχεις ακουστά τι περιοχή είναι
(15-01-2012, 08:19 PM)GiannisB Έγραψε: Ναι έτσι είναι αλλά κυρίως χρησημοποιούνται σαν ημιαστικά δηλαδή σε χωριά

Σκέψου ότι το 9 περνάει από τον Δενδροπόταμο αν έχεις ακουστά τι περιοχή είναι

Βασικά είναι ημιαστικά (B7RLE, rear engine - low entry). Με μία παραπάνω πόρτα που δεν έπρεπε να υπάρχει (greek patenta).

Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για την περιοχή αυτή. Άρα το 9 βγαίνει έξω από την Θεσσαλονίκη, δηλαδή είναι ημιαστική διαδρομή κατάλληλη για να πάρει B7R.
το 9 βγαίνει έξω από την πόλη..αλλά διασχίζει 2 οικισμούς που κατοικούν τσιγγάνοι...τον δενδροποτάμο και την αγία σοφία...δεν μεταφέρει και τόσο ποιοτικό κόσμο μπορώ να πω...
(15-01-2012, 06:45 PM)K.S. Έγραψε: Πιο παλιά είχε αναφερθεί ότι θα έμπαιναν κάποια B7R στο 09, τελικά θα γίνει;
Αν πάθει κάποια βλάβη το 799 και πρέπει να γυρίσει στο αμαξοστάσιο, ποιο λεωφορείο εκτελεί τα δρομολόγιά του;

αφου σε εστειλα foto το 368 με τα αυτοκολλητα οπως το 799 που παει να πει οτι θα κανει το δρομολογιο της γραμμης 50 εφεδρικα,δεν το καταλαβες?
(15-01-2012, 08:48 PM)george-oasth Έγραψε: το 9 βγαίνει έξω από την πόλη..αλλά διασχίζει 2 οικισμούς που κατοικούν τσιγγάνοι...τον δενδροποτάμο και την αγία σοφία...δεν μεταφέρει και τόσο ποιοτικό κόσμο μπορώ να πω...

Γιατί το 54 έχει ποιοτικό κόσμο για citelis


(15-01-2012, 08:54 PM)ΓΙΑΝΝΗΣ Β10Μ Έγραψε: αφου σε εστειλα foto το 368 με τα αυτοκολλητα οπως το 799 που παει να πει οτι θα κανει το δρομολογιο της γραμμης 50 εφεδρικα,δεν το καταλαβες?

Εγώ θα ήθελα να δω το 368 πως είναι


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 84 Επισκέπτης (ες)