Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Εμενα δεν μου αρεσει που τα citaro δεν κυκλοφορουν στα δυτικα,αλλα απο την αλλη μου αρεσει που τα iveco δεν τα δινουν στον φοινικα...
Γιατί σήμερα μερικά λεωφορεία του 30 είναι στο 51 και το 30 έχει Scania;
(23-10-2011, 12:36 PM)K.S. Έγραψε: Γιατί σήμερα μερικά λεωφορεία του 30 είναι στο 51 και το 30 έχει Scania;

Γιατι σημερα παιζουν οι αιωνιοι της Θεσσαλονικης.ΑΡΗΣ-ΠΑΟΚ και προκειμενου να σπασουν τα Citelis ας σπασουν τα Scania.
(23-10-2011, 12:14 PM)george-oasth Έγραψε: Εμενα δεν μου αρεσει που τα citaro δεν κυκλοφορουν στα δυτικα,αλλα απο την αλλη μου αρεσει που τα iveco δεν τα δινουν στον φοινικα...

Στο 8 έχουν δώσει irisbus cityclass από το 64
(23-10-2011, 10:03 AM)GiannisB Έγραψε: Πάνω στην άδεια του οχήματος ναι έτσι είναι και πάνω στις ανάγκες του αμαξοστασίου αμά δηλαδή πχ τους αλέκους ΑΜΕΑ τους κάνουν όλους citaro τότε θα πάνε τα μισά στην Σταυρούπολη απλά μπορεί και να φέρουν το μισό τεχνικό προσωπικό από τον Φοίνικα άμα όλα τα scania του 1998 γίνουν irisbus τότε θα κάνουν το ανάποδο

Δεν συμβαινουν αυτα...
Χαρακτηριστικο παραδειγμα τα 701-722 του Φοινικα τα οποια αντικαθιστουν 800αρια Ο405 της Σταυρουπολης. Τα οχηματα κατανεμονται με βαση τις αναγκες και τις υποδομες και οχι με τα προσωπικα "θελω" ουτε με τις φαντασιωσεις του καθενος...
(23-10-2011, 06:07 PM)chrispan Έγραψε: Δεν συμβαινουν αυτα...
Χαρακτηριστικο παραδειγμα τα 701-722 του Φοινικα τα οποια αντικαθιστουν 800αρια Ο405 της Σταυρουπολης. Τα οχηματα κατανεμονται με βαση τις αναγκες και τις υποδομες και οχι με τα προσωπικα "θελω" ουτε με τις φαντασιωσεις του καθενος...
Αυτό λεώ και εγώ ανάλογα με τις υποδόμες και τις ανάγκες πχ κάποια από τα ΜΑΝ SFAKIANAKIS ήταν στον Φοίνικα και γίνανε irisbus cityclass 201-241 και είναι στην Σταυρούπολη τα 22 Ο405 όχι όλα.
Ειχαν ΝΒΡ πινακιδες τα ΜΑΝ?
όχι αλλά ΔΟΚ πρέπει να είχαν τα MAN και τα mercedes o405 MAX αυτά είναι τα καλύτερα λεωφορεία όχι σαν κάτι άλλα

Τα mercedes ο405 (801-898) ζούνε ακόμα;

Υπήρχαν κάτι διαφορές στα γραμμάτα της πρωμετωπίδας δηλαδή σε κάποια ήταν πιο λεπτά και σε κάποια πιο χοντρά όπως πχ στους αλέκους που οφείλεται αυτό;
τα μαν δεν νομίζω ότι ήταν στο αμαξοστάσιο του φοίνικα.αν κάνω λάθος διορθώστε με..τα μαν πρέπει να είχαν πινακίδες ΝΒΗ-
πρέπει να υπάρχει διαφορετική ρύθμιση στην γραμματοσειρά..η να είναι διαφορετικές προμετωπίδες
(23-10-2011, 09:57 PM)GiannisB Έγραψε: όχι αλλά ΔΟΚ πρέπει να είχαν τα MAN και τα mercedes o405 MAX αυτά είναι τα καλύτερα λεωφορεία όχι σαν κάτι άλλα

Τα mercedes ο405 (801-898) ζούνε ακόμα;

Υπήρχαν κάτι διαφορές στα γραμμάτα της πρωμετωπίδας δηλαδή σε κάποια ήταν πιο λεπτά και σε κάποια πιο χοντρά όπως πχ στους αλέκους που οφείλεται αυτό;

Ουτε ΔΟΚ ουτε ΜΑΧ... Τα μεν ΜΑΝ ειχαν ΝΒΗ οπως πολυ σωστα αναφερθηκε ηδη, τα δε Mercedes ΝΑΧ. Η ερωτηση βεβαια αφορα στο πως ειναι δυνατον να νομιζεις οτι τα 202-241 αντικαθιστουν τους Σφακιανακηδες οταν στις αδειες κυκλοφοριας τους γραφουν ξεκαθαρα "ΝΕΟ, σε αντικατασταση του αποχαρακτηρισθεντος ΝΒΡ 9xxx. Οπως λοιπον μπορει να καταλαβει ο καθενας τα συγκεκριμενα λεωφορεια αντικαθιστουν τα 40 πρωτα Scania.

Τα O405 δεν ηταν ποτε ζωντανα οποτε η απαντηση ειναι οχι. Καποια εργαζονται στην Αιγινα, την Κερκυρα και στο εξωτερικο.

Οι πρωμετωπιδες του δεν ειχαν διαφορες στα γραμματα αλλα στον κατασκευαστη.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)