Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Το 520 τελείως προληματικό λεωφορείο σήμερα που είναι 56 εκατό ώρες έκανε για να βγάλει την ανηφόρα του Ωραιοκάστρου πήγαινε σαν χελώνα και πιο αργά και όταν ο οδηγός σταματούσε στην στάση έκανε η μηχανή του λες και ήτανε έτοιμη να σβήσει. Tα άλλα scania του 1995 δεν είναι έτσι το 520 γιατί είναι τόσο αργό όχημα;
και το 536 καπως χαλια ειναι...
Είδα σήμερα στο Ωραιόκαστρο το 127 δοκιμαστικό όμως δηλαδή σαν 99 τα δοκιμαστικά γίνονται κυρίως για βλάβη των λεωφορείων ή για συνέντευξη νέων οδηγών;
(28-11-2011, 10:11 PM)GiannisB Έγραψε: Το 520 τελείως προληματικό λεωφορείο σήμερα που είναι 56 εκατό ώρες έκανε για να βγάλει την ανηφόρα του Ωραιοκάστρου πήγαινε σαν χελώνα και πιο αργά και όταν ο οδηγός σταματούσε στην στάση έκανε η μηχανή του λες και ήτανε έτοιμη να σβήσει. Tα άλλα scania του 1995 δεν είναι έτσι το 520 γιατί είναι τόσο αργό όχημα;

πριν καμια 3 εβδομαδες ειχα το 271 στην τριανδρια και η αδεια του ελεγε απο αντικατασταση του του (ΝΒΡ 9600)δηλαδη του 520 scania
(13-12-2011, 02:00 PM)GiannisB Έγραψε: Είδα σήμερα στο Ωραιόκαστρο το 127 δοκιμαστικό όμως δηλαδή σαν 99 τα δοκιμαστικά γίνονται κυρίως για βλάβη των λεωφορείων ή για συνέντευξη νέων οδηγών;

για τους υποψηφιους οδηγους γινετε με παλιο οχημα scania και τους πανε στο δρομο των Μουδανιων,αρα για καπιο αλλο λογο το εχουν εκει και κατι αλλο,ακουσα οτι εχουμε νεες παραλαβες,ειδε κανεις τιποτα?Εγω εχω αδεια 2 εβδομαδες και δεν ξερω
(13-12-2011, 02:47 PM)ΓΙΑΝΝΗΣ Β10Μ Έγραψε: πριν καμια 3 εβδομαδες ειχα το 271 στην τριανδρια και η αδεια του ελεγε απο αντικατασταση του του (ΝΒΡ 9600)δηλαδη του 520 scania

για τους υποψηφιους οδηγους γινετε με παλιο οχημα scania και τους πανε στο δρομο των Μουδανιων,αρα για καπιο αλλο λογο το εχουν εκει και κατι αλλο,ακουσα οτι εχουμε νεες παραλαβες,ειδε κανεις τιποτα?Εγω εχω αδεια 2 εβδομαδες και δεν ξερω

Για το 520 είσαι σίγουρος γιατί ήταν παλιά στην γραμμή 33 άρα κάποιο του Φοίνικα αντικαθηστά δηλαδή το 130

όχι εγώ πάντως δεν είδα τίποτα από τα καινούργια citelis στο αμαξοστάσιο
(13-12-2011, 03:28 PM)GiannisB Έγραψε: Για το 520 είσαι σίγουρος γιατί ήταν παλιά στην γραμμή 33 άρα κάποιο του Φοίνικα αντικαθηστά δηλαδή το 130

όχι εγώ πάντως δεν είδα τίποτα από τα καινούργια citelis στο αμαξοστάσιο

δεν παει ετσι,δεν εχει σημασια που δουλευε το 520.εγω ειδα την αδεια του 271 και ελεγε προς αντκικατασταση του ΝΒΡ 9600 που ειναι αν δεν κανω λαθος το 520
Άρα και τα επόμενα 19 citelis είναι με άδεια από αντικατάσταση από τα 521-539;
Πόσα 11μετρα ή 12μετρα βάζουν στο 15, γιατί σήμερα έχει τα 419, 453, 460, 557, 567;
(13-12-2011, 07:01 PM)K.S. Έγραψε: Άρα και τα επόμενα 19 citelis είναι με άδεια από αντικατάσταση από τα 521-539;
Πόσα 11μετρα ή 12μετρα βάζουν στο 15, γιατί σήμερα έχει τα 419, 460, 557, 567;

518 εως και 540,απλα δεν ειναι ολα οπως το 528,524 και καποια αλλα δεν θυμαμαι ειναι στην σταυρουπολη παροπλισμενα χωρις πινακιδες μαλλον για πουλημα
Αφού σήμερα είναι το 524 στο 83, 531 στο 92, το 539 στο 31, το 519 στο 51 και το 537 στο 84, τα 529/ 530/535 είναι στο 1, 521/540-37. Το 518 τώρα τελευταία το έβλεπα συχνά.
δεν θυμαμαι ποια ειναι πανω στην σταυρουπολη(3 scania) χωρις πινακιδες,τα εχουν σε μια ακρη απο την αρχη του χρονου και εχουν χαρτι στο μπαρμπριζ που λεει να μην αφαιρεθουν ανταλακτικα


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 64 Επισκέπτης (ες)